Jump to content
greenfield

tõusev kaalunumber...

Recommended Posts

Minul selline mure. Nimelt, hakkasin suvel trenni tegema: igapäev sörkjooksu, kõhulihaseid, jõuharjutusi hantlitega ja jooksmist hantlitega. Enne seda oli aeroobikas käinud, kuigi jah mitte regulaarselt. Kaalusin suve algul kuskil 53 kg (olen 164cm pikk) Peale suve kaalusin ja sain shoki, 57kg! Söögiisu oli tõesti hea, aga ma siiski jälgisin mida ja kui palju sõin. Septembris hakkasin bodypumpis ja combatis käima, toitun tervislikult ja ei söö liiga palju. Tundsin, et keha on juba parem ja püksid enam nii kitsad pole ja üldse kergem tunne on. Täna läksin kaalu peale ja näitas 57,7. Mul on selline tunne,et mida rohkem trenni teen seda suuremaks kaal järjest läheb. Peale trenni meeldib mulle süüa valgurikkaid toite(kohupiim,makra,jogurt jne) Kas see paneb lihased kasvama ja kaal tuleneb sellest?

Minu ideaal kaal on 51-52kg.Nägin suurepärane välja, mitte liiga peenike. Kui kaks aastat tagasi nii palju kaalusin, ei teinud ma trenni ega jälginud oma toitumist nii väga, lihtsalt ei mõelnud sellele. Ja ma ei söö üldse nii palju, et kaal peaks nii metsikult tõusma.. Tahaks oma ideaalkaalus olla, aga tundub, et see ei lange üldse.

Mida, millist trenni peaksin tegema? Kuidas toituma? Ilma trennita ma ei saa olla. Ja mulle meeldib igapäev midagi teha, võrkpall, combat ja pump on mu lemmikud hetkel.

Tänud, kui keegi viitsib nõua anda. Mind lihtsalt häirib see kaalunumber, sest olen palju vähem kaalnud ennem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle jutu peale ütlen ainult niipalju, et ära hala. Vbl karm, aga see jutt on ülimalt tobe. Kaalunumber on lollus mille järgi oma vormi või enesetunnet arvestada. Kui vorm on parem, lihas kasvab ning kõhuümbermõõt väheneb siis kaalu või 100kg, mis vahet selles on?

Siin üks väga kõva naine, kes sinust 1cm lühem, kuid 5kg raskem. Ca. 62kg. Minu meelest sa peaksid proovima kaalu veel üles ajada, sest kondikubu pole mõtet olla.

1EQYX0Pa7A8cRK9nYl5zhLly3P6Mo437e.jpeg

370743765.jpg

228863342.jpg

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui vorm on parem, lihas kasvab ning kõhuümbermõõt väheneb siis kaalu või 100kg, mis vahet selles on?

Võib-olla maitseasi, aga mulle näiteks 100kilosed naisterahvad ei meeldi, olgu nad nii kuivad kui tahes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Võib-olla maitseasi, aga mulle näiteks 100kilosed naisterahvad ei meeldi, olgu nad nii kuivad kui tahes :D

:D

Reaalsusest rääkides siiski selle üle muretsema ei pea. See Dana Linn Bailey on ka arvatavasti keemia peal, niiet isegi temasuguse 62kg juurde on pea võimatu enamikel jõuda. Seega nutta, et kaal on tõusnud 57-ni, samas kui arvatavasti pole veel sixpacki udujoonigi veel väljas... mnjah. Ei vääri kurtmist, et kaal lihased kasvavad liiga kiiresti. Pigem liiga aeglaselt. :D

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teemaalgatajale- samas, võid ju kindluse mõttes meile oma menüü siia kirjutada :D

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selle jutu peale ütlen ainult niipalju, et ära hala. Vbl karm, aga see jutt on ülimalt tobe. Kaalunumber on lollus mille järgi oma vormi või enesetunnet arvestada. Kui vorm on parem, lihas kasvab ning kõhuümbermõõt väheneb siis kaalu või 100kg, mis vahet selles on?

Siin üks väga kõva naine, kes sinust 1cm lühem, kuid 5kg raskem. Ca. 62kg. Minu meelest sa peaksid proovima kaalu veel üles ajada, sest kondikubu pole mõtet olla.

1EQYX0Pa7A8cRK9nYl5zhLly3P6Mo437e.jpeg

370743765.jpg

228863342.jpg

Jaa see naine on küll väga heas vormis!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teemaalgatajale- samas, võid ju kindluse mõttes meile oma menüü siia kirjutada :D

Tavaliselt näeb mu menüü selline välja:

Hommik: 2 viilu musta leiba, juustuga ja must kohv. Mõnikord söön hommikuti ka ainult müslibatooni. Kuna pean suhteliselt varakult ärkama, siis isu pole, et midagi rohkem süüa.

