Jump to content
moonwish

Mida oodata?

Recommended Posts

Õige. Aga paku siis mingit alternatiivi. Kepikõnd?

Südamelihasel on ükskõik, millisest tegevusest ta vajaliku koormuse kätte saab - velotrenažöör, jalgratas, sõudmine, ujumine, puude lõhkumine, maa kaevamine jne.

Velotrenažöör on sellepärast hea valik, et võrreldes jalgrattaga maanteel sõitmisega on toas väntamine ohutu, ei sõltu ilmastikust, ei ole vaja spets jalanõusid ega riietust, kasutada saavad kõik pereliikmed, kui väsid ootamatult ära, astud sadulast maha ja oledki kodus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Youtube on täis erinevaid kodus tehtavaid aeroobikakavasid (bodyrock võib olla üks märksõna, kust alustada), kus abivahenditeks veepudelid, asju täis spordikott ja muud kodused vahendid. Otsi endale meeldiv välja ja lase käia. Kui selleks püsivust pole, siis vaevalt sa seal saaliski viitsid käia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas te mõnitate mind selle bodyrockiga või? Ma ju alustasin sellest, et olen keskealine, vägagi ülekaaluline ja absoluutselt treenimata :rolleyes: .

ma otsisin selle bodyrocki nüüd üles jah... nojah :blink:

Kui see nüüd nali oli, siis ikka üsna peenike nali :blink:

Tegelikult tahtsin veel küsida.

Leidsin endale nüüd ühe jõukohase koduse kava: vat selle. http://www.youtube.com/watch?v=AoZsTarI9uA. Tegin Round 1 läbi, jäin ellu, suudan isegi rääkida. Aga edasi tundub lihtsalt sedasama kordavat, see niimoodi käibki, jah? Ja kas see on nüüd siis lihastreening või on see aeroobne treening?

Ja urjuhh, ei ole ilus teise inimese üle naerda! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

See ikka rohkem aeroobne treening, samas korduste arv on aeroobses see kõige nüristavam, aga kaalukaotuseks on vaja vähemalt 45 min seda harjutust puhkepausidega teha, siis hakkab keha energiat võtma rasva arvelt. Targemad nii räägivad :D

Aga jh, järjepidevus ...järjekindlus...Siis ka näed tulemusi.. Ära anna alla, mis siis, et enamus harjutusi nüridad ja neid peab kordama üldiselt ikka väga palju.

Hiljem tänad end.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma siis lugesin selle teema labi. Teemaalgatajale kummilindid on head asjad aga mina soovitaksin ekspandleid, saad ka kogu keha labi teha ja vajadusel saad lisada takistust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bodyrock oli antud märksõnaks, et sa otsima hakkaksid ja ei ole vaja karta neid treenereid. Kõik harjutused on võimalik teha vastavalt oma võimetele - kätekõverdusi põlved maas, kükke esialgu poolikuid, mingeid jalatõsteid või hüppeid vastavalt jaksule jne.

Kui jõusaali lähed ja seal mõni supervormis tüdruk vastu tuleb, kas siis jooksed nuttes koju, sest kindlasti oli ta seal sinu mõnitamiseks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Algus on alati raske moonwish. Kui sa vaikselt hakkad trennidega pihta, õigesti toituma, siis vb kuu aja pärast näed sa suurepäraseid tulemusi juba ja sa hakkad aina rohkem treenima ja treenima, saad pisiku sisse... :D

Aga senikaua, alusta vaikselt, ära mõtle, et teised siin viskavad nalja jne..Kõik üritame sind ikka motiveerida..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei rääkinud füüsilisest vormist, nii nagu see silmale näha on, Undionu, vaid füüsilistest vormist, mis on vajalik nende harjutuste sooritamiseks :D

Ja noh, ärgem nii surmtõsised ka olgem, onju :D

Ma ei taha astuda sellesse lõksu, kuhu mul mõni sõbranna on astunud - lihtsalt teha endale esimeste trennipäevadega liiga ja siis loobuda, sest "ma ei saa ju hakkama". Ma tahan alustada algusest. Bodyrock harjutused ei ole kindlasti algus :D

Ja ma tõesti siiralt tänan motivatsiooni ja nõuannete eest. Ausalt, ma väga hindan seda abi. Ma lihtsalt pean enda jaoks välja valima, milliseid nõuandeid ma saan kohe kasutada ja milliseid saan kunagi hiljem kasutada. Äkki on mõnel teisel algusest alustajal kunagi hiljem mu heietustest abi?

Einoh, ma saan aru küll, et ma olen veits valesse foorumisse tulnud. Siin on kõik juba tegijad. Aga teistsugust ma ei leidnud ja siin ma olen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Südamelihasel on ükskõik, millisest tegevusest ta vajaliku koormuse kätte saab - velotrenažöör, jalgratas, sõudmine, ujumine, puude lõhkumine, maa kaevamine jne.

Velotrenažöör on sellepärast hea valik, et võrreldes jalgrattaga maanteel sõitmisega on toas väntamine ohutu, ei sõltu ilmastikust, ei ole vaja spets jalanõusid ega riietust, kasutada saavad kõik pereliikmed, kui väsid ootamatult ära, astud sadulast maha ja oledki kodus.

Lisaks sellele on velotrenažööril väntamine sama põnev kui värvi kuivamise jälgimine :( Mina eelistaks 99 juhul 100-st ikkagi jalgratast, tüdimus tekib palju aeglasemalt kui velotrenžööril. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisaks sellele on velotrenažööril väntamine sama põnev kui värvi kuivamise jälgimine :( Mina eelistaks 99 juhul 100-st ikkagi jalgratast, tüdimus tekib palju aeglasemalt kui velotrenžööril. ^_^

Ohutus eelkõige. Jalgrattaga sõites olen ma küll ja küll külje maha pannud, velotrenažööriga vändates mitte kordagi. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisaks sellele on velotrenažööril väntamine sama põnev kui värvi kuivamise jälgimine :( Mina eelistaks 99 juhul 100-st ikkagi jalgratast, tüdimus tekib palju aeglasemalt kui velotrenžööril. ^_^

Ongi põnev.Mina olen enamuse vilme trenazhööri otsas ära vaadanud, :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongi põnev.Mina olen enamuse vilme trenazhööri otsas ära vaadanud, :P

Vaadata telekast Tour de France ja kaasa vändata :D Pole paha ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tour de Ski'd vaatasin küll, :D

Suusatamist ma ei saa vaadata, samm kipub sassi minema, aga Touri vaatamisega pole probleeme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×