Jump to content
Silja992

jõusaalis üldtreening

Recommended Posts

Tere,

ma ei tea nüüd kas see on päris õige koht, kuhu kirjutada, aga loodame. Olen mänginud sulgpalli juba 6(või 7) aastat, ja nüüd eelmisest aastast hakkasin selle kõrvalt ka jõusaalis käima. Ja seda sel põhjusel, et sulgpall on ühe kerepoole sport, ehk parem käsi ja jalg on tugevamad kui vasak. Mõned aastad tagasi olid mul ka suured peavalud, kuna parempoolne trapets oli rohkem treenitud ning kael polnud ühtlaselt toetatud vms. Nüüd tekkis mul küsimus, kui ma käin jõusaalis, kas ma peaksin tegema suuremate raskustega vasakut poolt, ning paremat väiksematega, et tasakaalustada? Ja alles hiljem keha treenida ühtlase raskusega? Nii tundub üsna loogiline, aga eks näis mis spetsialistid selle peale ütlevad.

Hiljuti oligi mul nii, et tegin kangiga väljaasteid. Parema jalaga oli kõik tip-top, aga vasakuga samas tempos teha ei suutnud, ning lihas tõmbas üldse kergelt krampi. Igaljuhul pärast oli päris valus. Pärast sauna hakkas parem, aga tunda andis endiselt.

Ette tänades,

Silja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui teed näiteks väljaasteid, alusta nõrgemast jalast. Teed biitsepsit, alusta nõrgemast käest. Jne.

Tugevama käega teed sama palju kui nõrgem käsi jõuab.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×