Jump to content
Erik Orgu

Personaaltreening

Recommended Posts

Lõpuks ometi kaua-oodatud aeg käes. Eriku sõnavõtud on alati väikse tormi kaasa toonud teatud teemadel, seega on hea näha kuidas praktikas oma teadmised tulemusteks vormitakse ja veel niivõrd avalikult promotud viisil. B)

Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võib jälle üks väga motiveeriv saade olla, inimestele, kes on ülekaalulised ja kes ei taha kunagi saada ülekaaluliseks

Ootan saadet väga. Pigista ikka neist viimane välja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Märt Israel sooritamas õlavöödet stabiliseerivat harjutust, toetamaks tugevaid kangitrenne. Märdi kava sisaldab rohkesti sääraseid harjutusi, teeme veel videoklippe ja avaldame netis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seoses Eriku viimase videopostitusega tuli meelde ja tahtsin siia teemasse lisada, et mees oli aastaid tagasi üks väheseid Eestis, keda kuulsin jõutreeningul üldse rääkimas mõistest nagu rotator cuff. Tänasel päeval on muidugi interneti vahendusel peale tulemas palju uut informatsiooni ning isegi algajal jõusaalikülastajal on läbi foorumite võimalus lugeda lõigukest füsioteraapia kohta siit ja lõigukest vahurullimise kohta sealt. Aga ometigi on saalides palju treenereid, kes räägivad endiselt vaid harjutuste õige sooritamise ABC-st, keskendumata sellele, et iga tegevus peaks olema jätkusuutlik (loe: tehtav kõrge vanuseni) ning see saab võimalikuks vaid läbi mitmekülgse treeningu ja kestva vigastustevastase ennetustööga.

Eriku lähenemine on kahtlemata personaalne ja mis põhiline - funktsionaalne! See on see aspekt, mida tuleks minu kui treeneri arvates kõikide jõusaalikülastajate seas rohkem toonitada. Rohkem mitmekülgsust treeningul tagab pikaaegse liikuvuse ja rahulolu ning just seda vajavad tavalised inimesed, kes alustavad jõutreeningutega, olgu nende eesmärkideks rasvaprotsendi alandamine või istuvast tööst tingitud sundasendite vastu võitlemine. Ainult ühekülgne kangiliigutamine ei too pikas perspektiivis kellelegi kasu.

Ühesõnaga, jaksu Erikule, oled jätkuvalt õigel teel :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seoses Eriku viimase videopostitusega tuli meelde ja tahtsin siia teemasse lisada, et mees oli aastaid tagasi üks väheseid Eestis, keda kuulsin jõutreeningul üldse rääkimas mõistest nagu rotator cuff. Tänasel päeval on muidugi interneti vahendusel peale tulemas palju uut informatsiooni ning isegi algajal jõusaalikülastajal on läbi foorumite võimalus lugeda lõigukest füsioteraapia kohta siit ja lõigukest vahurullimise kohta sealt. Aga ometigi on saalides palju treenereid, kes räägivad endiselt vaid harjutuste õige sooritamise ABC-st, keskendumata sellele, et iga tegevus peaks olema jätkusuutlik (loe: tehtav kõrge vanuseni) ning see saab võimalikuks vaid läbi mitmekülgse treeningu ja kestva vigastustevastase ennetustööga.

Eriku lähenemine on kahtlemata personaalne ja mis põhiline - funktsionaalne! See on see aspekt, mida tuleks minu kui treeneri arvates kõikide jõusaalikülastajate seas rohkem toonitada. Rohkem mitmekülgsust treeningul tagab pikaaegse liikuvuse ja rahulolu ning just seda vajavad tavalised inimesed, kes alustavad jõutreeningutega, olgu nende eesmärkideks rasvaprotsendi alandamine või istuvast tööst tingitud sundasendite vastu võitlemine. Ainult ühekülgne kangiliigutamine ei too pikas perspektiivis kellelegi kasu.

