Jump to content
Kristjan-Johannes Konsap

Siim Kelner Team FAST - kelner paks näitab vormi omg omg

Recommended Posts

Are YOU urself competing during this spring? :)

Yup, Siim is already on a diet and preparing for junior Europeans :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Möödunud pühapäeval viibisin Paides ja tutvustasin noortele jalgpalluritele erinevaid jõuharjutusi üldfüssi arendamiseks ja sai ka põgusalt toitumisest räägitud. Varem olen ka JK Kalevi esindusmeeskonnaga teinud trenni, kuid seekord siis oli tegu 97-98 aasta kuttidega. Tõenäoliselt koostöö ka jätkub.

67884_714037748641659_2056005848_n.jpg

Trenni vihun korralikult teha/ anda. Nädalas tuleb 4-5 mahukat saalitrenni ja hunnik pumpe veel otsa. Eelmise kuu pumpide saldo oli lausa 39. Võiks arvata, et kaal kukub kolinal, kuid võta näpust. Samas on tunne, et pumpitrennid aitavad kuidagi sellist üldist treenitust ülevad hoida ja liha kontidel tundub samuti lopsakam. Prognoosin ise suuremat lavakaalu hetkeseisu põhjal, kuid minul tuleb see lõppkuivus ikka väga vaevaliselt ja jalg on koguaeg selline pehmem olnud. Loodame, et kogu see lisakoormus ja töö tasub end ära ja kevadel on jooni rohkem ette näidata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loodame, et kogu see lisakoormus ja töö tasub end ära ja kevadel on jooni rohkem ette näidata.

Kui ära ei tasu, siis lava taga tuleb jooned peale visandada :P

15q51sp.jpg

Edited by Ak_47

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aeg uuesti märku anda.

Täna on jõusaalist puhkepäev. Muidu 2 pumpi vaja teha, kuid see läheb ikkagi arvestusse kui puhkepäev :D Trennid on jätkuvalt sellist pumpiavat stiili a la ligi 10 seeriat harjutuse kohta, mõne harjutusega rohkem ja mõnega vähem. Kükki on tavaliselt kuskil 13 seeriat. Selge see, et rakus on lühikeste pauside ja suure pahu tõttu maas, kuid mitte ulmeliselt, kuskil 20-30 kg.

Kaal vahepeal seisis ja ei tahtnud kohe kuidagi langeda, olgugi, et kulutus on suurem kui kunagi varem tänu pumpitrennidele. Varem on ikka olnud nii, et kukub kolinal ja siis hakka juurde viskama, et midagi alles ka jääks. Ei saa öelda, et sööksin praegu oluliselt rohkem, kui varasematel ettevalmistustel. Võtsin kasutusele Fasti Puddingu piparkoogi maitse. Viimati saigi seda aasta aega tagasi söödud ning oligi meelest läinud kui hea asjaga on tegu. Uued maitsed on meeldivalt tõetruud.

Nädalavahetusel on tulemas ka üks vahva üritus, millest räägin lähemalt kui see tehtud. Loodan pildimaterjali samuti saada.

Esmaspäeval on Revalis rühmatreeningud eesti keelse muusika saatel. Ise teen EestiPumpi ning olen oma kokku pandud playlistiga suht rahul, loodan, et ka rahvale meeldib.

1920115_718488864863214_738791177_n.jpg

post-8977-0-28699200-1392801108_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaal vahepeal seisis ja ei tahtnud kohe kuidagi langeda, olgugi, et kulutus on suurem kui kunagi varem tänu pumpitrennidele. Varem on ikka olnud nii, et kukub kolinal ja siis hakka juurde viskama, et midagi alles ka jääks. Ei saa öelda, et sööksin praegu oluliselt rohkem, kui varasematel ettevalmistustel. Võtsin kasutusele Fasti Puddingu piparkoogi maitse. Viimati saigi seda aasta aega tagasi söödud ning oligi meelest läinud kui hea asjaga on tegu. Uued maitsed on meeldivalt tõetruud.

Ei saagi langeda, kui rasva asemele lihas kasvab ju! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üleeile tegin suhteliselt huvitava jalapäeva.