Vahepalaks on kas mõni puuvili,müslibatoon, vahepeal on ka saiake juhtunud:)

Lõuna: must kohv, riisi-makra salat, leib, banaan vms

Siis paari tunni pärast söön jälle midagi. Kas kiirputru, võileiba, puu-või juurvilja. Joon rohelist teed või musta kohvi.

Enne trenni üritan 2 h mitte süüa, kui siis joon kohvi.

Peale trenni on isu väga hea ja söön kohupiima, joguriti, musta leiba.

Õhtul kui veel tahaks näksida, söön beebiporgandeid või pähkleid natuke.

Päris täpselt ei ole see menüü paigas, sest tavaliselt nädalavahetusti söön korralikumalt kui kodus käin. Muidu toitun nii nagu tudengid ikka :D Väga siin ühikas toitu ei valmista. Mõnikord luban endale ka shokolaadi vms, aga üldiselt väga magusat ei tarbi. Liha ei söö ma peaaegu üldse, vahel seda kanasinki panen leiva peale. Olen aastaid juba taimetoitu eelistanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D

Reaalsusest rääkides siiski selle üle muretsema ei pea. See Dana Linn Bailey on ka arvatavasti keemia peal, niiet isegi temasuguse 62kg juurde on pea võimatu enamikel jõuda. Seega nutta, et kaal on tõusnud 57-ni, samas kui arvatavasti pole veel sixpacki udujoonigi veel väljas... mnjah. Ei vääri kurtmist, et kaal lihased kasvavad liiga kiiresti. Pigem liiga aeglaselt. :D

V6ibolla... :D

Mulle ei tundu, et ta on keemia peal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D

Reaalsusest rääkides siiski selle üle muretsema ei pea. See Dana Linn Bailey on ka arvatavasti keemia peal, niiet isegi temasuguse 62kg juurde on pea võimatu enamikel jõuda. Seega nutta, et kaal on tõusnud 57-ni, samas kui arvatavasti pole veel sixpacki udujoonigi veel väljas... mnjah. Ei vääri kurtmist, et kaal lihased kasvavad liiga kiiresti. Pigem liiga aeglaselt. :D

ehh..sixpackist on jah tõesti asi väga kaugel..kahjuks :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
V6ibolla... :D

Mulle ei tundu, et ta on keemia peal ;)

Ma kindel ei ole. Aga tema jõunumbrid olid hämmastavad.

Rinnalt surumist enda kehakaaluga mingi 28 kordust vist, sellise vormi juures. Mul läheks endal raskeks 62kgx28 surumisega. :D Samuti on vist 40kg hantlitega õlga teinud. Jällegi, raskused millega mul endal oleks raske teha. :D

Kui puhtalt on niikaugele jõudnud siis küll müts maha. :D

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tavaliselt näeb mu menüü selline välja:

Hommik: 2 viilu musta leiba, juustuga ja must kohv. Mõnikord söön hommikuti ka ainult müslibatooni. Kuna pean suhteliselt varakult ärkama, siis isu pole, et midagi rohkem süüa.

Vahepalaks on kas mõni puuvili,müslibatoon, vahepeal on ka saiake juhtunud:)

Lõuna: must kohv, riisi-makra salat, leib, banaan vms

Siis paari tunni pärast söön jälle midagi. Kas kiirputru, võileiba, puu-või juurvilja. Joon rohelist teed või musta kohvi.

Enne trenni üritan 2 h mitte süüa, kui siis joon kohvi.

Peale trenni on isu väga hea ja söön kohupiima, joguriti, musta leiba.

Õhtul kui veel tahaks näksida, söön beebiporgandeid või pähkleid natuke.

Päris täpselt ei ole see menüü paigas, sest tavaliselt nädalavahetusti söön korralikumalt kui kodus käin. Muidu toitun nii nagu tudengid ikka :D Väga siin ühikas toitu ei valmista. Mõnikord luban endale ka shokolaadi vms, aga üldiselt väga magusat ei tarbi. Liha ei söö ma peaaegu üldse, vahel seda kanasinki panen leiva peale. Olen aastaid juba taimetoitu eelistanud.

No ütleme, et kergelt üle keskmise positiivne menüü mu meelest :D

Selle pudru võiksid pigem hommiku peale tõsta kui kannatab(ja kui saad, siis mitte "kiir" variant, pigem mingi täistera. "Veski Matil" on täitsa korralikud täisterakaerahelbed. PILT, ise tarbin sama).

