Jump to content
Guest Liisu

Toitun tervislikult, teen trenni aga kaal ei lähe alla!

Recommended Posts

Guest Liisu

Toitun omameelest tervislikult (palju köögivilju, kala, kanafilee, pählik jne) söön 1300-1500 kalorit päevas(keskmiselt süsivesikuid- 150g, proteiii-100g, ja rasv- 70g), teen 5 korda nädalas trenni(aeroobika, küllaltki intensiivne), kuid kaal ei lange, isegi tõuseb vahepeal! Vanus 23, pikkus 167, kaal 67, ning mainiks seda, et 2 aastat tagasi toitusin umbes samamoodi ning kaal langes 70 kg pealt 55 peale, kuid nüüd kaal tagasi laes!

Milles võib probleem olla, oskab keegi aidata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valk pole valk, rasv pole rasv ja süsivesik pole süsivesik, ehk siis kalor pole kalor. Peab ikka jälgima, mida suust sisse ajada ja kunas mida süüa. Kui sa 1-2x päevas sööd, siis pole ka ime, miks kaal ei lange.

Tahan öelda seda, et see ei ütle meile mitte midagi su toitumisest.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

sööd 1300-1500kcal päevas?

Uuri natukene foorumis ringi ja vaata kas su kaloraaz ka normaalne on :)

Dieedi puhul ongi kaloraaž madal. Ma arvan, et see on enam-vähem kaloraaž, v-o natuke liiga madal. Muidugi endal oli 1200-1300kcal enne LEKV'i, aga see pole enam juba tervislik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valk pole valk, rasv pole rasv ja süsivesik pole süsivesik, ehk siis kalor pole kalor. Peab ikka jälgima, mida suust sisse ajada ja kunas mida süüa. Kui sa 1-2x päevas sööd, siis pole ka ime, miks kaal ei lange.

:huh::rolleyes::blink:<_<

http://www.ncbi.nlm....pubmed/19943985

This study shows there was no difference in weight loss between subjects with high/low meal frequencies.

http://www.ncbi.nlm..../pubmed/9155494

Evidence supports that meal frequency has nothing to do with energy in the subjects.

http://www.ncbi.nlm....pubmed/11319656

Yet again, no difference in energy in the subjects compared to 2 meals/d to 6 meals/d.

-------

Bray GA et. al. Hormonal Responses to a Fast-Food Meal Compared with Nutritionally Comparable Meals of Different Composition. Ann Nutr Metab. 2007 May 29;51(2):163-171 [Epub ahead of print]

"The pattern of nutrient and hormonal response was similar for a given subject to each of the 3 meals."

http://www.bodyrecomposition.com/research-review/hormonal-responses-to-a-fast-food-meal-compared-with-nutritionally-comparable-meals-of-different-composition-research-review.html

This study basically backs up what I’ve been saying for years: a single fast food meal, within the context of a calorie controlled diet, is not death on a plate. It won’t destroy your diet and it won’t make you immediately turn into a big fat pile of blubber. And, frankly, this can be predicted on basic physiology (in terms of nutrient digestion) alone. It’s just nice to see it verified in a controlled setting.

It’s not uncommon for the physique obsessed to literally become social pariahs, afraid to eat out because eating out is somehow defined as ‘unclean’ (never mind that a grilled chicken breast eaten out is fundamentally no different than a grilled chicken breast cooked at home) and fast food is, of course, the death of any diet. This is in addition to the fact that apparently eating fast food makes you morally inferior as well. Well, that’s what bodybuilders and other orthorexics will tell you anyhow.

Except that it’s clearly not. Given caloric control, the body’s response to a given set of nutrients, with the exception of blood lipids would appear to be more determined by the total caloric and macro content of that meal more than the source of the food.

In terms of the hormonal response, clean vs. unclean just doesn’t matter, it’s all about calories and macros.

Which is what I’ve been saying all along.

-----

http://www.bodyrecomposition.com/fat-loss/is-a-calorie-a-calorie.html

Is A Calorie a Calorie?

So is a calorie a calorie? Yes and no. Based on the data' date=' my general feeling is this:[list']

[*]A sufficient protein intake will always beat out an insufficient protein intake, no matter what you do. Since all of the diets described in this book are based around sufficient protein, this is a non-issue.

