Jump to content
LiblikAlice

Minu salenemis lugu, ja mis edasi teha ?

Recommended Posts

Tere.

Olen praeguseks siis 20 aastane kaalun 56 kg ja olen 160 cm pikk.

2010 aasta hilisügisel jäin rasedaks kaal oli tollal 60kg, sellega kaasnevalt raseduse lõpuks kaalusin 98 kg.

2011 aasta suvelõpus siis sain emaks.

Nüüdseks on laps 7 kuune.

Kui paranesin sünnitusest, panin paika endale ise suhteliselt ränga toitumiskava, ning liikumise ja hakkasin ka kohe tegema kõhulihaseid.

Liikumine siis jalutamise näol umbes 10-15 km päevas, kõhulihaseid siis teen siiani nii. 60 istessetõusu, 300 poolistessetõusu ja 50:50 küljelihaseid( Igapäev)

Söömine, hakkasin tarbima juur. ja puuvilju, lihast ( Kala, Kana ja veiseliha) Loobusin suhkrust täielikult, tarbin selle asemel mett ja suhkruasendajat.

Kui tunnen tühjakõhu tunnet siis joon taimeteed .

praegu 7 kuud hiljem selliselt toitunud ja treeninud tunnen ennast super hästi, ja alla olen siis võtnud selliselt 38kg.

Plaan kaotada veel 6 kg .

Kuid küsimus siis tarkadele, kas kõhulihaste treenimine teeb naha trimmi , või sünnitusjärgselt hoopis halvendab naha olukorda ?

Sest ainus mure ongi mul jäänud N.ö selle päästerõngaga, puusadel pekk ja kõhupeal natuke pekki ja nahka siis ..

Kas siin tasuks hakata tegema seda kuulsat AB ripper x-i ? :)

Lisan ka pildi siis mu kõhuolukorrast hetkel.

Kõikidele vastajatele suur tänu, ja noh muidugi kriitika ka ilma selleta ei saa :)

post-28142-0-77506900-1332841266.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõigepealt õnnitlused järelkasvu puhul!

Kõhulihaste järjepidev pumpamine,kui selline,on suhteliselt tänamatu töö.Rasva% ei vähenda ning üleüldiselt lokaalset rasvapõletust on võimatu saavutada.Võiks ju arvata,et kui lihas kasvab (mis eeldab enamjaolt positiivset kaloraaži tarbimist),siis ilmuvad need imeväel kehale,aga kui rasva% on piisav,siis ei lase see lihasel pinnapeale tekkida.Lahendus sellele on üldist rasvaprotsenti vähendada,läbi toitumise of course - trenn aitab kiirendada seda. (Lisan siia ennustuse,et keegi postitab fakti,kus sa oma postituses mainid suhkrust loobumist,aga tarbid puuvilju,mett - nö. tähenärijad :P ).

Üldiselt saavutaksid sa esteetilisemad kõhulihased 60kg kaaludes ning enesetunne oleks palju reipam,kui 50 peal tiksudes.Kaalunumbrid ei oma erilist indikaatorit tavainimeste tervisele (kes on normkaalus). Kui sa tunned tühja kõhu tunnet, siis on märk kehalt,et sa oled toitumisega hiljaks jäänud.Pm. võiks lugeda,et sa tegeled kergelt enesepiitsutamisega,mis ei saa olla tervislik. Pealtnäha tundud kõhna,aga ma olen üpriski kindel,et paljuski oma kaalu kaotasid lihaste arvelt ning hetkel liigud oma tempos skinnyfat kategooria suunas.

edit: Mulisesin siin taustajuttu,aga jätsin küsimustele vastamatta + kirjavead ; o :

Kuid küsimus siis tarkadele, kas kõhulihaste treenimine teeb naha trimmi , või sünnitusjärgselt hoopis halvendab naha olukorda ?

Trimmi läheb nahk vähendades rasvaprotsenti.

Kas siin tasuks hakata tegema seda kuulsat AB ripper x-i ?

Ei ole videot näinud,kuid eeldan,et see on mitmekülgsem kõhulihaste treenimisviis,kui kodus tehes istesse tõuse (mis treenib puusapainutajat), crunche (ülemised lihased),küljelihased (obliques). Teatud areng toimub,aga see pidurdub üsna ruttu.

Edited by Ak_47

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mingid lihased on mul siiski kasvanud :D , kuidas ma siis vähendan rasva% kui ma niikuinii ei tarbi rasva, siis loogiliselt mõeldes peakski see vähenema.. ?

