Jump to content
Guest Jenas

jalad

Recommended Posts

Guest Jenas

Tere . Probleem nimelt selline, et jalad on mul üsna pikad ja peenikesed. Olen umbes 184cm pikk ja kaalun 80kg. Umbes pool aastat tagasi tegin korralikult kükki aga siis vigastasin alaselga ja enam arst ei lubanud teha. Keelas ära ka sellised harjutused, mis koormavad alaselga. Nüüd umbes 2 nädalat olen korralikult kodus teinud kätekõverdusi,alaseljale tugevdavaid harjutusi ja mõningaid kõhulihaseid.

Sellesmõttes, et jalg on mul lihases küll kui pingutada aga tahan ise,et jalg oleks niiöelda paksem ja et oleks rohkem massi peal. Ülakehaga olen väga rahul ja nüüd tahaksi nõu, et kuidas saada jala peale niiöelda massi peale, et nad nii peenikesed ei oleks.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Rohkel alaseljaharjutusi ja lisaks väikese raskusega aga mahuliselt rohkem näiteks eeskükki, ava veendu ennem et sa tead mida teed, videod kirjandust jne... Sest mina näiteks just oma alaseljaga ei saanud jalapressil tühja kelgugagi hakkama ilma et valus oleks.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Kükk õige tehnikaga.

Lisaks veel muid kükiharjutusi, mida klassikalised tõstjad teevad. Näiteks hantlid üleval sirgetel kätel kükk, kang üleval sirgetel kätel kükk.

Jalapressil nii palju alla lasta, et tagumik tõusma ei hakkaks. Lisaks saab teha hack-kükki trenažööril ja kangiga. Ise soovitaksin pigem kangiga teha, kuna paljud panevad suure raskuse ja siis hakkab selg lahti käima pingilt.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Külaline
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Vasta sellele teemale...

×   Pasted as rich text.   Eemalda formaat

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    Ühtegi registreeritud kasutajat ei vaata seda lehte.

×