Jump to content
Sign in to follow this  
starter

Tõsterihmad

Recommended Posts

Pole samuti kunagi rihmasid kasutanud ja leian ka, et käed võiks koos ülejäänud kehaga areneda.Kasutan lisaks lõuatõmbamisel jämedat toru, mis haaret treenib ja kunagi on sangpommiga tegeldud, mis samuti kätele väga hästi mõjus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rihmu kasutan trapetsi õlakehitusel ja tõmbel siis kui ei jõua ilma enam hoida, so kuskil 120-130kg juures. kahjkuks pole õnnestunud magneesiumi hankida, ilmselt sellega ei libiseks sõrmede vahelt siis ka ära ja saaks suuremate raskustega ilma rihmadeta teha. Samuti panen vöö siis peale kui tunnen et selg enam ei kannata(tavaliselt viimasel seerial).

Share this post


Link to post
Share on other sites

pakun et rihmadega tõmbaks vähemalt 20-40kg veel maast rohkem, sest tunnen et selg jõuab aga lihtalt poolele teel see raisk libiiseb ära, aga ma ei raatsi sentigi raisata varustuse peale ;) , aiult tõstevöö iidamast-aadamast ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma heameelega üldse ei kasutaks rihmasid aga tihti selja trenni lõpus tahaks trapetsile kah mõned seeriad teha ja selleks ajaks on käsivarred juba tavaliselt nii pungil verest ja haare nii väsinud et ei jõua isegi 100't kilo korralikult käes hoida : p

Aga mingit negatiivset pilku küll ei viska neile kes koguaeg kasutavad, tean paljusid kellel on haare selja tugevuses rängalt maas ja ega sellise väikse asja pärast ei hakka ju mingit kerget seljatrenni igakord tegema ;)

Sa ei pea siis alati trapetsit selja trenni lõpus tegema kui haare juba niigi nadiks on muutunud. Samamoodi ei treeni sa ju triitsepsit ja õlga enne rinda. Vähemalt ma arvan nii. Ma polnud kunagi eriti trapetsit treeninud ja mul oli ka probleeme kangi käes hoidmisega, nüüd peale mõningast tegemist on haare kõvasti paranenud ja olen saanud raskusi suurendada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pakun et rihmadega tõmbaks vähemalt 20-40kg veel maast rohkem, sest tunnen et selg jõuab aga lihtalt poolele teel see raisk libiiseb ära, aga ma ei raatsi sentigi raisata varustuse peale ;) , aiult tõstevöö iidamast-aadamast ;)

Ses suhtes on Valga Staadioni jõusaal hea koht. Siin on rihmad (kaks paari), vööd (kolm paari) kõigile kasutamiseks. Üldse on siin naljakaid asju, ses suhtes, et vahepeal tuled jõusaali, siis pole mitte kedagi kohapeal, tassi või jõusaal tühjaks ;) Aga seni on inimesed kõik ausad olnud ja midagi kaduma pole läinud. Tegu ka suhteliselt väikse jõusaaliga kus treenijad praktiliselt kõik kõiki tunnevad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa ei pea siis alati trapetsit selja trenni lõpus tegema kui haare juba niigi nadiks on muutunud. Samamoodi ei treeni sa ju triitsepsit ja õlga enne rinda. Vähemalt ma arvan nii.

Oot trapets on siis esmatähtis ja selg on teisejärguline?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haarde tugevus annab väga palju juurde, mitte ainult jõutõmbes. Näiteks lamades surumises on kergem suruda kui kangi pigistada, olen seda ise tunnetanud. Olen sattunud isegi selle väite peale, et kükk on kergem kui kangi pigistada. Mingi närvisüsteemi värk, keha suudab kuidagi rohkem pingutada kui kangist tugevalt kinni haarata. Lihtsalt minu arvamus, et pikas perspektiivis treeningud pigem kannatavad kui rihmu kasutada. Ajutiselt ehk jah saab näiteks rihmade abil seljalihastele rohkem koormust anda, aga pikemas perpektiivis raskus langeb peaaegu kõigis harjutustes kui haare nõrk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise näiteks kasutan rihmasid jõutõmbel, et säilitada tehnika ning mitte mõleda niivõrd haardele. Proovin ka ilma, aga suuremate raskuste juures libiseb ikka ära. Kangiga trapetsit tehes ka vahest, suuremad raskused ning mõju tundus parem. Samas teen iga trenni lõpus rippumist. Selline üsna kahe otsaga asi. Ei poolda ainult rihmasid, kuid samas ei näe nende kasutamises midagi halba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haarde tugevus annab väga palju juurde, mitte ainult jõutõmbes. Näiteks lamades surumises on kergem suruda kui kangi pigistada, olen seda ise tunnetanud. Olen sattunud isegi selle väite peale, et kükk on kergem kui kangi pigistada. Mingi närvisüsteemi värk, keha suudab kuidagi rohkem pingutada kui kangist tugevalt kinni haarata. Lihtsalt minu arvamus, et pikas perspektiivis treeningud pigem kannatavad kui rihmu kasutada. Ajutiselt ehk jah saab näiteks rihmade abil seljalihastele rohkem koormust anda, aga pikemas perpektiivis raskus langeb peaaegu kõigis harjutustes kui haare nõrk.

