Jump to content
musi123

kaal ei lange , miks ?

Recommended Posts

Jah, aga toitained hakkavad juba tunduvalt varem imenduma. See, kas aktiivne seedeprotsess segab inimesel trenni teha või mitte, on väga subjektiivne. Mõni võib kõhu täis toppida ja lammutada nagu segane. Mõni teine sööb ühe banaani ja ei viitsi trennis ketast ka liigutada. :D

Aga üldiselt ma mõtlesingi, et selline korralik lihatükk kartulitega enne trenni oleks suht ideaalne. Trenni ajal juba veri aminohapete ja suhkrutega rikastatud ning see protsess jätkub arvatavasti veel tunde peale trenni, varustades pidevalt keha uute toitainetega. Elimineerides vajaduse tõmmelda muude toitudega. Määravaks saabki just see, et kuidas enesetunne on. Kaua keegi vajab seedimiseks, et trennis end hästi tunda.

Üldiselt tundub see aeg sinna 1-2h kanti olevat. Aga mida suurem eine seda kauem tavaliselt oodata soovitakse. Üldjuhul väga täis kõhuga trenni teha ei taheta.

Nii kiiresti ei juhtu tahke toiduga midagi. Pärast tugevat söögikorda võib toit olla mao põhjas kauem kui tund, ilma et maomahl pääseks seda oluliselt mõjutama. Ja toidukört lükatakse peensoolde 5 - 10 ml ühekorraga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii kiiresti ei juhtu tahke toiduga midagi. Pärast tugevat söögikorda võib toit olla mao põhjas kauem kui tund, ilma et maomahl pääseks seda oluliselt mõjutama. Ja toidukört lükatakse peensoolde 5 - 10 ml ühekorraga.

No enda puhul võin öelda, et võin korraga terve kana ära süüa, 1-2h ägisen aga siis on kõik ok ja võin kasvõi välja jooksma minna.

Ega ma ei arvagi, et see nüüd seeditud oleks vms, aga lihtsalt mingid protsessid on niipalju toimunud, et ei ole enam sellist "Punnis" ebamugavat tunnet enam, mis trenni segaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×