Jump to content
SKG

SKG transformation journey

Recommended Posts

Kas sa teed hantlitega või kangiga? Kangiga on üldjuhul kergem, osa raskust läheb õlgadele.

Hantlitega ikka, see ikka palju raskem kui kangiga :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Kas 15 astelpaju ja jõhvika lisamine on lubatud? :)

Sa ostsid turult 15 tükki selle taldriku pildi tarbeks või?

See ei kõla reaalsena, et sa 15 tüki haaval sööd neid. Pane ikka talriku peale kõik mis ostsid ühte kuhja.

Aga muidu antud mari sisaldab liiga palju seemneid, sisuliselt võrreldav seemne-viinamarjaga. Seetõttu erinevalt jõhvikast teda ei sööda, vaid pressitakse ainult mahlaks.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Eks loomi/inimesi mitmesuguseid, krokodillid söövad näiteks kruusa.

Taldriku valikul aukudega praaki osta pole muidu mõtet- taldrik peaks vettpidav olema ja võimalusel kõrgema kaussja äärega, nii on see universaalsem.

Ega mul siin rohkem lisada hetkel polegi. Blogides avaldataksegi oma arvamust vabalt, eks blogi omanik võib üle kommenteerida, mis temaatikat sa siia ootab ja mida mitte.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui haardenõrkuse tõttu kipub hantel/kang käest ära libisema, siis sellevastu on loodud tõstekonksud.

Kasutasin tõsterihmasid treening-aastatel 3-6, kuid aastatel 7-8 olen kasutanud ainult konkse.

Sedasama hantlitega kõndimist tegin ka ise viikendil, konksudega muidugi.

Aga pildil oleva rohelise salati sees olevad 9 konservimaisi seemet- et mida siis ülejäänud konserviga tehti, ja muude pildilt välja jäädavate asjadega? Et minumeelest siiski praktiline on kogu maisi konserv sisse süüa, mitte aga 9 haaval pudistada päevast päeva toidukordade vahel neid. :)

Miks üldse lisa vahendite kasutamist vaja? Äkki treeniks haarde tugevust... Oleks ju üldjoones ka teistele harjutustele kasulik... Ise ei kasuta ühtegi rihma vööd, ega midagi... Muidu suht huvitav kogu blogi ja eriti meeldib, et ka palju pilte ja videosi. Teistel siin foorumis neid nii väga pole... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Miks üldse lisa vahendite kasutamist vaja? Äkki treeniks haarde tugevust... Oleks ju üldjoones ka teistele harjutustele kasulik... Ise ei kasuta ühtegi rihma vööd, ega midagi... Muidu suht huvitav kogu blogi ja eriti meeldib, et ka palju pilte ja videosi. Teistel siin foorumis neid nii väga pole... :)

Haarde tugevuse juttu on läbi aastate mitmed võtnud arvamuseks soovitada.

Mina seda soovitust õigeks ei pea.

Haardetreeningut kulturistile soovitada pole kindlasti mõtet. See oleks sama, kui käesurumise spordiga tegelejale soovitada midagi selle spordi kauget, nagu HIIT-i näiteks, või jõutõstjale soovitada sääre treeningut. Kulturistlikult on küünarvars visuaalselt tähtsusetu, ainult selle suurim lihas paistab mõneti silma- see mida pealthaardega biitsepsi kõverdustel rekruteeritakse küünarnuki juures. Haardetugevuse lihased aga asuvad luu lähedal sügaval, ja neid kulturist treenima ei peaks.

Mõttetu on jätta suured lihased/harjutused korralikult tegemata, kuna haare annab järele.

Füsioloogiliselt võib osutuda ka nii, et enamikel looduslikult haare ongi nõrk teatud maalt- sest haardelihas on väike lihas, milleks peaks ta suutma üldse suuri raskusi tõsta. Loogiline ongi kasutada tõsterihmu, või liimi, vms, et tõstmine ära teha.

Ja kui treenidagi haardelihaste tugevust, siis kui kiirelt seal jõud siis kasvab- kas 1a jooksul muutub haare 15kg tugevamaks või? See +15kg pole enamasti piisav jõutõmbe jaoks. Enamik kulturiste kasutab tõsterihmu, kuna kulturistidel haare on nõrk ja ega pole aega seda haaret ka tugevdada ma arvan, ja pole ka kulturistil mõtet tugevdada ja tugev olla.

Ei tulnud väga selge põhjendus siia nüüd, aga üldiselt sisetunne mingit haardetugevuse treeningut kulturisti jaoks õigeks ei pea. Eks arvake teised teisiti, ja põhjendage.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enamik kulturiste kasutab tõsterihmu, kuna kulturistidel haare on nõrk ja ega pole aega seda haaret ka tugevdada ma arvan, ja pole ka kulturistil mõtet tugevdada ja tugev olla.

