Jump to content
kadri23

Kangiga kükid

Recommended Posts

Kuidas ikkagi on õige neid kükke teha, et tagumikku vormida? Kuidas jalad peavad olema sätitud ja ülakeha kas sirgelt või ettepoole?

Vabandan ette ära juba võhiklikkuse eest :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sõnadega on veidi kehva õiget tehnikat seletada. Liiatigi oleks vaja võtta indiviidi spetsiifikat arvesse. Millised jäsemete pikkused, painduvus jms. Soovitan võimaluse korral jõusaalis mõne treeneri käest abi paluda kes näitaks ja korrigeeriks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas ikkagi on õige neid kükke teha, et tagumikku vormida? Kuidas jalad peavad olema sätitud ja ülakeha kas sirgelt või ettepoole?

Vabandan ette ära juba võhiklikkuse eest :P

Miks te koguaeg kõik vabandate, selleks see foorum siin ju ongi, et algajaid aidata või soovijatel uurida vms. Kui ei julgeta treenerite käest otse küsida või ei ole võimalustki seda teha siis see foorum ongi ju kõige parem koht oma küsimustele vastus saada.

Kõik peavad ju kuskilt alustama. Ei saa kohe olla tark/tugev/ilus/võimekas/midaiganes kohe sünnist saati. Ma arvan, et meie paljude iidol Härra Kiivikas on ka kunagi väike poiss olnud ja suure uudishimuga vaadanud kuidas suured poisid jõusaalis trenni teevad.

Tagumikule on ka muid korrigeerivaid ja vormivaid harjutusi. Peale küki on võimalik neid ka teha ja ma arvan, et youtube peaks neid harjutusi täis olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sarge peaks oma kükipildi postitama! :D

Võin video ka postitada :D

Aga teemaalgatajale, et mida sügavamale kükid, seda rohkem tuhar ja puusad töös. Kui jätad küki poolikuks või teed bodypumpi kükki, siis tuhar eriti ei tööta.

See naine teeb ka liiga kõrgele kükki, et tuharalihaseid töösse haarata korralikult ning lisaks on see ka põlvedele koormav. Ott ühes teemas rääkis ka sellest, et kuidas tal põlved valusaks jäävad kui poolikuid kükke teeb.

Vaata esimest kükki, kang turjale ja tuld! :)

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

BodyPumpi kaitseks veidi. Tõepoolest tuharalihased rakenduvad vähe, kui reis ei tule vähemalt horisontaali. Horisontaali tulles ja alla selle pöördub vaagen veidi ja tööle rakenduvad aktiivselt ka tuharalihased.

Kuid kõik BodyPumpi treenerid - kas te ikka ise seletate klientidele, et parem kui suur raskus kangil on väiksem raskus kuid normaalse sügavusega kükk? Ma peast ei mäleta, kuid sellest oli ühel DVD-l lausa ka eraldi nn. education video.

Väärarusaamad hakkavad aga instruktoritest endist peale. LesMillsi soovitust "reis põrandaga paralleeli" võetakse veidi valesti. Paralleelseks lastakse heal juhul reie alumine osa - kuid reis on ju ülevalt jämedam! Sellisel juhul pole aga reieluu ise veel kaugeltki horisontaalis.

See tuli teemaks ka ühel koolitusel, kus mu peale karjuti, et mu kükk on liiga sügav. Kuid juhendaja võttis siis vildika, joonistas reiele luude jooned ja näitas, et tegelikult ongi selline "sügav" kükk miinimum.

Minge proovige õhtul, võtke kangilt 5kg maha ja tehke korralikud sügavad kükid BodyPumpis. Silmad lähevad punni ja homseks on haige tagumik garanteeritud :)

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reie välisküljel, tavainimese mõistes puusapiirkonnas väljaulatuv luine mühk on reieluu suur pöörel, kui teete ühe punkti põlve küljele ja teise sinna, siis on hea vaadata, millal need punktid ühel joonel on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×