Miks muidu 2h enne trenni söömist väldid? Ma näiteks söön alati enne trenni korralikult kõhu täis ja trenni lõppedes jälle kõht tühi. Aga ehk see läheb kategooriasse meeste-naiste erinevus vms.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mõnikord söön hommikuti ka ainult müslibatooni. ...

... vahepeal on ka saiake juhtunud:)

... pähkleid natuke.

nädalavahetusti söön korralikumalt ...

.. luban endale ka shokolaadi vms,

Kui me muu "eksitava" jutu ümbert ära koorime muidu korralikust toitumisest, siis ilmselt näed ise ka, kust need paar lisakilo tulid ... nendest "natuke" söömistest nad tulevadki. Saatan peitub detailides. 2 väikest tükki šokolaadi - 100kcal juures. Natuke pähkleid - kes siis ikka neid 3-4 sööb, väike peotäis ikka - 200-300kcal. Saiake - 200-300kcal. Nädalavahetusel kodus "korralikult" head ja paremat - ütleme, +500-600kcal. Ja paar kilo on lihtne juurde tekitada. Osa kilodest on ka parem lihastoonus muidugi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jaa see naine on küll väga heas vormis!

nii, ja nüüd, ütleme et on valik:

kas sa kaaluksid pigem viis kilo vähem kui praegu

VÕI

kaaluksid viis kilo rohkem ja näeksid välja selline nagu preili pildil.

kumba eelistaksid? puhtteoreetiliselt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui me muu "eksitava" jutu ümbert ära koorime muidu korralikust toitumisest, siis ilmselt näed ise ka, kust need paar lisakilo tulid ... nendest "natuke" söömistest nad tulevadki. Saatan peitub detailides. 2 väikest tükki šokolaadi - 100kcal juures. Natuke pähkleid - kes siis ikka neid 3-4 sööb, väike peotäis ikka - 200-300kcal. Saiake - 200-300kcal. Nädalavahetusel kodus "korralikult" head ja paremat - ütleme, +500-600kcal. Ja paar kilo on lihtne juurde tekitada. Osa kilodest on ka parem lihastoonus muidugi.

Aga las see olla. Usun, et väga hea, et kaal on tõusnud. :D

Mingi 3-4 kuuga 4kg juurde võtta on suht ideaalne kaalutõus ma ütleks. Nii mõnigi oleks kade sellise asja peale. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui me muu "eksitava" jutu ümbert ära koorime muidu korralikust toitumisest, siis ilmselt näed ise ka, kust need paar lisakilo tulid ... nendest "natuke" söömistest nad tulevadki. Saatan peitub detailides. 2 väikest tükki šokolaadi - 100kcal juures. Natuke pähkleid - kes siis ikka neid 3-4 sööb, väike peotäis ikka - 200-300kcal. Saiake - 200-300kcal. Nädalavahetusel kodus "korralikult" head ja paremat - ütleme, +500-600kcal. Ja paar kilo on lihtne juurde tekitada. Osa kilodest on ka parem lihastoonus muidugi.

Las ta pähkleid sööb :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
No ütleme, et kergelt üle keskmise positiivne menüü mu meelest :)

Kangesti tahaks teada, mida on üle keskmise positiivset praktiliselt rasvavabas menüüs?

Kas on ilmunud mingi uuring, mis väidab, et rasvad tuleb menüüst eemaldada?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kangesti tahaks teada, mida on üle keskmise positiivset praktiliselt rasvavabas menüüs?

Kas on ilmunud mingi uuring, mis väidab, et rasvad tuleb menüüst eemaldada?

Mnjaa. Hakkasin alles praegu vaatama - rasva tõesti tundub vähe olevat. Aga raske öelda kuna kogused puuduvad. Oleneb mis juust, mis kohupiim, pähklid, batoonid jne. Eks tema kaalus naisele polegi ju tegelikult rohkem kui ca. 50g vaja. Seega võimalik, et see number tiksub täis neil päevadel millal pähkleid rohkem juhtub.

Aga jah - kindlasti võiks pilgu peale heita. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kangesti tahaks teada, mida on üle keskmise positiivset praktiliselt rasvavabas menüüs?

Kas on ilmunud mingi uuring, mis väidab, et rasvad tuleb menüüst eemaldada?

No ytleme nii ,et nii rasva , kui valgu vaba...

Share this post


Link to post
Share on other sites
No ytleme nii ,et nii rasva , kui valgu vaba...

