Jump to content
Arnold

Team Kiivikas - Saage tuttavaks Teami uue liikme Madisega (Karm lugu)!

Recommended Posts

22kg'stega lendamist teha polegi just eriti kerge. :D

Ma teen 22stega tavaliselt siis, kui varuga 10 tuleb teha.

Max mul vist oli õige lendamise tehnikaga 6 korda teha 28kg'stega, kuid ei ole päris kindel...

Kui jõuan maksimaalnäitajate nädalani jälle, siis confirmin. :D Üldiselt rind pole just lemmikuim, pigem jalad ja triitseps ning õlad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juba poole seeria ajal tahtsin kommenteerida, et rohkem on see ikka surumine, aga Ott jõudis ette :-)

Omal ajal "Lendasin " 42-48 kiloste hantlitega, võite arvata mis tehnikaga, praegu kasutan 20 - 30 kg ja ei rohkem ,muidu läheb asi surumiseks üle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu jaoks on lendamine ja surumine kaks erinevat harjutust :D

Eks maksimumuga lendamise tehnika võibolla natukene viletsam, kuid kindlasti mitte surumine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küll minu arvamus, kuid endal on nii, et kui 25+ hantliga lendamist teen siis selline tunne, et jubedalt lõhub õlga. Seetõttu olen ka lendamised üldse treeningutest välja jätnud. Põhjus ilmselt selles, et kergejõustikus odaga veidi käe ära visanud. Samas elu on näidanud, et peale väikest vigastust on pea hoopis helgem ja keha tunnetab paremini ära, mis on õige ja mis mitte:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on hantlitega lendamisest mõlemal rinnalihasel rebendid. Samuti väänas ükskord 36 kg hantli käest ära ja peale seda pole ma praktiliselt seda harjutust enam teinud. Kes saab tehku pealegi, mulle ei sobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu meelest üks parim rinna harjutus mida saab teha suure raskusega ja samas ka väikse raskusega. Oluline on siisk alumine faas kus saaksid tunnetuse, et lihas tahab lihtsalt keskelt lahti rebida. Ehk õlavigased võtke kergemad hantlid kätte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pean siiski hea arengu juures olulisemaks tehnikat. Kui ikka väga raskega teha ja paljud teised lihased aitavad kaasa ning jätavad peamise treenitava lihase ainult poolele koormusele, siis sellel ei näe ma ka suurt mõtet. Pigem siiski teha sellise raskusega, et saaks korralikult tunde kätte ja õige tehnika peaks lõpuni vastuv - tundub tulemusrikkam. Aga eks vahel tuleb ju maksimaalset jõudu ka proovile panna. ;)

Zenjaga täitsa nõus (y)

Edited by fantomin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on hantlitega lendamisest mõlemal rinnalihasel rebendid. Samuti väänas ükskord 36 kg hantli käest ära ja peale seda pole ma praktiliselt seda harjutust enam teinud. Kes saab tehku pealegi, mulle ei sobi.

Ma pean tunnistama ka ,et viimane kord tundsin rinnalihases valu just eelkõige lendamiste järel, mitte 160 surudes....seega olen ka ise seda harjutust seeläbi hakanud natuke pelgama ja teen muid isoleeritud harjutusi pec -tech ja trossid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei jälle!

Oti kava järgides tegin täna esimest korda elus superseeriaid. Enne sai BodyJamis käidud ja siis jõusaalis oli rind + õlad + kõht. Pole nii hullu trenni veel olnud, et treenitud lihaseid paar tundi peale trenni ikka veel ei jaksa liigutada. :D

Jään ootama jalapäeva - see saab kindlasti nutuselt põnev olema. Selles suhtes pean vist juba arvestama, et ega ma trepist ülesse peale trenni ei saa - pean roomama ma arvan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pean tunnistama ka ,et viimane kord tundsin rinnalihases valu just eelkõige lendamiste järel, mitte 160 surudes....seega olen ka ise seda harjutust seeläbi hakanud natuke pelgama ja teen muid isoleeritud harjutusi pec -tech ja trossid.

Nagu mina olen aru saanud siis igasugused lendamisharjutused nii õlale kui rinnale jne. on sobivad ainult kergemate raskustega ja kõrgemate kordustega 10+ isegi kuni 20. ei kujuta ette kuidas tehakse õlale lendamist 40 ste hantlitega nt 6 kordust. Sellist tehnikat oleks jube vaadata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heii !

