Jump to content
Kristjan-Johannes Konsap

Siim Kelner Team FAST - kelner paks näitab vormi omg omg

Recommended Posts

Teeme siis juba samasuguse lineteose?

Mul on juba tekst intervjuuks valmis:

"I... consider Siim not Siim, I consider him bodybuilding. Siim IS bodybuilding! To me... to everyone else. Siim is what opened the door for us. Before Siim.. Siim was the first real Pro! Before him, there was no such thing as professional bodybuilding."

Kus Kirp, seal ei saa üldse tõsiseks jääda :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teeme siis juba samasuguse lineteose?

Mul on juba tekst intervjuuks valmis:

"I... consider Siim not Siim, I consider him bodybuilding. Siim IS bodybuilding! To me... to everyone else. Siim is what opened the door for us. Before Siim.. Siim was the first real Pro! Before him, there was no such thing as professional bodybuilding."

Lihtsalt infoks. Onu Arnold tuleb järgmisel aastal ühele põhjanaabrite juures toimuvale seminarile rääkima. Ja ei, mitte mingile spordiüritusele, vaid Nordic Business Forumile. Saab kindlasti uurepärane olema, nagu tänavugi. :)http://www.nbforum.com/nbf2014/

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esimene teguderohke nädal läbi ning uus alanud. Täna seljatrennis oli korralik pura sees ja ei suutnud end tagasi hoida kohe kuidagi.Kindlasti on siin süüdi uus Workout SHOCK. Energiajoogi maitseline väärib kiidusõnu. Soovitan!

Ainus asi milles hea olen vist

+ lisaraskusega lõuatõmbed kuni 25kg, traktor 105kg, allatõmberd trenažööril 180kg ning pulloveri pump hantliga ning alaselg kergelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iga asi on millekski hea! Mina ei kahetse ajateenistuses veedetud 12 kuud mitte sekundikski! Arusaadav, et ka minu jõunäitajad kukkusid seal kolinaga nagu kehakaalgi, aga mis puudutab vastupidavust, siis selles suhtes ainult kiidusõnad! Mis muud kui kiiret taastumist ning jõudu paugutamisel! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peagi lähenemas EMV ning suurem rõhk läheb oma õpilase ette valmistamisele. Tänagi sai pärast õhtust pumpitundi vabakavaga tegeletud. Loodame, et võistlustel läheb hästi ning esimene kord loob pigem positiivseid emotsioone.

Ise teen ka trenni intensiivselt. Eks hakkan oma numbreid ka aktiivsemalt kajastama, kui olen jõunäitajad üles saanud. Hetkel kui mõne rekordi kuskil viskab, siis ürita ikka linti võtta ja üles panna.

Veidi pildimaterjali:

post-8977-0-97432100-1381085182_thumb.jp

post-8977-0-27168200-1381085195_thumb.jp

post-8977-0-87408100-1381085236_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagu ennist mainisin, siis kui midagi mainimist väärt on, siis selle ka välja toon. Täna oli jalatrennis korralik minek ning väljaastetes sai uus tippmark püstitatud. Võimalik, et hommikune 7:30 pump äratas üles :D.

Alustuseks kükk 6x2 130ga (kerge loomulikult, suurendan kordusi iga trenniga)

Väljaasteid alustasin 60ga ning ronisin 10 kaupa üles, kuni jõudsin 100ni.

Vana press kuni 340x8

Sirutused 5x12

Tagaosale 2 pumpavat harjutust ja säär.

Lisanditest Punase apelsini SHOCK (super maitse!) ja HPR, mis nähtavasti on mind taas inimeseks tegemas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas vibram five fingerid sobivad saali? Miks need soetada otsustasid?

Väga hästi sobivad. Õhuke tald ja hea kontakt põrandaga. Algselt ostsin sellepärast, et praktiseerida korraliku päka peal jooksutehnikat, kuid saali sobivad samuti ideaalselt. Ainult, et ketas ei tohi varba peale kukkuda. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Mis on tugev, seda tuleb treenida"

Täna sai selga tehtud ja paar uut marki seatud.

T-kang kuni 160, allatõmme 150, ühe käega "Nautilus" trenažööril 95 + lõppu pumpamine plokil laialt ja hantliga pulloveri ning alaselg kergelt.

Mõned tunnid tagasi andsin veel ühe õhtuse pumpi ja igati ok on olla, kui kange selg välja arvata :D. Homme plaanis õlg, loodame parimat.