Alustasin sirutustega ette, plaat-plaadi haaval üles ja alla tagasi, kordused 12-6 vahemikus ning kokku umbes 12 seeriat

Kuna tõstjad olid oma rasked ketid välja tirinud otsustasin nendega kaasa teha ja tegin rinnaltkükke kettidega. Päris huvitav, järgmine päev olid kerelihased korralikult kanged, kuna stabiliseerimist oli tunduvalt rohkem vaja teha. Kuna mina suutsin teha kolm seeriat sama ajaga, mis tõstjahakatisel kulus ühe tegemiseks, siis piirdusin siin kuue seeriaga, kui ei eksi. :D Kuna esmakordselt tegin, siis raskus suur polnud. Koos kettidega 120+ midagi.

Kolmandaks läks jalapress ühe jalaga, pausid täpselt nii pikad, et saaks jala ära vahetada ja läks uuesti. Niimoodi non-stop lasin järjest 8x8 mõlema jalaga.

Neljandaks kastile kükk. Kokku tuli täpselt 10 seeriat kõik kuuesed, 15 sek pausi ja 10kg sammud kuni 100 kiloni. Samuti hea vahelduseks proovida. Annab väga hea laksu just tuharale ja kakspeale ka. Pärast oli tunne nagu oleks väljaasteid teinud.

Nelipea lõpetasin uuesti sirutustega ette rest-pause meetodiga 4x6.

Edasi läks kakspeale lamades kõverdused ja ühe jalaga kõverdused, jalgade eemaldamine ja säär pedaalil samamoodi intensiivse iseloomuga.

Kaal tühjalt mõned grammid alla 97, kuna söön palju rohelisit ja vett täis asju, siis kaalu kõikumine päeva lõikes võib olla kuni 2 kg. Hetkeseisuga maha vehitud juba 7 kg.

Pumpe annan samuti päris palju, hetkel 9 nädalas, märtsi lõpus maht väheneb kahe tunni võrra. Trenni ajal on toeks Fasti BCAA/EAA/INTRA ja õhtuti PUDDING.

Täna varahommikune pump tehtud, varsti saali selga lammutama ja õhtul vaja veel rahvast pumbata. Mulle meeldib, ei kurda.

Olge tublid (Kirp sina ka. Ära Lidost liiga vaimustusse satu, Toit peab olema mage ja enesetunne kehv ;) )

Edited by Siim K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilne menüü:

Hommik: Bodypump

Lõuna: Jõusaal 2h, magustoiduks aeroobne 30 min

Õhtu: Bodypump

Täna tegin hommikul 45 minutit aeroobset. Revalis on väga head Technogym kardiomasinad, minu lemmikuks on selline stepperi-crosstraineri ristsugutise moodi aparaat :D

Kohe-kohe veel üks pump anda, koormustest ja personaal.

Ühtlasi on ka täna selline tore päev mida olen üle kuu aja ette planeerinud. Täna laen sõbra sünnipäeva puhul. Selline viimane laadimine enne võistluseid. Väga käest ära ei kavatse lasta.

Homseks hommikuks juba plaanitud 45 aeroobset ja õhtupoole jalatrenn. Enesetunne hetkel meeliülendav :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahepeal raske nädal mööda läinud. Kaal on ilusti graafiku järgi alla läinud. Mitte küll lineaarselt, kuid kontrollpunktis olen ikkagi vaata, et grammi pealt plaanitud kaalus. Hetkel on kaal võrreldes aastatagusega paar kilo suurem, samas ei saa öelda, et paksem oleksin. Usun, et siin on oma sõna öelda rohkemal liigutamisel... ikka väga palju rohkemal. Eile oli plaanis teha hommikul 45 aeroobset ja õhtul selg-biits, kui pärast veel paluti üks pump ka asendada ja sealt see maht jälle lõhki läks :D See nädal tulid hirmuäratavad 12 pumpi tundi, millest 3 olid juhuasendused. Aprillist väheneb maht seitsmele. See- eest on koguaeg INTRA ja BCAA taga, ning tavatoitki kõrgem, kuigi leian, et olen liiga karm endaga sellegi poolest. Mind games... mind games.

Vorm iseenesest ok, kui välja arvata mu geneetiliselt udune jalg. Viimase ülevaatuse pildid tulid veidi kehvad.

