Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Asi on ikka hullem kui arvasin. Täna öösel magada ei saanud, sest enda liigutamine on täielik piin, kuigi valuvaigisteid läheb kahe suu poolega. Selg on paistes nagu eelmine kordki. Otsustasin, et pean endale uue arvutitooli ostma, sest pinged on tekkinud sundasendis istumisest ja trennis ei pea enam lihas pingele vastu vms.

Kui keegi teab, kust saab häid toole ja mõistliku hinna eest, siis võib linkida. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul on ka seal trapetsi ja romblihase kandis mingi närvi jama. Käib klõps läbi ja kõmm, 3-4 päeva valus ja enne üle ei lähe. Öösiti keerta voodis ei saa, valu käib läbi kaelast. Viimane korda sain tuult sama koha peale, siis läks vapsee nädal aega, et üle läheks.

Ei teagi, kas sellistel puhkudel mingi kiropraktik või massöör saab aidata.

Alaseljas on mul ka üks taoline piirkond.Viimase aasta jooksul on 2x kinni tõmmanud. Ükskord ületreeningu pealt halva tehnikaga jõutõmmet tehes ja nüüd teistkorda üleeile, kui ei saanud trenni õieti alustadagi, tegin kergelt sooja, tundsin et asi pole õige. Tegin siis mõned kerged kükid ja tõmbe jätsin pmst tegemata, ainult kergelt sirgete jalgadega. Aga vahet polnud, ikka tõmbas selja kinni. Nüüd on pinge sees ja seljasirutajad kisuvad krampi, ettepole saab kummardad aga tahapoole selga nõgusaks ei saa. Eile ei saanud väikest raskustki korralikult suruda, silda võtta ei kannata ja soojenduse ajal puusaringe on ka valus teha.

Ei tea, kas on tekkinud ülekoormus ja siis väljendub see sellisel viisil või milles asi on. Raskused on praegu väiksed aga mahud suured.

Viimane raskem nädal sisaldas 4x10x140 kükki ja 4x8x165 tõmmet kitsalt.

Kükkisin muidugi kang kõrgel ja jalad kitsalt, mis minule tähendab seda, et alaseljale läheb suur koormus. Muidu jõukükki teen ikka laialt ja kang tunduvalt allpool. Siis ei anna ka suuremate rakustega seljas midagi eriti tunda.

Et, ei teagi mismoodi edasi lasta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kael on ka hetkel kõver, sest seda liigutada ei saa. Arvuti taga sundasendis ei ole? Ma ise kahtlustan seda enda puhul. Sest tihti tunnen, kuidas trapets on istumisest kange.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai uus tool tellitud:

Kl861Sl.png

Hetkel on selline, aga üle 10 aasta vana:

XzQ69BU.png

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loodan, et homme saan juba liikuma normaalselt, sest tahaks trenni minna. Praegu veel valulik ringi liikuda, aga trenni vast kannatab ära teha. Magada üldse ei saa... Plaanis siis igaks juhuks kergem jalatrenn.

10365752_692082300856966_778144169396080

Edited by Sarge
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai uus tool tellitud:

Kl861Sl.png

Hetkel on selline, aga üle 10 aasta vana:

XzQ69BU.png

Kust tellisid tooli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keegi kunagi tõi välja, et hiinlased söövad riisi (süsivesikuid), aga ei ole rasvunud:
http://tarbija24.postimees.ee/2810178/rasvunute-ja-ulekaaluliste-arv-on-tousnud-juba-2-1-miljardini

Kõige kummalisem on see lause: "Samuti selgus uuringust, et arenguriikides on enam rasvunuid naisi kui mehi. Põhjuseks toodi, et naised töötavad ja hoolitsevad oma pere eest, mistõttu ei ole neil aega oma kehakaaluga tegeleda."

