Jump to content
Risto Uuk

Keha keskosa treening (vihje: see pole lihtsalt kõhulihaste treening)

Recommended Posts

Ma tegin uue postituse keha keskosa treenimisest. Loe seda siit: http://ristouuk.word...haste-treening/

Algul, kui ma jõutreeninguga kokku puutusin, arvasin ma, et keha keskosa treenimise (või kõhulihaste treenimise, nagu ma seda tollal nimetasid) eesmärk on parandada kõhu välimust. Nüüd on minu jaoks selle tähendus hoopis muutunud ja ma huvitun keskosa treenimisel eelkõige enda liikumise kvaliteedist ning tervisest.

Kuidas sa keha keskosa treenimisse suhtud? Milliseid harjutusi sa eelkõige teed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei oskagi eesti keeles vastata. Igatahes hetkel teen esmaspäeval rolloutse(anti extension), kolmapäev pallof press või renegade row(anti rotation) ja reede siis farmeri kõndi(anti lateral flexion). Ja vahel vabadel päevadel veidi staatilisi harjutusi nagu front plank, side plank ja L-sit.

Tundub, et me oleme samu artikleid lugenud :D

Paar head linki:

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/21st_century_core_training_1

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/the_contreras_files_volume_i&cr=

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/the_contreras_files_volume_ii&cr=

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/to_crunch_or_not_to_crunch&cr=

Edited by smack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei oskagi eesti keeles vastata. Igatahes hetkel teen esmaspäeval rolloutse(anti extension), kolmapäev pallof press või renegade row(anti rotation) ja reede siis farmeri kõndi(anti lateral flexion). Ja vahel vabadel päevadel veidi staatilisi harjutusi nagu front plank, side plank ja L-sit.

Tundub, et me oleme samu artikleid lugenud :D

Paar head linki:

http://www.t-nation....core_training_1

http://www.t-nation....es_volume_i&cr=

http://www.t-nation....s_volume_ii&cr=

http://www.t-nation....t_to_crunch&cr=

Täpselt nii! Need on kõik head materjalid, mida soovitaks ka teistel lugeda.

Ise teen ka enda treeningutes praegu "L-istet" ja "Kang ühes käes jalutamist". Väljarullimine ja "renegade row" on ka ikka superharjutused, kui treenija neid teha jaksab.

Rõõm näha, et ka teised siin nii treenivad. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma front plankiga ja side plankiga väga midagi ei ürita arendada, nendega pigem aeg ajalt testin, kas jõuan hoida. L-istet teen, kuna üritan jõuda front lever-ini. Muidu audentese kergejõustikuhallis mõned atleedid ikka front planki teevad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×