Jump to content
Evshiki

Puusadelt pekk maha

Recommended Posts

Tere, minu mure siis selline, et mul on puusade peal päris palju pekki, ning sooviks mingeid harjutusi või nippe, kuidas see pekk maha saada sealt. Samuti võiks keegi öelda, kuidas kõhu pealt pekki vähemaks saada, sest peki all on mul mingid kõhulihased juba olemas, aga neid ei ole eriti näha..

Ettetänades.

post-23196-0-85143100-1338999862.jpg

post-23196-0-94054400-1338999923.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piltide järgi ütleks, et kõik ok. Aga vaata toitumine uuesti üle ja saad ka kõhu pealt kuivemaks.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilus küll ju, mis sealt enam nii väga võtta on(kui just võitluseks ei valmistu)? Minu arvates kui sealt juba veel ära võtta hakkab juba kahtlane välja nägema. Aga noh see minu arvamus/maitse. Igatahes Sul jääb see eesmärk praegu arvatavasi toitmuse taha, ja kui see on korras siis kebi jooksma välja. :P

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puusade pealt ära nüüd küll rohkem alla taha, kõhupiirkond võiks ikka jääda ju peenemaks kui puusad, mitte vastupidi. Soovitaks erinevaid kõhulihaste harjutusi teha ja alaselja harjutusi nats... et kõhupiirkonda natuke vormida. See, et tundub et puusapiirkonnal on palju pekki, see on pigem sellest, et püksid on sul liiga kitsad ja siis jääbki mulje et pekki on palju kuna midagi jääb üle ääre;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

see on siis vist individuaalne, minul pole ühtki lihast ainult toitumisega tulnud ;)

Nähtavad lihased hakkasid tulema siis kui trenni tegema hakkasin

Lihas kasvab köögis :D Õige toitumine on kõige alus, lihtsalt trenniga pekki maha ei saa..

Edited by MariusL
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sellepärast ma ütlesingi, et AINULT toitumisega pole mul küll mingit lihast tulnud. See on loomulik, et toitumine peab paigas olema... aga minul isiklikult lihas küll ei kasva kui ei liiguta ennast, vbla viga minus siis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

See ütlus näitabki seda, et lihased tulevad välja siis, kui naha rasvaprotsent seda võimaldab. Kõhulihastega on asi nii, et meil kõigil on need olemas, need väga suurt treenimist ei vaja, seega need tulevad küll pm köögist :)

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palun täpsusta, kus see pekk on? Ei suuda nagu tuvastada selle asukohta...

Pekk on just täpselt puusade peal. Ja keegi mainis siin, et püksid liiga ümber vms, aga ei, asi ei ole selles. Isegi ilma mingite püksteta on mul seal näha, et on päris palju pekki peal, pilt on siis enamvähem selline (___) ja mind tõsiselt häirib see. tahaksin ilusaid külgi omale. On kellelgi anda mingeid häid

nõuandeid, et mis harjutusi teha, et just sealt pekk maha läheks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

On kellelgi anda mingeid häid nõuandeid, et mis harjutusi teha, et just sealt pekk maha läheks?

See ei käi paraku nii..

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

See ei käi paraku nii..

Mida see su artikkel rasvamassi geneetilise paiknemise kohta rääkis?

Lokaalselt saab rasva mobiliseerida vastava geeliga, rasvhapped veres tuleb siis kohe ära kulutada ehk enne trenni määrida, aga ravimiamet ja toll ei luba neid geele Eestisse.

Jääb veel see biosignatuuri teema, puusale-seljale varus selle järgi rasva vist kõrge insuliin?

Aga mul on tunne et geenid ikka suunavad rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis seal ikka ütleb kohe ära,et tegemist lihtsalt kõrgema puusaluuga ning teatud kehatüübiga.Vabandan ei oska väga teaduslike termineid siin välja tuua.Poisiliku ja kitsast puusa enamus naistel polegi nii,et pole vaja põdeda.Rasva protsent tundub olema igati normis ning kui just lavale ei kipu siis mina ei näe ka siin probleemi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis seal ikka ütleb kohe ära,et tegemist lihtsalt kõrgema puusaluuga-

Ära igaks juhuks ütle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida see su artikkel rasvamassi geneetilise paiknemise kohta rääkis?

