Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Kui Sinuni peaks Reeda võidu info kiiremini jõudma kui üldsuseni, siis sheeri kama, eks. :P Öö läbi ka ei jõua oodata vist...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain ka nüüd üle pika aja arvutile ligi.

Nädalavahetusel olin SELLi mängudel ja enamasti siis jõutõstmise ala juures ning palliplatsi kõrval. Reedel olin ise ka treenerina, sest võistlustules oli Kädy. Mis seal ikka - sai põhimõtteliselt oma tehtud. Kuigi oletatavasti oleksid tulemused paremad olnud, sest kolm nädalat enne võistlust oli Kädy haige ja trennist nädal aega eemal. Aga taastasime vormi ja läksime võistlema. Kokkuvõttes tuli oma kategooria ja ka absoluutne võit. Lisaks veel mõned Eesti rekordid juunioride ja ka naiste kategoorias. Kehakaal 53.0kg. Rekordid kükis 97,5kg, jõutõmme 140kg, kogusumma 297,5kg ja wilkse 265p. Eelmine absoluutne naiste rekord oli 244 wilksi. :)

Ise tegin kerge seljatrenni reedel ja pühapäeval jalka liiga mäng. Täna Tartus näitas termomeeter +34'C ja sai lauspäikse käes mulda ja killustikku 10m kõrgusele tassitud. Pärast ka raskeid prügikotte alla tassitud. Jõin selle jooksul 4-5L vett ja vahepeal hakkas mitu korda pilti eest kiskuma, siis sai viludasse puhkama mindud. Selline tunne oli nagu oleks öö läbi üleval olnud, sest pilt ei olnud selge :D.

Homme korraldan lasteaias spordipäeva, pärast tööd jalatrenni ja õhtul veel maale maad kaevama. Loodan, et trennis pilti tasku ei viska, sest konditsioneeri pole - ega ilma tõttu siis hellitama ei hakka jalgu. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jälle üks ilus ilm. Ega siis trennita olla saanud. Tegin natuke teistmoodi, kergemalt ja tunnetusega.

1) Jalapress x12, x10, x8, x8 pidevalt raskust suurendades
2) Ben Johnson varbseinal käte abita 4x6

3) Säärte sirutamine 4x8
4) Säärte kõverdamine 4x8
5) Säärte sirutamine ühe jalaga 4x8

Hetkel jõhker kuumus, et võib-olla peakski selliseid lihtsaid jalatrenne tegema, aga 2x nädalas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Paar sõna SELL-i mängude kohta. Kahjuks ei olnud võistluspäevaks piisavalt välja puhanud ja tõmme jäi selja kanguse ja väsimuse tõttu oodatust palju väiksemaks. Kükiga jäin enam-vähem rahule - 150kg, 160kg, 170kg (jäi seekord veel raskeks). Surumises tegin isikliku - 120kg, 125kg, 127,5kg. Ja viimasena jõutõmme, kus alguses panin 230kg alla, aga viimasel hetkel muutsin 220kg peale, kuna soojendusruumis sain vaevaliselt 200kg maast lahti.

Esimene katse 220kg jäi kang kehast liiga kaugele ja jäi tõmbamata. Teisel katsel võtsin korralikult kokku ja tõmbasin ilusti ära. Kolmandaks katseks lasin kangile panna 240kg, et saada oma kategoorias 3. koht, aga kahjuks jäi kang raskeks. Kokkuvõttes 5. koht ja siiamaani väga kange selg.

Sellel pühapäeval plaanis Fitness5 võistlus kaasa teha. Korduste osas pole hetkel vorm väga kiita, aga niisama käega lööma küll ei lähe.

Ja nüüd lippan trenni ;) Kuulmiseni!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna taas rind ja midagi uut korda ei saatnud. Minekut ei olnud, sest nädalavahetus oli päris raske. Lamades surumises seekord 140'ni välja ei läinud, vaid piirdusin 135kg. Ülejäänud trenn oli sama, mis eelmine nädal. Loodetavasti järgmine nädal on minekut ja tahaks 145kg'ni välja minna. :)

Sellise palavusega on suht raske kaloraaži täis süüa, sest söögiisu absoluutselt ei ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jorgen pani hea pildi Facebooki ja mõtlesin, et jagan ka foorumirahvaga. Pildi pühendan kõigile neile, kelle jaoks on kõik asjad tervisele kahjulikud (toidulisandid, suhkruasendajad, gluteen jne).

10155452_834759016545111_419119999292433

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimased päevad on kuumus läinud ikka väljakannatamatuks. Trenni kestvused on nii 1,15 h, aga lõpetad jumala kaltsuna. 35 min ratast alustuseks. Seljale tegin täna pullover 7x7 ja lõuatõmme 5x6. Biitsepsile scott pingil biitseps tõste trossiga 7x7 ja hantli tõste pöördega 4 x 7 . Kõhule istesse tõus 6x17 , kontrollitud aeglase liigutusega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna taas rind ja midagi uut korda ei saatnud. Minekut ei olnud, sest nädalavahetus oli päris raske. Lamades surumises seekord 140'ni välja ei läinud, vaid piirdusin 135kg. Ülejäänud trenn oli sama, mis eelmine nädal. Loodetavasti järgmine nädal on minekut ja tahaks 145kg'ni välja minna. :)

Sellise palavusega on suht raske kaloraaži täis süüa, sest söögiisu absoluutselt ei ole.

