Jump to content
Karu87

3 kuuline rasvapõletus Blogi

Recommended Posts

Olen natuke segaduses. Kas iga jookse-hüppa tegevus kategoriseerub 'aeroobse' alla? Sõltumata selles, mis pulsiga seda tehakse?

Saan mõttest aru, mida öelda kavatsetakse aga, oletame, juhul, kui tahaks olla väljenduses korrektne - kas südamelöögi sagedus 170 l/min on aeroobne?

Mida tähendavad sel juhul terminid aeroobne/anaeroobne tsoon ?

Oma loogikat kasutades see nii ei ole. Aeroobsesse tsooni pallimängude ajal see väga jääda ei saa. Eksin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen natuke segaduses. Kas iga jookse-hüppa tegevus kategoriseerub 'aeroobse' alla? Sõltumata selles, mis pulsiga seda tehakse?

Saan mõttest aru, mida öelda kavatsetakse aga, oletame, juhul, kui tahaks olla väljenduses korrektne - kas südamelöögi sagedus 170 l/min on aeroobne?

Mida tähendavad sel juhul terminid aeroobne/anaeroobne tsoon ?

Oma loogikat kasutades see nii ei ole. Aeroobsesse tsooni pallimängude ajal see väga jääda ei saa. Eksin?

Nagu ma eelnevalt mainisin, siis taastun veel seljanärvi põletikust, seega ei saa trenni täismahus kaasa teha.Kaasa teen ainult soojenduse osa, mängulises pooles ma ei osale, sest iga äkiline liigutus võib seljale kahjulikuks osutuda.

Minu trenn näeb seega välja selline: [soojendus, söötmisharjutused, visked(30 min)] lisaks sellele saalis ca 1h edasi-tagasi jooksmine mõõdukas tempos(pulss 120-140).

Kui vigastusest täielikult taastun, siis muutuvad ka trennid anaeroobsemateks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

1,5 tunnine trenn jälle tehtud.45 minutit jooksin rahulikus tempos väljas ja siis edasi saali(söödud, mõned kiirendused, natuke kõhtu ja alaselga.
Peale trenni valgupulber+banaan(eelistan glükoosile banaani, sest siis on tunda ka, et midagi sai söödud).
Homme plaanis ilmselt puhata.
Aga nüüd sööma ja siis õppima.

post-28650-0-99748000-1380909776_thumb.j
200g hautatud kanafileed, kohv piimaga, viil täisteraleiba juustuga 15% (20g),hapukoort 60g, ja natuke köögivilju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hetkel veel ei saa jah, sest raskusi ei taha selg üldse kannatada, lisaks on mul ka kerge skolioos.
Muidu enne vigastust tegin tõmmet 2x nädalas(raske ja kerge tõmbe päev) ja kükki nädalas korra.
Tõmbe maks oli umbes 200kg ja kükk umbes 130-140kg.

Edited by Karu87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen natuke segaduses. Kas iga jookse-hüppa tegevus kategoriseerub 'aeroobse' alla? Sõltumata selles, mis pulsiga seda tehakse?

Saan mõttest aru, mida öelda kavatsetakse aga, oletame, juhul, kui tahaks olla väljenduses korrektne - kas südamelöögi sagedus 170 l/min on aeroobne?

Mida tähendavad sel juhul terminid aeroobne/anaeroobne tsoon ?

Oma loogikat kasutades see nii ei ole. Aeroobsesse tsooni pallimängude ajal see väga jääda ei saa. Eksin?

Sõltub indiviidist ja treenitusest.

Anaeroobsust mõõdetakse laktaadi kontsentratsiooni veres järgi. Aeroobne teema algab enamasti siis, kui toimetatakse niimoodi, et hapniku tarbimine on üle poole max tarbimisest.

Edited by Tragl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, aga 170 pulsiga, sooviks näha, kellel veel on aeroobne tsoon. Olgu see treenitus ja individuaalsus missugune tahes. Teie teine lause vist ei ole päris korrektne - tõe huvides - liide 'an' puudub, arvan.

Edited by Marxengel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Täna puhkepäev, ilmselt lähen teen väljas mingi pikema jalutuskäigu.
Enesetunne on hea, kaal langeb, pilt on juba nädalaga läinud kuivemaks ja kõhu ümbermõõt on vähenenud.
Hommikuks 10g india pähkleid, 80g hirsitangu(keedetud veega),kohv piimaga, pudrule maitseks 40g banaani,6g 99,9%-list kakaopulbrit ja 15g whey+, võtsin sisse ka mölleri kalamaksaõli.
Uue nädala lõpus lisan ilmselt ka uued pildid, uue kaalu ja uued mõõdud.
Plaanis osta ka rasvapõletaja, sest olen ka varem rasvapõletajat kasutanud ja minu kehale toimis.

