Jump to content
Kristjan-Johannes Konsap

Siim Kelner Team FAST - kelner paks näitab vormi omg omg

Recommended Posts

Heihopsti, spordirahvas!

Eelmisel esmaspäeval, 11. juunil 2012, võtsin linti treeningu Eesti kulturismi noore tulevikulootuse, Siim Kelneriga.

Valmis on saanud treeningvideo teaser-treiler.

Et juba tema esimene Team FASTi postitus inimesi nende unelmatevormi poole aitaks viia, panen omaltpoolt välja FASTi 300g kreatiini sellele, kes oskab öelda, millise Eesti kulturisti nime ütleb Siim videos? Esialgu rohkem vihjeid ei anna. ;)

Head vaatamist ja ootamist!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teen siis omapoolt esimese sissekande:

Nimi: Siim Kelner

Sünniaeg: 24.05.1991

Pikkus: ~189 cm

Kaal: Viimane võistluskaal 88kg, hetke kaal ~96kg

Võisltusajalugu:

  • Reval Cup 2011 - II koht
  • III Lõuna-Eesti Lahtised KV - II koht
  • Eesti Karikavõistlused - II koht
  • Balti Matš 2011 - VI koht
  • Eesti Meistrivõistlused - I koht
  • Reval Cup 2012 - I koht, juunioride ja meeste absoluudi võit, parim vabakava
  • IV Lõuna-Eesti lahtised KV - I koht, meeste absoluudi IV koht
  • Läti Lahtised MV - II koht
  • Eesti Karikavõistlused - III koht

Olen pärit Tapalt, kus kasvasin üles, läbisin gümnaasiumi ning põhikooli kõrvalt ka Tapa Muusikakooli. Pärast muusikakooli lõpetamist, mis oli 2006. aastal, sattusin esimest korda kooli vahetunni ajal klassivennaga jõusaali. Proovisime siis rinnalt surumist ning mõlemal õnnestus 50 kg rinnalt üles saada. Sellest hetkest peale hakkasingi regulaarselt trenni tegema. Loomulikult, kui praegu ajas tagasi vaadata, sai tehtud saalis igasuguseid lolluseid, mis tulenesid enamjaolt teadmatusest. Samas oli areng suhteliselt kiire, sest juba pärast aasta aega jõusaalis käimist suutsin rinnalt 100 kg suruda, mis oli esmakordse tulemuse kahekordistamine. Loomulikult tegin treeningu kõrvalt palju jõutreeningu alase kirjanduse lugemist ning katsetasin erinevaid treeningmeetodeid, sealhulgas ka Smolovit ja pikemaajaliselt Wendleri 5/3/1.

Võistlusspordi juurde jõudsin pärast gümnaasiumi lõpetamist, kui Ott alustas 2010.a septembris uue noorterühmaga. Kuna olin niikuinii Tallinnasse ennast sisse seadmas, siis mõtlesin, et miks mitte. Nagu näha siis tasus see otsus end kogu täiega ära. Järgmise aasta kevadel tegin juba esimese võistlushooaja kaasa ning sain hulganisti kogemusi. Vorm oli nagu ta oli, kuid karikal sai teine koht võetud ning Balti Matšilegi võeti mind kaasa. Selle järgnes treeninguterohke suvi ning valmistumine EMVks. Vormis sai tehtud edasiminek ning meistrikatel oma kategooria ära võidetud. Kuna ma ei näinud mõtet võtta tervet aastat vabaks ning oodata järgmise sügiseni, siis otsustasin täie rauaga edasi kütta ning valmistuda uuesti kevadeks ja õigesti ka tegin. Kevadeks sai tehtud vormis jällegi edasiminek ning nopitud erinevatel võistlustel küllaltki häid kohti - Reval Cupi absoluutne võit, Lõuna-Eestikate absoluudi IV koht, Läti lahtiste MV II koht ja EKV III koht. Konkurents oli võistlustel minu jaoks tugev ning see teeb saavutatu üle veelgi rohkem head meelt.

Toitumise poolelt niipalju, et toetan Otsuse seisukohta, kes toetab Zilmeri seisukohta. Sellega peaks olema kõik öeldud :D

Aprillist sai alustatud Reval Spordis treeneritööga. Tegin ära kulturismi- ja fitnessitreeneri I taseme ning hetkel on läbitud ka II taseme üld- ja erialaained, nüüd vaja ainult eksamit oodata. Treeneritöö on olnud huvitav ning mulle meeldib see väga. Peagi alustame koostööd JK Tallinna Kaleviga ning terve esindusmeeskond hakkab minu nõuannete järgi Revalis jõutreeningut tegema. Jõudsime klubi presidendi ning treeneritega üksmeelele, et jõutreeningu rakendamine tuleb meeskonnale igati kasuks.

