Jump to content
Guest Külaline

Kuidas saada jalgu peenemaks?

Recommended Posts

Niikaua kui inimene ei esita kõike vajalike andmeid jne ei koosta keegi talle mitte mingisugust toitumise kava.Hetkel võib tema tekstist välja lugeda selle,et soov on põhjendamatult näljutada,vaid selleks,et saavutada ebaterve välimus.

Seega milline ta võib olla ning kui palju ta VÕIB kaaluda ei oma tähtsust.Selgeltnägija siin vaevalt keegi on aga mine sa tea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Välimus, mood.

Ega kõik inimesed ei ela selleks ,et terve elu sporti teha. Mõni inimene elab ikka selleks ,et elu nautida ja hea välja näha.

Mõni inimene joob ja võtab suitsu nii 80 aastat järjest, ning on ikka tervem kui paljud sportlased.

No ütle mulle kallis seltsimees, miks otsast näeb vasakpoolne parem välja, kui parempoolne ? Võid selle küsimuse esitada ka neidudele, veel parem oleks see esitada naistele 20-25+ eluaastat kel juba mõistust ka peas. Ma prognoosin, et nende vastus kaaluks üldjoontes parempoolse poole... Sa ei ole igavesti puberteetik, üks hetk saad sa täiskasvanuks. Mood tuleb ja läheb, aga alatoitumusest tingitud tervisekahjustused jäävad :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ütle mulle kallis seltsimees, miks otsast näeb vasakpoolne parem välja, kui parempoolne ? Võid selle küsimuse esitada ka neidudele, veel parem oleks see esitada naistele 20-25+ eluaastat kel juba mõistust ka peas. Ma prognoosin, et nende vastus kaaluks üldjoontes parempoolse poole... Sa ei ole igavesti puberteetik, üks hetk saad sa täiskasvanuks. Mood tuleb ja läheb, aga alatoitumusest tingitud tervisekahjustused jäävad :P

Väga asjalik sõnum siin . Sellele tasuks teemaalgatajal tõesti mõelda : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ütle mulle kallis seltsimees, miks otsast näeb vasakpoolne parem välja, kui parempoolne ? Võid selle küsimuse esitada ka neidudele, veel parem oleks see esitada naistele 20-25+ eluaastat kel juba mõistust ka peas. Ma prognoosin, et nende vastus kaaluks üldjoontes parempoolse poole... Sa ei ole igavesti puberteetik, üks hetk saad sa täiskasvanuks. Mood tuleb ja läheb, aga alatoitumusest tingitud tervisekahjustused jäävad :P

Aga kahjuks tuleb mõlema kehakuju saavutamiseks ja säilitamiseks roppu vaeva näha. :blink:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma arvan, et tüüp on otsustanud peeneneda mõneks ajaks. Peaasi, et teeb seda tervislikult. Ma tahtsin kunagi teismeliseeas hirmsasti Kurt Cobaini moodi välja näha ja kasvatasin juukseid, pidid olema pikad, salkus ja tingimata ripnema silmade ees. Ei pidanud üle kuu aja vastu, nii närvidele käisid tolknevad juuksed. Niipalju siis teismelistest ja nende eesmärkidest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vabandust juba ette oma imeliku kirjaviisi parast , uus arvuti ja pole veel Eesti tahti installitud :( .

Tulles teema juurde on koigil kuidagi oigus.

Ma ei ole kull toitumis ekspert ega ka treeneri paberitega aga arvan et kui teema algataja soovib omale peenemaid jalgu ja otsib abi siis voime ju aidata ;) . Asja maha laitmine ja kirjutamine et see on" wrong and bad" toob teema algataja ainult pahe motted et mida" wtf ma palun abi ja keegi ei aita aint arvustavad. milleks ma ultse vaevun kusima parem teen ise oma aruga". Oma aru ei ole sellises vanuses vast koige parem lahendus, minu arvamus.

Teema algatajale.

Sati oma toitumine paika, taldrikule susivesikud ,valgud ja toorsalatid. Susivesikutele rohkem tahelepanu. Ounte ja panaanidega sa ei joua kaugele, korraks veresuhkur ulesse ( TUNNED TAISKOHUTUNNET) ja siis mone ajaparast alla ja oled veelgi kurnatum. Nalgimine on vale ja tervistkahjustav.

Trennis niipalju et alusta pikamajooksu treeningutega voi siis saalis kergete raskustega ja pikad seeriad voi siis keharaskusega kukid . PEA ASI ET SU KEHA TASAKAALUS ON , PEENIKESED JALAD JA SUUR ULAKEHA ON VAGAGI ROVE VAATEPILT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta eelpool kirjutas, et ülakeha on peenike juba. Tegelikult kui ta kaalust alla võtab, siis muutub ülakeha veelgi peenemaks, seega peaks ta ülakehale natuke lihastrenni tegema. Jalad peenemaks saab tõesti pikamaajooksuga, aga soovitan kindlasti joogat lisaks. Jooga venitab lihaseid ja muudab nad pikemaks ja saledamaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta eelpool kirjutas, et ülakeha on peenike juba. Tegelikult kui ta kaalust alla võtab, siis muutub ülakeha veelgi peenemaks, seega peaks ta ülakehale natuke lihastrenni tegema. Jalad peenemaks saab tõesti pikamaajooksuga, aga soovitan kindlasti joogat lisaks. Jooga venitab lihaseid ja muudab nad pikemaks ja saledamaks.

