Jump to content
Sign in to follow this  
Diip

Tervist, tegelen antud hetkel 2 korda nädalas maadluse ning 2 korda nädalas poksiga

Recommended Posts

Tervist, tegelen antud hetkel 2 korda nädalas maadluse ning 2 korda nädalas poksiga. Kõik trennid on suhteliselt suure intensiivsusega, poksis pigem kardiotreening, maadluses on prioriteediks toorem jõutrenn. Omaalgatuslikult võtan igapäevaselt kalamaksaõli ning magneesiumi, kuid valkude, aminohapete jms suhtes on üsna hämming. Eesmärgiks ei ole end Kareliniks ehitada ega 30 cm biitsepsi aretada, pigem lihtsalt ennetada kataboolsust ja hoida keha optimaalses treeningvormis, nii välimuslikus kui ka tulemuslikus mõttes. Mingil ajavahemikul võtsin tavalist vadakuvalku pärast trenni koos banaaniga, kuid lähemalt uurides tundub asi ikka müstiliselt keeruline - isolaadid, hüdrolüüsitud valgud, kaseiin jne jne. Lühidalt kokku võttes siis: milliseid todilisandeid tuleks kasutada, et nood kriteeriumid saaksid täidetud?

Ette tänades,

Diip

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eesmärgiks ei ole end Kareliniks ehitada ega 30 cm biitsepsi aretada, pigem lihtsalt ennetada kataboolsust ja hoida keha optimaalses treeningvormis, nii välimuslikus kui ka tulemuslikus mõttes.

Mine mõõda praegu oma biitseps ära :o ...ma pakun et see on suurem kui su hirm.

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist, tegelen antud hetkel 2 korda nädalas maadluse ning 2 korda nädalas poksiga. Kõik trennid on suhteliselt suure intensiivsusega, poksis pigem kardiotreening, maadluses on prioriteediks toorem jõutrenn. Omaalgatuslikult võtan igapäevaselt kalamaksaõli ning magneesiumi, kuid valkude, aminohapete jms suhtes on üsna hämming. Eesmärgiks ei ole end Kareliniks ehitada ega 30 cm biitsepsi aretada, pigem lihtsalt ennetada kataboolsust ja hoida keha optimaalses treeningvormis, nii välimuslikus kui ka tulemuslikus mõttes. Mingil ajavahemikul võtsin tavalist vadakuvalku pärast trenni koos banaaniga, kuid lähemalt uurides tundub asi ikka müstiliselt keeruline - isolaadid, hüdrolüüsitud valgud, kaseiin jne jne. Lühidalt kokku võttes siis: milliseid todilisandeid tuleks kasutada, et nood kriteeriumid saaksid täidetud?

Ette tänades,

Diip

Vadakuvalk ja sv (kasvõi banaan) on täiesti piisav.

Muu läheb harrastajatasemel juba liigseks leiutamiseks (ja raha kulutamiseks).

Võite vaielda, kui tahate, aga vaevalt on selliseid algajaid, kes suudaks pimesi, taastumise järgi öelda, kas jõi nüüd hüdrolüüsi v isolaati. Palju suuremat rolli kui see, mängib ülejäänud päeva toitumine, puhkus, jnejne.

Pigem hakkas mulle silma see, et kas sa ei peaks süsikaid mitte veidi rohkem saama kui 1 banaanis leidub. Vahest on lahendus lihtsam kui esialgu tundub.

Edited by gmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×