Ise kasutan tõsterihmasid ainult seljatreeningu puhul. Jõutõmbe puhul ei kasuta ja suudan vabalt üle 200kg kangi mitu korda üles vinnata nii, et haare lahti ei lähe. :) 100+kg kangi ei ole raske üles tõsta ühe käega. Armliftingus sai ka võistlustel ~80kg üles tõstetud. Lõuatõmbeid ühe näpuga pole ka probleem tõmmata. :)

Mina ise olen praegu sellise mõttega, et nii kaua kuni ma jõuan seda raskust käes hoida, mida üles jõuan tõsta, siis pole vaja haaret treenida.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Lõuatõmbeid ühe näpuga pole ka probleem tõmmata. :)

See pole enamikele raskus/probleem, kelle rasva% on nii madal nagu sul.

Aga niimadala %-ga isikuid planeedi peal on niivõrd vähe, et neid võib lugeda statistiliseks veaks ja neid mitte arvestada nö. Enamikel on siiski nii, et kodarluu ümber olevad väiksed lihased on nõrgemad kui tuhara lihased- seetõttu luumulikult haare annab järele.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga pildil oleva rohelise salati sees olevad 9 konservimaisi seemet- et mida siis ülejäänud konserviga tehti, ja muude pildilt välja jäädavate asjadega? Et minumeelest siiski praktiline on kogu maisi konserv sisse süüa, mitte aga 9 haaval pudistada päevast päeva toidukordade vahel neid. :)

Yldjuhul teen ikka ise algkomponentidest midagi, aga seekord ostsin poest valmissalati, kuna oli hea diil. Sellest ka selline salat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Valmis-salatid on jah head mugavad asjad- näiteks ostan 170g segusalatit ja selle ka kõik ära söön, ei jää midagi üle seisma järgnevateks nädalateks.

See blogi on siin üks pildirohkemaid küll, imelik, et niivähe diskussiooni ja vaatamis-aktiivsust siiani on olnud.

(Igatahes minupoolt iga blogisuhtleja saab +1.)

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise olen õhtuti söönud omatehtud kana ceasari salatit. Tõesti salat õhtuti suht ainuke asi, mis alla läheb. Muidu pärast unega probleeme... Varem sai ostetud ka poest, aga hinna vahe hea ja valgu kogus liiga väike.. :) Sarge kas saaksid teha video, kus näiteks 110-120 kg kangi ühe käega ülesse tõstad? Ise ei kujutaks hetkel ette ka seda... Kuna ei kasuta kangidel raskus "kinnitajaid v hoidjaid) siis tasakaalu hoidmisega oleks vist juba väiksema raskusega tükk maad tegemist...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Kui Sarge mingit moodsat liimi kasutab haarde tugevdamiseks, siis ta tõstab selle 120kg ära küll ma oletan. Kasvukategooria suht pikk tal, siis saab sõrmedega korraliku lukustuse teha, ja libisemiseks siis mingi lahendus välja mõelda (pulber, liim vms). Video oleks muidugi huvitav ka 1-sõrme lõuatõmbest.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tana tegin jalgu. Paavo Ainile veel jargi pole joudnud :blush:

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Sääre treeninguga muidu on seeria eesmärk lihtne: tee kuidas iganes senikaua kuni piimhape lihase põlema paneb.

Ja videos on siis üks viis kuidas seda eesmärki saavutada. Mina teen nii, et lihtsalt viimased 2-3 kordust teen aeglasema tempoga ja viimasel kordusel hoian kontraktsiooni üleval 3 sekundit näiteks.

Mida suurem raskus ja mida viimased kordused seerias, seda vähem sügavamale kandasid lasen.

Aga eks igaüks teeb jah nii nagu õigeks peab.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise kasutan tõsterihmasid ainult seljatreeningu puhul. Jõutõmbe puhul ei kasuta ja suudan vabalt üle 200kg kangi mitu korda üles vinnata nii, et haare lahti ei lähe. :) 100+kg kangi ei ole raske üles tõsta ühe käega. Armliftingus sai ka võistlustel ~80kg üles tõstetud. Lõuatõmbeid ühe näpuga pole ka probleem tõmmata. :)

Mina ise olen praegu sellise mõttega, et nii kaua kuni ma jõuan seda raskust käes hoida, mida üles jõuan tõsta, siis pole vaja haaret treenida.

200 pealthaardes või?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

See kaksi-raksi kangitõmmet väga vähesed teevad arvatavasti, ma pole 8a jooksul kordagi näind kedagi seda sooritamas.

Videodes olen ainult korra näinud greibi-atleedi soorituses seda harjutust, ja teised polegi üles filmind. Eks see selline harva esinev harjutus ole, aga on teisigi harvasid harjutusi.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pull day tana, muuhulgas sai ka trapetsit tehtud. Viimane trennivaba paev oli 18. Oktoober.

Ja kerge maius enne suuremat feast-i.

jNfH4TAl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Looduse eesmärk on olnud seemneid kaitsta mitmel moel. See, et seeme on nii libe ja väike, tähendabki, et allaneelaja ei omasta/riku seemet, vaid väetab seda seedekulglas ja laseb mulda idanema.

Lisaks on seemned mõrud- see viitab mürgile nende sees.

Üldiselt aga seemne on kiudaine, ta on raskest materjalist.

Seemne sees pole kauslikke taimseid steroole, neid on aga vilja enda sees.

Kõik see ja muud aspektid üheskoos teevad seemne väärtusetuks.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×