Pole kaua aega siia midagi kirjutanud, seega mõtlesin et panen paar rida kirja enda tegemistest.

Tervis: Olen olnud juba nädalake tõbine, külmetus ei taha kuidagi üle minna. Varem sõin toidukõrvale ka küüslauku ning tee/ kohvi sisse olen pannud alati mett, et ennetada külmetushaigusi, kuid ikka jäin tõbiseks.

Trenn: Trennis käin ikka korralikult, kuigi viimastes trennides on haigus veidi tunda andud, ei ole sellist powerit mis käima tõmbab... Hetkel on trennis siis käsil pikemad seeriad kus kordused jäävad vahemikku 12-15x.

Toitumine: Dieediga on juba alla läinud 2.3 kg, seda siis kuu ajaga. Hea kui saab rahulikus tempos alla minna, selletõttu on ka enesetunne väga hea ning mingeid väsimuse märke dieedist näha pole. Kuna videoid pole hetkel olnud aega teha, siis lisan ühe pildi siia. Täna peale trenni siis sõin ära sellise portsu, eelviimane toidukord.. ;)

Pidage vastu ! ;)post-23444-0-38931100-1329944001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegin seljale supersette (10+10+10), olen proovinud erinevaid variante ja dieedil teinud ka nii nagu Ott oma blogis äsja kirjutas. SS nädalal eelistan harjutusi plokkidel teha, siis on mõnusam raskust vahetada.

Harjutused täna siis järgnevad:

Ergomeetril soojendus ja siis mõned lõuatõmbed lai pealt haare.

1) Plokil lai haare taha, ette, taha ehk siis 10 taha, 10 ette, 10 taha :)

2) Küljetõmme plokil

3) Alatõmme trenažööril

4) Suusk

5) Keresirutus horisontaalpingil, jalgade tõste, keresirutus, samamoodi vahetasin harjutust, siis on endal huvitavam.

Homme on mul ees tõsine katsumus üks vene kirves Audenteses ujuma panna, pärast seda lubati mulle super pro smuuti kokku keerata, nii et ootan huviga. :)

post-25435-0-80466000-1329943860.png post-25435-0-59568500-1329944418.jpg

Viska eilse trennikooli õpetussõna - tuju ei tohi liiga heaks minna!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervis: Olen olnud juba nädalake tõbine, külmetus ei taha kuidagi üle minna. Varem sõin toidukõrvale ka küüslauku ning tee/ kohvi sisse olen pannud alati mett, et ennetada külmetushaigusi, kuid ikka jäin tõbiseks.

Mina kui õeks õppija soovitan Sulle - FitShopis täitsa saadaval. Mul aitas väga hästi ja nüüd hoiangi pidevalt seda sees. Punase päevakübara kohta on väga palju uurimusi ka tehtud. :)

3426baf603ff61f72bd66302815935a9.jpg

Muidugi super on ka selline jook külmetuse vastu.

6688786897_a87cf1716f.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko, tõsta ka C-vitamiini kogust, soovitan lisaks carmolisi. Liisu soovitatud päevakübar on ka mõnus abiline. ise jäin ka üle pika aja tõbiseks, lausa sedasi, et pühapäevane ühistrenn jäi vahele, aga suutsin ennast 1 päevaga pm terveks ravida :) Jõudu ja jaksu Sulle !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paljud on tõbised, noored käige ennast külma veega karastamas ja teil ei esine isegi nohu....ise kordan protseduure stabiilselt iga nädal kuum saun ja külm vesi ja ei mäletagi kunas viimati palvikus olin. Kõik need ülaltoodud nipid on ka toredad, kuid nagu Marko ka mainis, siis sõi juba küüslauku pidevalt enne kui haigeks jäi. Seega külma veega karastama!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere kallid Teamikaaslased!

Ka mina, Monika Saar kuulun Team Kiivikasse ning teen endast teile väikese ülevaatuse.

Olen Tamsalust pärit ja elanud seal 34 eluaastat. Kolisin Tallinna eelmisel aasta 1 detsembris ja oma 35 sünnipäeva võtsin vastu juba Mustamäel.

