Jump to content
JKL

Neiu soovib kaalust maha võtta

Recommended Posts

Kas kartulikrõpse tuleks vältida? Minuteada soovitatud pähklid on kreeka pähkal, siis mandlid ja siis kõik muud. Soolapähklid suht selle rea lõpus, kus need maitseinetega pähklidki ma arvan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekkis selline küsimus, et mulle on viimasel ajal meeldima hakanud pähklid erinevate maitseainetega, kuid vaatasin, et kcal neis pea sama palju kui krõpsudes või isegi rohkem. Kas selliseid pähkleid tuleks samamoodi täielikult vältida nagu muud rämpstoitu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pähklitest - tahad süüa aga ei suuda mõistlikuse piiridesse jääda ja tavaliselt kui ostad 100g paki sööd ka niikaua kui pakk läinud ja 600kcal tarbitud siis soovitan

määrid sepiku peale oleneb kihi paksusest u 20g(u. 10g rasvu)läheb korraga ja piirdud 1 viiluga magustoiduks vm.

kui sa väga valiv ei ole siis hea toit kaalu langetamiseks on veel oad(pruun, punased, valged) - taimne valk(pole küll täisväärtuslik kuid kui natuke liha juurde ja olemas), kiudained(täidavad kõhu pikemaks ajaks). Oad osta kuivainena mitte konservi(täis soola jm konservante) ja keeda ise, u. 12h leotamist + u 1h keetmist = odav ja hea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen nüüd pea kaks nädalat pannud kirja, mida söön ja kui alguses tundus, et tarbin liialat palju süsivesikuid, kuid nüüd tuleb hoopis välja, et rasvasid ja valke liiga palju, rasvasid seal 40% kandis ning valke 20%. Kas siis rasvade liigtarbimine ongi minu probleemi põhjuseks? Kaloraaž on iga päev olnud miinustes, lisaks trenni nii palju kui võimalik.

Kas oleks mõistlik mõte nt asendada üks söögikord söögikorra asendajaga?

Selline küsimus ka veel, et kuna grillihooaeg on juba alanud, siis millist liha tuleks eelistada? Nt eile võtsin vaid kaks lambasooles vorsti, paar pisikest tükki šašlõkki ja vähemalt poole taldrikust ladusin toorsalatit täis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisan oma treeningust ka mõned faktid

Jooksin

Trenni pikkus: 0:46:15

Treeningu keskmine pulss: 168

Treeningu max pulss: 194

Fitness-zone (pulss 137-155): 0:06:39

Power-zone (pulss 156-195):0:39:08

Pulsikella arvutatud max pulss (arvestab sugu, kaalu, vanust): 195

Lisan sellised asjad veel, et kui olin jooksnud 36 minutit, pulss oli 180 ja üle selle, siis tundsin korra rinnus vasakul pool torkeid, vahepeal hakkas ka pea ringi käima. Kas see võib olla ohtlik?

Kui minu eesmärk on rasvu põletada, siis peaks treenima väiksema pulsiga, jah? Kuid siiski, kõndides on mul pulss keskmiselt 130-140 vahepeal, sörgiga aga juba 160-170. Kunagi, kui verd võeti, ütles arst, et mul on paks veri, kas sellest võib ka nii kõrge pulss tingitud olla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei tea, kuidas sul on, aga minul läks jooksmisega alustades pulss väga ruttu madalaks. Alguses oli seal 160 kandis, aga üsna ruttu langes kuskil 130-140-le. Ma arvan, et kui ikka paha on olla, siis oled selgelt üle pingutanud. Võid proovida vahepeal kõndida ja siis jälle natuke joosta, kuni tuleb võhma juurde, vorm paraneb ja saad joosta, ilma et pea ringi käima hakkaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei tea, kuidas sul on, aga minul läks jooksmisega alustades pulss väga ruttu madalaks. Alguses oli seal 160 kandis, aga üsna ruttu langes kuskil 130-140-le. Ma arvan, et kui ikka paha on olla, siis oled selgelt üle pingutanud. Võid proovida vahepeal kõndida ja siis jälle natuke joosta, kuni tuleb võhma juurde, vorm paraneb ja saad joosta, ilma et pea ringi käima hakkaks.