[*]Assuming caloric intake can be controlled (and protein is adequate of course), shuffling of carbs and fats tends to have a minor, approaching negligble effect.

[*]There might be exceptions at the extremes (folks going to single digit bodyfat or extreme obesity) but that doesn’t apply to the majority of folks.

In this respect, given adequate protein, it seems to matter very little what diet is chosen. From a weight or bodyfat standpoint, high carb should be as good as low-carb. Right? Well, no. The problem is that there’s a HUGE assumption built into statement #2 above: that calories can be controlled under a given set of conditions. As has been found repeatedly in the real-world, this simply isn’t a safe assumption.

Put a little bit differently, it might very well be possible to lose all the weight/fat you wanted on a calorie controlled junk-food diet with some high quality protein source. The problem that would probably arise is that most people wouldn’t be able to control their hunger or appetite on such a diet and they’d probably end up eating more in the long run. In eating more, they’d either lose less weight/fat or even gain it. Even if a given dietary approach appears optimal for some reason, if you can’t control your caloric intake, and end up eating more because of it, it won’t produce results.

Understand me here? Issues such as hunger control, long-term adherence, individual variance, athletic performance, and a few others all go into the determination of what food might or might not be a better choice under a given set of circumstances.

Ärge paanitsege toiduvalikute või söömiste sageduste üle.

Sööge mitmekülgselt ja täisväärtuslikku toitu. Kuid ärge elimineerige toiduaineid ilma mingi põhjuseta.

Looge endale vastav kaloridefitsiit ja kaal kukub. Seage õiged makro-toitainete vahekorrad ning rasv põleb ning lihas säilib.

Teema-algatajale: Sa kas loed oma kaloreid valesti, või on sinu metabolism pika-ajaliste madala-kalorsusega dieetide peal lihtsalt vähe kokku jooksnud ning on vaja lasta tal normaaltasemele tagasi töötada. Selleks on aga spetsiifilisemad lahendused.

Edited by Archangel
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seedimise korrashoidmine ka aitaks. Süia kiudaineid piisavalt. Minumeelest peaks sööma tihedalt kuna see ka kiirendab seedimist ;) .

See on ühtlasi ka üks suurimaid toitumismüüte. Tiheda toitumise ainus mõte on selles, et kõht dieeditades

tühjaks ei läheks ja dieeditaja hiljem korraga toitu kugistama ei hakkaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See on ühtlasi ka üks suurimaid toitumismüüte. Tiheda toitumise ainus mõte on selles, et kõht dieeditades

tühjaks ei läheks ja dieeditaja hiljem korraga toitu kugistama ei hakkaks.

Vata, väga suures ülekaalus inimestele, kes valdavalt söögisöltlased elik õgardid, ongi see peamine, B)

Seda väidan isikliku kogemuse põhjal.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaua see kaaluseisak on kestnud muidu? Ise olen ka praegu kaaluseisaku keskel, viimased 2,5 kuud. Kuid ennem seda 8,5kuud langes kenasti. Äkki kogub hoogu alles? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jälgin väga kindlalt, mida söön, ehk siis selles olen kindel et ei söö valesid asju, kuid kahtlustasin, seda, et vb kokku liiga palju rasva, kuigi söön vaid kasulikke rasvu: pähklid, lõhe, avokaado jne.

Lihaste kasvu ei usa ka kuna teen minimaalselt jõutrenni.

Seedimine samuti korras!

Isa arvan et äkki tarbin liiga vähe kaloreid, kuna kaaluseisak sellise kalori hulga juures on kestnud kuskil 7 kuud juba, mis pole normaalne!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palju Sa trenniga päevas kaloreid ära kulutad? Mul on vist sama probleem, kalorikogus jääb liiga miinusesse, kuna trenniga saab ka palju kulutatud. Sa 7 kuu peale pole kordagi kalorite kogust tõstnud? Mul vahepeal see jõnksutas kaalu liikuma, kui tegin nädalas korra suurema kalori päeva. Praegu kahjuks ei aita see ka.