Ma ei saa aru sellest. Kas neil ei ole siis aega süüa normaalset toitu või milles asi? Lapsele ja mehele teeb süüa, aga ise sööb neist 2x rohkem? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pigem mõeldi selle lause all vist seda, et naistel ei ole aega trenni teha, sest pärast tööd minnakse koju lapsi kantseldama, koduseid toiminguid tegema jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pigem mõeldi selle lause all vist seda, et naistel ei ole aega trenni teha, sest pärast tööd minnakse koju lapsi kantseldama, koduseid toiminguid tegema jne.

Aga kaal ikkagi tõuseb. Ja tõusta saab ainult toidu arvelt :D Trenn oleks tervisele kasulik, aga toitumisega keeratakse kaal ... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei saa aru sellest. Kas neil ei ole siis aega süüa normaalset toitu või milles asi? Lapsele ja mehele teeb süüa, aga ise sööb neist 2x rohkem? :D

Naine sööb pere ülejäägid ära, sest toitu ei ole ilus ära visata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naine sööb pere ülejäägid ära, sest toitu ei ole ilus ära visata.

Sööb ta jah. Pole ühtegi naist kohanud, kes sööb teiste toitu (välja arvatud imik). Isad on ikka need, kes sööma hakkavad siis kui teised on "lõpetanud" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeei. Üle pika aja jälle saalis ise trenni tegemas. Tegin jalga kergelt. Kõik rahuliku ekstsentrilise faasiga ja kiire kontsentrilise faasiga.

1) Jalapress 150kg 4x15, 200kg 4x8, 250kg 2x8

2) Säärte kõverdamine 65kg 4x8

3) Säärte sirutamine 75kg 2x8, 85kg x8, 100kg x8

4) Säärte kõverdamine ühe jalaga 20kg 3x8

5) Säärte sirutamine ühe jalaga 25kg 3x8

Homme proovin, kas rinda kannatab teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagu iseenesest,tekkis mulle võluväel aeg foorumisse kirjutada .Istun mina rahulikult Kaareperest natuke edasi Tartu poole, kuna auto otsusts, loodetavasti ajutiselt oma tööleping üles öelda. Tuneub, et minu pisike põrnikas on seoses ülikuuma ja järsu langusega natu segadusse sattunud, ütleks isegi, et lühises vist teine. On teine tumm nagu kala, ei kippu ega kõppu. Oleks Janar raudkelgu rakmed kaasas siis astuks vaikselt edasi, Oskar hoiaks rooli ja oleks homseks Tartus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rääkides trennist, siis nagu ei tahakski rääkida, päris nõme on istuda tee ääres ja maalilist Pikkjärve vaadata. Eile ja täna tegin seljale 10x6 lõuatõmbed ja traktorit 8x8. Eile tegin ka viimase väliratta enne pühapäevast 70km Tartu Rattarallit. Tahaks öelda, et olen valmis, aga tegelt pole. Väljas sõitnud väga pole see annab kordinatsioonile ja tasakaalule oma põntsu. Ja kuumaline ajal tehtud treeningutest pole välja tulnud, nii , et tajun kerget ületreeningu piiril olekut.Aga viimane pikem aeroobne võistlus enne sügist ja ma tean, et ma saan hakkama. Tugevad tammed murduvad vaikuses!Kui varustus vastu peab ja kukkumist ei tule, siis tean, et keha mind alt ei vea. Toidulisanditest tangin end korralikult Fast bcaa, Mg B6, shotid ja speed shot id.

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sõin just 2000kcal suuruse õhtusöögi (500g liha, 500g juurikaid, 500g tomatipastat, 4 muna, pott putru, 2 banaani, 1 greip) ning kõht pole isegi mitte ligilähedaselt täis.

Archangel, tohib teada, kaua sa sellist portsu endale sisse sööd :D

Ma söön 250g liha, 250 juurikaid, 250g tatart/ riisi, tomatipastat ka mingi 100g. Taldriku tühjaks söömiseks läheb 40 min :D

Enamus aega oled päevast söögilaua taga? :P

Edited by janarL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervitused!

