Jump to content
Sign in to follow this  
martinkink

Toidulisandid tavatoidust kätte saada

Recommended Posts

Tekkis küsimus huvitavamate toidulisandite kohta.

Näiteks selline argument, et miks võtte eraldi kreatiin monohüdraati kui seda saab ka tavatoidust kätte. Lihtsal guugeldamisel sain selgeks, et saada kätte iga päev 5g monohüdraati, peaksid sa sööma ca450g loomaliha päevas. 1.5kg liha päevas, et saada 1,5g karnitiini

5g kreatiini - u 450g loomaliha

Lisaks tuleb siin kindlasti ka asjaolu, et organism ei pruugi sealt lihast kõike kätte saada.

Niisiis, tekkiski mul küsimus, et kas keegi on uurinud selliste asjade kohta. Et näiteks kui palju peab arbuusi koort ära sööma/jooma, et saada enne trenni 3g L-Tsitruliini. Kui palju peab sööma ananassi/greipi, et saada kätte 1,5 g HMB`d, mitu molluskit päevas peaks sööma, et saada oma kogus testosterooni tõstvaid andmeid. Mitu g sealiha/tuunikala peab sööma, et saada omale vastav kogus beeta-alaniini?? jne . Toidulisandite nimekiri on suur ja lai.

Minu eesmärk on teada saada kui palju lihtsamaks on meie elu tehtud tänu toidulisanditele. Üldjuhul oleks need igapäevased toidukogused uskumatult suured, et saada kätte just seda, mida me tahame

Äkki on keegi midagi sellist uurinud. Kui ei, mis seal ikka, uurin ise. Üritan aega kokku hoida lihtsalt ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud, aga ei ole see, mida otsisin.

Aminohapped ja vitamiinid/mineraalid oska ise üles leida. Selleks on super koht, mille leidsin http://nutritiondata.self.com/. Sealt saab päris spetsiifiliselt teada, mida on igas toidus täpselt ja mida sa kõike väga täpselt sisse sööd. Päris kvaliteetne lehekülg, mis aitab väga hästi kui tahad tõesti aminohappe tähtsusega oma valkusi tarbida. Soovitan

Seal puuduvadki spetsiifilised ained näiteks kui palju on lihas monohüdraati, seal kirjas pole. Mis seal ikka, tuulan edasi ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekkis küsimus huvitavamate toidulisandite kohta.

Näiteks selline argument, et miks võtte eraldi kreatiin monohüdraati kui seda saab ka tavatoidust kätte. Lihtsal guugeldamisel sain selgeks, et saada kätte iga päev 5g monohüdraati, peaksid sa sööma ca450g loomaliha päevas. 1.5kg liha päevas, et saada 1,5g karnitiini

5g kreatiini - u 450g loomaliha

Lisaks tuleb siin kindlasti ka asjaolu, et organism ei pruugi sealt lihast kõike kätte saada.

Niisiis, tekkiski mul küsimus, et kas keegi on uurinud selliste asjade kohta. Et näiteks kui palju peab arbuusi koort ära sööma/jooma, et saada enne trenni 3g L-Tsitruliini. Kui palju peab sööma ananassi/greipi, et saada kätte 1,5 g HMB`d, mitu molluskit päevas peaks sööma, et saada oma kogus testosterooni tõstvaid andmeid. Mitu g sealiha/tuunikala peab sööma, et saada omale vastav kogus beeta-alaniini?? jne . Toidulisandite nimekiri on suur ja lai.

Minu eesmärk on teada saada kui palju lihtsamaks on meie elu tehtud tänu toidulisanditele. Üldjuhul oleks need igapäevased toidukogused uskumatult suured, et saada kätte just seda, mida me tahame

Äkki on keegi midagi sellist uurinud. Kui ei, mis seal ikka, uurin ise. Üritan aega kokku hoida lihtsalt ;)

Aga millest su numbrid pärinevad :)? Need on ju umbkaudsed arvud.

Milleks sulle HMB, mis toimimine on väga kaheldav?

Miks süüa liha, et saada karnitiini, kui selle karnitiini tarbimine isegi 3x suuremas koguses ei muuda midagi?

Eks elu on kindlasti lihtsamaks läinud, aga seda pigem vitamiinide-mineraalide osas. Sinu nimetatud lisandid pole asendamatud tulemuste osas, v.a. vbl kreatiiin. Tsitrulliin vbl ka annab mingi kosmeetilise tulemuse.

Minu soovitus on, et ära mõtle ümber potsikute :) Elu ei keerle ümber nende, isegi trenn ei keerle ümber nende :)

Tekitad endale üleliigset stressi ainult, mis kehvendab su tulemusi. Mida vähem arvestad kulbitäites ja kapslites, seda vähem stressi on :) Selline arvestus on mõistlik mõnele üksikule inimesele siin ringkonnas.

Minu tagasihoidlik arvamus, mis põhineb 10a kogemusel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farmilõhet pead 1000 IU D3 saamiseks sööma 400g, metsikut 100g.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ei oi ei oi ei ei

Ei olnud kindlasti eesmärk hakata toituma puhtalt purgitoitudest. Mitte mingil juhul. Maitsestamata rasvatu kohupiim ema kreegimoosiga ületab ...........pikalt kõik valgupulbrid/massilisajad. Grillkana mee ja sinepi marinaadis. Hommikune suur ja ahvatlev tass kohvi. Korralik ports putru koos liitri piimaga......jah ei ole mul probleem liiter piima korraga ära juua :D Toit on minu elus ikka vägagi tähtsal kohal. Kalorid on minu lemmiktoit ^_^

Tekkis puhtinimlik huvi sellist asja teada lihtsalt, sest kuskilt peavad ju toidulisandid tulema.

Tänud huvi tundmast ;)

Edited by martinkink

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×