Jump to content
Sign in to follow this  
zxcvb

Millega asendada selja harjutus?

Recommended Posts

Las ma saan õigesti aru, sa teed lõuatõmbeid, seejärel teed sama harjutust ainult trenazööril. Ning nö horisontaaltõmmetele teed otsa horisontaaltõmbeid. Kui sa esimest teed korralikult, siis sa vaevu jõuad teha seated rowd- või bent over row-d, kuna küllaltki sarnased lihased töötavad. Kõigil harjutsel töötab maksimaalse koormusega selja ümarlihas, kui ma nimega ei eksi ja kuna see saab kõige suurema koormuse, siis väsib ära ja takistab sul kenasti sooritamast seated rowd ja bent over rowd, mis on just mõeldud trapetsi treenimiseks. Ja seega sut trapets kannatab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millega asendada seated row? Neid kahte harjutust saab sooritada samal masinal ja mul läheks kangide vahetamisega liiga palju aega. Siis pole supersetil enam seda efekti.

Kava on selline:

Wide grip pull ups 4x max

Superset lat pull down / seated row 4x10/10

Bent over barbell row 4x10

Kui tahad supersetti teha, siis tee lõuatõmbed ja seejärel kohe horisontaaltõmbed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millega asendada seated row? Neid kahte harjutust saab sooritada samal masinal ja mul läheks kangide vahetamisega liiga palju aega. Siis pole supersetil enam seda efekti.

Kava on selline:

Wide grip pull ups 4x max

Superset lat pull down / seated row 4x10/10

Bent over barbell row 4x10

Indrek Otsus "Kulturism & fitness"

Kombineeritud seeriad, superseeriad (compound sets, supersets). Kahe või enama harjutuse sooritamine pausita (minimaalse pausiga). On kaks sisuliselt erinevat asja: superseeriad ühele lihasgrupile ja erinevatele lihasgruppidele (näiteks biitseps/triitseps või rind/selg jt). Kui ühele lihasgrupile tehajärjest kaks (kolm) harjutust, siis ei erine see sisuliselt pikendatud seeriast.

Võid julgelt jätta kahe harjutuse vahele minimaalse pausi (10 -30 sekundit). See on just see aeg kui mis kulub sul kangide vahetamisele. Sellisel juhul suudad teha ka teise harjutuse suurema raskusega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõigil harjutsel töötab maksimaalse koormusega selja ümarlihas, kui ma nimega ei eksi ja kuna see saab kõige suurema koormuse, siis väsib ära ja takistab sul kenasti sooritamast seated rowd ja bent over rowd, mis on just mõeldud trapetsi treenimiseks. Ja seega sut trapets kannatab.

Need pole esmajärgus trapetsi treenimise harjutused. (Kuigi keskmised kiud tõesti saavad koormuse, on kulturistide arusaam trapetsi treenimisest peamiselt "õlgate tõstmine" ehk siis harjutust Upright row, rõhuga ülemistele kiududele)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×