Jump to content
Guest Külaline

Kuidas saada jalgu peenemaks?

Recommended Posts

mäletan kui endal oli jalad 28/32, pigem oli soov saada suuremaid mitte väiksemaid.. Praegu 30-32 / 34 (pikkus)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D nagu Alender. Kusjuures skateboarding paneb jalgadele tõsise koormuse tegelikult, vähemalt mina mäletan, et tõukama pidi ikka kõvasti, et pikemat maad sõita. Ma tean, et peenemaks tahetakse jalgu ka siis kui on huviks nt. muay thai, seal on tähtis tugev nimmeosa, keskkoht ja löögijõud, kiirus, jämeda jalaga seda ei saavuta. Niisama ilupärast peenikest jalga tahta, whatever, hommikul just räägiti, et tänapäeva noortel on testosteroon oluliselt madalam kui varasematel põlvkondadel ja langus jätkub. Peagi liiguvadki meie seas ainult sellised tikkmehed ringi.

Nooremate ekstreemspordi harrastajate puhul võib tõesti peenikesi jalgu ja vastavaid pükse täheldada (nt nendel poistel, kes Vabaduse väljakul sporti teevad). Samas see on niisugune ala, kus luumurrud väga sagedased on. Peenikesed jalad peaksid ju traumadele ja murdudele vastuvõtlikumad olema. Tõukamise asi veel lisaks ehk natuke jõudu peaks jalas olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nooremate ekstreemspordi harrastajate puhul võib tõesti peenikesi jalgu ja vastavaid pükse täheldada (nt nendel poistel, kes Vabaduse väljakul sporti teevad). Samas see on niisugune ala, kus luumurrud väga sagedased on. Peenikesed jalad peaksid ju traumadele ja murdudele vastuvõtlikumad olema. Tõukamise asi veel lisaks ehk natuke jõudu peaks jalas olema.

Põrutav spordiala tugevdab luid rohkem kui jõusaalitreening. Jõu jaoks ei pea jalad tingimata jämedad olema.

On siis need luumurrud seal niiväga sagedased? ma saan aru, kui trikirattaga kõrgelt kukud, siis..

Muidugi kui rula pealt trepi peale kehvasti kukud, siis pole vahet, kui suured või väiksed su jalad on, kui ikka trepiaste õigesse kohta läheb, siis läheb ka luu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks need moeröögatused käivad samuti mööda siinusgraafikut, kui läheneda probleeemile matemaatiliselt. Praegu on moes peenised jalad ja naiselikum-hapram kehaehitus, mingi hetk tuleb jälle aeg, mil on moes tugevam kehaehitus jne jne jne. Graafik on lõpmatu. B)

Edit: Seega lähedes asjale matemaatilise analüüsi seisukohalt on tuleviku huvides parem hakata juba praegu omandama tugevamaid ja lihaselisemaid jalgu. Ja lähtudes siinusgraafikust saavad need üsna peagi taaskord moes olema. -_- .

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks need moeröögatused käivad samuti mööda siinusgraafikut, kui läheneda probleeemile matemaatiliselt. Praegu on moes peenised jalad ja naiselikum-hapram kehaehitus, mingi hetk tuleb jälle aeg, mil on moes tugevam kehaehitus jne jne jne. Graafik on lõpmatu. B)

Edit: Seega lähedes asjale matemaatilise analüüsi seisukohalt on tuleviku huvides parem hakata juba praegu omandama tugevamaid ja lihaselisemaid jalgu. Ja lähtudes siinusgraafikust saavad need üsna peagi taaskord moes olema. -_- .

Et kui praeguseks jalad tikud pole, siis on aeg Smolovi kükiprogramm käsile võtta :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei saa aru miks peaks mees endale peenikesi jalgu tahtma. Nagu kui sul vöö suurus 28 ja pikkus 34 siis see tähendab, et sa juba niigi peenike, edasine allavõtmine viiks juba anoreksiani. Kunagi sai loetud ka mingisugust uurimust, et kui mehel reie ümbermõõt alla 60cm, siis on see suurenenud terviserisk. Oleneb ka inimese pikkusest. Eks see tervislik reie ümbermõõt võib varieeruda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No miks trolling kohe?! Ma usun küll, et noormehel ongi tõsine soov jalad peenemaks saada. See siin on küll fitness–leht, aga see ei tähenda ju automaatselt kohe, et igaüks suuremaks tahab keha kasvatada ^_^

Minu arust fitness peaks propageerima tervislikku eluviisi.

