Jump to content
Guest kollanelepatriinu

Treening ja toitumine pärast sünnitust.

Recommended Posts

Guest kollanelepatriinu

Tere,

alustasin 4 nädalat tagasi insanity work-outiga http://www.beachbody...ams/insanity.do - 6x nädalas trenni. Enne seda olin mõned korrad peale sünnitust zumbat teinud. Alguses oli väga raske, vahepeal oli juba täitsa okei ja nüüd tunnen, et olen nii väsinud, et nädal tagasi juba üsna kergena tundunud trenn on ilmvõimatu.. Hetkel toidan 5kuust last rinnaga, hakkasin multivitamiine ka juurde võtma, mingit taastavat jooki ei ole hetkel ostnud, kuid tundub, et ehk peaks - sellest ehk see väsimus?? Kas oskate soovitada-öelda, kas võib imetamise ajal mõnda taastavat spordijooki tarvitada või pean lihtsalt treeningusse pausi tegema?

Selles treeningus on väga palju hüppeid ja olen ka natuke seljale liiga teinud - eile jäi trenn vahele lihtsalt sellepärast, et alaseljas oli närvivalu. Täna seda õnneks ei olnud enam ja sain trenni uuesti teha. Abikaasa ütles, et see ehk ülepingutamisest. Ma ei tahaks trenniga lõpetada, mis te soovitate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kindlasti on tegu ületreeninguga, kui sa järsku tõstad koormuse nii suureks. Ikka tasa ja targu tuleb. Taastumisele aitab kaasa õige toitumine, loe läbi need materjalid, vaata üle oma toitumine ning juba see annab sulle energiat juurde ka tavalisteks toimetusteks. Toitumine korda ja sul ei ole vaja mingit taastusjooki. Ära pinguta üle, sest muidu võib tekkida probleeme rinnapiima tootmisega.

Üks eestikeelne artikkel - Taastumisele tasub mõelda juba raseduse ajal

Sarnased varasemad teemad, kust leiad kindlasti infot.

Trenn peale sünnitust

Kuidas peale sünnitust vormi?

Breastfeeding & supplements bodybuilding.com foorumis üks teema.

Pärast rasedust heasse vormi - Pere ja Kodu

Esimese kuu järel 1,8kg kergem (jätk eelmisele Pere ja Kodu artiklile)

Kodune treeningkava

Exercise in the Postpartum Period.pdf

Toitumissoovitused_rasedatele_ja_imetavatele_emadele.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pea seda ka silmas, et kõikvõimalikud taastavad joogid, vitamiinid jms. aitavad vaid niivõrd, kuivõrd keha suudab neid ära tarbida ja selleks võimeline on. Hetkel võib pigem võrrelda su keha taastumisvõimet puhkuselt tulnud müüriladujaga, kellele sa võid telliseid ja segu kasvõi rekkaga kohale vedada, aga ega ta neid kiiremini paika jaksa panna.

Vastasel juhul paned kehale veel omakorda koormust juurde, et kogu sellest liigsest sodist lahti saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keha käitumine ikka muutub ka sissesöödava mõjul, ei jää samaks.

Aga kui konkreetsest teemast rääkida siis lambalääts annab jõudu ja samas annab naistel piima ja riiulit ka juurde :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii.. on plaan alustada treeningutega, et tagasi nõuda rasedusega vormist välja läinud keha, st saada end jälle ilusti toonusesse ja ka kaalulangus tuleks kasuks. Hetkel kaal 80 kg ja pikkust 165 cm. seega ülekaalus. Plaan hakata käima 3 x nädalas rühmatreeningutes. Kuna mul on väga väga aeglane ainevahetus, soovitati trennile lisaks veel kasutama hakata mingit sorti kaalualandajaid, et need siis ainevahetusele nö käigu sisse annaksid.

Trennid on juba välja valitud, kuid seda figuuritoodet ei suuda välja valida. neid on nii palju ja erinevaid. tahaks ikka midagi sellist mis nagu töötaks ka veidike.

Toitumine on kaootiline. seda just kellaaegade osas.

Ootan kõiki soovitusi

Share this post


Link to post
Share on other sites

BIKINI FITNESS WITH BABY

The 29th of September the very first Bikini Fitness contest was held in Norway. 5 months earlier I gave birth to my second child, and I wanted to show other women that pregnancy and kids are no excuses to quit exercising! I made it through the elimination round, but did not make it to the finals as expected. I was placed better than 4 other competitors, and I am really proud of what I have managed to achieve in only 5 months! I shows that you can have a healthy lifestyle eating properly and exercising even though you have a family to take care of. I hope other moms (and dads) get inspired to get their work out gear packed and ready!


Fitnes3_thumb.jpg


Tema blogi siin.

Artikkel siin. (norra keeles).