Kaal 101, kõht täis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere-tere

Nüüdseks on vast kõik EMV melust ja furoorist üle saanud. Ise olin seekord abikäe rollis, kuigi kõrvalt vaadates oli endalgi suur tahe võistleda olnud, kuid paraku ei mänginud see sügis mitte mingi valemiga välja. Vähemalt sain oma tiimile abiks olla ning loodan, et grimmiga jäädi rahule. Higimull otsa ees sai mehi rullitud :D

Ise teen trenni ja tahe uued rekordid seada on suur. Eile tegin veidi dünaamilisema lähenemisega jalapäeva.

Kõigepealt kastilt kükke 12-15 seeriat kolmeseid (lugemine läks sassi). Plahvatst pole üldse, kuid usun, et selle tegemine annab kükile kindlsti juurde. Muutsin ka jalgade asetuse veidi laiemaks.

Edasi väljaasted taha smithil kuni 107kg, vana revali press kuni 300x12, sirutused-kõverdused. Lõpus oli veel minekut ja hakkasin uuesti kükkima ning läksin kuni 150ni välja. Ei tea kust see vajads tuli, kuid mõnus oli. ;)

Pärast proovisin bodybalance'it kaasa teha, mis oli üllatavalt raske. Higistasin nagu loom. Lisaks veel õhtune kella 21ne pump.

Täna on juba hommikune 7:30 pump antud ning päeva peale ootab ka jõusaal, seega olen peaaegu sama tubli kui Irme!!!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Kuidas Siim Kelner Tallinnas trenni tegi


... ja mis juhtub kui trenniriided koju ununevad."


post-27151-0-10577600-1382637465_thumb.j


post-27151-0-25215400-1382637486_thumb.j


post-27151-0-07556900-1382637511_thumb.j


post-27151-0-69860900-1382637541_thumb.j










post-27151-0-53202200-1382637914_thumb.j


post-27151-0-27163000-1382637948_thumb.j


post-27151-0-63852800-1382637979_thumb.j




post-27151-0-59309600-1382638286_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinge performance.... :D ise olen käinud liibuvate pükste ja kingadega (kui tossud maha unustasin)..... ;) hea et keegi pilte ei teinud, paras klounaaz, õnneks oli jalapäev ja kükkida oli kingadega hea... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole pikalt midagi kirjutanud, kuid eks tegemist ole üksjagu olnud. Suurema osa ajast veedangi saalis - enda trennid ja teistele antavad trennid jne. Lisaks veel hunnik tõlkeid liidule. On nädalaid, kus jõusaali ja pumpidega tuleb kokku 12-14 trenni. Eilegi oli raske jalg ning õhtul veel kl 21 pump otsa ja täna hommikul 7:30 uuesti ja umbes tunni pärast uuesti saali rinda lammutama. Võib arvata, et kulutus on meeletu, kuid mingi probleemi hetkel küll kaalu juurde saamisega pole. Eilegi näitas kaal rekordilised 105kg! Üritan veel midagi peale korjata enne, kui alla hakkan tulema. Plaanin kevadel ikka edasiminekut näidata. Hetkel jõudu vaikselt tuleb ainult, et kükiga oli vahepeal mingi psühholoogiline jama- oleks nagu kartnud kangi turjale võtta vms, kuid nüüd jälle isutab.

Trenniväliselt veel niipalju, et hunnik erinevaid koolitusi tulemas - personaaltreeneri koolitus ning kolmanda taseme aineid hakkan samuti tegema, samuti on plaanis kinesioteipimise koolitus läbi teha. Samuti mõlgub mõte veel mõnda rühmatrenni hakata lähitulevikus andma.

Kutsun kõiki ka peagi toimuvale LesMills fitness explosionile, kus ise astun üles bodypumpi lavatreenerina.

Eilsest jalatrennist väike pärl:

Ja varasemast seljatrennist, kus ikka rekse aeg-ajalt viskab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annan endast ka märku.

Lõppenud aasta on minu jaoks olnud küllaltki edukas. Palju sai saavutatud ja ära tehtud nii spordi mõistes kui ka muudes eluvaldkondades. Kevadisest võistlushooajast piisas, et saada aasta meesjuuniori tiitel. Sügisene hooaeg jäi olude sunnil kaasa tegemata, kuna pidin püssi kandma paar kuud ning valmistumine ei tulnud kõne allagi.

Uue aasta saabumisega hakkan mina dieeditama uuesti. Juba homsest. Kaalu on korralikult, keskeltläbi 104kg, seega alla tuleb esimese prognoosiga ~12 kilo võtta. Seega ega siin pikalt midagi jokutada pole, vaid peab mõistliku tempoga talitlema hakata.

Trenn on pumpavat laadi sarnaselt Otile. Madalamad kordused, lühikesed pausid, palju seeriaid. Tehnika maksimaalselt puhas ja raskust elu hinnaga taga ei aja. Lisanduvad pumpitrennis, seega aeroobne on teatud mõttes tagatud 7h nädalas.