Nädalavahetusel oli personaaltreeneri koolituse viimane tsükkel. Teemaks erinevad testimised ja manuaalteraapia/taastava treeningu käsitlemine.

Sain teada, et mul on liiga väike lordoos, vasak abaluu paneb käe kõrvaletõste ajal veidi laiska, vasak õlg madalamal, vaagen veidi viltu ning parema tuhara alused välisrotaatorid ülepinges. Koolitaja Mikko lõi nukid mulle kanni ja viie minuti pärast koidis jalg hoopis teismoodi. Nagu uuesti sündinud :D

1959896_727823220596445_362311582_n.jpg

Nüüd vaja lihtsalt rulliga teha kindlald harjutusi lordoosi parandamiseks ja tuhara lahti saamiseks. See näitab seda, et vähegi tugevam harrastaja peaks külastama füsiot kasvõi kontrolli mõttes. Oleme tunduvalt kõveramad ja vigasemad kui arvata oskame. Siinkohal soovitan meie foorumi gmasterit, kes oskab väga hästi tegeleda vigaste jõusaalihuntidega ;)

Edited by Siim K
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieedi ajal ei ole olemas halba toitu, vaid suur kaloraaž. :D

Ehk siis, kui (võistlus)dieedi ajal sulle mingi toit ei maitse, siis tähendab see ainult seda, et kaloraaž on liiga kõrge ja sa ei tunne korralikku nälga. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieedi ajal ei ole olemas halba toitu, vaid suur kaloraaž. :D

Ehk siis, kui (võistlus)dieedi ajal sulle mingi toit ei maitse, siis tähendab see ainult seda, et kaloraaž on liiga kõrge ja sa ei tunne korralikku nälga. :P

Nõus !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep toit maitseb, isegi paljas riis, peaset mäluda saab.

Täna oli jalapäev ja seega kulutus ju suurem, kuna tegu JALAPÄEVAGA. Loomulikult 2 bodypumpi ka ja kerge jalutuskäik Revalist Telliskivisse.

Lisaks tavapärasele toidule panin enne trenni sisse piraka banaani (süümekad-süümekad)

Sirutused

Kettidega kükk

Käärkükk smithil

Paralleelkükk kastile

Sirutused

Lamades kõverdus

Ühe jalaga kõverdus

Jalgade eemaldamine

Säär

Pumpavas stiilis igat harjutust 8+ seeriat lühikeste pausidega tõusva ja kahaneva raskusega. Ketikükist sai video ka, sõbra moobilis sees, ehk pärast saab.

Pärast trenni oli kaal sama, mis hommikul tühjalt (95,8), olgugi, et 2 toidukorda sees. Selle puhul lubasin endale Revali kohvikust brokoli püreesuppi (kus oli ka karulit püreestatud vahukoorega) peale saiakuubikuid (I regret nuffin'). Hetkel tarbin vaid intrat/bcaa-d trennis seega loodame, et kõik norm. Õhtul veel üks pump, kus saab maha vihtuda selle :D

Ja nii ongi, 1h pärast saab süüa juba.

Tsau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii mõnus on lugeda, kuidas kaks kanget kannatavad ja loevad tunde, et saaks jälle süüa! :D Kõik nii tuttav ja äsja läbi elatud. Välja arvatud see, et ma ei lubanud dieedi perioodil mitte midagi liigset, mida kava ette ei näinud (ehk ei pidanud midagi kahetsema).

Aga jõudu ja jaksu! Peaks mõned toitude pildid ka üles viskama vahepeal, et motti veel rohkem oleks. :D (Ära SKG blogi loe, see oli dieedi ajal suur viga :P)

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah,,imestan ise kuidas sellise rikkaliku süsivesikute toiduga nii kuiv saab olla :)

Mitte seda, vaid see, et seal olid dieedi ajal jõhkralt isuäratavate toitude pildid :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii mõnus on lugeda, kuidas kaks kanget kannatavad ja loevad tunde, et saaks jälle süüa! :D Kõik nii tuttav ja äsja läbi elatud. Välja arvatud see, et ma ei lubanud dieedi perioodil mitte midagi liigset, mida kava ette ei näinud (ehk ei pidanud midagi kahetsema).