Aga joo siis kaloraaž täis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sarge ja tema isud. :D Sõin just 2000kcal suuruse õhtusöögi (500g liha, 500g juurikaid, 500g tomatipastat, 4 muna, pott putru, 2 banaani, 1 greip) ning kõht pole isegi mitte ligilähedaselt täis. Hea, et ma nii laisk olen, sest muidu läheks ja ostaks liitri jäätist ning kilo shokolaadi ja keeraks selle kõik sisse nagu nalja. :lol:

Või noh - veidi nagu oleks täis, püksirihma kinni sikutada ei jõuaks. Samas sööks vabalt edasi. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harjumise asi. Minagi võin päris palju korraga ära süüa ;)

Sellepärast ei mõistagi, kuidas inimesed ei suuda juurde võtta. Ei jõua süüa. No ma ei tea :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alla on lihtsam võtta, sest siis ainult tahtejõudu vaja. Aga juurdevõtmisel peab nii palju sööma, et iga kell tahab üles tulla - eriti hommikuti. Surun okserefleksi tagasi. :P

Aga joo siis kaloraaž täis.

Suurem osa süsivesikutest tuleb niikuinii mahlast. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janar suisa laimab mind ;) Tõsi on see, et sünnipäev on , aga vanuseks 21 B)

Suured tänud heade soovide eest!

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minupoolt sulle ka suured õnnesoovid! Et sul jätkuks ikka seda energiat teadmis edasi anda ja kulturismi ja fitnessi kandepinda laiendada ja õpilasi tippvormi viia! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suur sünnipäeva mürgel läbi. Sai aasta vääriliselt lõpetatud. Kindlasti panen mõned toredamad pildi ülesvõtted ka siia. Täna sai tehtud ka 45 min siseratast ja jalale kerge sääresirutus, painutus ja jalapress. Peab ütlema, et pole vist veel kunagi saalis nii higistanud. Nüüd peab MZB ja multivitamiinidega oma keha tasakaalu taastama. Õnnitlused Otile eduka nädalavahetuse puhul, oled ikka karm vend,hoolimata pikast hooajast, järjest paremaks tulemused ja vorm . Suured õnnesoovid ka Allanile, kes lammutas suurepäraseid tulemusi teha Fitness Fivel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õhtut!

Täna toimunud Fitness5 etapil õnnestus võit koju tuua. Tingimused olid rasked ja pinge säilis lõpuni. Tulemustest olen kõige rohkem rahul kükiga. Biitsepsi ja lõuatõmmete harjutustega võib ka rahule jääda. Surumises ja rööbaspuudes olen ka paremaid tulemusi teinud. Nii et arenemisruumi veel on ja 15. juunil finaalis loodame tulemusi veel parandada. Auhinnaks anti sponsoritelt ka päris palju nodi :)

Tänud kaameramees Kalevile, kes tänased minu katsed linti võttis:

http://youtu.be/UcV2MifZCD0

http://youtu.be/1ti7ADY6xBw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võitlen siin ikka suure kuumaga ja elu suurimate higistamistega. Täna suutsin 1.30 h ära märjata kaks särki. Esimene särk läks 45 minuti ratta tagajärjel ning teine selja lailihase ja triitsepsiga. Seljale siis tegin plokilt eest tõmbed kõhule raskustega püramiidis üles ja kordustega alla ,2x10 kuni 2x6 ni. Ja plokilt ülevalt tõmbed rinnale 6x8. Triitsepsile plokilt kõvera pulgaga sirutused alla 5x10 ja alt haardega 4x8 ning hantliga üle pea sirutused 5x8. Plaan hakata tarbima isotoonilisi jooke, sellise pideva vedelike filtreerimisega ja mikroainete kaoga langeb jõudlus ikka korralikult. Loomulikult on pidevalt hammaste vahel Fast Bcaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tagasilöök...

Läksin õlga tegema ja mõtlesin, et teen tsipa kergemalt. Esimese harjutusena ei hakka 40kg hantlitega surumist tegema, siis mõtlesin, et teen 35kg'stega. Tegin esimese seeria ära, kõik OK ja siis teise seeria kaheksanda korduse ajal lõi romblihasesse valu/pinge sisse. Sama jama on ka varem olnud. Jätsin trenni pooleni ja loodan, et saab kiiresti korda. Eelmine kord ma ei saanud nädal aega hingata, aga tundub, et seekord nii hull ei ole. Esimesed 30 min oli raske hingata ja pead liigutada ei saanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×