Jump to content
Guest Erik

Kükk

Recommended Posts

Guest Erik

Mõtlesin et hakkan tegema siis Smolovi kükikava. ´Aga minu arust ei tee kükk ju säärelihaseid ja siis mõtlesingi et kui teen kükikava siis säärelihased jäävad nõrgaks. Kuna jõusaal on suht väike ja väheste vahenditega siis saan teha sääre harjutuseks ainult sääre sirutamist seistes kangiga. Nii, et kas teen kükikava juurde ja sääre sirutamist või ikkagi ainult küki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsin esiteks, et millistel eesmärkidel soovid jõuliselt just oma säärelihaseid arendada??? Kükk otseselt säärtega tegelikult väga ei seostu küll. Ütlen vaid niipalju, et mis iganes eesmärkidel plaanid just säärtele enam rõhku pöörata, tõsiasi on see, et kükkimisest saadavad kasutegurid (mis iganes progressiooni läbi sa seda siis teed) ületavad sadades kordades need kasutegurid, mida säärte rõhutatud treenimine sulle pakub.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui mina seda tegin, siis oli ka alguses tahtmine midagi allotsale juurde teha. Aga Smolov läheb üsna ruttu väljakutsuvaks, pakun et mõne aja pärast Sa ei taha kuulda ka midagi lisatööst alakehale.

Nii palju kui ma olen lugenud trennilogisid internetis, need kes Smolovit teevad, ei võta üldse mingit alakeha tööd juurde, ei mingit jõutõmmet ega säärt ega midagi.

Aga oma kere on kuningas, proovi järgi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõtlesin et hakkan tegema siis Smolovi kükikava. ´Aga minu arust ei tee kükk ju säärelihaseid ja siis mõtlesingi et kui teen kükikava siis säärelihased jäävad nõrgaks. Kuna jõusaal on suht väike ja väheste vahenditega siis saan teha sääre harjutuseks ainult sääre sirutamist seistes kangiga. Nii, et kas teen kükikava juurde ja sääre sirutamist või ikkagi ainult küki?

Tee kõigepealt Smolov korralikult läbi.

Ja kui siis tunned, et miskit puudu, tule ja küsi uuesti.

ntx minul parandab Smolov isegi rinnalt surumist - ise ma seletada ei oska miks, aga parandab.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Smolov on legendaarne nimetus, kuid üldine nimetus on nelipea eelisarendus, ja seda teeb iga treenija mingil perioodil oma treeningutes.

Üldiselt tuleks teha sellele sissejuhatavav soojendus rutiin ja siis nädalate pärast hakata allaes rääkima, et kas ja kuidas alustada Smoloviga.

Esmalt peaks olema võhm, et teha 4 trenni nädalas mistahes kava. See on enamikele üsna väsitav muidu. Kui seda võhma omatakse juba pikka aega, siis saab edasi vaadata.

Teisena tuleks proovida teha nädalas 2 küki trenni, seejärel proovida 3.

Ja siis tunnetada, et kui palju võhma jääb üle muude lihaste ja asjade jaoks. Enamik väsib 3X kükkimisest korralikult ära ja muude lihaste harjutuste jaoks polegi võhma rohkem.

Aga kui need etapid läbi, siis võib nö alustada. Ma teeks nii:

Päev 1: Kükk. Rinnalt surumine.

Päev 2: Kükk. Lailihas.

Päev 3: Kükk.

Ja iga nädal ei ole võimalik raskusi seal tõsta, pole mõtet teoreetilisest plaanist kinni hoida, ega see mingi seaduse tekst pole, mida näpuga järgi ajeda, et vot just 67.8% peab raskus olema seekord. Üle paari nädala tõstad raskusi.

Ja siis ongi Smolov.

  • Upvote 1
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smolov on legendaarne nimetus, kuid üldine nimetus on nelipea eelisarendus, ja seda teeb iga treenija mingil perioodil oma treeningutes.

Üldiselt tuleks teha sellele sissejuhatavav soojendus rutiin ja siis nädalate pärast hakata allaes rääkima, et kas ja kuidas alustada Smoloviga.

Esmalt peaks olema võhm, et teha 4 trenni nädalas mistahes kava. See on enamikele üsna väsitav muidu. Kui seda võhma omatakse juba pikka aega, siis saab edasi vaadata.

Teisena tuleks proovida teha nädalas 2 küki trenni, seejärel proovida 3.

Ja siis tunnetada, et kui palju võhma jääb üle muude lihaste ja asjade jaoks. Enamik väsib 3X kükkimisest korralikult ära ja muude lihaste harjutuste jaoks polegi võhma rohkem.

Aga kui need etapid läbi, siis võib nö alustada. Ma teeks nii:

Päev 1: Kükk. Rinnalt surumine.

Päev 2: Kükk. Lailihas.

