Jump to content
Sign in to follow this  
tommy17

Kuidas treenida seda osa kerelihastest. PILT !

Recommended Posts

Tere,

Oleks soov siis treenida neid lihaseid, mis pildil jäävad punase ringi sisse, Huvitav see, et mul korralik sixpack ees, aga nende puusade peal on täiesti sile ja pole üldse sellist väljaulatuvat lihast :D Soov oleks ka sellist saada, seega küsiks targematelt, et äkki oskate mõnda harjutust soovitada, et mis treeniks seda lihast, võimaldaks saada seda lihast.

Ette tänades

post-24386-0-57389100-1349906171.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oioioi..suured tänud, kuigi neid rippes jalatõsteid ja lamades jalatõsteid olen koguaeg teinud, siis seda hantliga ja viimast videot ei ole proovinud :D Kohe jõusaali neid proovima :D

Suured tänud

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WIndPower

Tere

pane oma sixpack ka siia, siis vaatame, kas on korralik.

Asi selles, et v6id olla noorem k6hnemapoolne treenija, kellel madal rasvaprotsent ning seepärast ka k6hulihased korralikult näha. Kuid mitte korralikult treenitud- kasvatatud. Kui teed nt. kehat6steid kaldpingil ning v6tad lisaraskusketta serviti otsaette, v6i noh alguses ehk piisab ka sylle ning pigutad 8-10kordust, 3 seeriat. Siis poole aasta pärast on sul ka see lihas juba esile t6usnud. V6i kui oled k6hnake, siis alusta j6ut6mbega, 85-90% piiril 5x5 ning see lihas sh. ka teised lihased kasvavad kenasti. Mul see nii juhtus. Muuseas, kui juurde v6tad, siis sinna lisandub ka rasva ning asjatundmatud nimetavad seda lihase ning väikese rasva kooslust sangadeks. Nii et edu sangade kasvatamisel! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

V6i kui oled k6hnake, siis alusta j6ut6mbega, 85-90% piiril 5x5 ning see lihas sh. ka teised lihased kasvavad kenasti.

Miks kästa inimesel vigastused külge treenida?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saan sinu probleemist igati aru, et soovid kõhulihaste tasakaalustatud arengut. Samas on sinu puhul lihtsalt näha see, et üks osa areneb aeglasemalt või ei on parem kõhupõiklihas saanud rohkem koormust. Loomulikult võid asja parandamiseks rohkem tähelepanu pöörata kõhupõiklihaste treenimisele (rõhutatult siis eelkõige paremat poolt), kuid samas areneb keha ikkagi terviklikult. Seega ütleks nii, et ei ole mõtet keskenduda vaid ühele osale treeningust, vaid treenida ikkagi terviklikult (erinevad baasharjutused, kerelihaste/kõhulihaste treening).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×