Jump to content
krissu135

Kaalust alla

Recommended Posts

Kui palju stress mõjutab kaalu langetamist?

Kortisooli mõjutab ;)

Kui seda kontrollida vaja, siis fosfatidüülseriini pidavat vist mõningal määral aitama (mingi ~300mg päevas?).

Aga samuti ka juurviljade rohke tarbimine on näidustatud, et vere pH'd kontrollida :) (ehk siis kortisooli vaatenurgast on eesmärk veri leeliselisemaks saada).

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ei tea, kas see sind ka aitab, aga mind aitas:

ma sain soovituse piirata oma soola kasutust toidus ja soolaseid toiduained (hoiab vett kinni kehas) ja tulemus oli väga hea. 1kg vähem juba ja tunne ka ausalt öeldes parem. Armastan küll soolaseimaid toite ja ka toiduained, kuid üritan edaspidigi neid pigem vältida, eks patupäevi ikka tuleb, aga ilma nendeta hakkaks katus ka vist sõitma :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kortisooli mõjutab ;)

Kui seda kontrollida vaja, siis fosfatidüülseriini pidavat vist mõningal määral aitama (mingi ~300mg päevas?).

Aga samuti ka juurviljade rohke tarbimine on näidustatud, et vere pH'd kontrollida :) (ehk siis kortisooli vaatenurgast on eesmärk veri leeliselisemaks saada).

Aitähh :)

Kortisoolist olen isegi miskit lugenud, aga ei mäleta enam - inffi tuleb nii palju peale, et ei jõua sünteesida :D Aga eks kordame - ehk jääb lõpuks midagi kahe kõrva vahele ka.

Aga see va stress on pidev ja kõrge. Lahti ei saa kuidagi ja nüüd see tõuseb veel tänu töökorraldusmuudatustele.

Päästerõngas naba ümber ei taha ilmselt seetõttu kuidagi kaduda. Aga pingutame - ehk õnnestub siiski midagi korda saata.

Kahtlustan, et olen peenike paks - rasv on keha sees siseorganite ümber ja kolesterool kõrge (8,9). Ma ise arvan, et see on ka tänu sellele, et väga pikki aastaid olen liha, kala ja (häid) rasvu vältinud. Tegelikult ma liha ei armasta (osati seetõttu vältinud), eriti peale kana söömist on väga paha olla. Kala suudan süüa kuidagi, aga ka mitte rohkem kui 2x nädalas, siis hakkab ka vastu.

Ja sool hoiab väga hästi vedelikku kehas kinni :) Soolaseid sööke eriti ei armasta. Samas soolasid vist vaja, et lihaskrampe ei tekis :P?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soola vähendamine kõlab ahvatlevalt ja usun, et annaks isegi efekti, kui ma poleks seda juba mõned aastad tagasi teinud.

Eelistan ise kodus süüa teha, siis saan täpselt kontrollida, kui palju maitsestan. Kui pakun ka teistele süüa, siis oma portsu teen magedama ja teistele lisan juurde soola. Annab ka tunda, et kui käin väljas söömas, siis tunduvad kõik toidud pisut soolased. Kasutan maitsetaimi rohkem.

Ja näiteks putru teen ka täiesti ilma maitseaineteta, et magusamaks saada, panengi moosi. Ja olen niimoodi harjunudki.

Teed ja kohvi joon ammu ilma suhkruta, ainult mett panen sisse, kui haigus kimbutab.

Varsti kahjuks ei saa kodus enam nii palju süüa, aga siis saangi teha seda, et söön lõuna ja selle järgi vaatan omale õhtusöögi.

Ja proovin oma kaloraaži hoida 1800 peal.

