Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Pead nii kõvasti ja mitmekülgselt toituma nagu meie, siis veri korras:)

Mul oli kogu aeg hemoglobiin suht kõrge aga viimase doonorluse tagajärjel tõmas kah alla normi, nüüd kosun ja niipea ei lähe:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul viimasest andmisest möödas 6kuud aga hemoglobiin va sinder 128. Söön ka suhteliselt normaalselt ja mitmekesiselt aga no ei mõista.Pärast kevadist kolmenädalast haigust pole miski enam päris see.Nädal tagasi tehtud vereproov näitas 131, nii et asi läheb alla mäge.Ometi näitasid kõik võimalikud analüüsid häid tulemusi väljaarvatud hemoglobiin.Ja tervikuna kehas ülimat kergust küll pole, aga vasupidavus, jõud ja kiirus näitajad head.

Kardan, et ega siin rohkem midagi teha pole, kui proovida vanarahva tarkust" kui ei ole surmatõbi, viinast leiad ikka abi". Tileb tunnistada, et tõsist kanget napsu pole tõesti teinud ;-) :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere ilusat sooja suveõhtut!

Pikka juttu seekord ei tee. Olen saanud uuesti trennilainele ja praegu tundub, et kõik sujub ilusti. Kava tegin suunitlusega sügiseseks Fitness5-ks. Täna oli kergem selg ja tundsin, et minek on päris hea. Proovisin 24kg-se pommiga palju lõuga jõuab. Tuli 13 seekord.

Head ööd! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heameel, et Allan on jälle mineku sissee saanud. Tähtis on, et suures töötuhinas ära ei unusta, et vähem võib olla rohkem ehk siis kvaliteetne trenn ja veel kvaliteetsem puhkus. ;-)

Bikini hooaeg on juba algamas ja seda juba vähem , kui kahe kuu pärast, mis tähendab, et nv tuleb teguderohke. Palju poseerimist, uusi kavasid ja võistluste planeerimist. Võib ametlikult ütelda, et hooaeg on alanud.Edu ja kainet mõistust kõigile sportlastele ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimasel ajal olen oma treeningutel pühendanud rohkem lühematel seeriatele ja plahvatuslikumale liigutusele. Põhilisteks harjutusteks on rinnalevõtt, rinnaltsurumine, sving, svung, jõutõmme ja poolkükk.Ülejäänud harjutused olen ehitanud kergemalt eelnevate ümber. Loomulikult on igal treeningul sees ka aeroobne komponent. Kuna võistlused on lähenemas on järnest enam tegemist poseerimistega ja võistluste läheneva lihvi andmisega nii sportlaste kehale , kui vaimule.

Lisanditest praegu panangiin, raud, loomulikult Fast Bcaa ja kuumade ilmadega asendamatud Fast Protein Shake. Seniks püsige lainel, haamer ja alasi töötavad väsimatult, et toores keha karastatud teraseks taguda ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna siis sai tehtud naisega koos ühistrenn. Peateemaks oli svung 4x4, seljale traktor 8x6 ja plokilt ülevalt tõmbed 4x4 ning biitsepsile scoty pingil kitsalt EZ kangiga 6x13.Loomulikult algas see pull 30 min aeroobsega ja Fast BCAA-ga ning lõppes kõhu ja alaselja ning iseenesest mõistetavalt FAST BCAA- ga.

Veel sai kaardistatud ära ka Hr Merisalu vorm ja hetkeseis ning tehtud väike poseerimine.Võik öelda, et kogu oma Norra retkede ja haiguste kiuste on mees heas vormis, usun , et mehe võistluskaal tuleb 80+ kg ehk siis minna on max 3-4 kg.Poseerimisega on muidugi kõvasti vaja tööd teha, aga kindlasti on mees arvestatav konkurent kõrgetel kohtadel nii oma kategoorias, kui ka absoluudis.

