Jump to content
melluke

Lihase säilitamine

Recommended Posts

Hei rahvas! Kirjutan siis ka siia esimest korda alles. Ning mina sooviksin ka nõu saada oma treeningu kohta. :)

Jutt siis selline: hakkasin ilusti trenni tegema ja toitumine on paigas. Käin 5 korda nädalas trennis, millest 4 päeva on jõutreening ja 1 päev jooksen hommikul tühja kõhuga. Jõutreening koosneb 2 jalapäeva, 1 seljapäev ja 1 päev rind, õlad. 3 seeriat, 10 kordust, raskused nii, et viimased korrad ikka pingutus. ;)

Ühesõnaga võtsin 20-ne päevaga 3,5 kg alla (2,5 kg rasva ja 1kg lihast) ja rasva% langes 2,5%.

Mida edasi teha? Kaalun praegu 54, 3 ja ei tahaks rohkem kaalu kaotada ega ka lihast. Eesmärgiks rasva% langetamine (hetkel 24,5 ja tahaks aasta lõpuks 20 saada).

Kas ma peaksin rohkem sööma hakkama või suuremate raskustega treenima või aeroobse ära jätma või ma üldsegi muretsen üle? :D Tean, et lihast ei saa 100% säilitada, kui tegelen rasva% vähendamisega, aga kas 1 kg natuke liiga palju pole ära kaotada?

Küsimus ongi siis sellest, et mida peaksin edasi tegema, et rohkem lihast väga ära ei kaoks, kuid rasva % ikka langeks?

Võibolla natuke segane jutt.. aga loodan, eks keegi sellest aru saab. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esiteks ei soovitaks hommikuti täiesti tühja kõhuga joosta, see pole minu arust kuigi kasulik.
Ma soovitaks teha nädalase toitumise analüüsi ja selle siia üles panna, et targemad saaksid teha korrektuure või siis lihtsalt tellida personaaltreenerilt toitumiskava.
Väga raske on öelda, mida võiks muuta kui pole vähimatki ülevaadet sinu toitumisest.
Jõusaaliga tuleks kindlasti jätkata, samuti ei tee mõõdukas aeroobne kehale kahju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on toitumiskava olemas. :) tellisin Marek Kalmuselt, kuid olen toidukoguseid veidi väiksemaks teinud, kui seal ettenähtud oli. Toitumine peaks ju korras olema, muidu poleks ka ainuüksi see treening ju nii kiiret rasva% langust põhjustanud. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ühesõnaga küsin nii, et mis põhjusel mul nii palju lihast kadus? Kas oleksin pidanud tarbima rohkem valku või võib seda mõjutada ka hommikul tühja kõhuga jooksmine. Tahaksn eelkõige ennetada rohkemat lihaskadu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on toitumiskava olemas. :) tellisin Marek Kalmuselt, kuid olen toidukoguseid veidi väiksemaks teinud, kui seal ettenähtud oli. Toitumine peaks ju korras olema, muidu poleks ka ainuüksi see treening ju nii kiiret rasva% langust põhjustanud. :)

Aga miks sa kava muutma hakkasid,mis oli koostatud sulle rasvaprotsendi langetamiseks?Ma saan aru ,et sa vähendasid lihtsalt kaloraazi mis oli sulle kava järgi ette nähtud?Kui nii,siis see ongi ilmselt vastus sinu küsimusele. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enne, kui hakkad omapeaga midagi leiutama, siis konsulteeri oma treeneriga! :)

Selle asemel, et siia postitada, oleksid pidanud hoopis kirja Marekile saatma, sest tema on sulle kavad teinud ja teab kõige täpsemalt, mis ja kuidas edasi toimida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ühesõnaga küsin nii, et mis põhjusel mul nii palju lihast kadus? Kas oleksin pidanud tarbima rohkem valku või võib seda mõjutada ka hommikul tühja kõhuga jooksmine. Tahaksn eelkõige ennetada rohkemat lihaskadu. :)

Mille põhjal sa järeldad, et nii palju lihast kadus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa, ma tean, et oleksin pidanud Marekule ka kirjutama, aga kuna ma ei ole oma koguseid hetkel üle mõõtnud (kaalu puudumise tõttu. Ostan selle kindlasti täna), ei hakanud ma teda kohe tülitama ka, kuna tal võibolla jääks ka asi segaseks. :D

Olen mitu korda erinevalt aegadel kehakoostist käinud mõõtmas. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmselt sa tegid nii nagu paljud ,,targad'' ja panid endale peale üüratult väikse kaloraaši, mis tingis kiire kaalukaotuse ja ühtlasi ka lihasmassi kaotamise.

Edited by Karu87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõud ei langenud.

Spartas selle masinaga. :)

Need masinad pole nii täpsed. Mina nende tulemusi eriti arvesse ei võtaks. Võib-olla kaotasid veidi lihast, vbl mitte. Kui jõud on säilinud siis kadu eriti suur olla ei saa, kui väline pilt on ka ilus, siis mina probleemi ei näe. Tulevikus võiks siiski kaalukadu olla veidi mõõdukam. 1-2kg kuus on paras. Kiired tulemused ongi tihti kehvakesed ning pole jätkusuutlikud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×