Jump to content

Recommended Posts

Mittu korda nädalas oleks mõistlik aeroobsed trenni teha , jõutrenni teen kolmkorda nädalas .

Ja millest peaks koosnema üks normaalne aeroobne trenn ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui on eesmärgiks lihaste areng, siis mitte rohkem, kui jõutreeningut ;) Aga kaks tundi (180 minutit) nädalas võiks enda südame nimel iga inimene teha aeroobset :)

Ee.. mitu minutit ja mitu tundi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aru saadav siis , mul plaanis siis 2 korda nädalas teha aeroobsed , aeroobne koosneb : 30 min Jooksmisest jooksu rajal , 15 min jalgratast ja 15 min suusatamisest , kas see oleks normaalne või peaks midagi ehk muutma ?

Edited by night596

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aru saadav siis , mul plaanis siis 2 korda nädalas teha aeroobsed , aeroobne koosneb : 30 min Jooksmisest jooksu rajal , 15 min jalgratast ja 15 min suusatamisest , kas see oleks normaalne või peaks midagi ehk muutma ?

Isiklikult arvan et suusatamist võiks ikka nädalas rohkem olla kui 30 minutit...eriti praegusel aastaajal... :P
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Talv on lühike mis teha :D :D , aeroobne peab kestma umbes tund ehk siis mul jääks midagi välja , teeks ehk 1 päev 30 min jooksmist ja 30 min suusatamist ja 2 päev 30 min jooksmist ja 30 min jalgratast?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ee.. mitu minutit ja mitu tundi?

Mis sa kiusad tüdrukuid. ;) Ületundidest oled midagi kuulnud? Kaks akadeemilist tundi ja kaks akadeemilist ületundi annavadki kokku 180 minutit. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline küsimus hakkasin tegema aeroobsed trenni iga jõutrenni lõpus , kokku tuleb 2.5 h tundi kolme päeva peale ning 20 km ja ligi 1400 cal , kas see on normaalne või ehk on vaja teha mingi muudatus :

Esimne päev 2 h jõutrenn ja 1 h aeroobsed kus teen vaheldumisi jooksu ja kõndimist ja läbida jõuan 8 km , pidevalt ei saa joosta sest olen astmaatik 10 km/h tunnis kannatan mingi ehk 30 min järjest joosta , aga sealt edasi võib asi halvaks ehk minna ja sellepärast teen 10 min jooksu siis kõnnin 5 min siis jooksen jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muidu on ok, lihtsalt 3 tunnine trenn läheb ikka pikaks. Äkki saad eraldi päeval teha, või miks mitte väljas, kui niikuinii jooksu teed.

Jooksutempo ei peagi kiire olema, algajatele on täiesti sobilik kiirkond, sealt edasi selline tempo, mis on kiirkõnnist ainult natuke kiirem.

Ei pea end täiesti tühjaks jooksma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väljas jooksmisega hakkab esinema mul suures osas hingeldus , sest väljas jooste on takistus , see on tuul , aga jõusaalis lindil pole takistust ja mingit pinget ei tule sellest . Väljas pikkamaad joostes hakkan lämbuma :S , sest mul koormus astma .

Mis mõju on sellel aeroobsel trennil lihastele , kas ta põletab neid või põleb rasv , muidu kui lihased hakkavad sellest kaduma oleks veits halb , kuigi täna ma sain teha alla kaldpilgil surumist 70 kg mis oli minu jaoks suur üllatus , kunagi oli mul rinnalt surumise max 70 kg , nüüd suudan seeriad juba teha sellega , muidu tegin 65 kg ja siit tuleb ka küsimus palju kaalub SPARTAS kang , küsisin treener Kerlilt seda ta ei osanud täpselt öelda .

Edited by night596

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väljas jooksmisega hakkab esinema mul suures osas hingeldus , sest väljas jooste on takistus , see on tuul , aga jõusaalis lindil pole takistust ja mingit pinget ei tule sellest . Väljas pikkamaad joostes hakkan lämbuma :S , sest mul koormus astma .