Lühidalt oli tähtsaim osa see

post-2813-0-94233800-1339159664.jpg

Edited by Arnold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainuke harjutus on toitumise korrigeerimine.Karjuvat vajadust kuivemaks tõmmata mina küll ei näe.Aastaläbi nii vähest rasva % omada,et kõhulihased joonistuks välja pole kindlasti tervislik ega ka vajalik.

MAYBE välja arvatud teatud kehatüüpide puhul kus rasva lihtsalt oluliselt ei nahaall ei ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mul on umbes sama palju seda pekki, peaks mainima et just mul puusadel kõhul ka natuke , aga dr OZ kuulsin et kõhurasva vähendab kui süüa umbes 7 oliivi äkki päevas ja pistaatsia pähklid, arvan et transrasvu ei tohiks palju tarbida, noh ise üritan ka sellest lahti saada, teen AB ripper X üle päeviti ja jooksen , see peaks ka aitama:) Ja söögitaldrikul on rohkem rohelist kui kartult või liha :)

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainuke harjutus on toitumise korrigeerimine

Jah, see on eelkõige toitumise teema. Ja kindlasti ei tähenda see näljutamist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mingi osa tuhara lihased jäävad puusadele , proovi rohkem joosta , jalgratast , see peaks mingil määral aitama , aga see nõuab aega ja sa seda ise nii ei märka kui just mingit mõõdistamist ei tee iga kuu .

Jah, see on eelkõige toitumise teema. Ja kindlasti ei tähenda see näljutamist.

Paraku paljud jõuavad selleni , et hakkavad näljutama , sest nad ei näe mingeid muutusi oma kehal ja hakkavad kilosi maha võtma ja nii palju kui ma tean eelkõige näljutamisel kaovad lihased ja siis juba vähe haaval rasv.

Edited by AlanBStard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paraku paljud jõuavad selleni , et hakkavad näljutama , sest nad ei näe mingeid muutusi oma kehal ja hakkavad kilosi maha võtma ja nii palju kui ma tean eelkõige näljutamisel kaovad lihased ja siis juba vähe haaval rasv.

Eieiei, näljutama ma ei hakka, ärge selle pärast muretsege :) Aga ehk siis mingeid kindlamaid nõuandeid toitumise osas, et näiteks mida ja kuipalju süüa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole just ise kõige suurem spetsialist selles , tean seda , et inimene peab saama 1.5- 2.0 x valku oma kehakaalu kohta , rasvaseid asju suurtes kogustes mitte süüa , süsivesikud peale trenni on väga tähtsad .

1.5 puhul 82.5 - 84 g päevas ja 2 puhul 110 g - 112 g oleneb palju sa trenni teed . Palju valke on näiteks tatras , kohupiim- siin ka rasva aga noh , kanaliha , süsivesikuid saab palju banaanist , võid muidugi eraldi osta valgu joogi nagu hera 80 .

Tean seda , et paljud inimesed proovivad erinevaid rasvapõletajad OMEGA 3 BURNER ja üle jäänud , olen ise ka proovinud ,aga erilsit muutust ma ei näinud , vb midagi muutus , aga kui enda keha näed igapäev igast küljest siis on raske mingid muutust näha .

Võid ise proovida ehk see muudab midagi , aga soovitan ikkagist joosta rohkem sest jalgade liikumisel liiguvad ka puusad rohkelt.

Piltide kohta ei ütleks ,et sul oleks vaja midagi enda keha ette võtta , heas vormis on vähemalt tundub nii .

Sellel tootel on palju valke http://www.tallegg.e...kid/chick-snack

Edited by AlanBStard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×