Päev 3: Kükk.

Ja iga nädal ei ole võimalik raskusi seal tõsta, pole mõtet teoreetilisest plaanist kinni hoida, ega see mingi seaduse tekst pole, mida näpuga järgi ajeda, et vot just 67.8% peab raskus olema seekord. Üle paari nädala tõstad raskusi.

Ja siis ongi Smolov.

aD0d7w9_460sa.gif

Edited by gmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

ega see mingi seaduse tekst pole, mida näpuga järgi ajeda, et vot just 67.8% peab raskus olema seekord.

Smolovi mõte on ette antud protsent treenija maksimumist. Kui on 65%x8x3, siis on 65%x8x3, mitte 60%x8x3 või 65%x7x3.

Kui ise kavva juhunumbreid mõelda, siis on see Mägi või Sügiskülv, mitte Smolov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Smolovi mõte on ette antud protsent treenija maksimumist. Kui on 65%x8x3, siis on 65%x8x3, mitte 60%x8x3 või 65%x7x3.

Kui ise kavva juhunumbreid mõelda, siis on see Mägi või Sügiskülv, mitte Smolov.

Esiteks, me ei tea täpselt, mis meie kordusmaksimum on. Hindame +-5 kg mööda. Näiteks kui on vihmane ilm, ja kõht läks lahti lõuna ajal, siis tuleb -5kg vähem õhtul kordusmaksimumi tulemuseks.

Teiseks, kangile saab laduda 2.5kg sammuga raskust juurde ja vähemaks, seetõttu ega ei saagi täpselt Smolovi ettekirjutatud "65%x8x3" teha, kuna se 65% võib vajada, et kang oleks "101.2kg", aga me saame laduda ainult "100kg ja 102.5kg", seega +-1kg taas teisiti ju. Lisaks ei pruugi jõusaalis olla hetkel vabasid 1.25kg-seid kettaid üldsegi.

Jne.

Seega ei ole niikuinii võimalik täpselt järgi teha ja on jabur seda soovida. Üldpõhimõtet tuleks soovida järgida: eelisarendada progresseeruvalt nelipead 3X nädalas.

Ja siis veel Smolovi viimane rekordi soorituse nädal- see on vale ju. Nädala viimase 3nda trenni ajal keegi mingit maksimumi küll ei jõua sooritada. Mõistusega inimene võtab ikka nädal aega kõikidest trennidest puhkust kõigepealt ja siis sooritab videona kordusmaksimumi puhanuna. Mitte aga nii nagu Smolov ette näeb, et viimase nädala 3nda trennina KM-i proovida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smolovi kükikava tuleb siiski võimalikult täpselt järgida minumeelest. Max raskus, millest sa % arvutama hakkad tulebki valida selline mille iga ilmaga ära teed, ka lahtise kõhuga nagu eelpool kirjeldatud (ei tea tihti seda mõnel juhtub). 1,25 kg ketaste kohta, et tõesti ei saa grammi pealt raskust kangile panna, kuid saab ju siiski piisavalt täpselt. Ühel korral kilo rohkem kangil, teisel korral kilo vähem, ei ole ju suurt vahet, nagunii inimese kehakaal kõigub mõned kilod siia sinna.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esiteks, me ei tea täpselt, mis meie kordusmaksimum on. Hindame +-5 kg mööda. Näiteks kui on vihmane ilm, ja kõht läks lahti lõuna ajal, siis tuleb -5kg vähem õhtul kordusmaksimumi tulemuseks.

Teiseks, kangile saab laduda 2.5kg sammuga raskust juurde ja vähemaks, seetõttu ega ei saagi täpselt Smolovi ettekirjutatud "65%x8x3" teha, kuna se 65% võib vajada, et kang oleks "101.2kg", aga me saame laduda ainult "100kg ja 102.5kg", seega +-1kg taas teisiti ju. Lisaks ei pruugi jõusaalis olla hetkel vabasid 1.25kg-seid kettaid üldsegi.

Jne.

Seega ei ole niikuinii võimalik täpselt järgi teha ja on jabur seda soovida. Üldpõhimõtet tuleks soovida järgida: eelisarendada progresseeruvalt nelipead 3X nädalas.

Ja siis veel Smolovi viimane rekordi soorituse nädal- see on vale ju. Nädala viimase 3nda trenni ajal keegi mingit maksimumi küll ei jõua sooritada. Mõistusega inimene võtab ikka nädal aega kõikidest trennidest puhkust kõigepealt ja siis sooritab videona kordusmaksimumi puhanuna. Mitte aga nii nagu Smolov ette näeb, et viimase nädala 3nda trennina KM-i proovida.

Smolov ongi piiride edasi lükkamise päris ehe tõestus ning seal ei ole tihti mingit 'mõistusega võtmist' seega kaota see aspekt analüüsist üldse ära.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×