Teemaalgatajale soovitan korralikku toitumist ikka. Ära hakka ennast nüüd õudsalt näljutama. Vaata ja uuri toitumise kohta, see mis praegu sul on, sellega sa peenikesi jalgu ei saa.

Treeningu poole pealt on hea viis peenikesi jalgu saada kui hästi tihti jooksmas käia. Kui varem pole jooksmas käinud, siis alusta kergelt ja pärast tõstad koormust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juudid on näinud 50 aastat roppu vaeva, et näidata inimkonnale, kui halvad asjad on koonduslaagrid. Nüüd on esile kerkimas Auschwitzi (pop)kultuur. Peened

jalad, näljutamine on cool. Hirmus.

l300px-Ebensee_concentration_camp_prisoners_1945.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu arust fitness peaks propageerima tervislikku eluviisi.

Justnimelt. Sellepärast ma oma esimeses postituses kirjutasingi, et nälgimine on küll kiireim viis, aga mitte tervislik. :)

Samas keegi soovitas apteegist kõhulahtistit osta, see võis küll olla naljana mõeldud, aga noormees võib seda tõesti ju tõepähe võtta. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks need moeröögatused käivad samuti mööda siinusgraafikut, kui läheneda probleeemile matemaatiliselt. Praegu on moes peenised jalad ja naiselikum-hapram kehaehitus, mingi hetk tuleb jälle aeg, mil on moes tugevam kehaehitus jne jne jne. Graafik on lõpmatu. B)

Edit: Seega lähedes asjale matemaatilise analüüsi seisukohalt on tuleviku huvides parem hakata juba praegu omandama tugevamaid ja lihaselisemaid jalgu. Ja lähtudes siinusgraafikust saavad need üsna peagi taaskord moes olema. -_- .

Word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No olgu. Iga päev jooksma 10-20 min, oleneb kui kaua jõuab.

Lisaks, jätan siis hommiku ja päeva söögid vahele, ehk siis ainuke söök mida soon on kell 17:00.

Nt täna siis söön ainult kartuli vormi, homme ehk ainult 2-3 õuna.

Loodan ,et nii saab kiiresti peenikesed jalad.

Ei saa nendest aru, kes vihkavad inimesi kellel on peenikesed jalad. Peenikesed jalad on moes, ja näevad väga head välja.

Parem olla peenike, kui paks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See teemaalgataja on küll troll, ei ole võimalik ,et 19 aastane nii , kuidas nüüd öelda...rumalat juttu räägib. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No olgu. Iga päev jooksma 10-20 min, oleneb kui kaua jõuab.

Lisaks, jätan siis hommiku ja päeva söögid vahele, ehk siis ainuke söök mida soon on kell 17:00.

Nt täna siis söön ainult kartuli vormi, homme ehk ainult 2-3 õuna.

Loodan ,et nii saab kiiresti peenikesed jalad.

Ei saa nendest aru, kes vihkavad inimesi kellel on peenikesed jalad. Peenikesed jalad on moes, ja näevad väga head välja.

Parem olla peenike, kui paks.

Keegi ei vihka Sind peale Sinu enda. Saad maohaavad endale niimoodi. Ära riku oma tervist ära.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No olgu. Iga päev jooksma 10-20 min, oleneb kui kaua jõuab.

Lisaks, jätan siis hommiku ja päeva söögid vahele, ehk siis ainuke söök mida soon on kell 17:00.

Nt täna siis söön ainult kartuli vormi, homme ehk ainult 2-3 õuna.

Loodan ,et nii saab kiiresti peenikesed jalad.

Ei saa nendest aru, kes vihkavad inimesi kellel on peenikesed jalad. Peenikesed jalad on moes, ja näevad väga head välja.

Parem olla peenike, kui paks.

Teismeeas on enesenäljutamine ohtlik. See võib pärssida nii vaimset kui füüsilist arengut. Kurss, mida sa kirjeldad, viib kiiresti mitte peenikeste ja ilusate jalgadeni, vaid krahhini. Mõtle hoolega, kas sul ikka on neid peenikesi jalgu nii väga vaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teismeeas on enesenäljutamine ohtlik. See võib pärssida nii vaimset kui füüsilist arengut. Kurss, mida sa kirjeldad, viib kiiresti mitte peenikeste ja ilusate jalgadeni, vaid krahhini. Mõtle hoolega, kas sul ikka on neid peenikesi jalgu nii väga vaja.

Nagu näha, siis pole teistel häda midagi.

Ma ei taha olle emo või midagi sellist, aga kas olete näinud kui peenikesed emod on? Kuidas see võimalik on?