Kuna juba nädalapärast toimub taas iga aastane üritus Rückenbergide Memoriaal, siis sai proovitud Edmundiga, kes valmistab ka EMV, ära ka kuuli kaar.Tegime mõlemad umbes nii 7-8 katset.Minupaar paremad küündisid 11,5 meetrile, Edmundil umbes 10,5 meetrile.Arvestada tuleb ka seda, et Edmund hoidis raudmuna käes esimestkorda. Vurtsu ja plahvatust on mehel kõvasti ja ega mul endalgi sellest puudust pole, aga kui ikka tehnikat ei ole ja paigalt tõukad samapalju, kui hooga siis on raske enamat tahta. Tervikuna jäin proovikatsetega rahule ;-)

Lõpetuseks kurnasin endale sisse Fast Protein Smoothi ja elu oligi kohe nagu lill ;-)

Homme plaan kohtuda ja tegemisi ning hetkeseisu arutada Esta ja Õnnelaga aga sellest juba edaspidi.... ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pühapäeval sai tehtud Esta ja Õnnelaga kerge poseerimine ja vormi kontroll, paika said ka uued treeningplaanid. Nii Esta , kui õnnela vorm on väga hea ja vastab mõlemal valmistumise ajalisele hetkeseisule. Mõlema puhul on pigem suuremaks probleemiks piisava puhkuse tagamine, sest treeningu motivatsioon on suurem, kui puhkuse motivatsioon :-) Oleks selline tasakaal ka kõigil algajatel, oleks lausa lust olla treener. Hea on ka see, et poseerimisega ei pea alustama nullist.Esta puhul ongi poseerimine mitte niivõrd teemandi lihvimine, vaid läikima löömine ja enesekindluse leidmine. Õnnelaga on tegemist natu rohkem, kuna õnnela alustab sellest hooajast uues kategoorias ehk siis bodyfitness. Õnnela eelnevate spordikogemuste tõttu on ta suurepärane õppija ning hea lihastunnetusega. Kokkuvõtteks võib öelda, et mõlemad naised on joonel ja ilmselt sellest natuke eeski ;-)

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pühapäeval sai tehtud Esta ja Õnnelaga kerge poseerimine ja vormi kontroll, paika said ka uued treeningplaanid. Nii Esta , kui õnnela vorm on väga hea ja vastab mõlemal valmistumise ajalisele hetkeseisule. Mõlema puhul on pigem suuremaks probleemiks piisava puhkuse tagamine, sest treeningu motivatsioon on suurem, kui puhkuse motivatsioon :-) Oleks selline tasakaal ka kõigil algajatel, oleks lausa lust olla treener. Hea on ka see, et poseerimisega ei pea alustama nullist.Esta puhul ongi poseerimine mitte niivõrd teemandi lihvimine, vaid läikima löömine ja enesekindluse leidmine. Õnnelaga on tegemist natu rohkem, kuna õnnela alustab sellest hooajast uues kategoorias ehk siis bodyfitness. Õnnela eelnevate spordikogemuste tõttu on ta suurepärane õppija ning hea lihastunnetusega. Kokkuvõtteks võib öelda, et mõlemad naised on joonel ja ilmselt sellest natuke eeski ;-)

Tänud Silvarile jah meiega tegelemast:)

Alati on põnev uue kavaga alustada, tekib kohe uus motivatsioon.

Eks vormi saab ka ise peeglist tšekitud pidevalt aga ise ei oska enam adekvaatselt hinnata. Kuna toitumine on mul võrreldes kanafilee-munavalge ja juurikate sööjatega ikka väga metsas ja ebapuhas, siis on ikka kartus, et rasva liiga palju ja kas jõuab maha võtta.

Aga aega kah veel ja tahaks veel tugevalt treenida ja tugeva söögipealt see ikka lihtsam.

Ja tohutu magusafänn olen.

Jõudu kõigile valmistujatele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädalavahetusel toimus siis taas juba pikkade traditsioonidega Rückenbergide memoriaali 7- võistlus, mis kulmineerus ametliku afterpartyga " Suvelõpupidu".

post-28465-0-75906900-1440658702_thumb.j

post-28465-0-98309400-1440658746_thumb.j

post-28465-0-62927100-1440658811_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis seal rääkida? Esile tõstaks Allani, kes on teada oma jõu ja vastupidavusega.Juba enne võistlust ennustasime Janariga, kes võiks olla peafavoriit,ja Allan oli meil mõlemal listi tipus.Tegelikult ennustasime mõlemad 3-4 meest enne mind, aga aastad olid noorte meestega teinud omatöö ja ise olen teadupärast nagu hea vein ;-) Eneselegi üllatuseks platseerusin teisel kohal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulemustest niipalju, et kuna paar kuud pole enam anaeroobset kannatust teinud, siis 400m ja 800 m olid tõeline piin.Olen nii harjunud liikuma nii öelda südame reziimil, et väheke kiirem ja kestvam liigutus sunnib vaimu allavanduma ;-) Aga vahepeal on vaja teha ka nii;-) Rahule jäin 100m ja 200m, kus kellegil eest ära ei lasknud minna ;-) Allan väljaarvatud Oma tegin ära kuulis, kettas ja kauguses parandasin isegi meie võistlusajaloo tippmarki.

