Jump to content
407karaati

Tahan ka end vormi saada!

Recommended Posts

Sekundeerin samuti. Naine võib ju kodus sõimata kelleks iganes kui käid kaks korda päevas kaalu peal kuid oma isiklikku kaaludünaamikat võiks teada küll. Siis tekib vähem kilkeid "ma olen kuuga kilo alla võtnud" või deprekaid "mõõdud vähenevad aga kaal on sama". Minu puhul on kindel, et kui päevamenüüs on õunad ja must kohv, siis õhtuks on seedimine tuksis ja kaal lennanud lakke. Üks kord katsetasin üht segu toore munaga õhtul ja selle tagajärgede ravimiseks oli juba kergemat lahtistit vaja. Kaal muidugi kerkis järjest mitu päeva selle peale ... Või vastupidi - mõni toit toob numbri mitu kilo allapoole ilusti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul hakkab selline asi juhet kokku ajama, kui keegi soovitab koogiga(ei olnud täpsustatud millise koogiga) ennast primeerida, selle eest et pole 6 päeva kooki söönud...rõhk sõnal primeerida!

Mina ei soovita kindlasti kooki ega ka kord nädalas kooki süüa, kui inimene seda teeb, siis see on kaigas tema kodartatesse. Kook aitab glükogeeni varud kiiremini täita ja anaboolsed protsessid hoogustada, uus revolutsiooniline uurin jälle?

Mul vanaema pakub ka kooki, aga ta ei tea asjadest midagi, seega saab andeks :)

Eile mul sõitis ära kuna teatud tervislik internetiportaal jagas facebookis Jaffat(fanta), siis tuldi kooki ka soovitama, midagi on siin valesti.

Teine äärmus on ka jõudsasti tegutsemas, raskeks läheb tasakaalustamisega...aga saame hakkama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul hakkab selline asi juhet kokku ajama, kui keegi soovitab koogiga(ei olnud täpsustatud millise koogiga) ennast primeerida, selle eest et pole 6 päeva kooki söönud...rõhk sõnal primeerida!

Mina ei soovita kindlasti kooki ega ka kord nädalas kooki süüa, kui inimene seda teeb, siis see on kaigas tema kodartatesse. Kook aitab glükogeeni varud kiiremini täita ja anaboolsed protsessid hoogustada, uus revolutsiooniline uurin jälle?

Mul vanaema pakub ka kooki, aga ta ei tea asjadest midagi, seega saab andeks :)

Eile mul sõitis ära kuna teatud tervislik internetiportaal jagas facebookis Jaffat(fanta), siis tuldi kooki ka soovitama, midagi on siin valesti.

Teine äärmus on ka jõudsasti tegutsemas, raskeks läheb tasakaalustamisega...aga saame hakkama :)

Mida sa ajad nii äärmuslikku rida :huh: ,ma ise ka igat kooki ei söö - õigemini vast ~1% kookide koguhulgast on neid, mida söön ning todagi tuleb ise teha.

Kas sa tahad öelda, et sa ei oskaks mõistlike makrotoitainete osakaaluga kooki valmistada?

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui inimene soovitab tervislikku kooki syya, siis nii öelgugi :)

Mina kui treener ja ex kokk(siiani väga andekas kokk) oskan muidugi toitu tervislikult valmistada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui inimene soovitab tervislikku kooki syya, siis nii öelgugi :)

Mina kui treener ja ex kokk(siiani väga andekas kokk) oskan muidugi toitu tervislikult valmistada.

Äkki jagad meile mõnd head retsepti? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui inimene soovitab tervislikku kooki syya, siis nii öelgugi :)

Mina kui treener ja ex kokk(siiani väga andekas kokk) oskan muidugi toitu tervislikult valmistada.

Tähelepanu. Meil on tekkimas ArchAngel 2. Et siis mina tean kõike ja paremini ning te olete täielikul eksiteel :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tähelepanu. Meil on tekkimas ArchAngel 2. Et siis mina tean kõike ja paremini ning te olete täielikul eksiteel :wacko:

Tänan tutvustuse eest, aga ma arvan et olen A3 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui inimene soovitab tervislikku kooki syya, siis nii öelgugi :)

Mina kui treener ja ex kokk(siiani väga andekas kokk) oskan muidugi toitu tervislikult valmistada.

