Jump to content
Sign in to follow this  
kpiibe

Treeningkava algajale

Recommended Posts

Tere!

Tegemist siis suure kondi ja kaaluka poisiga, praegu orienteeruvalt 135 kg :) pikkust 188 cm, vanus 23.

Plaan on treenida kodus, olemasolevateks vahenditeks on esialgu kaks sangpommi, raskustega 24kg ja 32kg, ning 2x15kg hantlid. Plaanis soetada ka sõudeergomeeter.

Eesmärgiks jõud ja kaalukaotus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõige otstarbekam on vast esialgu üks eesmärk prioriteediks seada. Eeldan, et kaalukaotus on sulle tähtsam kui jõu kasv. Kui sa selle sõudeergomeetri ära soetad siis hakka sellega regulaarselt sõitma, enne seda võid võtta mõne muu liikuva hobi. Praegu pole ilmad väga hullud, mine jaluta regulaarselt 3-4 korda nädalas tund-kaks mõõdukas tempos. Kui võimalus sõida rattaga või käi ujumas. Loomulikult on tähtis ka toitumine üle vaadata. Jõuharjutuste kohapealt võid hakata peale näiteks kätekõverduste, kükkide ja kõhulihastega. Algul võid teha kätekõverdusi põlved maas ja kükke ilma lisaraskuseta, tähtis et sa liigeseid liigselt ei koormaks.

Kui tahad päris professionaalset lähenemist on alati võimalus konsulteerida mõne treeneriga ja tellida omale toitumis-, ja ka treeningkava. Tuleb kindlasti kasuks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei.

Aga milliseid harjutusi ma veel kodus teha võiks (ülal mainitud olemasolevate vahenditega) peale kätekõverduste ja kükkide ? Milline peaks olema jaotus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leiab küll, aga seal kõik nii üldised. Kui kellelgi aega, viitsimist, siis oleksin väga tänulik, kui saaksite vastavalt kirjeldustele mingisuguse kava kokku klopsida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis sul see eesmärk siis lõpuks on? Jõud või kaalukaotus?

Kava pane kokku nii, et lihasgrupid läbi teha saad.

PS! Kaalukaotus algab köögist!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sul on need kaks sangpommi siis saad teha sangpommi rebimist ehk swungi. Vägagi hea kogukeha treening. Võiksid veel teha lõuatõmbeid, pealthaardega ideaalne seljalihaste jõu ja vastupidavus treening. Lõuatõmbed althaardega, kaasad ka biitsepsi. Toolide vahel surudes treenid sa triitsepsit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis sul see eesmärk siis lõpuks on? Jõud või kaalukaotus?

Kava pane kokku nii, et lihasgrupid läbi teha saad.

PS! Kaalukaotus algab köögist!

Teatud piirini annab neid eesmärke ka paralleelselt täita ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võiksid veel teha lõuatõmbeid, pealthaardega ideaalne seljalihaste jõu ja vastupidavus treening. Lõuatõmbed althaardega, kaasad ka biitsepsi. Toolide vahel surudes treenid sa triitsepsit.

135 kg kaaluv mees sul vaevalt lõuatõmbeid teeb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võin öelda, et lõuatõmbeid väga ikka ei tee küll.

Swung/rebimine on hea, selle võib küll kavasse sisse lülitada.

Eesmärgiks olen seadnud mõlemad - kaalukaotus ja jõud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×