Lisanditest kasutasin nagu ikka Fast Bcaa-d, konkurendid nõudsid sellepärast suisa eemaldamist, et nagu keelatud ained ;-) Õnneks teadis võistluste peakorraldaja, et Fast on tuntud ja turvaline ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile oli siis au ülevaadata Hr Merisalu vorm ja kurtma ei pidanud, vähemalt vormi osas mitte. Mees on hea ilmselt lõpliku võistluskaaluni on jäänud maksimaalselt 3 kg. Enam probleeme ja tegelemist on poseerimisega ehk siis sellega lihvimist on. Jalad on head aga kipuvad ununema, samuti nagu tõsiasi, et kulturist , eriti naturaal loob laval pidevalt illusiooni ;-) Tuleb pidevalt otsida, pöörata ja keerata, et leida see kõige õigem nurk, et laius ja kuivus ning proportsioon oleks tasakaalus. Loomulikult keskpärasuse annab Hr Merisalu igasugusest asendist ja unepealt välja oma poseerimises, aga saada tuleb üheks parimaist ;-)

Aga see kõik on ilmselt selles, et mees pole lavalaudu ammu maitsnud ja raud tuleb roostest läikima lihvida.Loomulikult ka vastupidavus valmis tuleb olla unepealt kolme ringi poseerimiseks. Töö käib ja nagu öeldakse " Ega Merisalu ei maga !" ;-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimi: Meinart
Vanus: 16
Klubi: Tartu Ülikooli Akadeemilise Spordiklubi
Spordiala: Kulturism

Treener: Silvar

Huvialadeks sport: korvpall, jalgpall, jõutõstmine, kulturism. Lisaks tunnen huvi treeningprotsessi ja tervisliku toitumise vastu. Olen saavutanud palju häid tulemusi kergejõustikus, korvpallis ja jõutõstmises. Lisaks palju teisi väiksema kaaluga sportlikke saavutusi.

sealhulgas:

2012/2013 Tartu Rocki korvpallikooli aasta areneja c-vanuseklassis,
Tartumaa meister lamades surumises 2013. a;
U16 Eesti karikavõistluste 1. koht korvpallis 2014/2015;
U16 Eesti meistrivõistluste 1. koht korvpallis 2014/2015;
VII Lõuna-Eesti lahtistel karikavõistlustel kulturismis ja fitnessis parim noor-juunior kulturismis algajate kategoorias;

31. Eesti Karikavõistlused kulturismis ja fitnessis noored kulturism 1. koht;

Balti matši kulturismi juuniorite kategoorias 4. koht.

Spordipisik on tekkinud juba varajases lapsepõlves, kui käisin kergejõustiku trennis paar aastat ning seejärel uue väljundi leidnud korvpalli kujul, millega hakkasin väga tõsiselt tegelema lootes, et minust saab hea korvpallur. Korvpalli mängisin oma 3-4 aastat kuniks põlvede vigastus ei lasknud enam mängida. Otsustasin vaheetapiks aastake jõutõstmist proovida ning tegin põlvedele abiharjutusi ja füsioteraapiat üritades tagasi naasta, kuid põlved hakkasid uuesti valutama. Seega motivatsioon kui selline korvpalliga tegelemiseks oli kadunud ning hakkasingi jõutõstmisega korralikumalt tegelema. Olin umbes poolteist aastat juba trennis käinud kui otsisin endale uut väljundit, milleks sai siis kulturism. Hetkel valmistungi Eesti meistrivõistlusteks kulturismis ja fitnessis.

Lisan ka mõned pildid ja video paremaks ülevaateks minu tegemistest.

post-34674-0-69576600-1440975668_thumb.j

Baltic matš 2015

post-34674-0-54989900-1440975708_thumb.j

31. Eesti Karikavõistlused kulturismis ja fitnessis

post-34674-0-65441700-1440975744_thumb.p

Vormipilt nädalake peale 31. Eesti Karikavõistlusi

Suvi 2014 pealtpanek

Edited by Colbur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meinartile motivatsiooniks ka mina alustasin korvpallurina..... :D Pealtpanekuni ei jõudnud kahjuks....kättpidi rõnagsse paremal juhul (kasv oli ka 173cm)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meinartile motivatsiooniks ka mina alustasin korvpallurina..... :D Pealtpanekuni ei jõudnud kahjuks....kättpidi rõnagsse paremal juhul (kasv oli ka 173cm)

