Jump to content
dzonny

Kuidas planeerida söögikordi?

Recommended Posts

Mul on suht pindumatu päevakava(nagu meil kõigil) ja ml on raskusi välja mõelda kuidas paigutada oma söögikordi ja mida tarbida?

Päev algab 10.00 äratusega millele järgneb u 30 min väikest metsajooksu(talvel lindil) siis koju ja siis kohe jõusaali. Mu eesmärk on kaotada natuke oma rasvavarudest ja veidike lihast trimmi ajada. Mingit suurt lihaseehitamist plaanis ei ole kuna olen selline kellel tuleb lihasekasvatamine väga vaevaliselt ja sellist pühendumudt ja aega, mis sellele kulub, mul hetkel pole võtta. Ma arvan, et enne jooksu pole vaja midagi tarbida(siis rasvapõletus efektiivseim).

Mida aga tarbida peale jooksu (ja ühtlasi siis enne jõusaali) ja mida pärast jõusaali kohe ja mida natuke hiljem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on suht pindumatu päevakava(nagu meil kõigil) ja ml on raskusi välja mõelda kuidas paigutada oma söögikordi ja mida tarbida?

Päev algab 10.00 äratusega millele järgneb u 30 min väikest metsajooksu(talvel lindil) siis koju ja siis kohe jõusaali. Mu eesmärk on kaotada natuke oma rasvavarudest ja veidike lihast trimmi ajada. Mingit suurt lihaseehitamist plaanis ei ole kuna olen selline kellel tuleb lihasekasvatamine väga vaevaliselt ja sellist pühendumudt ja aega, mis sellele kulub, mul hetkel pole võtta. Ma arvan, et enne jooksu pole vaja midagi tarbida(siis rasvapõletus efektiivseim).

Mida aga tarbida peale jooksu (ja ühtlasi siis enne jõusaali) ja mida pärast jõusaali kohe ja mida natuke hiljem?

Enne jõusaali võiksid süüa ikka aeglaseid süsivesikuid (pruun riis, täistera teraviljatooted, kartul, tatar, kaerahelbed puder jne...) ja midagi valgurikast; näiteks mingeid lihatooteid. Pärast jõusaali oleks hea võtta vadakvalgu sheik koos kiirelt imenduvate süsivesikutega ning ei saa aru mida mõtled täpselt natuke hiljem all.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ise mõtlesin, et peale jooksu ja enne jõusaali võiks võtta midagi kiiret ja lihtsat(aga ei suuda välja mõelda, mis see võiks olla) Ei meeldi täiskõhutundega saalis rapsida. Peale saali võtaks jh sheiki ja natuke hiljem ma mõtlesin, et mida süüa umbes 90 min pärast saali?

Praegu plahvatas, et kas enne jõusaali ei võiks mingit sheiki juua või mingi smuuti vms?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina näiteks söön 1-1,5 h enne trenni 4 muna.

Pärast trenni 1,5h üks väike kanafilee koos kurgi ja tomatiga;)!

Edited by priibe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ise mõtlesin, et peale jooksu ja enne jõusaali võiks võtta midagi kiiret ja lihtsat(aga ei suuda välja mõelda, mis see võiks olla) Ei meeldi täiskõhutundega saalis rapsida. Peale saali võtaks jh sheiki ja natuke hiljem ma mõtlesin, et mida süüa umbes 90 min pärast saali?

Praegu plahvatas, et kas enne jõusaali ei võiks mingit sheiki juua või mingi smuuti vms?

Noh võib ikka, aga kindlasti lisa sheiki aeglaselt imenduvaid süsivesikuid. Näiteks fitshopis on toode Malto vms. Väga odav ja tõhus. Tarbi seda siis enne jõusaali koos vadakvalguga, nii umbes 30min - 1h enne.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ise mõtlesin, et peale jooksu ja enne jõusaali võiks võtta midagi kiiret ja lihtsat(aga ei suuda välja mõelda, mis see võiks olla) Ei meeldi täiskõhutundega saalis rapsida. Peale saali võtaks jh sheiki ja natuke hiljem ma mõtlesin, et mida süüa umbes 90 min pärast saali?