Sina kui treener ja ex kokk(siiani väga andekas kokk) oled midagi kuulnud kaloraazi kõigutamisest või "laadimispäevast". Äkki valgustad mille arvelt "laadimispäeval" kaloraazi tõstetakse.

Kui sul on probleem, et ei öelnud koogi täpset retsepti siis on see tõesti ainult sinu probleem. Kellelgi teisel ei tekkinud arvamust , et see võiks vahukoore tort olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina tõstan ja soovitan tõsta kaloraazi ikka toiduainetega mis sisaldavad TOITAINEID, loodan et sellest piisas.

Iga inimene mõtleb, kas ta tõstab kaloraazi süües kooki või toitaineid sisaldavaid toite/roogasid. Eriti kui loen välja et teemaalgatajal on magusaga probleeme.

Ma muidugi imestan, et kuidas sa tead et üle 800 inimese kohe mõtlesid ainult trevislike kookide peale, inimesed kes teemat lugenud on, palun tehke häält...kui tihti te kodus küpsetate kooke, et seda ühel päeval nädalas 1 tükk nautida.

Lõpetaks selle nääklemise ja lepiks kokku et enam kooki ei soovita kaalulangetajale, et ta saaks glükogeenivarud kiiremini täita ja anaboolseid protsesse hoogustada, kui soovitada, siis täpne retsept, kus puuduks nisu, gluteen ja lauasuhkur :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sain lõpuks aru, et oled tõesti väga kompentente toitumise alal. Jah rohkem ei soovita kooki kaalulangetajale. Sina annad nõu ainult raha eest nii et jääbki asjalik vastus saamata kuidas õigem oleks.

Lõpetuseks kraaksatan ühe lühikese/mõttetu tarkuse veel.

Ainevahetuse aeglustumise pidurdamiseks tuleks tavapärane dieet üheks päevaks katkestada. Ainevahetust kiirendava efekti rõhutamiseks peaks kalorsus sellel päeval olema positiivne (näiteks 10%). Tõsta tuleks seda süsivesikute arvel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pärast pikka koogiteemat küsin hoopiski- kuidas nüüd selle täisteraleivaga ikkagi on? :D Kirjutasin siia eile oma menüü, arvesse tuleks võtta ka seda, et tavaliselt söön hommikusöögi ja lõunasöögi vahele banaani. Ja kas see on ok, kui lahjale kohupiimale lisada maitsestamiseks 2 teelusikatäit enda tehtud vaarikamoosi? Ning kas ma olen õigesti aru saanud, et inimene peaks tarbima BAV + 200 kcal päevas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käisin täna arsti juures, ta ütles mulle seda mida juba tean...arve €10.

Su viimane lõik täitsa asjalik.

Käisid vale arsti juures. Päriselt ka. :rolleyes:

Saada sõnum, ma nõustan, kusjuures tasuta. :blink:

Edited by ROtter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Põhjaliku vastust juba tean, seda sama rääkis arst, aga sellest lisandist pole teadlik, proovin ära. Tänan

Ravi edukus sõltub muidugi põlvekedra ja selle aluse kõhre seisukorrast. Kui on kulunud, siis võta 2 x aastas seda lisandit. Peale lisandi sissevõtmist 15 - 30 min pärast võimle põlved soojaks.

Edited by ROtter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina tõstan ja soovitan tõsta kaloraazi ikka toiduainetega mis sisaldavad TOITAINEID, loodan et sellest piisas.

Iga inimene mõtleb, kas ta tõstab kaloraazi süües kooki või toitaineid sisaldavaid toite/roogasid. Eriti kui loen välja et teemaalgatajal on magusaga probleeme.

Ma muidugi imestan, et kuidas sa tead et üle 800 inimese kohe mõtlesid ainult trevislike kookide peale, inimesed kes teemat lugenud on, palun tehke häält...kui tihti te kodus küpsetate kooke, et seda ühel päeval nädalas 1 tükk nautida.

