Jump to content
Guest aiai

Tagumik liiga suur?

Recommended Posts

Kasvult olen umbes 165cm. tahan oma vana kaalu tagasi ennem teise lapse sündi kaalusin 58kg. hetkel kaal kõigub nii 61-62kg vahel. ja seda juba 2a. :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ise söön tavaliselt:

1.hommikuks kaerahelbepudru/puuvija/moosiga

2. 100g kohupiim/kodujuust/maitsestamata jogurt koos puuvija/mandlitega

3. lõunaks kana/kala/kalkun trenni päeval pruuni riisiga aga üldiselt juurviljadega vahel ka kodujuustu

4. Teine vahepala umbes nagu esimene

5. õhtuks sama mis lõunaks ainult juurviljadega (liha kogus u 115g)

peale trenni proteiini jook alati

hommikuti võtan 2 lusikat külmpress kookosõli

eks see ikka varieerub, teinekord hommikul munavalge omlett kodujuustuga, õhtul keedumuna või kohupiim kodujuust vms aga enamvähem on reeglid paigas.

Olen loobunud kõikidest mahladest jms jookidest mis on täiesti tühjad kalorid. Samuti igasugustest krõpsudest ja muudest snäkkidest mida teleka ees sai koguaeg söödud- enam väga ei vedelegi teleka ees- parem jooksen õues :) Kui on magusaisu lõikan õuna tükkideks ja raputan kaneeli peale- maitseb nagu õunakook :) kord nädalas luban endale midagi head. Praegu 6. nädal sellist reziimi ja tulemustega olen väga rahul, eelkõige on cm keha ilusamaks läinud, eks mõned kilodki aga need pole nii olulised mulle! :) ahjaaa....alkoholi pole ka üldse joonud! :) edu!

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

See tagumik on 96cm? Mul on sama ümbermõõt, aga pepu on ikka päris lame..minuarust liiga lame ja tagaks veits punni ajada..tegelen sellega...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sooviks teada, et kas ainult 6ige toitumise ja jooksmisega ka tagumiku pringiks saab? Lapse k6rvalt lihtsalt ei j6ua neid koduseid harjutusi teha(k6hulihaseid, kykke jne), siis jäävad muud kodused asjad tegemata. Aga jooksmine mulle meeldib. Probleem on aga selles, et mul on pirni tyypi kehakuju( k6ige koledam kehatyyp yldse) ja rasv ei taha kohe mitte yldse alakehalt ära minna vaid hoopis mu niigi peenikesed käed läksid veel peenemaks. Olen 168 cm pikk ja kaalun 63 kg. Puusaymberm66t on 97 cm. Aga v6iks olla 90-92cm. Lisan pildi ka, milline keha mulle meeldiks. On selline keha saavutatav ainult 6ige toitumise ja jooksmisega?575590_374653392589226_406938404_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah kõik on saavutatav. Mis on pirni tüüpi naiste eriline viga - nad lahmavad teha ainult alakeha (arvates, et nii põletab sealt rasva ära ja kõik muutub väiksemaks), mis teeb selle tegelikult veel suuremaks, rasva alla tekib ka lihas :) Keha tasakaalustamiseks, et saada nö liivakella kehatüüp, on kindlasti vaja treenida selga laiemaks (ploki tõmbed alla nt), nii saab kõik balanssi ja vaatepilt on väga ilus.

See naine pildil teeb kindlasti jõutreeningut saalis ning lisaks ka aeroobset (nt jooksmist).

Prink on tagumik siis, kui seal on ka lihast, kui seda aga pole, siis... ;) Seega soovitan sul siiski teha vähemalt kaks korda nädalas ka lihastreeningut, katsu see kuidagi enda ajakavasse mahutada. Youtubest ja googlest leiad erinevaid harjutusi, mida kodus saad teha (ka koos lapsega).

Üks teema veel siin - treening ja toitumine pärast sünnitust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antud naine kasutab kindlasti veel ka ilukirurgide abi ning photoshopi võimalusi. :rolleyes:

Jooksmine aitab kaloraaži veidi paremini kontrollida ning parandab ka füüsilist võimekust ning mingil määral kindlasti muutub paremaks ka alakeha lihaste seisukord - kuid selleks, et keha oleks balansis ja geneetilise kehakuju äärmusi veidi siluda, on vaja justnimelt ülakeha raskustega töödelda. Täiesti tavaline nähtus, et naistel on laiad puusad ja et ka rasvamass koguneb reite ümbrusesse. Samas kleenuke ülakeha võimendab seda kontrasti veelgi. Seega treenida ülakeha laiemaks, parandada rühti ning langetada veidi ka rasvaprotsenti ning siis hakkab kindlasti üldpilt tunduvalt paremaks muutuma.

See, et kodus ei jõua 15-30 minti harjutusi teha on muidugi jama jutt. Ma isegi treenin vahepeal nii, et käin seeriate vahel köögis kokkamas. Kui on väike laps siis küll ta päeval mõne uinaku ikka teeb. Kui juba suurem siis säti multikat või muud kraami telekast vaatama või mida iganes. Või tõesti, hõlma treeningusse ka tema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×