Jump to content
krassy

Kaalust alla lihaseid kaotamata?

Recommended Posts

Tere!

Selline eesmärk siis, et tahaks natukene kaalust alla võtta, samas mitte oma lihastest ilma jääda. Olen naine, 23aastane, 173 cm pikk, praegu kuskil 65 kg, aga tahaks 60 ringis olla. Et sangad, kõhupekk ja reied väiksemad oleks. Teen (harrastaja kohta) suhteliselt palju trenni ja seega on tekkinud mõned päris kenad lihased, millest jällegi ilma ei tahaks jääda.

Praegu söön kuskil 1800 kalorit iga päev ja 2 kg olen sellega alla võtnud (alguses olin 67 kg). Valke tuleb päevas 65-100 grammi.

Trenni teen selliselt, et nädalas on 2-3x bodypump, 1x jõusaal (ringtreening), 2-3x jooksu (1 h, ca 10 km), 2-3 intensiivsemat rühmatreeningut (bodyattack nt) ja siis 1-2x rahulikumat rühmatrenni (zumba, jooga vms).

Küsimus ongi selles siis, et kas valgukogus on piisav või peaks suurem olema ja kas on veel midagi olulist, mida tuleks jälgida? Valgud on enamasti loomsed valgud, munadest, lihast, kalast, kodujuustust jne.

Tänades vastuste eest! :)

krassy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rasvade ja süsivesikute üle otseselt arvet pole pidanud, aga kui nüüd vaatan oma toitumist tagantjärele, siis rasvu on kuskil 60 grammi päevas (vahel ka 70), süsivesikuid 200 ringis (170-230, aga enamasti jääb 200 ligi). Ise kahjuks ei oska kuidagi hinnata, kas need arvud on mõistlikud või ei. Kaloreid vast pole vähe, 2 kg kadumiseks on 2 nädalat läinud ja 1 kg nädalas pidavat tervislik veel olema. Niikuinii alguses langeb kaal kiirelt, aga edaspidi ilmselt mitte nii kiirelt enam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilge tamp, ma oleks piitspeen, kui mitte haiglas, kui teeks 5 x nädalas intensiivset rühma"trenni".

Ja sealjuures 1800 kcal ( kõigest 200 g carbs päevas) - ei ole võimalik. Noorus on ilus aeg :D

Aga kasuta seda mõistlikult ;)

Igal juhul, miski siin võrrandis ei klapi.

Kui nii on tehtud pikemat aega ja kaal on selline nagu ta on. Juhul, muidugi, kui just need ilusad lihased ei anna märkimisväärset panust üldkaalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kaotad u. 2kg kuus; sööd vähemalt 1.5g/kg valku ja 1g/kg rasvu ning ülejäänud kalorivajaduse täidad süsivesikutega, siis võid rahulikult samamoodi trenni edasi teha (eeldades,et sa oled lihast selliselt kasvatanud) - ei jää sa lihastest ilma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trennid jaotuvad nädala peale nii, et iga päev üks rühmatrenn ja 2-3 päeval jooks sellele lisaks. Kaks jõutrenni (ehk siis pump ja ringtreening) järjest päevadel ei ole. Varem ma muidugi 1800 kcal päevas ei söönud, veidi üle kahe nädala olen korralikult toitumist jälginud, enne sõin nii palju kui isu oli ja seda isu ikka oli ja nii kilod ei kadunud ka kuhugi.

Aga olgu, püüan siis hoolega valku süüa, et see 1.5 g/kg ehk ca 100 g päevas ikka täis tuleks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puhkepäevaks loen seda, kui nt ainult pilatest teen. Aga et peaks trenniga natuke tagasi tõmbama? Olen juba ligi aasta püüdnud kaalu langetada, aga kuna toitumist jälgida polnud väga tahtmist, siis mõtlesin, et kui trenne lisan muudkui, siis sellest piisab. Aga ajaliselt trenne enam lisada ei anna ja ise ka tunnen, et see poleks õige ja nagu näha, ei tööta, seega tuleb ikkagi toitumine käsile võtta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×