Eelmine aasta, kui treenisin 10km jooksmiseks, siis oli täpselt samamoodi, kõnniga läks küll korraks pulss alla, aga siis tõusis kohe uuesti ja terve see aeg, kui treenisin, oli samamoodi. Ka tantsutrennides on pulss nii kõrge, niisama linnas jalutades on kuskil 120. Võhma nagu oleks, et nt peale eilset jooksu ei olnud mingit jõuetuse tunnet, vaid oleks ikka veel võinud, lõpus tegin väikse spurdi ka. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga nüüd on selline küsimus ka, et kui kaal on langenud, kas siis peaksin kcal ka vähendama või jäävad need samaks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tundub Su pulss siiski liiga kõrge. Osade inimeste pulss on loomulikult veidi kõrgem, kuid pulssi 194 peale lasta ei tohiks trenni ajal. Seda enam, et sul hakkab trenni ajal ebamugav ja pea ringlema!!! Pigem võiks olla su praegune trenni keskmine pulss sinu maksimumpulsiks, ehk yle 170 ei laseks. Ja kui kaalu soovid kaotada rasvu põletades, siis hoida seda pigem alla 155 l66gi. Ara s2ti endale eesm2rgiks niivõrd aja parandamist, vaid pigem jookse hea enesetundega. Usun, et siis pulss l2heb ka loomulikult madalamaks ja suudad trenni rohkem nautida. :) Tasa ja targu, syda on ju ka lihas, ei tasu talle liiga teha!

Edited by TeTe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas oleks mõistlik mõte asendada üks söögikord söögikorra asendajaga?

Kuna grillihooaeg on juba alanud, siis millist liha tuleks eelistada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tee koormustest ära (mitte spordiklubi oma vaid põhjalikum). Mul tekkis endal sama probleem aasta tagasi: keskmine pulss üle 170 ja max üle 200 ning enesetunne täiesti norm. Uuringutega tuligi välja, et see on täiesti normaalne minu puhul. Samuti on see minu puhul normaalne, et ma koormusele reageerin väga aeglaselt. Sul võib sama asi olla.

Söögikordade asendajate osas ma kaasa ei oska rääkida, aga lihaks ma soovitaksin kanašašlõkki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tee koormustest ära (mitte spordiklubi oma vaid põhjalikum). Mul tekkis endal sama probleem aasta tagasi: keskmine pulss üle 170 ja max üle 200 ning enesetunne täiesti norm. Uuringutega tuligi välja, et see on täiesti normaalne minu puhul. Samuti on see minu puhul normaalne, et ma koormusele reageerin väga aeglaselt. Sul võib sama asi olla.

Söögikordade asendajate osas ma kaasa ei oska rääkida, aga lihaks ma soovitaksin kanašašlõkki

Keskmine pulss 70 mõtlesid ikka :D? Või trennis keskmine 170, siis veel.

Edited by vAleksei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskmine pulss 70 mõtlesid ikka :D? Või trennis keskmine 170, siis veel.

Trenni oma ikka :D Puhkeoleku oma on 80-90 vahel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samuti on see minu puhul normaalne, et ma koormusele reageerin väga aeglaselt.

Ja see tähendab mida?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seda, et areng mis normaalsel inimesel toimub kuu aja jooksul, toimub mul poole aastaga või isegi rohkema ajaga.

Eks siin ole viga ikka metoodikas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere,

Sarnaseid küsimus/teemasid on siin miljoneid ning ma olen nad kõik läbi lapanud.

Ei hakka uut teemat tekitama ning loodan siit vastuseid saada.

Paar küsimust on piinamas.

Endast – BAV on 1660. (Pikkust 170/kaal 86kg).

Söön: 1800 kcal per day (hetkel katsetan sellega)

Trenn: Iga päev kas Bodypump või aeroobne rühmatreening, tihti ka õhtul veel ratas.