Tibidieet noh. :D

Valk on pähh - liha on ka pähh. Kasvatab lihaseid ka veel äkki - seda pole ju vaja. :D - Ja rasv, no ega paksuks ei taha ka ju minna. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kangesti tahaks teada, mida on üle keskmise positiivset praktiliselt rasvavabas menüüs?

Kas on ilmunud mingi uuring, mis väidab, et rasvad tuleb menüüst eemaldada?

No ma ei väitnudki, et see menüü ideaalne on või selle lähedane :)

Lihtsalt keskmine inimene ei toitu niigi hästi ja sellest tulenevalt väitsin seda.

Näiteks pähklid lähevad ju rasvade pähe? Pealegi me ei tea koguseid ja kõiki detaile.

Aga soovita talle siis midagi head :D

---

Ma soovitan näiteks, et kuna sööd tihti võileiba, siis võiksid süüa seda lõhe ja avokaadoga(kasulik rasvaallikas).

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu tagasihoidlik arvamus esmapilgul:

Tavaliselt näeb mu menüü selline välja:

Hommik: 2 viilu musta leiba, juustuga ja must kohv. Mõnikord söön hommikuti ka ainult müslibatooni. Kuna pean suhteliselt varakult ärkama, siis isu pole, et midagi rohkem süüa. Kehvavõitu hommikusöök. Ligi veerand päevasest kaloraažist peaks hommikusöögist tulema

Vahepalaks on kas mõni puuvili,müslibatoon, vahepeal on ka saiake juhtunud:)

Lõuna: must kohv, riisi-makra salat, leib, banaan vms Veidi vähe valku

Siis paari tunni pärast söön jälle midagi. Kas kiirputru, võileiba, puu-või juurvilja. Joon rohelist teed või musta kohvi. Kiirpuder pole mingi söök :)

Enne trenni üritan 2 h mitte süüa, kui siis joon kohvi. Kui isu, siis söö. Saaksid natukenegi vajalikke toitaineid, mille niikuinii trennis kulutad.

Peale trenni on isu väga hea ja söön kohupiima, joguriti, musta leiba. Tubli!

Õhtul kui veel tahaks näksida, söön beebiporgandeid või pähkleid natuke. Pähkleid.. ok, aga tegelikult oleks mandlid, kreekapähklid ja metsapähklid paremad.

Pigem arvan, et võid olla üks neist, kes koguvad rasva, sest söövad liiga vähe (hommikul kõiki toitaineid, päeva peale vähevõitu valku ja rasva).

Aga pakun silma järgi. Võid numbrid kokku lüüa ja selle ümber lükata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minu tagasihoidlik arvamus esmapilgul:

Pigem arvan, et võid olla üks neist, kes koguvad rasva, sest söövad liiga vähe (hommikul kõiki toitaineid, päeva peale vähevõitu valku ja rasva).

Aga pakun silma järgi. Võid numbrid kokku lüüa ja selle ümber lükata.

Kusjuures väga asjakohane tähelepanek! :)

Keha vaatab, et eriti süüa ei anta ja järelikult tuleb midagi nahavahele koguda, et omadega ka tulevikus toime tulla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tibidieet noh. :D

Valk on pähh - liha on ka pähh. Kasvatab lihaseid ka veel äkki - seda pole ju vaja. :D - Ja rasv, no ega paksuks ei taha ka ju minna. :)

Ei, valk ei ole üldse halb minu meelest, lihtsalt pole nagu vajadust rohkem tarbida. Ja liha ei maitse tõesti. Aga seda menüüd vaadates sain ise ka aru, et rasvu on liiga vähe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No ütleme, et kergelt üle keskmise positiivne menüü mu meelest :)

Selle pudru võiksid pigem hommiku peale tõsta kui kannatab(ja kui saad, siis mitte "kiir" variant, pigem mingi täistera. "Veski Matil" on täitsa korralikud täisterakaerahelbed. PILT, ise tarbin sama).

Miks muidu 2h enne trenni söömist väldid? Ma näiteks söön alati enne trenni korralikult kõhu täis ja trenni lõppedes jälle kõht tühi. Aga ehk see läheb kategooriasse meeste-naiste erinevus vms.

Enne trenni väldin söömist sellepärast, et mul on väga raske trenni teha täiskõhuga. Kuigi jah, ma ei peaks seljuhul nii palju sööma. Ükskord sõin ploome ja natuke viinamarju umbes tund enne trenni ja pärast kõht nii valutas. Tühja kõhuga on kuidagi parem, kuigi pärast trenni on selline hundiisu .)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×