Asi lihtsalt ongi selles , et ma ei tea mida edasi teha, kuidas nagu toituda siis , kui enda arust toitungi tervislikult :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Lisan siia ennustuse,et keegi postitab fakti,kus sa oma postituses mainid suhkrust loobumist,aga tarbid puuvilju,mett - nö. tähenärijad :P ).

Inimesi tuleb lihtsalt teavitada:

http://www.livestron...-insulin-spike/

http://www.livestrong.com/article/527563-the-nutrition-in-honey-vs-sugar/

Edited by ROtter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mingid lihased on mul siiski kasvanud :D , kuidas ma siis vähendan rasva% kui ma niikuinii ei tarbi rasva, siis loogiliselt mõeldes peakski see vähenema.. ?

Ma proovisin ka kunagi seda loogikat, et kui rasva ei söö peaks see ju vähenema, tulemus oli see et 1/4 kaotatust oli lihas ja see oli samas koguaeg trenni tehes.

Varu natuke kannatust, siin foorumis läheb veidi aega enne kui helgemad pead online tulevad ja sulle vastavad.

Aga minu poolikute füsioloogia õpingute põhjal: süsivesikute ületarbimisel paneb keha ülekulu tallele rasvana. On olemas ka "head" rasvad, mida keha siiski vajab nt vitamiinide lahustamiseks seega päris välja neid ikka jätta ei saa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keha ei kasuta rasva ainult energia saamiseks. Üleliigne energia talletatakse kokku pakkimise efektiivsuse mõttes rasvana, aga neist ei ole enam võimalik hiljem saada uuesti kätte kõiki vajalikke rasvhappeid mida vajavad näiteks rakud vaheseinte ehitamiseks. Rasvhapped osalevad ka hormoonsüsteemi töös. Keha rasvkude omakorda on aktiivne osaleja samuti hormoonsüsteemi töös, eriti naistel. Üks põhjus, miks keha viimasest rasvast enam ei vabane on muuhulgas see, et keha oleks võimeline endiselt rasvkoes hormoone tootma. Välistades oma kehas täielikult rasvad sunnid sa lõpuks enda keha muuhulgas ka lihaseid lammutama st. neid ei saa lõpuks enam taastada. Samuti rikud hormoonsüsteemi tasakaalu.

Ja lõpuks, peale sünnitust sõltub naha kokku tõmbumine otseselt naha tervisest ja kollageeni elastsusest. Rasvavabal dieedil saadki kõik selle, mille eest põgeneda püüad - nahk ei tõmbu kokku, lihas kaob, keha hoiab kümne küünega viimasest rasvast kinni. Sa ei saa vägisi võtta kehalt tema rasva, küll aga saad ta panna aru saama, et tal ei ole endal vaja varusid hoida - sest toidus on rasva parasjagu.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mingid lihased on mul siiski kasvanud :D , kuidas ma siis vähendan rasva% kui ma niikuinii ei tarbi rasva, siis loogiliselt mõeldes peakski see vähenema.. ?

Tule taevas appi. Kui sa ütled, et rasva ei tarbi, siis hakka seda tegema. Keha hakkab normaalselt tööle.

Sissesöödud rasv ei ladestu automaatselt keharasvaks, pigem on asi süsivesikutes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kahjuks pole inimkehas k6ik asjad nii lihtsad ja loogilised. Tihti kehtib hoopis ristivastupidine.

See käib siis selle kohta, kui rasva kaotada yritades rasva ei söö.

Edited by gmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tule taevas appi. Kui sa ütled, et rasva ei tarbi, siis hakka seda tegema. Keha hakkab normaalselt tööle.

Sissesöödud rasv ei ladestu automaatselt keharasvaks, pigem on asi süsivesikutes.

Pigem oligi hirm selles e tkui rasva söön siis see jääb :D Selge pilt üritan siis tarbida .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keha ei kasuta rasva ainult energia saamiseks. Üleliigne energia talletatakse kokku pakkimise efektiivsuse mõttes rasvana, aga neist ei ole enam võimalik hiljem saada uuesti kätte kõiki vajalikke rasvhappeid mida vajavad näiteks rakud vaheseinte ehitamiseks. Rasvhapped osalevad ka hormoonsüsteemi töös. Keha rasvkude omakorda on aktiivne osaleja samuti hormoonsüsteemi töös, eriti naistel. Üks põhjus, miks keha viimasest rasvast enam ei vabane on muuhulgas see, et keha oleks võimeline endiselt rasvkoes hormoone tootma. Välistades oma kehas täielikult rasvad sunnid sa lõpuks enda keha muuhulgas ka lihaseid lammutama st. neid ei saa lõpuks enam taastada. Samuti rikud hormoonsüsteemi tasakaalu.

