Jump to content
Sign in to follow this  
Katariina76

Harjutused-- millises järjekorras?

Recommended Posts

Treenin jõusaalis 2-3 x nädalas ja teen seal järgmist:

Ellipsimasinal (vahel ka sõudemasinal või lindil) ca 20 min. soojendust ja siis selliseid harjutusi--

Kätekõverdused või kangi surumine rinnalt

Teemantkätekõverdused või muud harjutust triitsepsile

Plankharjutus kõhule ja keskkohale

Väljaastekükid või kangiga/hantlitega/Smithi masinal kükid

Ülatõmme plokil

Ette kallutades kangi tõmbamine kõhu alla

Jõutõmme

Igasugused harjutused turjale ja õlgadele jätan praegu välja, kuna need tekitavad päevi kestva peavalu (selles osas pöördun spordiarti poole). Aga küsimus on siis järgmine--millises järjekorras peaksin ülal loetletud harjutusi tegema?

Suured tänud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treenin jõusaalis 2-3 x nädalas ja teen seal järgmist:

Ellipsimasinal (vahel ka sõudemasinal või lindil) ca 20 min. soojendust ja siis selliseid harjutusi--

Kätekõverdused või kangi surumine rinnalt

Teemantkätekõverdused või muud harjutust triitsepsile

Plankharjutus kõhule ja keskkohale

Väljaastekükid või kangiga/hantlitega/Smithi masinal kükid

Ülatõmme plokil

Ette kallutades kangi tõmbamine kõhu alla

Jõutõmme

Igasugused harjutused turjale ja õlgadele jätan praegu välja, kuna need tekitavad päevi kestva peavalu (selles osas pöördun spordiarti poole). Aga küsimus on siis järgmine--millises järjekorras peaksin ülal loetletud harjutusi tegema?

Suured tänud!

Teha võid neid igatpidi, aga ma siis soovitaks midagi

Jõutõmme

Väljaastekükid või kangiga/hantlitega/Smithi masinal kükid

Ette kallutades kangi tõmbamine kõhu alla

Kätekõverdused või kangi surumine rinnalt

Ülatõmme plokil

Teemantkätekõverdused või muud harjutust triitsepsile

Plankharjutus kõhule ja keskkohale

Kas õlaharjutused tulevad ükskõik millise raskusega ja millal sa neid treenigul teeksid kas alguses või lõpus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei julge neid õlaharjutusi üldse enam teha. See neetud kangiga svung, mis olevat väga hea harjutus, teeb nii vastiku peavalu, et ma tõesti enam ei katseta. Ebanormaalne on peale igat trenni Ibumaxi süüa ja sageli tuleb peavalu isegi peale mõju kadumist tagasi. Nädal tagasi käisin Pilatese trennis, kus terve trenn vehiti palliga (trenn ise oli ka muidugi päris pingutust nõudev, mis võis ka asja halvemaks teha), eriti asendis "käed üle pea" ja mul valutas pea 5 päeva peale seda! Vastik!!!

Neid hantliga üles surumisi saan tegelikult mõõduka raskusega teha, aga enne käin spordiarsti juures ära. Vaatan, mis ta kostab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×