Jump to content
Sign in to follow this  
eliviielo

Kaal kiiresti alla 1 päevaks võistlusteks vedeliku arvelt jõu vähenemiseta

Recommended Posts

Mis variant oleks kõige otstarbekam? Sooviks lisavariante, ümberlükkamisi, arvamusi. Kehtib ainult antud pealkirja kohta!

Mõned kuuldud ja läbiproovitud variandid:

POS: paksult riidesse ja jooksma, trenni; vähendada toidu kogust ja vedeliku tarbimist piirata miinimumini; 0,75 päeva söögita+veidi süsivesikut hinges püsimiseks-energiaks

NEG: kõhulahtisti, saun

Kommentaare ja arvamusi oodates.

Edited by eliviielo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kaua enne võistlust on kaalumine? Sellest oleneb palju! Kui otse enne võistlust, siis ei näe võimalust :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äkki oleks loogiline hakata alla võtma tasapisi nädal enne ja siis nii 1-2 päeva enne võistlusi see nö viimne vedelik kehast välja saada.

Kaalumine on üldjuhul 1-2 tundi enne võistlusi.

Et oleks suht ekstreemsust vaja, hiljem kiireid süsivesikuid peale, et taastuda jõuaks.

Juttu oleks siis 1,5-3 kg.

Edited by eliviielo

Share this post


Link to post
Share on other sites

1-2 tundi enne võistlust üle 5% kehamassist hakkab kindlasti sooritust halvendama.

Aga mõistliku dieediga nt. 3 nädalat 0,5 kg nädalas, viimasel nädalal jääkainete arvelt 0,5 kg samas kui energiatase taas üles ja siis vedelikuga ca 1 kg ongi kokku 3 kg ja segada ei tohiks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma arvan, et jutt käib jõutõstmisest kuna Eli on seal varasemalt osalenud, kuid võin ka eksida. Küll aga 1,5-3kg on väga suur veekaotus(arvestades veel ca 58 kg'st neidu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sel aastal toimusid Kaitseväe meistrivõistlused sangpommispordis siis minu pataljonis oli üks mees keda oli vaja alla 60kg saada ning 2 päeva enne võistlust oli veel kusagil 63-64kg või nii kui mälu ei peta. Tuli siis kohale ringkonna spordiinstruktor ja pani ta treenima: dressid ja kampsun selga ning velotrenažöörile ning seejärel samade riietega sauna. Võistluspäeva hommikul polnud kaal veel päris õige nii et ta käis ja jooksis ringe ümber spordisaali ning lõpuks saigi oma kaalu 59,75kg peale (või kusagile sinna kanti, täpselt ei mäleta enam). Kuna ta pea midagi ei söönud ja vedelikke jõi ka vähe, siis ta nägi ikka väga surnud välja tolleks hetkeks kuid alla sai ning teenis välja ka auhinnalise koha võistlusel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis variant oleks kõige otstarbekam? Sooviks lisavariante, ümberlükkamisi, arvamusi. Kehtib ainult antud pealkirja kohta!

Mõned kuuldud ja läbiproovitud variandid:

POS: paksult riidesse ja jooksma, trenni; vähendada toidu kogust ja vedeliku tarbimist piirata miinimumini; 0,75 päeva söögita+veidi süsivesikut hinges püsimiseks-energiaks

NEG: kõhulahtisti, saun

Kommentaare ja arvamusi oodates.

Tänud kõigile! Hull v6istlus oli, 2 ööpäevaga 3,2kg vee arvelt kaalu võtta sai nüüd ära proovitud. Kolm korda v6ite arvata kuidas see mõjus :) Jõutõstmises üle 1,5-2kg vee arvelt võtta on lollus mida kellegile ei soovita. 6 tundi enne kaalumist oli kaal 1,9kg üle, millele järgnes saun ja jalutuskäik linnas 30 kraadise palavusega.

Kui Margus nii ütleb, siis võiksid teisedki sellega ettevaatlikud olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selge!

Söö Teholaxa kuubikuid, teeb soolestiku tühjaks, aga kõhulahtisti ei ole. :) Samuti joo diureetilise toimega taimeteed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaalust miinus 1-2 kg peaksid olema juba kuu enne võistlust ja siis on sul ruumi hoopis natuke plusskaloraažil tiksuda, mis annab palju parema efekti tulemuse suhtes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×