Jump to content
Sign in to follow this  
Marko0

Rinnalt surumine.

Recommended Posts

Tere,

algatuseks sooviks öelda, et olen algaja ning mul ei ole erilisi spetsiaalseid kogemusi selle koha pealt. Nimelt siis hakkasin tegema rinnalt surumist ning eesmärgiks seadsin endale105kg juuni alguseks. Hetkel tuleb 80kg ära kuidagi vaevu, kuid iga momendiga hakkab tunduma, et ei jõua oma eesmärgini. Sellepärast pöördukski mõne inimese poole siin foorumis, kes oskaks soovitada mõnda head tehnikat või nippi, mis aitaks mul seda protsessi kiirendada. Tean, et negatiivsel pingil kangiga pressimine pidi aitama ning samuti kätekõverdused, kuid äkki on mõnda muud võimalust veel, kuidas kiiremini saavutada enda eesmärk :).

Igasugune abi on oodatud :P.

Edited by Marko0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tartus, Tallinnas ja Saaremaal on väga head jõutõstjate klubid/trennid. Sealt saad kordades rohekm abi kui see läbi foorumi võimalik oleks. Kindlasti on neid klubisid ka mujal, aga nende kohta ei tea ma suurt midagi. Enne kui mingeid eesmärke hakkad seadma oleks muidugi kasulik ka teada kas need reaalsed on. Selleks võiksid siia panna ka oma vanuse, kaalu, pikkuse ja kui kaua oled üldse jõudu treeninud või mis spordiala varem teinud. Ja mida sa mõistad rinnalt surumise all? Kas korralikku reeglite pärast lamades surumist või on sul suht suva kas surud rinnalt põrkega ja tuhar lahti pingilt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanus on 17, kaal on 85kg ja pikkus on 186cm. Treeninud olen umbes aasta juba, 3-4 korda nädalas (varasemalt 3 ja nüüd siis 4). Varasemalt pole mingi erilise spordialaga tegelenud, kuid kui see kuidagi aitama peaks siis käin tihti jooksmas,mängin jalgpalli ning korvpalli. Surumise kohapealt niipalju, et korraliku surumis tehnikaga ikka, kang läheb ilusti vastu rinda ja siis tõukan üles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millise kava järgi sa praegu surumist treenid? See et sa teed trenni 3-4 korda nädalas ei ütle midagi, too välja täpselt mis harjutusi sa teed, mitu seeriat ja milliste kordusvahemikega. Siis saab ehk näha kas oled vähemalt selles osas õigel teel või vajab seal midagi korrigeerimist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lendamine Hantlidega kaldpingil 3x10

Surumine Kangiga horisontaal pingil 5x8

Negatiivsel kaldega pingil surumine hantlidega 3x10

Kätekõverdused (Käed täisnurga all). 3x25+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitte ei saa aru, miks end algajana defineerivad treenijad mingeid kilogrammi eesmärke seavad. Su eesmärk võiks olla ilusa lihase välja töötamine pigem, kui et neg kaldega suruda ja man-boobsid + 105 kg rinnalt ^_^ .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitte ei saa aru, miks end algajana defineerivad treenijad mingeid kilogrammi eesmärke seavad. Su eesmärk võiks olla ilusa lihase välja töötamine pigem, kui et neg kaldega suruda ja man-boobsid + 105 kg rinnalt ^_^ .

Mis ta soovil viga on või miks see sinu lahendus parem on? :rolleyes:

Edited by trewe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitte ei saa aru, miks end algajana defineerivad treenijad mingeid kilogrammi eesmärke seavad. Su eesmärk võiks olla ilusa lihase välja töötamine pigem, kui et neg kaldega suruda ja man-boobsid + 105 kg rinnalt ^_^ .

Kohe mitte üldse ei ole sinuga nõus. Seades endale eesmärgid kg'des on sul midagi väga konkreetset mille nimel töödata. Kui teemaalgataja tõi välja et ta tahab 105kg suruda siis ju talle on tähtis jõud ja ta tuli siia foorumisse otsima nõu mis aitaks seda eesmärki saavutada.