Edited by Karu87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kohvi läheb päris tihti,õhtune une tulekut ei sega ?

Läheb jah, päevas umbes 4-6 tassi, vahel esineb ka uneprobleeme, tulebki vaikselt kohvi rohelise teega asendama hakata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui dieeti ei ole, joon aastas 1-2 tassi kohvi. Dieedi ajal päevas kuni 10 tassi. Endal õnneks und ei mõjuta, joon õhtul kohvi ära ja lähen rahulikult magama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui dieeti ei ole, joon aastas 1-2 tassi kohvi. Dieedi ajal päevas kuni 10 tassi. Endal õnneks und ei mõjuta, joon õhtul kohvi ära ja lähen rahulikult magama.

Oleks endal samasugune organism, siis jooks ka 10 tassi päevas, sest kohv mu lemmik jooks ja pealegi kalorivaba:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kalorivaba on ta siiski mustalt ja suhkruta ;)
Õhtuks rohelist teed ka ei soovitaks, pigem taimset teed - kibuvitsa, kummeli aga ka rooibos on hea neutraalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleks endal samasugune organism, siis jooks ka 10 tassi päevas, sest kohv mu lemmik jooks ja pealegi kalorivaba:D

Just on jama, sest paljud kasutavad enne trenni ergutina kohvi/kofeiini või mõnda ergutavat sheiki, aga mulle on kõikide mõju null. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kalorivaba on ta siiski mustalt ja suhkruta ;)

Õhtuks rohelist teed ka ei soovitaks, pigem taimset teed - kibuvitsa, kummeli aga ka rooibos on hea neutraalne.

Pidasingi silmas musta kohvi.

Aga miks roheline tee õhtul hea pole, kas võib ka kuidagi und häirida?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rohelises tees ka siiski kofeiin sees, eriti kui osta veel näiteks kvaliteetset kraami, siis ega väga magada ei saa jah. Kui just apteegist eraldi mingit "hea une teed" ei viitsi osta, siis minu arust õhtuks kõige mõistlikum rooibos. Seda lubatakse väikelastele ka teha http://www.nupsu.ee/?menu=parenting&item=2519&cat=141

Hiljuti tuli õe juures olude sunnil seda rooibost juua (tal 1. aastane laps ja kodus pole lahustuvat kohvigi) ja võin öelda, et magasin ka nagu imik... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rohelises tees ka siiski kofeiin sees, eriti kui osta veel näiteks kvaliteetset kraami, siis ega väga magada ei saa jah. Kui just apteegist eraldi mingit "hea une teed" ei viitsi osta, siis minu arust õhtuks kõige mõistlikum rooibos. Seda lubatakse väikelastele ka teha http://www.nupsu.ee/?menu=parenting&item=2519&cat=141

Hiljuti tuli õe juures olude sunnil seda rooibost juua (tal 1. aastane laps ja kodus pole lahustuvat kohvigi) ja võin öelda, et magasin ka nagu imik... :D

Tuleb ka proovida mingit taimeteed ja kohvi kogused minimaalseks viia, sest mõnel õhtul tuleb melatoniin sisse võtta, et uni tuleks.

Ja üks imelik asi veel, et ma olen joonud juba mitu aastat suurtes kogustes kohvi, mis võiks põhjustada kõrget vererõhku, aga vastupidiselt sellele on mul madal vererõhk ja seetõttu olen ma uimane nagu kana ja päeval on suht tihti väsimus, kuid kui proovin teha lõunauinakut siis voodis ma magama ei jää.

Edited by Karu87

Share this post


Link to post
Share on other sites

See võib viidata ka ülekoormusele vist, aga 2 kuud olid mul koormused suht madalad ja toiduportsud mehised :D , aga probleem esines vaatamata sellele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Madalama-rõhulistel pidi uimasust olema küll päeva alguses. Eks siis liiguta end päeva alguses käima.

Tee osas on nii, et roheline tee on läbipestud toimeaineteta lepaleht tegelikult paljude arvates. Seetõttu tema midagi ei erguta, võib mistahes teed õhtul lürpida. Osad kohvid samamoodi ei pruugi olla tegelikult kohvid, näiteks eriti need Nescafe väiksed ühekorrakad- nende joomise järel te mingit südame kiirendust ju ei tunne eksju, need on niisama kofeiini vabad joogid.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Madalama-rõhulistel pidi uimasust olema küll päeva alguses. Eks siis liiguta end päeva alguses käima.