Jep, nii ongi - seda soovitaks kõigile - pigistage nii et pisar silmas, annab ikka päris kuradi märgatava laksu juurde.. samasugune 'motivatsiooni nõks' nagu mingi raskema muusika kuulamine klappidega etc..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina leian, et tõsterihmu on mõtet regulaarselt kasutada ainult siis, kui teil on alaarenenud käed ja te ei soovi neid mingil põhjusel arendada.

Sa proovi hantli tõmmet küljele teha 70% raskusega oma keharaskusest ilma rihmata.

Kõik treenijad ei ole jõutõstjad, et rihmad nii pahad on.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oot trapets on siis esmatähtis ja selg on teisejärguline?

Kas tõesti mu postitusest võis seda välja lugeda? Kas ainuke variant on trapetsi treenida selja päeval? Enamus tegijaid siin vastaks, et nad ei teegi trapetsit selja päeval.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei, ma ei väida, et te kõik peaksite kindlasti tegema samamoodi nagu mina. Ma lihtsalt ei suuda kuidagi aru saada, miks paljud arvavad, et käed võivad teistest lihastest kõvasti alla jääda ja selle pärast ei pea üldse muretsema. Minu arust peaks ikka kogu keha võimalikult võrdselt treenima, et kõik lihased oleksid tasakaalus. Kui inimene ei suuda ilma rihmadeta plokki tõmmata, siis on tal käed ikka VÄGA nõrgad ja teistest lihastest maha jäänud. Minu arust ei ole see normaalne.

argoll: no tõstevöö eesmärk ei ole siiski kergendada tõmbe sooritamist, vaid aidata vältida vigastusi.

võrdselt treenimisest rääkides, meil trennis on selliseid johnny bravo'sid(vt pilt) kes teevad iga trenn 4 harjutust kõhtu ja mõned harjutused biitsale. lisaks rinnalt suruvad 120+ aga kükki ja jõutõmmet pole kunagi näinud neid tegemas ;)

ScottJohnnyBravo.jpg

Edited by yamikazi

Share this post


Link to post
Share on other sites
võrdselt treenimisest rääkides, meil trennis on selliseid johnny bravo'sid(vt pilt) kes teevad iga trenn 4 harjutust kõhtu ja mõned harjutused biitsale. lisaks rinnalt suruvad 120+ aga kükki ja jõutõmmet pole kunagi näinud neid tegemas ;)

ScottJohnnyBravo.jpg

Oota, kas mitte nii polegi see õige ? ;) Kas ma ka siis koguaeg valesti treeninud :D Iseenesest on kõik kohad täis ju selliseid, mis parata kui see elu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oota, kas mitte nii polegi see õige ? ;) Kas ma ka siis koguaeg valesti treeninud ;) Iseenesest on kõik kohad täis ju selliseid, mis parata kui see elu ;)

kõik panevad pea ahju, sa kah või? ise tuleb mõelda osata ikka..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu meelest tuleks koigepealt moelda ja endale selgeks teha, mida tahetakse saavutada ja mis on eesmark. Kui tahetakse olla rammumees voi joutostja siis voibolla jah tosterihmu kasutada ei tohiks. Seda tuleks siin ilmselt professionaalsete joutostjate kaest kusida kas nad siis uhegi tsukli ajal rihmu ei kasuta. Kui aga eesmargiks on voimalikult suur lihastekasv siis tosterihmad minu meelest tulevad kull kasuks selja ja trapetsi treeningul (isegi biitsepsi treenimisel monede harjutuste puhul hantlitega kasutan rihmu). Vahemalt minu kogemus on selline et kui alustasin nende kasutamisega hakkas ka selg paremuse poole muutuma, kuna on voimalik seljale keskenduda ja tunduvalt suuremaid raskuseid kasutada. Mis aga puutub kasivarre lihastesse siis nende treenimiseks uldjuhul on ikka teised harjutused, mitte haarde treenimine. Aga see on vaid minu arvamus ja kogemus ja kahtlemata kasutan tosterihmasid edasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tundub,et rihmadega selga tehes saavadki käsivarred puhkust ka vahel.Kui meeldib jõusaalis korralikult lammutada,siis need mis saba hakkavad andma ongi käsivarred.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mulle tundub,et rihmadega selga tehes saavadki käsivarred puhkust ka vahel.Kui meeldib jõusaalis korralikult lammutada,siis need mis saba hakkavad andma ongi käsivarred.

See tõestabki, et sul nõrgad käsivarred on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Tahtsin osta tõsterihmasid või mis iganes nende asjade nimi on, mis saab ümber käte panna ja siis kõvasti kangi ümber rullida, et kang käest ära ei libiseks, näiteks jõutõmmet teha, aga sain mingid imelikud hoopis. Toode ise on http://fitshop.fitness.ee/aksessuaarid/0/r...C3%B5sterihmad/ . Kas kellegi on kogemusi nende rihmadega, sest jõutõmbeks neid küll kuidagi kasutada ei oska! Ning missugused on need õiged rihmad, mida ma otsin?

Lugupidamisega

Mihkel

Edited by miga11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×