Aga jõudu ja jaksu! Peaks mõned toitude pildid ka üles viskama vahepeal, et motti veel rohkem oleks. :D (Ära SKG blogi loe, see oli dieedi ajal suur viga :P)

Lihtsalt, kui osutub nii, et päevas on korralik 2h jalatrenn ja 2 pumpi ka siis teoreetiliselt paned mingi 1500-1700 hakkama ja üritad seda liigset kulutust ebatraditsiooniliselt täita, tekib ebatavaline täiskõhutunne ja tunned ikkagi süüdi hoolimata, et jääd ikkagi miinusesse :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bodypumpis on olulisemalt väiksemad raskused, kas ettenäitamisel teed kükki või poolkükki?

Kui päris aus olla, siis on see tegelikult pool- ja veerandküki vahepealne. Põlved vähemalt täisnurka. Sellisena näeb programmi formaat ette ning tegelikult ise tehes tunnen küll, kuidas ka tagumine ahel ilusti töösse rakendub. Samas üritan ise alati vähemalt paralleeli minna enda huvides. Kuna rühmatreeningus pole võimalik inimest personaalselt juhendada, siis sügavamat kükid on out. Mõni ei saa nendega korralikult hakkamagi (ei oska tagumikku taha lükata, vaid läheb sirgjooneliselt alla).

Ettevalmistuse poole pealt hetkel nii palju, et kaal langeb, sinka-vonka "kilo juurde, kaks alla" põhimõttel :D, kuid kontrollpunktis ülevaatuse ajal on alati täpselt seal, kus olema peab. Enamjaolt mõned sajad alla 95kg. Täna hommikul oli rekordiliselt madal - 94,1 (-10kg alates 2. jaanuar) ning arvestades, et soolikas polnud tühi ka veel eilselt, siis võib ainult oletada, mis see tegelik tühikaal oleks olnud. Tõenäoliselt oli see tingitud eilsest piiratud toitumisest (sõin paneeritud lillkapsast ja tulid süümekad :D) hommikusest aeroobsest ja raskest kahetunnisest jalatrennist õhtul, kus ainuüksi kükke tuli kokku mingi 20 seeriat, osad neist kastile kükid. Üldse on viimasel ajal selline abiharjutusena kastikükk meeldima hakanud. Teen seda trenni keskpaiku, kui nelipeaga lõpetama hakkan. Võtab väga hästi ka tuharat ja tervet tagumist lihasahelat, võib öelda, et täitsa selline väljaastete alternatiiv. Samas annab teistsuguse treeningimpulsi kaasates kiireid kiude alt tõustes rohkem. Selline hea variant sujuvalt kakspea ja tuhara harjutuste juurde üleminekuks.

Vahepeal tegi ka muret kerge närvivalu jalas, mis tõenäoliselt kiirgab L4 ja L5 vahelt. Käisin nii kiropraktiku juures ning too testis ja ragistas veidi ning hetkel olen täitsa korras omadega, lihtsalt raskeid väljaasteid väldin. Sellepärast ongi valus vaadata, kuidas rahvas teeb butt-wink kükke, kusjuures tegemist ei ole ilmtingimata kogenematute treenijatega.

Treeningmaht on suhteliselt suur, suurem kui kunagi varem. Seda just pumpide näol ning kui juhtub olema pumpivaba päev, teen 45-60 min aeroobset. Tunnen, kuidas suurem maht on aidanud ka rasvavaba massi rohkem üleval hoida/säilitada, kuna eelmine ettevalmistus oli minimaalse aeroobse ning puhtalt näljafoonil tehtud. Tulemuseks tühi tunne ning udune lõpptulemus.

Kohe peagi Rinna-triitsa-õla trenn ning 2 pumpi veel päeva peale otsa. Kuna hommikuse tühja kaalu puhul sai rohkem sööki peale antud, siis ootan neid juba pikisilmi :D Eksperimenteerisin uute hera80 maitsetega, mille segasin pudruga, seega kaks sellist korralikku portsu läks sisse ja maitseelamus missugune!

Jõusaalis ja pumpides tarbin hetkel INTRA/BCAAd. Olenevalt trenni raskusastmest segan lahjema või kangema joogi kokku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×