Kuna õpin ise tõlkimist, siis teen alaliidu heaks ka tõlketööd, ning just tänu alaliidule olen täitnud oma tõlkepraktika, mis on keskmiselt 270 lk tõlget.

Lõpetuseks tahaksin südamest tänada oma treenerit Otti, kes on mulle võimaldanud niivõrd palju ning ilma kelleta ei oleks ma jõudnud grammigi selle lähedale, kus ma praegu olen.

Kohtume juba Orissaares toimuval AF FitCampil!

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video filmimisel unustasin küsida, millal on su järgmine võistlus ja mis oled võtnud sealseks eesmärgiks?

Teiseks: kirjutasid, et oled kasutanud nii Smolovi kui ka Wendleri kavasid. Hetkel oled aga madalad kordused ja konkreetse jõutreeningutsükli kõrvale jätnud ning usud rohkem pikematesse seeriatesse?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Järgmine võistlus on hetkel kõikide eelduste kohaselt EMV sel sügisel, eesmärgiks anda endast maksimum.

Wendleri süsteem on pigem jõutõstjatele, eriti just varustuseta tõstjatele, kuid kõlbab ka kulturistile. Wendleri puhul on see, et sellega tuleb pidada kinni protsentidest, kordustest, seeriatest, isegi harjutustest kohati. Mulle meeldib olla trennis loov, eks ikka enne trenni mõtlen läbi kõik mida tegema hakkan. Kasutan nii madalaid kui ka kõrgeid korduseid. Ühel mikrotsüklil madalad kordused, järgmisel mikrotsüklil kõrgemad.

Smolovi kohta niipalju, et see on täielik overkill. Pealegi pole Smolov koostatud üldse naturaalidele, veelgi vähem kulturistidele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smolovi kohta niipalju, et see on täielik overkill. Pealegi pole Smolov koostatud üldse naturaalidele, veelgi vähem kulturistidele.

Mida see Kirbu kohta ütleb :D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Mina kasutasin Smolovi modifitseeritud varianti: mitte E, K, R, L kükk, vaid ülepäeviti. Ei mäleta Wendleri kava täpset ülesehitust, aga Smolovil oli kordused seerias 9, 7, 5, 3 ehk üldse mitte nii väga lühikesed...

Mis ma oskan öelda: inimesed on erinevad. Smolov on, võib öelda, üks vähestest kavadest, mille juures oli mitte ainult jõu kui ka massi juurdekasv silmnähtav.

Loomulikult peab Smolovi tööseeriate raskused arvutama rekordi järgi, mida suudad iga ilmaga ära teha, nt 10% väiksem tegelikust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mingiaeg tegin ise ka selle 3 nädalase tsükli läbi ja kükis andis 15kg juurde ning jalg paisus ^_^ Viimasel nädalal oli tunda kuidas põlvedel on suur koormus ja tuikasid vedike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mingiaeg tegin ise ka selle 3 nädalase tsükli läbi ja kükis andis 15kg juurde ning jalg paisus ^_^ Viimasel nädalal oli tunda kuidas põlvedel on suur koormus ja tuikasid vedike

3 nädalat ja 15 kg

30 nädalat ja 150 kg! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas Wendler istus ning kaua seda tegid ning mis "accessory work"'i kasutasid?

Täpselt ei mäleta, umbes aasta võib-olla. Istus küll, kuid vahest oleks tahtnud põhiharjutustes rohkem tööseeriaid teha ning deload-nädalad olid liiga tihedad. Accessory oli tavaline kulturismitrenn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siim, millal sügiseks valmistumisega pihta hakkad?

Sensei korralduste kohaselt alates juuli teisest poolest. Hetkel on korralik aeroobne tamp taga, seega peaks üleminek kaalulangetamisele üsna valutu olema :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane sissekanne siis jällegi seljatrennist, aga kuna XL Eliitbossid olid saalis siis lasin Jürkal kaks asja linti võtta. Kavas oli raske selg.

Alustuseks 20 minutit tempokat jooksu ja venitused seljale.

Kõigepealt jõutõmme, jalad võiks rohkem tõmbe ajal töös olla. Paar kordust jäi ehk varugi, kuid ei hakanud kõvera seljaga vägistama edasi.

70/15, 100/12, 140/6, 160/6, 180/6

Edasi Istudes tõmme vastu kõhtu vabaraskusega Nautilus trenažööril, viimane seeria 120kg/6.

Seejärel ülatõmme kitsalt Cybex masinal, viimane seeria 140kg/5.

Tänases muskliminutis: Meadows row - hea vaheldus hantli tõmbele. Viimane seeria 85kg/6.

Lõppu trapetsit 150kg kolm seeriat, korraliku täisamplituudiga, ei poolda selliseid ulme raskusega nõksutamisi.

Järgmine sissekanne juba Orissare laagrist!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×