Ja lõpuks, peale sünnitust sõltub naha kokku tõmbumine otseselt naha tervisest ja kollageeni elastsusest. Rasvavabal dieedil saadki kõik selle, mille eest põgeneda püüad - nahk ei tõmbu kokku, lihas kaob, keha hoiab kümne küünega viimasest rasvast kinni. Sa ei saa vägisi võtta kehalt tema rasva, küll aga saad ta panna aru saama, et tal ei ole endal vaja varusid hoida - sest toidus on rasva parasjagu.

Tundub loogiline tõesti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii igaks juhuks.... kui valida on rasvase sealiha ja rasvase kala vahel, vali kindlasti see viimane ;)

Ehk siis - ma ei välista küll liha, aga ülekaalus võiksid rasvade osas olla polüküllastumata rasvhapped.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küllastunul rasval pole ka midagi viga. Tõestatud lugu.

Lihtsalt rasvane kala on omega3 rasvahapete tõttu natuke etem valik

Edited by nightq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sünnitanud naiste nõustamine toitumise poole pealt on kahjuks väga kesine. Naiste eesmärk on saada kohe enda ideaalkaalu tagasi ning nii tehaksegi igasuguseid dieete (olen koolis ikka igasuguseid ulme asju kuulnud). 7 kuune peaks veel imetav laps olema, ennekõike võiks mõelda ikka lapse tervisele, küll pärast on aega ennast ideaalvormi tagasi saada.

Seda kõhunahka, mis paljudel tekib, ei saagi muuga ära, kui opiga (eriti kui tegu on saledate naistega, kellele kipub see super suur kõht ette tulema, naha koed ei jõua lihtsalt nii kiiresti olukorraga kohaneda). Muidugi on ka erandeid, aga üldiselt on see lihtsalt üks emaks olemise ''võludest''.

Minu postitust ei pea muidugi nüüd nii võtma, et enda toitumist ei peaks üldse jälgima, lihtsalt rasvad või süsivesikud maha keerata.. see teeb nii sulle kui ka su lapsele karuteene. ;)

Edu sulle ning loodan, et saad siit piisavalt nõu, et arukalt soovitud kaalu jõuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See oleks peaaegu nagu minu kõht, ainult et mul on 3last ja vanust samuti +10a. Tundub, et mul on vist vedanud, sest ma pole pidanud sellist kadalippu läbi tegema nagu sina :rolleyes: kõik on õnneks läinud iseenesest. Oma allesjäänud nn. kõhunahaga olen ikkagi hädas, seega väga põnev teema :unsure: .

Ja muidugi ei saa mainimata jätta, et ma ei saa nendest kasulikest rasvadest aru. Söön erinevalt teemaalgatajast kõike, kaasaarvatud suhkur ja sealiha :rolleyes: . Hiljuti sai koju soetatud ka kookosõli. Kasutan seda nüüd praadimisel.

Olen seda paljude suust kuulnud, et sünnitanud naise kõht ei lähe selliseks tagasi nagu enne aga usun, et seda on kuidagi ikkagi ilma opita võimalik saavutada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihtsalt infoks. Kui suhkru ära jätad, siis paraneb su organismi füüsiline seisund märkimisväärselt.

Enamustel ongi see liigse keharasva põhjustaja nr 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas siin tasuks hakata tegema seda kuulsat AB ripper x-i ? :)

Seda tasub kohe kindlasti tegema hakata ja kindlasti mitte iga päev ja esimesed korrad, kui ei suuda kohe kõike perfektselt kaasa teha ei tohi alla anda. Ise olen kasutanud programmi vahelduva eduga ca 3 aastat. Mõjub küll ja mitte ainult kõhule.. Nüüd ka väljas järg sellele, X2 Ab Ripper, olen mõned korrad teinud, ei ole oluliselt raskem, kuid, kui juba Ab Ripperiga harjunud, siis jälle pisuke väljakutse.

