Jump to content
Jennyca

Palun abi koduse treeninguga alustamiseks. :)

Recommended Posts

Jooksmisega kaotab palju kaalu? Oi, seda ma küll ei taha. Mind pole nähagi siis varsti. :/ Tahaks just natuke juurde saada kaalu ja kõhu-, tuhara- ja jalalihaseid treenida. Oeh, jube keeruline...

latseke, tehke kükke ja variatsioone neist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

latseke, tehke kükke ja variatsioone neist.

Mis latseke ma ikka enam niiväga olen, aga eks ma midagi otsin. Tahaks just mingit sellist kodust kava, mis aitaks ka, mitte, et ma rahmeldaks tühja või treeniks mingit lihasgruppi üle ja teise jätaks hooletusse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis latseke ma ikka enam niiväga olen, aga eks ma midagi otsin. Tahaks just mingit sellist kodust kava, mis aitaks ka, mitte, et ma rahmeldaks tühja või treeniks mingit lihasgruppi üle ja teise jätaks hooletusse.

Tühja sa kindlasti ei rahmelda :)

Kätekõverdus - rind ja triitseps

Lõuatõmme -selg ja biitseps

Kükk - jalad

Istesse tõusud- kõhulihased

Ei ajanud asja spetsiifiliseks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niisiis... kuidas oleks selliste harjutustega:

Kõhule: jalatõsted (mõlemad jalad koos) 20-30x

Keretõsted, jalad risti küljel: vasalule poolele 30, paremale 30

Keretõsted kõverdatud jalgadega 20-30

Neid harjutusi siis 2-3 ringi, vastavalt sellele kuidas jaksu on.

Tagumikule: kükid, puusatõsted, etteasted ja donkey kick ( ma ei tea kuidas seda kirjeldada) :D iga harjutus 20-30x ja nii 2-3 ringi?

Midagi juurde panna või asendada? Any suggestions? :)

Öösel olin unetu ja tegin neid harjutusi ja ärgates uuesti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võid lisada kätekõverdus ja kuna sul kodus kindlasti on kaks tooli siis kahe tooli vahel saad teha keretõsteid triitsepsile. Siis saaksid sul kõik lihased natukene koormust. Muidugi oleks hea lisada veel lõuatõmbed aga neid sul esialgu liiga raske teha ja ilma abita vaevalt sa neid üle 1 teed :)

Nagu aru saan tahad sa trenni teha et enesetunne paraneks ja tunneksid ennast paremini vormis , sellejuhul piisab täiesti nendes harjutusest .

Neid kõikki harjutusi muidugi ei pea tegema igapäev.

Saad jagada trenni kaheks : ülakeha päev ning alakeha päev.

Ülakeha päeval teed erinevaid kätekõverdusi(erinevad kalded ja käte asendid) lisaks triitsepsile keretõsteid ja kui jaksad siis lõuatõmbed.

Alakeha päeval teed enda poold nimetatud harjutused kõhule ja jalgadele . Kui sul kuskil mingi pakk või pink võid jalgadele pingipeale hüppeid ka teha.

Lisa veel juurde natukene sörki ja jooksu mis parandavad vähe kopsumahtu ning rohkem poleski vaja. Seda kõike 3x nädalas läbi tehes peaksid sa tulemusi märkama paari kuu möödudes juba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×