Mis mõju on sellel aeroobsel trennil lihastele , kas ta põletab neid või põleb rasv , muidu kui lihased hakkavad sellest kaduma oleks veits halb , kuigi täna ma sain teha alla kaldpilgil surumist 70 kg mis oli minu jaoks suur üllatus , kunagi oli mul rinnalt surumise max 70 kg , nüüd suudan seeriad juba teha sellega , muidu tegin 65 kg ja siit tuleb ka küsimus palju kaalub SPARTAS kang , küsisin treener Kerlilt seda ta ei osanud täpselt öelda .

Spartas peaks kang kaaluma 20kg nii palju, kui ma kuulnud. Aeroobne trenn teeb südamele head ja muidugi ka mingil määral põleb ka rasv. See oleneb täiesti toitumisest ja pulsisagedusest. Minu lähtekohalt on küll 2,5 tundi trenni üleliia, 50-60min sobib ka algajale. Naturaalselt tehes pole vaja suurt koormust. Võid vabalt ka ühe harjutuse teha rinnale.

Edited by xajez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinu kahjuks pole ma algaja käin jõusaalis juba 4 aasta . :D Algajana rinnalt 70 kg seeriad teha oleks raske . Siis kui ma alustasin jõusaaliga olin 15 vist ja siis surusin ehk 40 kg max. Jõusaalis hakkasin ka siis käima sest olin üle kaaluline , kaotasin 20 kg ühe aastaga , siis hakkasin juba lihaseid treenima , tegin ka aeroobsed , aga see jäi millegipärast ära , ei tea miks , nüüd olen palju lugenud Muscell and fitness ajakirja , et oleks vaja ikka teha ja foorumist on ka soovitusi tulnud , nüüd juba 2 nädalat olen teinud aeroobsed .

Edited by night596

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on nii, et kui pole aeroobset kaua teinud, siis ei jaksa kükki teha või teisi raskeid harjutusi. Jõudu nagu veel oleks aga lämbumistunne tuleb peale, ei jõua ära lõõtsutada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul õnneks pole seda , aga aeroobsed peale jõutrenni teha on üli mõnus , istuks mingi 5 h jõusaalis , kui päev poleks muude asjadega sisustatud :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul õnneks pole seda , aga aeroobsed peale jõutrenni teha on üli mõnus , istuks mingi 5 h jõusaalis , kui päev poleks muude asjadega sisustatud :D

Kuna sul trennid nii pikad koos aeroobsega, kaloraaž võib jääda miinustesse. Arenemine on kõigil erinev ja ka ainevahetus. Üks jõusaali trenn 1h = 500-600kcal.

Üks hea raamat, kus on räägitud toitumisest ja kõigest muust on : Rein Jalak - Taastumine ja toitumine.. muidugi on muid raamatuid. Kuna kavu on väga erinevaid, siis peab ka neid katsetama. Kuna ma pole kursis, missugune vorm sul on, siis ma ei oska midagi muud öelda .Kuna ma pole väga kursis, ma oletan lihtsalt.

Ma olen ise ka algaja kuid ajapikku, kui loed ja katsetad, siis ka saad rohkem aimu. Toitumisest ma ei teadnud enamjaolt tuhkagi aga nüüd juba tasapisi mõistan, dieedi kohta ei tea midagi. Isekaalun ligikaudu ~68 ja pikkust veidi 184, sügisest tõusnud kaal ligi 8kg.

R130200.jpghttp://pood.rahvaraa...oitumine/827078

Edited by xajez

Share this post


Link to post
Share on other sites

No minu kehakaal on 77 kg ja pikkus 184 cm . Ma olen palju mida kasetanud nende 4 aasta jooksul mis ma jõusaalis käinud olen , kõik algas kaalu langetamisest 1 aastaag sain 20 kg maha ja siis oli minu pikkus umbes 170 cm ja kaalusin 86 kg , aasta läks mööda pikkust oli juba rohkem ja kaalusin vähem 65 kg ja nüüd nende kolme aastaga olen ma nii palju kui umbes 10 cm vist kasvanud jõusaalis käinud trenni teinud , arenguid näinud endas väga palju ja kaal tõusnud 77 kg peale .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×