Lõpetaks selle nääklemise ja lepiks kokku et enam kooki ei soovita kaalulangetajale, et ta saaks glükogeenivarud kiiremini täita ja anaboolseid protsesse hoogustada, kui soovitada, siis täpne retsept, kus puuduks nisu, gluteen ja lauasuhkur :)

Oeh, nii, teen häält:

Ise kooke eriti ei küpseta, kuna aega lihtsalt ei ole. Magusaisud läksid aja ja toitumise korrigeerimisega kuidagi iseenesest mööda, aga sellegipoolest luban endale kerge õhtusöögi kõrvale 2 küpsist vms ning kaal langeb sellegipoolest. Ilgelt õudsate koostisainetega hullumeelsed chocolate chip cookied on muide, Säästumarketi omad, täis seda, mille peale ErikO mitu traumat saaks. AGA ma usun sellesse, et parem on oma isud rahuldada juba eos, mõistlike koguste ja tõesti heade asjadega, mitte nii, et kannatada tükk aega, proovida mingi kaerakäkiga asendada ja siis, silme eest must, kogu magusalett korraga nahka panna, kuna enam ei suuda. Ja kui mulle peaks koju tekkima üks kook, hävitaksin selle rahuliku südamega tempos tükk päevas, kuna ma EI ole tõsimeelne sportlane, lihtsalt vormi hoidev harrastaja - nagu ilmselt ka teemaalgataja. Eks see ole tahtejõu küsimus ja see kõigil ju väga individuaalne. Mina olen lihtsalt omad lahendused leidnud ja minu puhul need töötavad.

P.S, No offence kaerahelbeküpsetiste ega tervislike isetehtud asjade osas, needki võivad väga maitsvad olla. :D

P.P.S. 407, mina söön ka 1-2 viilu Jassi seemneleiba päevas - see-eest on ära jäänud kõik muud leivad-saiad, seega ma ei oska sest midagi hullu mõelda...

Edited by sharon
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks nende magusate asjadega on igalühel omamoodi. Minul on näiteks nii, et kui mina neid ei torgi, siis nemad ei torgi mind ka. Luban omale korra midagi magusat, siis järgmine päev kipitab, et krt küll nii väga tahaks. Mitte midagi ei juhtu, kui magus ära jätta.

Eks see ole igal ühel omamoodi mõni võibolla tõesti võib omale korra nädalas magusat lubada, ilma, et järgmised 3 päeva ei peaks vesistama poe leti ääres :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul jumpers knee, kuidas vabaneda? Tänan

Leia põhjus, mis selle tekitas ja kõrvalda see.

Lihasdüsbilansid, liikumismustrid, jäsemete pikkused, vaarus/valgusseisud jm.

Parimat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tahaks hirmasti koogi kaitseks midagi öelda, nii et here we go. Kuna tegemist on algajaga, siis ei oleks väga mõistlik neile kohe mingit ulmelist nädala menüüd anda. Nagu öeldakse, et ei tohiks kaalust juurde/alla võtta väga suurtes kogustest väga kiiresti, siis siin võiks sama loogikat rakendada. Liiga suured ja ekstreemsed menüü muudatused ei ole siiski vastu võetavad enamus inimestele. Mida aeg edasi seda paremuse poole peaks menüü muutuma, eeldatates et ta on aksepteerinud endale fitnessi elustiili. Kokkuvõtteks, et 1 korra nädalas premeeri ennast ühe koogi tükiga.

Ja et midagi otse teemase kah läheks, siis teema algatajel soovitaks suhkru ära vahetada mee vastu. Selle rasva% kohta ütlesk nii palju, et pilte vaadates ei ütleks küll et Sul on 33% rasva. Proovi mingi teise instrumendiga enda rasva% mõõta, äkki seal aeroobika saalis on mingi spets kaal millega on võimalik mõõta enda rasva%?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahemärkusena, siis mina olen magusaõgimise tühjas nõiaringis, päevas 1-2 tahvlit šokolaadi. Muus osas toitun korralikult. Aga kui ma need soksid ära jätan, siis olen vaid paari kilo kaugusel alakaalust. Minu jaoks on magusaõgimine päeva parimatest hetkedest :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lõin tänase päevamenüü kokku ja tuli mingi eriline rasvalaks- 40,7% (soovituslik on 25-30%). Enamuselt sõin häid rasvu nagu 1 spl linaseemneõli, 1 splk oliiviõli, lõhe, mandlid (~8 tk).. samuti muna, mille rasvade headest ja halbadest külgedest ei tea ma kahjuks midagi... aga sõin ka natuke feta juustu, 4% kodujuustu, kohvile kohvikoort (selle ilmselt jätan edaspidi välja)... Kas häid rasvu võib natuke rohkem tarbida või käib see piir 30% igasuguste rasvade kohta? Nagu juba mainisin, siis kohvikoore jätan edaspidi välja, aga sellest ma arvan, et ei piisa rasvade normi viimiseks... Help?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×