Jump to content
Tipsuke99

Sooviks väga abi!

Recommended Posts

Ei no naljakat pole siin midagi ;)..On ju öeldud et kohe algul ei tohigi suure raskusega pihta hakata.Kui suur raskust ma siis pean kasutama, mis teie jaoks normaalne oleks?

Ei olegi naernud :).

Jah, kohe ei tohigi suure raskusega alustada. Kui õigesti trenni teed, siis sa kasutaksid poole aasta pärast juba selliseid raskuseid, mis tunduksid sulle väga ulmelised :). Ma usun, et kui ma ütlen, et poole aasta pärast teeksid sa kükki vähemalt 60kg, siis sa ei usuks seda :D.

Kergitan nüüd enda saba natukene. Kes siis muu koera saba kergitab, kui mitte tema ise? :D

Tavaline koduperenaine kükkis minu käe all 3-4 kuuga 65kg'ga 4x8 ilma probleemita. Mu tüdruk, kes võistles eile ja on treeninud ainult 6 kuud, kükib vabalt 60kg 4x15 ja rekordkükk on 90kg. Aga no, tal on selline tuhar ka, et sõbrad küsivad selja taga, et palun Taavi, räägi kuidas ma oma tüdrukule sellist tuharat saaksin :D.

Miski pole võimatu, kui tahet on ja õige treening ning toitumine.

Kodus soovitan sama harjutust, mis ROtter välja pakkus, siis lisaks veel kükid, üleshüpped, väljaasted (väljaasted ka toolile) jne. Jalgade- ja puusatõsteid ei soovita väga palju teha, piisab, kui 1-2x nädalas teha ja pärast venitada puusapainutaja lihast, kui ei taha endale seljavalusid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina soovitaksin väljaasteid, puusa- ja jalatõsteid. 8 kg hantlid on alustamiseks natuke liiga rasked, sõltub muidugi harjutusest ka. Soeta reguleeritavad.

Kõhulihaste treenimine kindlasti plaani võtta.

Ja, väljaasteid ma juba teen ja kõhulihaseid samuti. no sellessuhtes, et ma olen mingi 2-3 nädalat teinud ja olen enam vähema harjunud selle koorumsega. mõned harjutused on veel rasked nt käed kõrval üles tõsta, kuna rüht on mul ka ära siis pean ka selle nimel vaeva nägema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mu tüdruk, kes võistles eile ja on treeninud ainult 6 kuud, kükib vabalt 60kg 4x15 ja rekordkükk on 90kg. Aga no, tal on selline tuhar ka, et sõbrad küsivad selja taga, et palun Taavi, räägi kuidas ma oma tüdrukule sellist tuharat saaksin :D.

See vajab tõestamist.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei no naljakat pole siin midagi ;)..On ju öeldud et kohe algul ei tohigi suure raskusega pihta hakata.Kui suur raskust ma siis pean kasutama, mis teie jaoks normaalne oleks?

Alustad tühja kangiga. Teed mõned kükid ja siis saad aru, kas liiga kerge. Kui liiga kerge lisad natuke juurde, aga alguses ma usun, et piisab tühjast kangist, sest ma saan aru, et sa just alustasid treeningutega.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei olegi naernud :).

Jah, kohe ei tohigi suure raskusega alustada. Kui õigesti trenni teed, siis sa kasutaksid poole aasta pärast juba selliseid raskuseid, mis tunduksid sulle väga ulmelised :). Ma usun, et kui ma ütlen, et poole aasta pärast teeksid sa kükki vähemalt 60kg, siis sa ei usuks seda :D.

Kergitan nüüd enda saba natukene. Kes siis muu koera saba kergitab, kui mitte tema ise? :D

Tavaline koduperenaine kükkis minu käe all 3-4 kuuga 65kg'ga 4x8 ilma probleemita. Mu tüdruk, kes võistles eile ja on treeninud ainult 6 kuud, kükib vabalt 60kg 4x15 ja rekordkükk on 90kg. Aga no, tal on selline tuhar ka, et sõbrad küsivad selja taga, et palun Taavi, räägi kuidas ma oma tüdrukule sellist tuharat saaksin :D.

Miski pole võimatu, kui tahet on ja õige treening ning toitumine.

Kodus soovitan sama harjutust, mis ROtter välja pakkus, siis lisaks veel kükid, üleshüpped, väljaasted (väljaasted ka toolile) jne. Jalgade- ja puusatõsteid ei soovita väga palju teha, piisab, kui 1-2x nädalas teha ja pärast venitada puusapainutaja lihast, kui ei taha endale seljavalusid.

Ega eriti ei tahaks uskuda jah sellist asja:) Eks ma nüüd sellest nädalast hakkan käima jõusaalis ja vaatab kui palju ma lõpus teen ja kui raskete kangidega:D

Kindlasti teen neid harjutusi, mida välja pakkusite.paljud on mul juba kasutusel ka:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

See vajab tõestamist.

Jalg ja tuhar:

post-4814-0-27775400-1362331846.jpg

Küki videot kahjuks ei ole, oleksid pidanud eile Eesti MV vaatama tulema siis. Kuid seal läks 85kg kirja, kuid ustreami salvestuses näed tema kükke.

Jõutõmbe video on siin foorumis ühes teises teemas olemas:

Kui tahad rohkem tõestusi, siis pead Nõo Spordihoone jõusaali tulema ja oma silmaga veenduma. Ta on teisipäeviti kell 19.00 ja neljapäeviti kell 18.00 alati kohal. Teeb trenni 2-3 korda nädalas - just tegi treeningkava kokkuvõtet ja veebruari kuus tuli 11 trenni. ;)

Mis näitab, et ei ole vaja kogu aeg jõusaalis passida, et tulemust saada. :)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alustad tühja kangiga. Teed mõned kükid ja siis saad aru, kas liiga kerge. Kui liiga kerge lisad natuke juurde, aga alguses ma usun, et piisab tühjast kangist, sest ma saan aru, et sa just alustasid treeningutega.

Ma olen 2-3 nädalat teinud. Ja teen 8 kg hantlitega kõiki harjutusi. kuna pole veel omandanud kõike vajalikku. Kükke teen ma 25 korda, ei pinguta üle kuna on seljavaludega probleem natukene. Aga siis teen kõik harjutused läbi pean pausi ja teen veel korra, kuidas kunagi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks see 'pro' kava on hea muidugi aga kõige lihtsam on endale selgeks teha pisiasjad, millest toit koosneb ja see aitab juba palju edasi. Näiteks see, et jogurt ei ole mitte see tehases magustatud 13 gr suhkurt 100 gr kohta ollus vaid korralik naturaalne maitsestama toode - süsivesikut 4-5 %. Kuidagi visalt omandatakse normaalse toitumise põhitõdesid.

Kui need selged, ei olegi mingit kava vaja, võid päris vabalt võtta. Annad aga lihastele koormust ja toidad neid puhta toiduga.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega eriti ei tahaks uskuda jah sellist asja:) Eks ma nüüd sellest nädalast hakkan käima jõusaalis ja vaatab kui palju ma lõpus teen ja kui raskete kangidega:D

Kindlasti teen neid harjutusi, mida välja pakkusite.paljud on mul juba kasutusel ka:)

Eks kõik algab tahtest ja endasse uskumisest, kui 2 kuud tagasi olid endalgi kükid kangiga kogukaalus 7-9kg rasked, siis eile jalatrennis kükkisin 3x12 30kg'ga.

Tasa sõuad, kaugele jõuad. :)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×