Tallinna kolisin sellepärast , et sain siia töö ja siin saan ennast treenida väga heal tasemel. Hetkel treenin Sparta Spordiklubis ja kuulun Team Kiivikasse.

Teekond teami algas aasta tagasi , kui läksin Oti koolitusele "tervislik toitumine". Sealt meie koostöö algas ja seadsime eesmärgiks sügisesed Eesti meistrivõistlused. Eestikatel saavutasin teise koha bodyfitnessis -163 cm. kategoorias. Sealt sain edasi Maailmakarikavõistlustele mis toimusid Nokia kontserdimajas 19.11. 2011 See oli väga suur kogemus. Tulemusi seal ei olnud aga viimaseks ka ei jäänud, nii, et lootust on ja motivatsiooni puudust ei tule.

Oma treeninguid alustasin kodus, kuna vahendid selleks olid ja oma pere lähedus on mulle olnud väga oluline. Nii, et minule meeldib kodus trenni teha- tean paljud ei suuda kodus treenida, aga mulle meeldib.

post-2438-0-98990800-1329990232.jpg

post-2438-0-75703700-1329990276.jpg

Peale selle on mul muidugi veel üks hobi. Nimelt on meil mehega oma bänd nimega "Modukas", millega siis aegaajalt rahvast lõbustamas käime.

Mees tõmbab sünti ja laulab mina ainult laulan ja hea sõber Tarmo tõmbab kitra.

post-2438-0-60415000-1329991033.jpg

post-2438-0-07787200-1329991075.jpg

Neid pilte võiks siia vist sadu panna aga eks teine kord.

Üldiselt olen ma õnnelik inimene, sest olen päris palju ikka saanud tegeleda sellega, mis mulle meeldib. Mul on toetav pere ja see on olnud mulle väga oluline. Kui ikka kaaslasele meeldib, see millega sa tegeled ja kõige parem kui on ühised huvid, siis suhe toimib.

post-2438-0-81893700-1329993179.jpg

Olen selle viimase poolaastaga saanud endale väga lahedaid sõpru ja tuttavaid.

Püüan ikka igal pühapäeval ühistreenigule jõuda ja kui ei jõua siis seda ainult oma pere arvelt.

Nats ka oma treeningutest.

Jõusaalis on treeningud jagatud nii: kaks trenni ja üks vaba, aga hetkel on vabal päeval kardio. Seega ei ole ühtegi vaba päeva trennist.

Keha on mul jagatud: selg ja kõht , õlad ja kõht , jalad , biitseps ja triitseps kõht.

Katsun olla saalis vaba oma harjutuste suhtes. Ei jälgi rangelt harjutusi vaid valin erinevaid. Võimalusi on siin palju.

Jala puhul on jah nii, et ega eriti valikut ei ole kuna baasharjutused on ikka alati sees, kangiga kükk ja jalapress, või väljaasted.

Minu lemmik on kindlasti õlatrenn, kuna tahan õlga juurde.

Raskuste rekordeid ei ole ma ka kunagi taga ajanud vaid oluline on olnud ikka see, et lihas korralikult koormuse saab. Kui ikka järgmisel päeval lihas haige siis on trenn korda läinud.

Aga nüüd hakkan lõpetama , sest täna veel trennis käimata ja sinna ma ka kohe lähen. Kavas selg, kõht ja vähemalt 40 min kardiot.

Järgneb..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tore sissekanne Monikalt - nagu näete on meie seas väga andekaid inimesi ,kellel lisaks kehakultuurile ka muud anded nagu laulmine, mustkunst jne. Loodan ,et te tulevikus kajastate just ka seda teistpoolt, mis jääb välja treeningutest, sest tihtilugu on seda isegi huvitavam lugeda kui seda et tegin mingit harjutust 3x10-12 kordust... :D

Täna toimub ka ülevaatus, õhtul siis pilte hetkevormidest.

Tänud Monika! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oma treeninguid alustasin kodus, kuna vahendid selleks olid ja oma pere lähedus on mulle olnud väga oluline. Nii, et minule meeldib kodus trenni teha- tean paljud ei suuda kodus treenida, aga mulle meeldib.

post-2438-0-75703700-1329990276.jpg

Monika Kas Teil oma tugitoolist kahju ei hakka ,äästab teise päris ära pikapeale nii :D .Kuid väga hea lahendus (y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×