Jump to content
martinkink

Martinkink blogi

Recommended Posts

Eile oli naise sünnipäev. Jõusaali ei teinud, elagu kardio.

Täna tegin kergelt ülakeha.

See nädal teen kõike kergelt. Vb kükk tuleb ikka raske, aga see selleks.

Järgmine nädal teen endale uue kava. Jagan kolmeks või neljaks, hetkel lahtine. Kolin ka varsti Rakvere ära. Oktoobrist tegutsen kogu aeg rakveres, kus saalis veel ei tea.

Treenerikoolitusest niipalju, et pildi sain selgemaks küll. Kui enne sõitsin udus siis nüüd näen juba ka kohta kuhu sõidan. Palju "sitta" kustutasin ka oma ajust ära. Selliseid tühiseid "milline on ikka parim" vaidlusi endaga. Asjad läksid oluliselt selgemaks ja konkreetsemaks.

Kuu lõpus-uue kuu alguses teeks ka mõned vormivõrdluspildid.

Stay classy San Diego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna pumpasin käsi

Prantsuse surumine + kõverdus püsti - kokku 14 seeriat

Homme teen raske jala. Pole terve nädala raske trenni teinud. Homme teeks äkki filmi ka väikese. Ja enda kava peaks paika panema. Varsti on järgmine nädal käes. Vist teen rind+selg, õlad+käed, jalad. Iga nädal midagi kaks korda, mis tähendab ühte rasket ja ühte kerget trenni. Mis harjutusi ja kui palju, seda veel panen kokku. Lolliks ei lähe - rinnale 7 eri harjutust :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegin raske jala. Üle pika aja korralik trenn. Ja tunne, kordades parem kui mingi kerge pumpamine. Nii imelik kui see ka ei ole. Lõbus oli trennis :D

Kükk - 142,5kg 3x1, 100kg 2x5 all pausiga. Suur vahe. Ise saan juba täiesti aru, mis vahe on kulturismi treeningul ja jõutõstja treeningul. Mis vahe on 3 kordust vs 8 kordust jne.

Asted - 35kg - 3x12 sammu

Reite eemaldus - 3x12 - tuhar on nõrk, väga nõrk.

Kõhtu 6 seeriat

Täna sain ka teada, kuidas neid bodybumpi kange kasutatakse :D Väga hästi võttis kõhu läbi ja mugav oli teha. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kükk - 142,5kg 3x1, 100kg 2x5 all pausiga. Suur vahe. Ise saan juba täiesti aru, mis vahe on kulturismi treeningul ja jõutõstja treeningul. Mis vahe on 3 kordust vs 8 kordust jne.

Korralik kükk. Sa ise teed vist rohkem jõutõstjate trenni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korralik kükk. Sa ise teed vist rohkem jõutõstjate trenni?

Praegu olen kükki teinud sellise suunitlusega. Ülakeha rohkem kulturismi treeningut. Kükkida tahaks 150kg siis tõmbaks tuure maha ja hakkaks 10seid seeriaid tegema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I`M BACK

Kerged trennid on oma töö teinud. Omal nahal peab ikka tundma, mis tähendab astuda samm tagasi, et astuda edasi kaks sammu. Täna oli minekut nii, et tolmas. Uued isiklikud lendasid uksest aknast

Selga 9 seeriat

Rinda 6 seeriat - tegin vana tulemuse üle ja siis lisasin veel juurde

Õlga 4 seeriat

E-T viimased trennid myfitnessis ja edasi on veel tume... :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varugi jäi natukene..

Ja tubli, et sa neid hantleid ei loobi nagu paljud Eesti Kai Greenid :) Spartas koguaeg logisevad need hantlid kuna kutid ei suuda neid maha panna ilusasti.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

E. Teeme jalgu, ma tahan näha su 9kg hantlitega astumisi :D

Irww ... saad irnuda jah?:D

Kuule aga on põhjus, et nii varakult käid ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irww ... saad irnuda jah? :D

Kuule aga on põhjus, et nii varakult käid ?

Töö uksed avan kell 10:00. Käin enne ära lihtsalt, muud põhjust ei ole.

Selge. E kell 7:55 ootan sind poes. Kerge jalg ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Töö uksed avan kell 10:00. Käin enne ära lihtsalt, muud põhjust ei ole.

Selge. E kell 7:55 ootan sind poes. Kerge jalg ;)

Kuraaaat .... Fitshop?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna siis tegin kergelt jalga. Priibega - tegi 15kg hantlitega väljaasteid nagu nalja B) Lõpuks hakkas kükki ka korralikult tegema ;) Aga eks ta ise pajatab lähemalt.

Midagi erilist ei olnud. Täna oli vaja laupäevane sünnipäev välja higistada, ei muud.

Homme viimane tööpäev ja ka viimane trenn myfitnessis. Edasi, eks siis ole näha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegin selga. Viimane trenn myfitnessis

Lõuatõmbed - 5 seeriat

Hantlitõmme - 4 seeriat

ülevalt plokitõmbed - 3 seeriat

Istudes plokitõmbed neutr - 3 seeriat

Lõppu tegin veidi biitsepsit ja kõhule pumpi kangiga rullimst. Kaamera ka jooksus muidu oleks videogi teinud. Aga eks aega ju on. Jõuame.

Täna viimane tööpäev. Tulge küsige soodukat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×