Kui see on ohtlik, siis peaksid pooled juba surnud olema, aga näe, just näha ,et hoopis tervemad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagu näha, siis pole teistel häda midagi.

Ma ei taha olle emo või midagi sellist, aga kas olete näinud kui peenikesed emod on? Kuidas see võimalik on?

Kui see on ohtlik, siis peaksid pooled juba surnud olema, aga näe, just näha ,et hoopis tervemad.

Väljast võivad nad terved paista, aga kui saata nad vereproovi andma või füüsilist testi läbima... :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

TeismelinePoiss, ära niimoodi näljuta end, et ainult 1 kord päevas sööd. Söö pigem väiksemaid koguseid mitu korda päevas.

Hommikul üks õun, pärast lõunal üks õun ja õhtul üks õun?

Ma pole kindel kas näljutamine aitab, kuna olen nüüd viimasel ajal vähem söönud, ning ikka on jalad paksud.

Edited by TeismelinePoiss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagu näha, siis pole teistel häda midagi.

Ma ei taha olle emo või midagi sellist, aga kas olete näinud kui peenikesed emod on? Kuidas see võimalik on?

Kui tänapäeva penskaritel on halb tervis seetõttu, et töö Nõukogude tehases oli terviskahjustav, siis tuleviku penskarid põevad elustiilist tulenevaid haigusi. Ma kahtlustan, et lõppkokkuvõttes kahetsevad emod kibedasti oma stiili. Maohädad ja osteoporoos on nende kaaslased ja sõbrad terve selle elu mis jääb teisele poole 30. sünnipäeva. Nõgenenud immuunsüsteemiga inimene korjab kergemini üles ka hepatiidi, tuberkuloosi jm rõõmud. Pole mõtet elada nagu elu lõpeks 23-aastaselt, sest tänapäeva meditsiin hoiab sind koos sinu krooniliste jamadega elus mitu korda kauem.

Hakka treenima mõnd kestvusala, nt. pikamaajooksu. Siis on su peenikestel jalgadel ühtlasi ka funktsioon. Kui sa praegu jaksad joosta keskeltläbi 15 minutit, siis sul on tervis 19-aastase kohta nagunii väga jama. Jookse aeglasemalt, lühema sammuga, jälgi joostes pulssi, lõpeta suitsetamine. Sinu esimeses postis toodud menüü sisaldas märksa liiga vähe valku ja liiga palju süsivesikut. Kahjuks sa ei öelnud sõnagi selle kohta, et mida ja kui palju sa jood. Kui sa oled pikalt sedasi toitunud, siis oled sa ilmselt "skinny fat", mõõtudelt küll pigem kõhn kuid sellegipoolest arvestatava rasvaprotsendiga ja suht olematute lihastega. Pole üldse stiilne.

Kas sellised jalad on liiga koledad ja jämedad?

7537637_kY8my0.jpeg

Edited by salasilm
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui tänapäeva penskaritel on halb tervis seetõttu, et töö Nõukogude tehases oli terviskahjustav, siis tuleviku penskarid põevad elustiilist tulenevaid haigusi. Ma kahtlustan, et lõppkokkuvõttes kahetsevad emod kibedasti oma stiili. Maohädad ja osteoporoos on nende kaaslased ja sõbrad terve selle elu mis jääb teisele poole 30. sünnipäeva. Nõgenenud immuunsüsteemiga inimene korjab kergemini üles ka hepatiidi, tuberkuloosi jm rõõmud. Pole mõtet elada nagu elu lõpeks 23-aastaselt, sest tänapäeva meditsiin hoiab sind koos sinu krooniliste jamadega elus mitu korda kauem.

Hakka treenima mõnd kestvusala, nt. pikamaajooksu. Siis on su peenikestel jalgadel ühtlasi ka funktsioon. Kui sa praegu jaksad joosta keskeltläbi 15 minutit, siis sul on tervis 19-aastase kohta nagunii väga jama. Jookse aeglasemalt, lühema sammuga, jälgi joostes pulssi, lõpeta suitsetamine. Sinu esimeses postis toodud menüü sisaldas märksa liiga vähe valku ja liiga palju süsivesikut. Kahjuks sa ei öelnud sõnagi selle kohta, et mida ja kui palju sa jood. Kui sa oled pikalt sedasi toitunud, siis oled sa ilmselt "skinny fat", mõõtudelt küll pigem kõhn kuid sellegipoolest arvestatava rasvaprotsendiga ja suht olematute lihastega. Pole üldse stiilne.