Lendamine Hantlidega kaldpingil 3x10

Surumine Kangiga horisontaal pingil 5x8

Negatiivsel kaldega pingil surumine hantlidega 3x10

Kätekõverdused (Käed täisnurga all). 3x25+

Vastan vaid enda kogemuse põhjal, teistel võivad olla teised arvamused:

Tee horisontaalpingil surumist esimesena oma rinna päeval. Teiseks, minu meelest areneb jõud paremini väiksemate kordusvahemike juures ehk et kusagil 5-6 kordust seerias. Kunagi tegin ka 8-10 korduselisi rinnalt surumise seeriaid ja jõud tuli üpris aeglaselt. Siis hakkasin lühemaid (kuid rohkemaid) seeriaid tegema ning numbrid tõusid kiiremini.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanus on 17, kaal on 85kg ja pikkus on 186cm. Treeninud olen umbes aasta juba, 3-4 korda nädalas (varasemalt 3 ja nüüd siis 4). Varasemalt pole mingi erilise spordialaga tegelenud, kuid kui see kuidagi aitama peaks siis käin tihti jooksmas,mängin jalgpalli ning korvpalli. Surumise kohapealt niipalju, et korraliku surumis tehnikaga ikka, kang läheb ilusti vastu rinda ja siis tõukan üles.

Kus Sa elad? On Sul tõsine soov end arendadada? Elad Tallinnas, saame kaubale!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul endal oli nii ,et kui tegin rinnapäeval esimese harjutuse ära siis oli rinnalihas juba väsinud ...sellest tulenevalt kannatasid teised harjutused (raskused ) ja kõik jooksiski mingi hetk kinni .... nüüd teen kõik harjutused varuga ....võtsin raskusi maha ja hakkasin sisuliselt nullist ...egole paneb põntsu küll :D ...aga kui tahad arengut siis vahest on parem natuke tagasi tõmmata ...ma ei tea kuidas sul on aga see on lihtsalt soovitus ..

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul endal oli nii ,et kui tegin rinnapäeval esimese harjutuse ära siis oli rinnalihas juba väsinud ...sellest tulenevalt kannatasid teised harjutused (raskused ) ja kõik jooksiski mingi hetk kinni .... nüüd teen kõik harjutused varuga ....võtsin raskusi maha ja hakkasin sisuliselt nullist ...egole paneb põntsu küll :D ...aga kui tahad arengut siis vahest on parem natuke tagasi tõmmata ...ma ei tea kuidas sul on aga see on lihtsalt soovitus ..

Kas sa selle all mõtled, et harjutuste vahel on suuremad puhkeajad või väiksemad raskused peale panna?

Edited by Marko0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas sa selle all mõtled, et harjutuste vahel on suuremad puhkeajad või väiksemad raskused peale panna?

no ma ei tea ju kuidas sul on ...minul aitas raskuste maha võtmine ...peaasi et koguaeg saad natuke progresseeruda ...samas kui eesmärk on ikkagi puhtalt jõudu arendada siis selle kohta ma nii pädev vastama pole .... minu treening on üles ehitatud ikkagi puhtalt lihaskasvule ... aga kahtlemata aitab vahest ka natuke väiksemate raskustega treenimine ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mina nt alustan Horisontaalpingil surumist <_< ja valin raskusi et teha 4x4... Kui suudan teha juba 6x4 siis t6stan 5kg ja hakkan tegema j2lle 4x4... tuleb umbes 10kg rinnalt surumisele juurde 1 kuuga... et praegu surun umbes 95kg 4x4 ja rinnalt l2heb 105 v2hemalt... aga jh.... et rinnalt surumist suurendada ei tohi unustada ka teisi lihaseid...nagu õlad... käevars .. triitseps.... jne... Soovitan teha k6iki lihaseid..jaotada nädalapeale... palju annab juurde ka kükk ja jõutõmme.... teeb keha tugevaks) :D a ja btw... kui tahad reljeefi siis tee 12-15 kordust .. Massi 8-12 kordust... ja kui jõudu siis 4-6 kordust.. Ja rinda teen 1-2 x n2dalas...

Edited by Optimus-Prime

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mina nt alustan Horisontaalpingil surumist <_< ja valin raskusi et teha 4x4... Kui suudan teha juba 6x4 siis t6stan 5kg ja hakkan tegema j2lle 4x4... tuleb umbes 10kg rinnalt surumisele juurde 1 kuuga... et praegu surun umbes 95kg 4x4 ja rinnalt l2heb 105 v2hemalt... aga jh.... et rinnalt surumist suurendada ei tohi unustada ka teisi lihaseid...nagu õlad... käevars .. triitseps.... jne... Soovitan teha k6iki lihaseid..jaotada nädalapeale... palju annab juurde ka kükk ja jõutõmme.... teeb keha tugevaks) :D

kui teed 95kg 4x4 siis see vähemalt 105kg max on küll tagasihoidlik tulemus! Edited by ville1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×