Umbes sellise pikkuse juures sai näpuotstega ja võrkpalliga pealt pandud. Muidugi kehakaal oli ka siis 60kg kanti. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimi: Meinart

Vanus: 16

Klubi: Tartu Ülikooli Akadeemilise Spordiklubi

Spordiala: Kulturism

Treener: Silvar

Huvialadeks sport: korvpall, jalgpall, jõutõstmine, kulturism. Lisaks tunnen huvi treeningprotsessi ja tervisliku toitumise vastu. Olen saavutanud palju häid tulemusi kergejõustikus, korvpallis ja jõutõstmises. Lisaks palju teisi väiksema kaaluga sportlikke saavutusi.

sealhulgas:

2012/2013 Tartu Rocki korvpallikooli aasta areneja c-vanuseklassis,

Tartumaa meister lamades surumises 2013. a;

U16 Eesti karikavõistluste 1. koht korvpallis 2014/2015;

U16 Eesti meistrivõistluste 1. koht korvpallis 2014/2015;

VII Lõuna-Eesti lahtistel karikavõistlustel kulturismis ja fitnessis parim noor-juunior kulturismis algajate kategoorias;

31. Eesti Karikavõistlused kulturismis ja fitnessis noored kulturism 1. koht;

Balti matši kulturismi juuniorite kategoorias 4. koht.

Spordipisik on tekkinud juba varajases lapsepõlves, kui käisin kergejõustiku trennis paar aastat ning seejärel uue väljundi leidnud korvpalli kujul, millega hakkasin väga tõsiselt tegelema lootes, et minust saab hea korvpallur. Korvpalli mängisin oma 3-4 aastat kuniks põlvede vigastus ei lasknud enam mängida. Otsustasin vaheetapiks aastake jõutõstmist proovida ning tegin põlvedele abiharjutusi ja füsioteraapiat üritades tagasi naasta, kuid põlved hakkasid uuesti valutama. Seega motivatsioon kui selline korvpalliga tegelemiseks oli kadunud ning hakkasingi jõutõstmisega korralikumalt tegelema. Olin umbes poolteist aastat juba trennis käinud kui otsisin endale uut väljundit, milleks sai siis kulturism. Hetkel valmistungi Eesti meistrivõistlusteks kulturismis ja fitnessis.

Lisan ka mõned pildid ja video paremaks ülevaateks minu tegemistest.

attachicon.gifbaltic-match.jpg

Baltic matš 2015

attachicon.gifkarikavoistlused.jpg

31. Eesti Karikavõistlused kulturismis ja fitnessis

attachicon.gif2015-06-23_.png

Vormipilt nädalake peale 31. Eesti Karikavõistlusi

Suvi 2014 pealtpanek

Oli ka viimane aeg :) Aga kaua tehtud kaunikene ;) Kui aga miskit teoksil ja südamel uut ning huvitavat, siis tulista julgelt mõttevälgatusi. Lähipäevil teeme sinuga korraliku poseerimise, küll siis paneme mõne pildi ka EMV osalevate noortele hirmutamiseks välja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui hästi läheb on RannaFitnessise oodata sellist legendaarset sportlast nagu Kristjan Oras. Mehel on aerutamise hooaeg seljataga ja miks mitte realiseerida head vormi ka fitnessi lavalaudadel.Vorm on muidugi mehel selline, et võistlus võiks suisa homme olla ;-) ja ärgem unusta miljoni dollari naetatust ja siniseid silmi ehk siis Thor ise nagu oleks mehele väe ja võimu andnud:-) Nüüd veel jalg ka alla kasvatada ja mees oleks tugev järelkasv klassikalises kulturismis, olgu öeldud, et ülakeha lubaks juba praegu Eesti parimatega rindapista ;-) Me veel kuuleme, näeme sellest mehest.

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kohe kohe astun praamile, et sõita Soome.Plaan siis sõpradega minna 3 ööpävasele matkale ja vallutada Repovesi rahvuspark. Kindlasti üritan ka sõnas ja pildis läbielamisi teieni tuua.Seniks aga varbad villi ja andke rauale valu ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retkel sai vallutatud nii mõnigi kaljunukk ja nii mõnigi Soome tuhandest järvest. Kilomeetreid ei kogunud just palju (vast 30km) aga see ei olnudki eesmärk.Eesmärk oli nautida parimaid sõpru, maalilist loodust ning seejuures end aegajalt proovile panna. Hindeks 5+ ja soovitan soojalt kõigile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×