Jump to content
Archangel

Archangel'i blogi

Recommended Posts

Hei. Palju kaal hetkel on? Ja palju sul seda pikkust nüüd oligi?

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei. Palju kaal hetkel on? Ja palju sul seda pikkust nüüd oligi?

89.5kg ja 185cm.

Tulin just ülevaatuselt ning olen endiselt liiga paks. :D

Hetkel on selge see, et Lõuna-Eestikateks ja Revaliks head vormi ei tee. Mitte ühegi valemiga. Pekki on lihtsalt liiga palju ning keha ei suuda puhtfüüsiliselt sellest lahti saada normaalsel moel. Võib-olla kui kaks nädalat ainult vett jooksin, siis saaks vormi. :D

Seega lisan hetkel veidi kaloreid juurde hoopis, sest tundub, et hetke kaloraaž on niigi liiga miinuses ja lisa kasutegurit rasvapõletuse jaoks eriti ei saa. Pigem kalorid kõrgemale, üldine enesetunne nõks paremaks, hormoonid vast samuti veidi kõrgemale käigule ning rasvakadu saab suure tõenäosusega sama olema. Hea vormi saab vast Aprilli lõpuks.

Kas Lõuna-Eestikatele minna või mitte - eks homme otsustan.

Muidugi kuna kaks esimest võistlust oleksin niikuinii algajate klassis, siis vast antaks nõks kehva vorm andeks. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palju peaksid veel pekki kaotama?

Keeruline öelda. Arvatavasti super-kuiv oleks 85kg juures, eeldusel, et kaotaksin suht 100% pekki. Kui end korralikult täis laadida, siis võiks laval kaal olla samas ka 86-87kg. Aga üldiselt arvan, et oma 3-4kg puhast pekki oleks vaja küll maha võtta, et olla piisavalt heal tasemel.

Viimase 2 nädalaga olen kaotanud 2.3kg, seega on kaalulangus olnud väga tugev. Siiski on teada, et mida suuremaks muutub defitsiit, seda vähem põleb protsentuaalselt rasvamassi. Lisaks tähendab madalam rasvaprotsent ka seda, et rasvapõletus aeglustub. Ehk tegelikult oleks parim lahendus dieedi lõppfaasides just rohkem süüa ning kaalukaotus täiesti miinimumi viia, et säiliks absoluutselt maksimaalne hulk lihasmassi.

Ideaalne oleks, kui võistluste toimumisaeg oleks veel kuu jagu kaugemal, siis saaks inimese moodi supervormi teha. Aga no mis teha, asjad on nagu on. :)

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võistlus ei ole sinu jaoks prioriteet, pole ka kunagi olnud. Vorm on aga väga hea, enamusest parem ja vormi tegemine on andnud hea kogemuse.

Sinu tugevused tulevad välja klassikalise poosides ja pigem las see rannapoiste võistlus jääb :-).

Sügisel äkki hoopis korralik vorm hea massiga ja klassikasse, see on nagu juba päris sport :-).

Aga mis mina ka tean :-). Sinu valik!

Edited by renku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina soovitan sul küll kogemuste saamiseks minna võistlema. Ära unistagi, see ei ole nii, et tuleb mees metsast ja oma esimesel võistlusel paneb absoluudi kinni. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mhm, väga hea.

In summary, if by IIFYM someone is suggesting that all you need is a calorie deficit to lose weight, and that an intelligent macronutrient split is important for optimal body composition results, and that choosing foods that suit your personal preferences is important and that if you can’t stick with your diet, then what good is it… then we are on the same page. Thumbs up to that approach toward IIFYM.

On the other hand, if by IIFYM someone is thinking, “Just get your macros and calories right and nothing else matters,” well, that is beyond laughable – it’s stupid. Let’s see them eat one meal a day of Twinkies with protein powder (it could fit their macros!) and then check back with me next year so I can ask, “How’s that working out for ya?”

IIFYM termini looja väljendas juba mitu aastat tagasi kahetsust, et sellise nime valis, sest inimesed unustavad konteksti ning mõistlikkuse ja võtavadki seda terminit täiesti otseselt. Muidugi enda kaitseks ütles ta, et tal ei olnud vähimatki aimu, et see niimoodi levib, sest asja sisu - "flexible dieting" - on eksisteerinud pm. aegade algusest saadik. Aga, nagu me teame, siis inimestele meeldib kinni haarata mingist fraasist, terminist või mõistest ning täielikuks fanaatikuks muutuda.

Pange tähele juttu, mis originaalse termini juurde käis. :)

1557664_775140349181501_1174535370_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud selgituse eest lõpuks, ma kah koguaeg mõtlesin, mis värk selle nimega on. Ühelt poolt kõlab nagu burgeridieet,samas väikese kirjaga "whole ja unprocessed foods".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommikul oli kaal 89kg. Ehk viimase kolme nädalaga ca. 3kg kukkunud ning veidi hakkab üle viskama. Otsustasin paar vaba päeva võtta. Nii suure defitsiidi all treenimine ja suur aeroobne maht võtab asjast lõbu ära. Keha ei ole ka eriti nõus koostööd visuaalselt tegema. Nagu Ott ütles, siis kaal kukub aga pilt ei jõua järgi. Keha on suure tõenäosusega piisavalt tugevas stressis, et hoiab mõttetult vett kinni ning ei teki seda sobivat teravust.