Kas sellised jalad on liiga koledad ja jämedad?

7537637_kY8my0.jpeg

Kui tänapäeva penskaritel on halb tervis seetõttu, et töö Nõukogude tehases oli terviskahjustav, siis tuleviku penskarid põevad elustiilist tulenevaid haigusi. Ma kahtlustan, et lõppkokkuvõttes kahetsevad emod kibedasti oma stiili. Maohädad ja osteoporoos on nende kaaslased ja sõbrad terve selle elu mis jääb teisele poole 30. sünnipäeva. Nõgenenud immuunsüsteemiga inimene korjab kergemini üles ka hepatiidi, tuberkuloosi jm rõõmud. Pole mõtet elada nagu elu lõpeks 23-aastaselt, sest tänapäeva meditsiin hoiab sind koos sinu krooniliste jamadega elus mitu korda kauem.

Hakka treenima mõnd kestvusala, nt. pikamaajooksu. Siis on su peenikestel jalgadel ühtlasi ka funktsioon. Kui sa praegu jaksad joosta keskeltläbi 15 minutit, siis sul on tervis 19-aastase kohta nagunii väga jama. Jookse aeglasemalt, lühema sammuga, jälgi joostes pulssi, lõpeta suitsetamine. Sinu esimeses postis toodud menüü sisaldas märksa liiga vähe valku ja liiga palju süsivesikut. Kahjuks sa ei öelnud sõnagi selle kohta, et mida ja kui palju sa jood. Kui sa oled pikalt sedasi toitunud, siis oled sa ilmselt "skinny fat", mõõtudelt küll pigem kõhn kuid sellegipoolest arvestatava rasvaprotsendiga ja suht olematute lihastega. Pole üldse stiilne.

Kas sellised jalad on liiga koledad ja jämedad?

Suvel suutsin joosta 30 min vahest järjest, nüüd aga vähem. Jala särjemarjad muutuvad nats valusaks kui kaua joosta, ning selle pärast lõpetan jooksmise. Samuti kurk kuivab täiesti ära, siis ei saa joosta ilma joogita :D

Ei tõmba suitsu. Ma joon kogu aeg vett, eriti viimasel ajasl. Ütleme nii ,et viimased 2 nädalat on mul selline toidu menüü, banaanid, jogurdid, saiad, ja päeval ja õhtul korralik toit.

Süsivesinik? Mis see veel on? Mida see teeb?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teemaalgataja kirjutas, et: Mõni õhtu käin jooksmas, suvel jõudsin joosta 30 min järjest, nüüd aga 10 või 15 min kuskil, kuna jalad hakkavad nats valutama, eriti sääremarjad või mis iganes selle nimi on ning ei jõua enam nii palju joosta.

Sa ei peagi järjest nii palju jooksma. Loeb, kui palju sa kokku jooksed. Kui sa jooksed nt. valemi järgi 5 min jooksu, 5 min. kõndi jne. kokku pool tundi, siis sellest poolest tunnist 15 min. oli ju jooks. Ja pool tundi liigutamist on parem igaljuhul kui vaid 15 minutit, mille jooksul veel jalad ka valutavad. Nii et alusta jooksuga tasa ja targu. Igal nädalal vähenda kõndimisosa poole minuti võrra kui enesetunne lubab kuni varsti jooksedki pool tundi järjest ilma valudeta. Siis saad hakata juba pikemalt jooksma pikemaid vahemaid, lisades igal nädalal 10% vahemaad juurde kuni varsti suudad juba tund aega järjest joosta.

Ma olen nüüd juba viimaste aastate jooksul mitu poolmaratoni (21Km) ja maratoni (42km) läbi jooksnud, aga kunagi kui alustasin jooksmist, siis ei suutnud rohkem kui 1 staadioniring (400m) joosta. Nii et jah, kes tasa ja targu sõuab, see kaugele jõuab! :)

Toitumise koha pealt aga: 3 õunaga päevas sa kaugele ei jõua. Esimeses postis ju kirjutasid, et oled näljutamist proovinud ja pole õnnestunud. Ei õnnestuks ka seekord. Sa pead hakkama oma toitumist jälgima ja üles kirjutama ning sööma kindlasti mitte vähem kui su baasainevahetus nõuab. Selleks, et tervislikult peeneks saada, tuleb palju vaeva näha. Need, kes saavad kiiresti peeneks näljutamise ja toidulisandite abil, nendel tulemus tavaliselt ei ole püsiv ja ka tervis keeratakse krussi.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×