Ja eelkõige muidugi saad treeninguga tugevad ligased ja hea füüsilise vormi, kuid ilma toitumiseta ei paista see lihtsalt välja :)

Edu ja meelekindlust ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihtsalt infoks. Kui suhkru ära jätad, siis paraneb su organismi füüsiline seisund märkimisväärselt.

Enamustel ongi see liigse keharasva põhjustaja nr 1.

Sai ju öeldud, et ei hakka pulli tegema kui on imetatav laps ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mhmh, see käis teise kasutaja kohta, kes arvatavasti enam ei imeta

Ei imeta tõesti enam, väiksem laps saab varsti 2a.-ks

Aga kui õigesti mäletan, siis tegin kunagi mingit keharasvatesti(kaubanduskeskuses on mõnikord need aparaatidega inimesed), mis näitas, et mul see % on suht nullilähedane? Võib see nii olla või mäletan valesti? Ja kas see suhkru ärajätmine tähendab siis igasugustest kookidest saiadest jms loobumist või ainult suhku asendamist meega? Iseenesest kehakaaluga mul ju probleeme pole, see on koguaeg normis olnud.

Ja vabandust teemaalgataja ees et tema teemat ära kasutan oma küsimustega :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmselt on su suhkrutaluvus kõrge, kui koogid, saiakesed ning puhas suhkur veel mõju pole avaldanud. Pikemas perspektiivis

võib aktiivne suhkru tarbimine terviseriketeni viia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kas see suhkru ärajätmine tähendab siis igasugustest kookidest saiadest jms loobumist või ainult suhku asendamist meega?

Neid kooke saiakesi ei söö sa ju iga päev ma loodan. Kui ükskord nädalas lubada omale midagi magusamat ei juhtu hullu midagi(muidugi oleneb kogusest :D )

Teine lähenemine oleks hommikusöögil anda ajule natuke "kütust" - mingi kodune moos pudru peal(mõistlikus koguses),dzemm,üks väiksem komm või shokolaadi tükike kohvi kõrvale. Päris hulluks ei ole mõtet minna see lõppeb pärast magusa kugistamisega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sünnitanud naiste nõustamine toitumise poole pealt on kahjuks väga kesine. Naiste eesmärk on saada kohe enda ideaalkaalu tagasi ning nii tehaksegi igasuguseid dieete (olen koolis ikka igasuguseid ulme asju kuulnud). 7 kuune peaks veel imetav laps olema, ennekõike võiks mõelda ikka lapse tervisele, küll pärast on aega ennast ideaalvormi tagasi saada.

Seda kõhunahka, mis paljudel tekib, ei saagi muuga ära, kui opiga (eriti kui tegu on saledate naistega, kellele kipub see super suur kõht ette tulema, naha koed ei jõua lihtsalt nii kiiresti olukorraga kohaneda). Muidugi on ka erandeid, aga üldiselt on see lihtsalt üks emaks olemise ''võludest''.

Minu postitust ei pea muidugi nüüd nii võtma, et enda toitumist ei peaks üldse jälgima, lihtsalt rasvad või süsivesikud maha keerata.. see teeb nii sulle kui ka su lapsele karuteene. ;)

Edu sulle ning loodan, et saad siit piisavalt nõu, et arukalt soovitud kaalu jõuda.

Peale sünnitust tekkinud komplikatsioonide pärast, ei saanud tita rinda, ning võõrdus. selle saingi neid hullusi läbi teha , Ühesõnaga, tita rinda ei saa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See oleks peaaegu nagu minu kõht, ainult et mul on 3last ja vanust samuti +10a. Tundub, et mul on vist vedanud, sest ma pole pidanud sellist kadalippu läbi tegema nagu sina :rolleyes: kõik on õnneks läinud iseenesest. Oma allesjäänud nn. kõhunahaga olen ikkagi hädas, seega väga põnev teema :unsure: .

Ja muidugi ei saa mainimata jätta, et ma ei saa nendest kasulikest rasvadest aru. Söön erinevalt teemaalgatajast kõike, kaasaarvatud suhkur ja sealiha :rolleyes: . Hiljuti sai koju soetatud ka kookosõli. Kasutan seda nüüd praadimisel.

Olen seda paljude suust kuulnud, et sünnitanud naise kõht ei lähe selliseks tagasi nagu enne aga usun, et seda on kuidagi ikkagi ilma opita võimalik saavutada.

Mu kõhul hetkel on lihased , mida mul polnud isegi ennem rasedust :D Kõht on paremas vormis , ainult nahk natuke jama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×