Praegu plahvatas, et kas enne jõusaali ei võiks mingit sheiki juua või mingi smuuti vms?

Mis mõikab ,siis soovitan 10-20g. BCAA-d kohe trenni alguses või L-leutsiini vähemalt 10 g.

Edited by Cyonara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vana sa oled, et teised peavad ytema mida ja mis kell sööma pead :D?

Mille jaoks siis asjatundjad on?

Kui inimene pole varem elus korralikult toitunud, vaid söönud seda, mis laual on, siis kust mujalt seda küsida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vana sa oled, et teised peavad ytema mida ja mis kell sööma pead :D?

29 ja söömisega saan juba enamvähem hakkama. Kellajad on tegelt suht selged, lihtsalt mida tarbida on natuke raskem küsimus. Mul pole viitsimist hakata peale jooksu ja enne jõusaali hommikul putru keetma või muna praadima. Tahtsin mingeid soovitusi, et mis ja kas sobiks mingi lihtne sheik või smuuti mida tarbida ja millest ka kasu oleks ja missugused komponendid peaksid seal olema. Aga mul on hea meel, et sina ikka hommikuti oma naljahamba oled suutnud puhtaks pesta. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"...olen selline kellel tuleb lihasekasvatamine väga vaevaliselt..."

Kõlab ülimalt loogiliselt nende fraaside valguses:

"...Mul on suht paindumatu päevakava.."

"...oma rasvavarud..."

"...Ei meeldi täiskõhutundega saalis rapsida..."

"...Mul pole viitsimist hakata peale jooksu ja enne jõusaali hommikul putru keetma..."

Kui sa tahad samaaegselt nii mugavat äraelamist, hommikul kaua magamist kui ka head keha, kuid endal jääb pühendumusest ja viitsimisest ja kompromissivalmidusest puudu, siis on kõige sobilikum palgata personaaltreener, kes mõtleb kõik läbi ja sobitab kõik trennid ja söögid ja sheigid täpselt sinna, kuhu vaja.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

"...olen selline kellel tuleb lihasekasvatamine väga vaevaliselt..."

Kõlab ülimalt loogiliselt nende fraaside valguses:

"...Mul on suht paindumatu päevakava.."

"...oma rasvavarud..."

"...Ei meeldi täiskõhutundega saalis rapsida..."

"...Mul pole viitsimist hakata peale jooksu ja enne jõusaali hommikul putru keetma..."

Kui sa tahad samaaegselt nii mugavat äraelamist, hommikul kaua magamist kui ka head keha, kuid endal jääb pühendumusest ja viitsimisest ja kompromissivalmidusest puudu, siis on kõige sobilikum palgata personaaltreener, kes mõtleb kõik läbi ja sobitab kõik trennid ja söögid ja sheigid täpselt sinna, kuhu vaja.

Tänan positiivsete ja toetavate sõnade eest, tüüpiline kuradi eestlane!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzonny, kahjuks on lugu nii, et kui tahad tasuta nõu, siis saad kaasa ka inimeste suhteliselt tsenseerimata arvamuse asjast.

Seda, kas selle arvamuse peale tasub solvuda või sellest õppida või seda lihtsalt eirata - see on juba sinu otsustada.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siit on vist miljon korda läbi käinud see debatt. Ja järeldus sellest ikka ja jälle on- palju tähtsam on päevane energia hulk, mida tarbid ning valkude, rasvade ja süsivesikute osakaal selles. Mida mis kell täpselt süüa , see ei oma niipalju mõju kui kõik ülejäänu on paigas. Ja tahtmata personaaltreeneritelt teenistust ära võtta , siis soovitan need asjad endale selgeks teha ja toitumise koha pealt ei ole vaja küll hinnasildiga nõu küsima minna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×