Tegu siis 29.aastase Norra naisega, kellel kaks last. Better Bodies sponsoreeritud sportlane, inglise keeles kokkuvõtlik blogi siin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mingit aeglast ainevahetust pole olemas, millele mingi kapsliga saaks kiirema käigu sisse anda. Seda küll, et erinevate inimeste energia tarve ja kulutamine on erinev isegi välise sarnasuse (kaal, pikkus, sugu jms) puhul. Kuid kõik sõltub ikkagi kehalisest aktiivsusest ja ainevahetuse paneb käima liikumine, mitte tablett. Trennides keskendu oma sellele osale kehast, mis on rasva all ehk treeni enda füüsilise vormi pärast. Kodus ja köögis aga tegeled oma kehakaaluga. Kui sa ei ole just pidevalt actionis olev Leedu eriväelane Afganistanis, siis peaks toidukordade kaose küll korda saama, vaja vaid veidi tahtmist. Ja pealegi, kui allavõtt teemaks, siis selle karbikese tagasihoidliku einega saab igale poole kaasa võtta :)

Võid vaadata ringi toidukorra asendajate järgi nagu siit nt. Dietmix vms. kuid eeskätt seetõttu, et mõnel inimesel on lihtsam hoiduda siis õhtul külmkappi tühjendamast - konkreetne ports sheikerisse ja köögist kaugemale :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mingit aeglast ainevahetust pole olemas, millele mingi kapsliga saaks kiirema käigu sisse anda. Seda küll, et erinevate inimeste energia tarve ja kulutamine on erinev isegi välise sarnasuse (kaal, pikkus, sugu jms) puhul.

Kui su varasemaid postitusi lugeda siis sa räägid et sul endal on just üliaeglane ainevahetus B)

Ja ma loeks ikka selle ka aeglase ainevahetuse alla kui organism igapäevase tegustemisaktiivsuse alla reguleerib energiakulu vähendamiseks.

Rasedus muudab paljudel seda ainevahetust-hormonaalprofiili ja tuleb vormi nimel palju rohkem vaeva näha.

Imelisandeid rasvapõletuseks ka miskipärast ei ole, ehkki eri mehhanismide kaudu toimivaid rasvapõletajaid on kümneid. Mõned neist on tervisele ka üldiselt kasulikud nii et võiks kasutada kui raha leidub.

Ma odavamatest kiidan kalaõli, sesamiini ja forskoliini.

Vägevamad põletajad nagu DNP on samas tervisele väga karm löök :D

Teadus ikka väga ei jaga naturaalselt kõhnade kehakeemia kõiki nüansse nii hästi, ilmselt peaks nende energiabilansi simuleerimiseks muutma nii keha kui aju keemiat, sh mitmesuguste dopaminerigiliste stimulantidega mis paneks inimese väledalt ringi sibama. Praeguse seisuga kipuvad stimulandid ikkagi andma tagasilööke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma soovitaks endale selgeks teha, mis on valgud, rasvad ja süsivesikud. Ise sain titekilodest lahti, kui muutsin toitumist - rohkem valku+häid rasvu. Igal toidukorral lisaks ka juur- või köögiviljad. Kõht sai täis ja püsis ka täis ning "kräpi" jaoks ei olnud enam ruumi. Liikumiseks oli algul ainult vankriga kiirkõnd.

Kui ise pusida ei viitsi, siis lase toitumiskava koostada!

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-25435-0-32120200-1377592566_thumb.j

http://www.babyweightapp.com/



Eelmisel nädalal valmis iPhone rakendus rasedatele ja hiljuti sünnitanud emadele.


1377527157784_374x313.png

Rakendus on suunatud globaalsele turule (äpp on tõlgitud: inglise, hiina, korea, jaapani, saksa, prantsuse, itaalia, portugali, hispaania ja vene keelde), kuid on 100% Eestis toodetud.

Äpp koosneb treeningvideotest, mis omakorda jagunevad: rasedusaegne treening; treening beebiga, treening üksinda ning venitustreening.

Projekti loojad on Egle Eller-Nabi ja Taavi Sumberg.

Eesimese 6 päevaga on äppi alla laetud juba ligi 10 000 korda. Suurimad allalaadijad on USA ja Hiina.

Naistemaailm.ee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisanditest niipalju, et raseduste ajal olen küll aegajaltproteiinisheiki teinud, ka batoone söönud, sama imetamise ajal. Viimase puhul siiski tuleb jälgida, kuidas beebi sellele reageerib, kas kõik ok. 6x nädalas trenne on aga ilmselgelt palju. 5-kuune laps sööb tõenäoliselt ka öösiti, millal siis on taastumise aeg?

Toitumine on kõige alus ja nii väikese lapse kõrvalt ei saagi eeldada, et tuleb supervorm, esmatähtis on laps. Ka vedelikku vajab keha kordi rohkem imetamise ajal. Aeroobset saab teha edukalt lapsega õues kärutades, ka jõusaalis saab käia, kui laps turvahällis püsib ja saal seda aksepteerib, et beebiga käid. Ise käisin nii tütrega kuni tema aastaseks saamiseni, peale mida hakkas ta trenni ajal lastetoas olema. Novembrist, mil sünnib meie teine laps, jätkan nii, et üks lastetoas, teine turvahällis saalis ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×