Ja jah, 7 kuud sama seisu on väga pikk aeg :S

Jõudu, jaksu ja alanevat kaalu! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisaks... lihas kulutab rasva, äkki riskiks proovida natukene rohkem lihase kasvatusele trenni suunata? Kas trenni vahepeal muutnud oled? Keha harjub ära, kui sama trenn koguaeg ja siis ka tulemused pisemad.

Päikest!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen mõndadel päevadel söönud küll rohkem kaloreid, kuid mitte üle 1700, aga need on üksikud päevad! Seega enamasti kuni 1500, enamus päevadel 1400. Täpset kalorikulu trenniga ei tea, aga arvan et olenevalt trennist mõnel päeval 300 ja mõnel päeval isegi kuni 700. Samuti olen muutnud trenne ja vahepeal tõin sisse ka jõutrenni (bodypump). Arvan, et proovin tõsta päeva kalorsust 1700-le kuigi see tundub palju! Olen lugenud internetist päris palju selle kohta ja usun et tegemist võib olla "starvation mode" kuigi palju arvamusi on ka et see on müüt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere jälle!

Jah, arvamusi on palju paljude asjade kohalt. Lisaks, kõik on individuaalne, kellele mis mõjub jne. Aga, kui ei proovi ei saagi teada! Tõsta tõesti 1700ni, kui mitte lausa 1800ni trennipäevadel. Kui võtadki kilokese juurde, siis ära ära ehmu! Vabalt võib olla starvation praegu ja siis keha korraks hakkab koguma. Ma olen oma elus ka igast lollusi proovinud ja lausa täiesti piskust elanud( alla 500 cal päevas) Ja kaal ei langenud siis enam mingist hetkest, suva, et nälgisin. Niiet omal nahal taolist asja proovitud küll. Aga eks kõik ole individuaalne, aga ma usun, et proovimist väärt! :) Jõudu, jaksu! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii räägin siis kuidas seis on, tean, et 1300 cal päevas oli vähe, seepärast tõstsin seda 1700/1800-le. Toitusin nii 1.5 kuud ja kaal tõusis põhimõtteliselt iga päevaga, ei hakanud kaal langema ka siis kui lasin kalorid 1300/1400 cal tagasi, siis kaal seisis. Ning kuna kaalutõus oli viimane asi mida vaja otsustasin proovida siiski veel madalama kalorihulgaga(keskmiselt 1100), trenni teen samuti hetkel vähem. Tean, et see kalorihulk väga väike, kuid ei oska midagi muud endiselt ette võtta. 1100 kaloriga on kaal tasapisi langenud kuid vahepeal siiski ka kaal seisab. Mis on müstika. Kellelgi ideid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei ole spetsialist, aga võid mõnipäev proovida veits süsivesikuid kärpida. Selle arvelt võid rasvale ja valgule rohkem ruumi jätta.

Võid proovida ka suhkrust loobuda. Suhkur on toodete sees. Näiteks jogurt, võta hoopis maitsestamata jogurt ja pane sinna sisse marju ja kohupiima.

Poe-müslit ära söö, vaid tee ise jne.

Söö vähe, aga tihedalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilpnääret oled lasknud kontrollida?

Olen ja see korras.

Ületreening?

Mingil perioodil on vb tõesti liiga palju treenitud kuid viimased 2 kuud küll mitte, keskmiselt 3 korda nädalas 45 min ratta sõitu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) kontrolli üle millistest allikatest oma rasvad, süsivesikud, valgud kätte saad. Eelista nisupastadele täisterapastasid, saiale täisteraleiba, loomsetele rasvadele eelista taimseid jne...

2) Vaata üle kellaajad millal mida ja kui palju sööd. Hommikul rohkem süsivesikuid ja vähem rasva, õhtul vastupidi ja valk jaota päeva peale võrdselt ära.

3) Naise organism on loodud talletama. Proovi seda petta süües "tühjasid" toite (kapsas, kurk)

4) Väldi hormoontablette (sh rasestumisvastased tabletid, eelista muid vahendeid)

5) Tõsta füüsilist koormust. Madalal pulsil, nt igaõhtune tunniajane jalutuskäik värskes õhus, mõõdukas tempos.

Kui ei aita, siis mina ei tea mis aitab...

edu...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×