Jooga koha pealt ei oska midagi kosta aga aitab ka tavaline venitamine,igakord enne ja peale treeningut. Venitamine on ju ka omamoodi treening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liikumise koha pealt tuleb igasugune liikumine kasuks, jooks, kõndimine, rattasõit, rulluisutamine, suusatamine jne.

Vaata algajate joogapoose siit: http://www.yogaforbe.../postures01.htm

Seal on allservas eraldi grupeeritud seisvad, istuvad, lamavad poosid ja saad piltide pealt vaadata, seletus on kyll juures inglise keeles, aga ehk saad aru.

Samuti on palju videosid Youtubes (otsi yoga for beginners vms.).

Joogalikust toitumisest saad eesti keeles lugeda siin: http://www.ingajooga.com/?page_id=189

Usun, et jooga tuleks sulle igati kasuks, nii saleda paindliku keha saavutamiseks kui ka emotsionaalse rahu saavutamiseks.

Pole mina veel oma silmaga näinud paksu tõelist yogit (inimest, kes joogaga tõsiselt tegeleb).

Muidugi on puhas toitumine neil omal kohal.

Nt. siin on yogi, mees igati sale ja peened jalad nagu sa tahad:

3270843-man-doing-yoga.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on kodus 10-aastane 40-kilo kaaluv poiss ja ta oleks väga õnnetu kui ta nt. 60kg kaaluks. Samas temaealised juba muretsevad kaalu pärast. Ise näen ja kuulen.

Seega, kuna me täpselt ei tea kui vana ja kui pikk teemaalgataja on (isegi soos ei saa kindel olla), siis ei saa me ta soove hukka mõista.

10-aastane poiss peabki 60 kg-se kaalu juures olema õnnetu, sest isegi kui ta väga pikk on, oleks ta selgelt (üli)ülekaaluline.

Isiklikult arvan, et fitness kõige laiemas tähenduses on eelkõige terviseedendus. Vaadates poisi menüüd ja lugedes teksti, on täiesti selge, et inimene on eksiteele sattunud. Sellises olukorras ei peaks talle mitte nõu andma, vaid selgitama, milles probleem peitub. Tänapäeva ühiskonnas, mil vanemlik ja kooliõpetus nähtavasti elulistes asjades piisavalt hästi ei toimi, võiks ka foorumid pisut tähelepanelikumalt tõsistesse probleemidesse suhtuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tal lihtsalt puuduvad kõige algelisemadki teadmised toitumisest ja fitnessist. Selle koha pealt võiks talle nõu ju anda.

5 lehekülge on siin igasugust negatiivset kriitikat välimuse kohta, aga kui palju ta tegelikult reaalselt abi sai? Väga vähe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle kohta, mida meie teemaalgataja ei tea, on kirjutatud palju raamatuid. Ei ole võimalik seda kõike siia teemasse ümber kirjutada. Elupõletamist ja enese vigastamist võib arutleda emo.ee ja joomine.ee foorumites.

Edited by salasilm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui inimene on paks ja tahab kaalu langetada, siis see on reaalne toitumisalane probleem ja talle on võimalik adekvaatset nõu anda. Kui 13-16 aastane poiss, kes on end näljutanud suhtelise kõhnuseni ja tahab kiirelt täiendavat 20 protsendist kehakaalu langust, mis ohustab tema tervist, siis on tegemist ilmselt psühholoogilise probleemiga. Seega soovitaks alustada koolipsühholoogist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hea, nüüd hakkab tulema asjakohaseid soovitusi. Koolipsühholoog on hea soovitus, regulaarselt psühholoogil käia võiksid kõik inimesed; raamatud on hea soovitus- ehk kirjutaksitegi siia paar head eestikeelset raamatunime, mida täitsa algajal oleks hea lihtne lugeda toitumise ja fitnessi kohta? Muidu niisama väita, et me ei saa nõu anda ja kirjutada ümber seda, millest paljudes raamatutes on kirjutatud, seda saab siis ka väita iga teise küsimuse kohta siin foorumis, nagu nt. kuidas massi lisada ja trennikavade kohta jne. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milline või kuidas peaks jooga välja nägema? Ma olen suht rumal :unsure:

Pikamaajooks õhtul, aga kas käimisest on kasu?(Nt 7-10 km päevas, või 2 korda päevas)(Hommikul, päeval)

vaga hasti 6eldud ma arvan et k6ik kes siin neid teemasid lugenud on saavad aru et sa oled SUHT RUMAL kui mitte 6elda v2ga rumal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jalgade jämedus on paljudel, just põhjamaalastel ka suhteliselt geneetiline, ilmselt hormonaalne ja ilmselt see mass sisaldab sageli omajagu lihaskiudude vahelist rasva. Ehk vist ka östrogeen ja progesteroon süüdi. Lisaks kilpnäärmehormoonid ja muu energiaraiskamiskalduvus.

On üks valdkond kus isegi puhaste kuivade lihastega jämedad jalad tunduvad olevat takistuseks, tantsimine. Ehkki profid jämejalad tantsijad teevad küll igasugu neiu jalgade vahele jala libistamisega haake raskusteta nii et tont teab.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×