Tänane trenn:

Lõuatõmbed - 10x10

Ploki tõmbed laialt käed vastamisi vastu kõhtu - 12x36kg, 41kg, 45,5kg, 50kg, 54,5kg

Ploki tõmbed kitsalt vastu kõhtu - 10x54,5kg, 12x50kg, 14x45,5kg, 16x41kg, 18x36kg

Ploki tõmbed ülalt sirgete kätega - 4x20x50kg

Biitseps istudes hantlitega vaheldumisi pöördega - 4x(12+12)x(11,5+11,5)kg

Kõhtu erinevaid harjutusi!

Paar sõna toitumisest. See nädal numbrites:

Kaloraaž Süsivesikud Rasvad Valgud
E 3660 413 112 261
T 3710 392 131 251
K 3840 346 158 274
N 4670 456 216 244
R 3260 309 85 327
Keskmine 3828 383,2 140,4 271,4

Hetkel nende numbritega kaal püsib endiselt 74 ringis, kuna päeval siblimist päris palju. Vaatan lihtsalt, et valkusid vähemalt 200g päevas kätte saaks. Rasvad ja süsikad tulevad nii nagu tulevad. Vorm praegu vist isegi natukene parem kui EKV-l oli.

Head ööd! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tartu Rattaralli tehtud! Lühem distants siis 70 km.Koht 150, startijaid 2100, aeg 2.04.22! Olen rahul kohaga, olen rahul ajaga, sest tuleb tunnistada ilmastik oli natu raskem, kui eelmine aasta ehk siis tuulisem. Tänud Fastile Bcaa eest, Mg B6, AAKG ja Extreme Speed shotide eest. Need aitasid rajal kiirust säilitada ja krampe vältida. Juhhei nüüd võib suvi alata ja jõusaal tõuseb number üheks!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sadul sätitakse tavaliselt nii paika, et kand pedaalil on jalg sirge, ehk siis päkaga jääb väike kõverus sisse põlve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selja valu hakkab vaikselt tagasi tõmbuma, kuid siiski häirib veel magamist ja vahel lööb teravamaid valusid ka päeva jooksul sisse. Aga õnneks nüüd ei pea valu käes oigama, kui tahan ümber pöörata ennast või üles tõusta.

Neljapäeval tegin ühe kerge rinnatrenni kolme harjutusega. Tegin üle pika aja püramiidi vahelduseks 90x12, 95x10, 100x8 ja 105x6. Soovitusi, et kui keegi tahab treenida püramiidi tehes, siis tehagi 5kg sammudega, mitte 10+kg. Tegin paar aastat tagasi 10kg sammudega ja mõtlesin, et miks rind ei arene. Ilmselgelt siis jäid esimesed 3-4 seeriat soojenduseks ja 1 oli ainult arendav seeria.

Täna-homme vast trenni ja jälle jalga. Hetkel saangi jalga ja rinda teha ainult. Kergelt võib-olla käsi ka.

Mind kutsuti Nõo kooli spordipäevale kohtunikuks ehk homne päev peaks siis sisustatud olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sarge, kirjutasid, et pinged tekivad istumisest ja et peale pikaajalist istumist on trapets pinges. Kas ja kuidas saaks sellega paremini toime tulla? S.t. mida soovitavad spordiga tegelevad inimesed kontoriinimestele, kes iga päev minimaalselt 8h istuvad. Kui sageli ja mida teha - kas iga tunni aja tagant mõned minutid lihtsalt niisama võimelda või aeg-ajalt intensiivselt mistahes viisil liikuda kümmekond minutit või pigem mõned spetsiifilised asjad/harjutused, millele tähelepanu pöörata?

Ise olen kontoriinimene ja sealt on mu hädad ka alguse saanud. Kui asi jamaks läheb, siis ma muidugi püüan ennast parandada, aga kui enesetunne läheb paremaks, siis unub ennetamine jälle meelest. Samas ei ole mul ka mingit kindlat tööaja liigutamisrutiini ja olen mõelnud, et võiks tegelikult olla, kuid ei ole päris kindel, mis kõige mõistlikum oleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×