Tulevikus peaks hetke vorm olema off-season vorm, et välistada igasugune ekstreemne dieeditamine. Ott on õigesti teinud, et oma kaalu kontrolli all hoiab, sest mis lõbu on treenida ja aktiivne olla, kui keha on nädalaid ja kuid tugevas stressis enne võistlusi.

Õhtune vorm peale sööki:

addyd5.jpg

Õnneks on mul Physique klassi jaoks piisavalt lihasmassi ning ei pea paaniliselt muretsema selle säilimise pärast. Hoian vabadel päevadel kerget defitsiiti läbi toitumise reguleerimise. :)

Regasin Reval Cup võistlusele ka ära, sest miks mitte.

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommikul oli kaal 89kg. Ehk viimase kolme nädalaga ca. 3kg kukkunud ning veidi hakkab üle viskama. Otsustasin paar vaba päeva võtta. Nii suure defitsiidi all treenimine ja suur aeroobne maht võtab asjast lõbu ära. Keha ei ole ka eriti nõus koostööd visuaalselt tegema. Nagu Ott ütles, siis kaal kukub aga pilt ei jõua järgi. Keha on suure tõenäosusega piisavalt tugevas stressis, et hoiab mõttetult vett kinni ning ei teki seda sobivat teravust.

Pead stressi alla saama. Võtad kerged õlled ja mõne pitza,kindlasti tuju läheb paremaks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pead stressi alla saama. Võtad kerged õlled ja mõne pitza,kindlasti tuju läheb paremaks :)

Homme lähengi sõbraga grillima ja paar õlle ikka võtab. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorm on tõesti tunduvalt parem. Ei kujutanud ettegi, et nii suur vahe nii väikese kaalukaoga.

Arvad? Mul endal juba silme eest kirju, iga päev vahin seda peeglit ja mitte muhvigi ei saa enam aru. :D - Ott mainis ka vahepeal, et mida lähemal võistlused on seda enam peeglit vahid ja üritad analüüsida. Olgugi, et lühiajaliselt on muutused suht ebaolulised - veelgi enam minu toitumise juures. Aga eks veidi paremaks peab minema, kaalu liiga palju kukkunud, et vastupidine võimalik oleks.

Üks klõps tänasest ka. Keha on nüüd kolmas päev puhkusel olnud ning tunne on, et veidi kisub pilti ilusamaks. :)

351z6l0.jpg

Homme päeval annan viimase puhkuselaksu - väljas päikese käes õlle nautimisega, siis õhtul plaanis kerge trenn ning järgmine nädal ka vähemalt kaks korralikku trennipäeva. Arvatavasti enne võistlusi võtan jälle puhkepäevad, sest ega viimaste päevadega midagi enam ei tee. Pigem omada värskeid lihaseid, mida kannatab laval pinges hoida ning mis võimaldavad ka ilusa pumpi saada.

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas vaheke kahju ka, et kaal nii kiirelt kukkunud? Selles mottes, et raskelt tulnud - kergelt lainud. Sellise kiiruse juures omajagu lihast ka ilmselt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 nädalaga kolm kilo, see on praktiliselt maksimum mis organism suudab rasvapõletamise seisukohalt. Kui on kõik õigesti tehtud, siis on lihased ilusti vastu pidanud :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas vaheke kahju ka, et kaal nii kiirelt kukkunud? Selles mottes, et raskelt tulnud - kergelt lainud. Sellise kiiruse juures omajagu lihast ka ilmselt?

Kahju? Ei, absoluutselt mitte. Raskelt kaal küll kunagi tulnud pole, pigem ikka raskelt läinud. Selle kaotatud kaalu võtaks 5x kiiremini tagasi, olen kindel. :D - Lihaskao kohta ei oska spekuleerida. Suure tõenäosusega siit-sealt ikka midagi. Samas käed pm. sama suured, jalgadelt vist -8kg peale kuskil -2cm, rinnalt ka sama. Kõhult ei teagi palju läinud on, aga viimase 3-4 aastaga oma 20cm vist nüüd juba. :D

3 nädalaga kolm kilo, see on praktiliselt maksimum mis organism suudab rasvapõletamise seisukohalt. Kui on kõik õigesti tehtud, siis on lihased ilusti vastu pidanud :)

Mhm, tahaks loota. Muidugi kuigi mõnus see olnud pole. Minu taseme juures vähemalt mitte. Mitte, et ma nüüd üliarenenud oleksin aga siiski omajagu lihast siiski on ning kindlasti pole võrreldav mingi ülekaalu tavainimesega, kelle jaoks on köömes kuu ajaga 5+ kg ka kaotada ning end hästi tunda. Kes ikka tugevalt treenib ja tahab lihasmassi säilitada, selle jaoks on nii tugev kaloraaži defitsiit päris ebamugav.

Arch, ja palju sa valku praegu tarbid?

160-200g päevas üritan saada.

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×