Tee osas on nii, et roheline tee on läbipestud toimeaineteta lepaleht tegelikult paljude arvates. Seetõttu tema midagi ei erguta, võib mistahes teed õhtul lürpida. Osad kohvid samamoodi ei pruugi olla tegelikult kohvid, näiteks eriti need Nescafe väiksed ühekorrakad- nende joomise järel te mingit südame kiirendust ju ei tunne eksju, need on niisama kofeiini vabad joogid.

No nescafe 3in 1 kohvid või mis iganes asjad peaksid küll dieedi ajal välistatud olema :D , sest minu arust on võrrelda korralikku kohvi nescafe 3in1 kohviga sama, nagu võrrelda valget riisi täistera riisiga või midagi sellist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirjutan siis natuke sellest ka, millega ma peale jõusaali veel tegelen.
Õpin 1. aastat TÜ-s Geenitehnoloogiat, peale selle mängin ka käsipalli ja sellele kulubki suurem osa minu ajast, sest iga päev tuleb Tartust Põlvasse trenni sõita, ega ma muud väga asjalikku vist ei teegi, vähemalt praegu küll ei meenu.
Käsipallist ilmselt peaaegu mitte keegi peale Kehra, Põlva ja Viljandi inimeste suurt midagi ei tea, aga tegu on küllaltki kontaktse ja jõulise alaga, eriline trügimine ja tõuklemine käib just sellel positsioonil, kus mina mängin, seetõttu tuleb jõud igati kasuks.
Huvitav fakt on ka see, et ka Ott Kiivikas on nooruses käsipalliga tegelenud.
Lõpetuseks lisangi lingi väiksele videole, kus saab näha mind mängimas. Äkki mõni tunneb mu lõusta isegi ära ja on mind Tartus saalis kohanud.


  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Madalama-rõhulistel pidi uimasust olema küll päeva alguses. Eks siis liiguta end päeva alguses käima.

Tee osas on nii, et roheline tee on läbipestud toimeaineteta lepaleht tegelikult paljude arvates. Seetõttu tema midagi ei erguta, võib mistahes teed õhtul lürpida. Osad kohvid samamoodi ei pruugi olla tegelikult kohvid, näiteks eriti need Nescafe väiksed ühekorrakad- nende joomise järel te mingit südame kiirendust ju ei tunne eksju, need on niisama kofeiini vabad joogid.

Kui muidu veel talun küvijuttu aga siin ole lihtsalt vait.

Nii rohelise tee (on inimesi, kes kardavad seda õhtuti oluliselt rohkem kui kanget kohvi - põhjusega), kui ka Nescafe osas.

Kui ise oled tuim - ei tähenda, et teised samasuguse reaktsiooniga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Kui muidu veel talun küvijuttu aga siin ole lihtsalt vait.

Nii rohelise tee (on inimesi, kes kardavad seda õhtuti oluliselt rohkem kui kanget kohvi - põhjusega), kui ka Nescafe osas.

Kui ise oled tuim - ei tähenda, et teised samasuguse reaktsiooniga.

:)

Aga kui toon rohked viited, et tegu on tõesti lepalehaga, mida pikki aastaid laos hoitud ja vitamiinidest tühjaks kuumutatud/pestud, ning keemiaga rikastatud ja töödeldud- kas siis usuksid, et Liptoni roheline pole nii roheline?

Teiseks, kas Liptoni vms-st rohelist teed juues keegi mingit unehäiret on tundud? - Ei ole.

Sama ka Nescafe osas.

Vait olemist ei saa ma kuidagi normaalseks lugeda. Soovitan sul teha õhtuks nüüd üks rahustav Lipton. :)

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!
Ja ongi 1/12 kogu progressist läbi :D , motivatsioon on kõrgel ja hetkel pole küll murdumismärke näha, aga kui need peaksid tekkima, siis ma ei murdu, sest kui eesmärk on püstitatud siis tuleb see ka täide viia.
Aga nüüd saali, plaanis on teha rind,biits,kõht+ratast 20-30min. Surumistel tavaliselt 4 seeriat ja ülejäänud harjutustel 3 seeriat, korduste arv 6-8.
Harjutusi ma väga palju ühele lihasgrupile ei tee, sest minu puhul on ülekoormus kerge tekkima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×