Eesmärk: Esialgu kaalu kaotada, just rasvade arvelt.

Menüüs olen piiranud süsivesikuid ning püüan tarbida mitte rohkem kui 100g päevas.

Valku – Kuskil 130 - 140g päevas.

Tüüpiline päevakava:

07:30 Hommik: 2 v rukkipala, 2 praetud muna, kohv

10:00 VP: Kohv (koore ning suhkruga), kodujuust singiga 200g+30g

14:00 Lõuna: Juurviljad/tatar + liha (üldjuhul kana, harvem ka kala)

15:30 VP: 1 puuvili (Õun/Pirn)

17:00 – 18:00 Trenn (Keskmiselt kulutan 600 kcal)

18:30 Jogurgtijook (Jänksi Shake,Frami jogurtijook vms)

20:00-21:30 Ratas (Keskmiselt kulutan 800kcal)

22:00 Õhtusöök: Kodujuust tuunikalaga (140g + 70g), roheline tee

Vett joon kuskil 1,5-2 liitrit päevas.

Kaal ei taha langeda väga. Ise kahtlustan, et tarbin liiga vähe kaloreid. Kui nii, siis mille arvelt oleks neid mõistlik tõsta? Pähklid?

Kas peale trenni on jogurtijookide tarbimine mõistlik?

Kohvi joomine – musta ei joo kahjuks. Masinakohv koore ja suhkruga, Nescafe 3in1 - Big no-no?

Kõik nõuanded ning soovitused on väga teretulnud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere,

Teie vanus on?

BAVi järgi ütleks, et 25.

Kuna teema on "Neiu soovib kaalust maha võtta", siis oletan, et ka teie olete naisterahvas.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere,

Sarnaseid küsimus/teemasid on siin miljoneid ning ma olen nad kõik läbi lapanud.

Ei hakka uut teemat tekitama ning loodan siit vastuseid saada.

Paar küsimust on piinamas.

Endast – BAV on 1660. (Pikkust 170/kaal 86kg).

Söön: 1800 kcal per day (hetkel katsetan sellega)

Trenn: Iga päev kas Bodypump või aeroobne rühmatreening, tihti ka õhtul veel ratas.

Eesmärk: Esialgu kaalu kaotada, just rasvade arvelt.

Menüüs olen piiranud süsivesikuid ning püüan tarbida mitte rohkem kui 100g päevas.

Valku – Kuskil 130 - 140g päevas.

Tüüpiline päevakava:

07:30 Hommik: 2 v rukkipala, 2 praetud muna, kohv

10:00 VP: Kohv (koore ning suhkruga), kodujuust singiga 200g+30g

14:00 Lõuna: Juurviljad/tatar + liha (üldjuhul kana, harvem ka kala)

15:30 VP: 1 puuvili (Õun/Pirn)

17:00 – 18:00 Trenn (Keskmiselt kulutan 600 kcal)

18:30 Jogurgtijook (Jänksi Shake,Frami jogurtijook vms)

20:00-21:30 Ratas (Keskmiselt kulutan 800kcal)

22:00 Õhtusöök: Kodujuust tuunikalaga (140g + 70g), roheline tee

Vett joon kuskil 1,5-2 liitrit päevas.

Kaal ei taha langeda väga. Ise kahtlustan, et tarbin liiga vähe kaloreid. Kui nii, siis mille arvelt oleks neid mõistlik tõsta? Pähklid?

Kas peale trenni on jogurtijookide tarbimine mõistlik?

Kohvi joomine – musta ei joo kahjuks. Masinakohv koore ja suhkruga, Nescafe 3in1 - Big no-no?

Kõik nõuanded ning soovitused on väga teretulnud!

Ma pole kunagi aru saanud, miks dieedil, kaalu langetada üritav, inimene, peaks eraldi veel suhkrut tarbima - siinkohal mõtlen kohvis nt, ja ega see jänksi shkeik ka teab mis vitamiinide allikas ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×