Selline küsimus veel: kas trennipäevadel oleks mõttekam pisut kaloraaži tõsta? Näiteks trennipäeval sööks 1800 asemel 1900? Või pole seal üldse vahet? Tõstaks kaloreid muidugi näiteks valgu arvelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mina tõstan trenni päevadel sv arvelt :)

Sv ja sv on vahe sees. Kaalust alla perioodil võiks siiski eelistada aeglaselt imenduvaid süsivesikuid kiiretele, seda ka vahetult peale trenni.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sv ja sv on vahe sees. Kaalust alla perioodil võiks siiski eelistada aeglaselt imenduvaid süsivesikuid kiiretele, seda ka vahetult peale trenni.

mul ongi sv suht koomale tömmatud dieedi ajal ja pärast trenni vötan ca 100 g aeglaselt imenduvaid koos 100 g valgu ja salatiga :) seda köike kiirema taastumise eesmärgil :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul ongi sv suht koomale tömmatud dieedi ajal ja pärast trenni vötan ca 100 g aeglaselt imenduvaid koos 100 g valgu ja salatiga :) seda köike kiirema taastumise eesmärgil :)

Kui oled leidnud optimaalse suhte süsikate tarbimise ja taastumise vahel ning pilt peeglis muutub kuivemaks, siis kõik OK. Selle 100g sv hulgaga on vajadusel veel mänguruumi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul ongi sv suht koomale tömmatud dieedi ajal ja pärast trenni vötan ca 100 g aeglaselt imenduvaid koos 100 g valgu ja salatiga :) seda köike kiirema taastumise eesmärgil :)

100g valku korraga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ei tea, kas see sind ka aitab, aga mind aitas:

ma sain soovituse piirata oma soola kasutust toidus ja soolaseid toiduained (hoiab vett kinni kehas) ja tulemus oli väga hea. 1kg vähem juba ja tunne ka ausalt öeldes parem. Armastan küll soolaseimaid toite ja ka toiduained, kuid üritan edaspidigi neid pigem vältida, eks patupäevi ikka tuleb, aga ilma nendeta hakkaks katus ka vist sõitma :D

Üle soolata ei maksa. Aga soola arvelt küll ei maksa nüüd püüda alla saada. Ka kõige tavalisemat naatriumi on vaja. Jah, muidugi hoiab sool "vett kinni" - kuid seda vett ongi ju sulle vaja! 1kg saab tõesti kohe alla, lõpetades soola tarbimise nt. nädala jooksul. Kuid mis on asja mõte? Lõpuks ekstreemsusse minnes mineraalide puudus, krambid jne.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Untitled.jpg

Olen kõvasti trenni teinud ja mõtlesin, et pildstan ennast.

Tekkinud on aga alumistele kõhulihastele peale mingi kühm? Pekk?

Kui katsuda, on see kõva nagu lihas, mitte pehme ja lodev. Kõhtu sisse tõmmates jääb ikka siuke väike kõhuke ette.

Ja tundub nagu kahe nädalaga oleks suuremaks läinud?

Infoks niipalju, et kahe nädalaga kaal langenud 1 kg.

Omale tundub, et kõige ülemine lihastepaar paistab nüüd rohkem välja kui enne

Edited by krissu135

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitte kühm pole tekkinud vaid kühmust kõrgemale on lohk tekkinud :D

Ja volditriip on lohu pealt ära kadunud.

Kõht omandab paremat ja naiselikumat kuju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitte kühm pole tekkinud vaid kühmust kõrgemale on lohk tekkinud :D

Just nii ongi, hea silm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nojah, lohk võibolla tõesti muudab alumise osa märgatavamaks...

Kuna ülemised kühulihased on väiksemad kui alumised, siis vist tulevad ülemised kõigepealt välja ja alles siis alumised?

St et kas muretsemiseks pole põhjust, kõik on õige?

Paremat ja naiselikumat, kas siis heas (treenituse) mõttes? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minul tulid ka kõigepealt ülemised välja. Enamus kõhulihaste harjutusi mõjuvadki rohkem ülemistele (crunchid jms). Selleks, et alumistele rohkem vatti anda, peaks ülakeha tõstmise asemel jalgu tõstma (kõhulihaste harjutuste puhul). Mu selgitus kindlasti lonkab aga näiteks üks hea video- http://lowerabexercises.blogspot.com/ (video on lehe lõpus).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seega peaksin treenimist jätkama sama koormusega mis varem, lihtsalt asendama istessetõusud alumiste kõhulihaste harjutustega?

Selge.

Proovin.

Ja teen siis jälle 2 nädala möödudes pilti.

Ma tean, et lihaste esiletulemine võtab aega, aga ma usun, et mul on ennast kergem motiveerida nii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×