Jump to content
maise

Kui palju võtsin nüüd juurde?

Recommended Posts

Jah, üle mõelda pole vaja. Kaal kõigub olenevalt toitumisest ja elustiilist ikka meeletult.

Ma ütleks, et +/-3kg on veel selline muutus mille peale ma eriti silmagi ei pilgutaks. Ja nii on ka juhtunud. :D - Üle selle paneks juba mõtlema, et mis värk on, lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere! Mul on selline mure, et kaalusin nädal aega tagasi 64 kg ning nüüd 65,8 kg. Minu jaoks täiesti mõistmatu olukord, kuna see nädalavahetus jätsin ka cheat day välja ja kaal peaks ju idee poolest hoopiski veelgi langenud olema. Üks asi, mida ma sellega seondada oskaks, oleks kõhukinnisus. Esmaspäev ja teisipäev oli kõht väga kinni, täna käisin wc-s. Kaalusin samuti peale wc-s käiku, ja selles mõttes ju need kaks kõht kinni päeva ei tohiks mõjutada. Olen väga kurb, kuna kaal ei ole viimase 3 kuu jooksul eriti üldse langenud, kuigi teen trenni ja toitun kaloraaži järgi :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere! Mul on selline mure, et kaalusin nädal aega tagasi 64 kg ning nüüd 65,8 kg. Minu jaoks täiesti mõistmatu olukord, kuna see nädalavahetus jätsin ka cheat day välja ja kaal peaks ju idee poolest hoopiski veelgi langenud olema. Üks asi, mida ma sellega seondada oskaks, oleks kõhukinnisus. Esmaspäev ja teisipäev oli kõht väga kinni, täna käisin wc-s. Kaalusin samuti peale wc-s käiku, ja selles mõttes ju need kaks kõht kinni päeva ei tohiks mõjutada. Olen väga kurb, kuna kaal ei ole viimase 3 kuu jooksul eriti üldse langenud, kuigi teen trenni ja toitun kaloraai järgi :(

Kas tähtis on kaal või see mis peeglist vastu vaatab !

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas tähtis on kaal või see mis peeglist vastu vaatab !

No eks kindlasti on tähtsam see, mis peeglist vastu vaatab, kuid endal on paha tunne, kui näed vaeva, aga kaal tõuseb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cheat day vahelejätmisega sa küll midagi ei v6itnud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen väga kurb, kuna kaal ei ole viimase 3 kuu jooksul eriti üldse langenud, kuigi teen trenni ja toitun kaloraaži järgi :(

Eks kaloraaž tegelikult muutub kogu aeg, eriti tulemuste paranedes. Kui midagi ei muutu, siis konsulteeri targematega.

Aga algse teema juurde tagasi tulles siis seedimine on väga tihedalt seotud liikumisega.

Haiglas võidakse seedimise soodustamiseks isegi erinevaid kõhulihaseharjutusi teha või masseerida vms.

Edited by gmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaan hea.

Ning ära paanitse selle kaalunumbri üle. See on nii pisike näitaja. Ning arvesta sellega, et kui sul 2000kcal juures kaal püsib siis isegi 2400-2500kcal tarbides ja kõik otse pekki salvestades võtad juurde hädised 50g päevas. (50g rasva = 450kcal. Selleks, et mitu kilo rasvas juurde võtta peaksid sa siiski tarbima tunduvalt rohkem kaloreid ja tunduvalt kauem)

Seega oma kilodest võidki unistama jääda nii lühikese perioodi peale. Kui järgmised mitu kuud iga jumala päev 2500kcal sööd siis vbl paari kuu pärast kaalud mõned üksikud kilod peki arvelt rohkem, aga sellega ka asi piirdub.

Sellise aeglase nö. "restardi" puhul ongi max. paar kilo ekstra kaalu programmi lõpuks millest enamus on ka vee ja toidumassi kaal. Seega pole mõtet üldse paanitseda. Sest korraliku dieedi puhul saad sellest ja enamastki kiiresti lahti.

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere! Minu nädala keskmine kaloraaž on 2000 kcali, kuid kas võib toimida ka nii, kui nt 2 päeva nädalas tarbin 2000 kcali, 1 päev nädalas 1850 kcali, üks päev nädalas 1900 kcali, üks päev nädalas 2700 kcali ning üks päev nädalas 1650 kcali? Arvutuste järgi on nädala keskmine ikka 2000 kcali. Küsiks ka seda, et kui mul on nädala keskmine kaloraaž 2000 kcali, aga 2 x nädalas on kaloridefitsiit umbes pluss 500 kcali. Täpsustaks ka seda, et ei ole hetkel plaan kaalu langetada, vaid seda hoida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah. Täiesti ok. Kaloraažiga võib nii mängida küll. Tähtis on vajalikud makrod päeva lõikes kätte saada, et end hästi tunda ja tagada tugev tervis ja hea lihaskasv/säilimine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere! Minu toitumisnõustaja tegi minu kaalu liikumapanemiseks menüü, kus ma kuue nädala vältel tõstan oma kaloraaži. Viimasel nädalal kaloraaž 2400 kcali. Teen trenni 5x nädalas (üks treening ca -450 kcali).

Homsest algab mul 2200 kalori nädal, kuid arvutustekohaselt jääb mul isegi sellel nädalal kaloreid päeva lõpuks alles (koos baasainevahetuse ja treeninguga, ning arvestada veel asjaolu, et 2 päeval nädalal ma ei tee üldse trenni, nendel päeval on kalorid ca 400 kcali siis üle). Peale 2200 kalori nädala ootab mind veel ees 2300 kalori ja 2400 kalori nädal.. Nendel nädalatel on mul siis kalorite ülejääk veelgi suurem. Ma kahtlen natukene selles, kas mul tuleb juurde kõigest 1-2 kg. Mis teie arvate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tead... ma juba vastasin sinu küsimusele eelmine nädal. :)

Ära paanitse. Esiteks. See ettevõtmine on hea mõte. Teiseks - mõtle matemaatiliselt. 2kg puhast pekki oleks väärt 18000 kalorit. Mõtle nüüd ise, kas selle nädala-paariga sööd niipalju üle oma normi. Vaevalt.

Pigem kui kaal tõuseb, tõuseb ta soolestikus olevast suuremast toidumassi kogustest, kinnihoitud veest ja siis veidi vbl rasva nati juurde.

Ära muretse nii palju.

Kui sul on toitumisnõustaja siis kõigepealt tee nagu ta ütleb - ja kui tulemusi juhtnööride järgides ei tule, alles siis on mõtet hakkata torkima ja muretsema. ;)

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×