Põhieesmärk on taas EM ning saada finaali. Teadupärast eelmine kevad jäin sealt välja nii, et sain 6nda koha mehega samad punktid.

1510939_692730467439054_1317493378_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis see kaloritekogus ka sellel massiperioodil oli? ;)

Täpselt ei lugenud ega arvestanud, kuid eks ta sinna 4000+ võis olla. Kuna mõnel päeval oli vaja teha jõusaal ja 2 bodypumpi siis kulutus oli korralik. Sõin selle nimel, et kaalu mitte kaotada, juurde saamisest rääkimata.

Täna sai end varakult maast lahti aetud ja 7:30 pump antud. Mõni aeg tagasi jõudsin saalist. Seljale (lai, õla tagumine, trapets) kokku ~60 seeriat + biitseps ~16 seeriat. Pärast sai veekesuses vedeletud.

Lisanditest Whey+ ja RUSH, mille võtsin INTRA asemel kasutusse.

Homme vaba (pump ei lähe arvesse :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõnda aega jälle vaikus valitsenud, kuid see ei tähenda, et oleks kuskil käed rüpes istunud. Terve nädalavahetuse sai veedetud Trainer4You personaaltreeneri koolitusel. Kolm tsüklit läbi ja üks veel jäänud. Seekord keskenduti toitumisele. Sealne koolkond on küllastunud rasvade vastu ning soovitati just võid, kookosrasva jms vältida ning pooldati rapsiõli. Geneetikadoktor kes rääkimas käis põhjendas küll ilusti-kenasti ära kuidas see LDL ja HDL kolesterooli mõjutab nii, et võta näpust, on legit või mitte?

Toidupüramiid on ka soomlastel muutunud. Alumise kihi moodustavad köögiviljad ja puuviljad/marjad ning teravili on nihkunud ülespoole. Samas see ühtib K.Porti loengus olnud väitega, et teraviljal põhinev püramiid on Usa eeskujul võetud ning seal on see alguse saanud üldse kohaliku põllumajanduse/poliitika koostoimel, kuna farmeritel on vaja kasumit vms. Jällegi, legit or not? Loomulikult ei tähenda see, et teravili tuleb üldse välja visata nagu mõned äärmuslased praktiseerivad.

Trenni teen ja dieeti pean ka. Hetkeseisuga ~4 kg maha uhatud ja pilt juba veidi teravam, kuid minna on veel oma ~10kg jagu. Eksnäis, kas on nii palju vaja, kuna alati olen alateadlikult alguses kraanid kinni keeranud liialt ja pärast lappima hakanud. Kuna praegu rühmatrennidega on kulutus oluliselt suurem saab ka toitu rohkem sees hoida ja mulle sobib rohkem kulutada/süüa variant kui lihtsalt vegeteerida. Enesetunne on tunduvalt parem ja erksam. Kusjuures koolitusepäevadel oli seda tunda, et kui oli 8 tundi istutud ja õhtul hilja trenni mindud polnud enesetunne ja jõudlus pooltki nii hea.

Trenn on pumpava suunitlusega ja rõhuga mahule. Lühikesed pausid ja madalad kordused. Võib öelda, et selline reverse drop-set+drop-se+rest pause combo :D

Treeningusse olen üleüldse viinud erinevaid muudatusi ja lisasid sisse. Müofastsiaalahelate aktiveerimine, mida ka koolitusel tutvustati (tervitused siinkohal Gmasterile. Seega selline uuestisündinud funktsionaalne mees, ärge risti lööge :)

Kohtumiseni.

/fascia

Edited by Siim K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üritan aeg-ajalt ka oma panuse anda järelkasvu edendamisele ning valmistan oma poolt ette õpilast Mikku eelseisvaks Reval Sprdi KV-ks ja EKV-ks. On näha, et mehel raami on ning sellise hea jässaka kehatüübiga selle ala jaoks. Saaks kuivaks ka oleks täiesti hea pakett esimese võistluse jaoks.

9819_10152264633340432_937574202_n.jpg?o

1723087_10152264633160432_184915587_n.jp

1779269_10152264633035432_2106593588_n.j

1655933_10152264632940432_1253240303_n.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks hea eeldus on sellel uuel noormehel veel ta eesnimi on Mikk.... :D Elu on näidanud, et kui su eesnimi on Siim või Mikk, siis vähemasti juuniorite seas on sul eelis kaasvõistlejate ees. Meeste sekka tulles oleks mõistlik teha nimevahetus ja Ott oleks sel juhul eeliseks... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×