ühesõnaga, jaksu Erikule, oled jätkuvalt õigel teel :)/>

Tänan Tom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seoses Eriku viimase videopostitusega tuli meelde ja tahtsin siia teemasse lisada, et mees oli aastaid tagasi üks väheseid Eestis, keda kuulsin jõutreeningul üldse rääkimas mõistest nagu rotator cuff. Tänasel päeval on muidugi interneti vahendusel peale tulemas palju uut informatsiooni ning isegi algajal jõusaalikülastajal on läbi foorumite võimalus lugeda lõigukest füsioteraapia kohta siit ja lõigukest vahurullimise kohta sealt. Aga ometigi on saalides palju treenereid, kes räägivad endiselt vaid harjutuste õige sooritamise ABC-st, keskendumata sellele, et iga tegevus peaks olema jätkusuutlik (loe: tehtav kõrge vanuseni) ning see saab võimalikuks vaid läbi mitmekülgse treeningu ja kestva vigastustevastase ennetustööga.

Eriku lähenemine on kahtlemata personaalne ja mis põhiline - funktsionaalne! See on see aspekt, mida tuleks minu kui treeneri arvates kõikide jõusaalikülastajate seas rohkem toonitada. Rohkem mitmekülgsust treeningul tagab pikaaegse liikuvuse ja rahulolu ning just seda vajavad tavalised inimesed, kes alustavad jõutreeningutega, olgu nende eesmärkideks rasvaprotsendi alandamine või istuvast tööst tingitud sundasendite vastu võitlemine. Ainult ühekülgne kangiliigutamine ei too pikas perspektiivis kellelegi kasu.

Ühesõnaga, jaksu Erikule, oled jätkuvalt õigel teel :)

Õige jutt. Kahjuks on siiani veel väga moes saalis egotsemine. Noored mehed kaifivad sadade ja sadade kilode liigutamist, võtmata arvesse, et mõne aasta pärast võib olla kõigel juba lõpp ning seda vägagi järsku. Mõne mehe bloge lugeda siin ja seal siis ongi üks piiripealne vigastus teise otsa.

Eriti varmad tonne liigutama on veel noored keemikud. Suure hurraaga lennatakse ulmeliste numbriteni ning ega vist enne mõistus mõnel koju ei tule, kui kuskilt pauguga midagi lõhki läheb. Alles siis, kui kuskilt valutab siis mõeldakse, et teeks nüüd mõne soendus-seeria rohkem või käiks vahelduseks kuskil arstil ka vms.

Olgugi, et peaks ju kõigil neil noortel tegijatel juba selge olema, et ega lihase kasvatamiseks ei pea kohe tonne liigutama. Ning medaleid saalis egotsemise eest kellegile kaela ei riputata. Selle asemel, et end paari aastaga tühjaks pigistada ning lombakaks jääda võiks ju mõelda sellele, et kiiruga ei ole keegi tippu jõudnud ja sinna pidama jäänud. Paar kriipsu tagasi tõmmata ning selle toel lisada endale mitu aastat reaalset võistlemis-aega juurde ning kokkuvõttes on potensiaal palju suurem. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hea saade, hea formaat ja hea saatejuht! Hea on vaadata, kui kohe terve aasta laotatakse niimoodi ette. veel meeldis, et naine rebis sangpommi, ja ei tekkinudki kulturistilihaseid:-)

Edu edaspidiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hea saade, hea formaat ja hea saatejuht! Hea on vaadata, kui kohe terve aasta laotatakse niimoodi ette. veel meeldis, et naine rebis sangpommi, ja ei tekkinudki kulturistilihaseid:-)

Edu edaspidiseks.

1000 Tänu!

Kõike head :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hea harjutus mida teha kui on soov lõuatõmmetes areneda, kaasab hulga lihaseid töösse-ka stabilisaatorid. Hea vaheldus ka tuntud harjutustele nagu hantliga tõmme.

NB! jalgu võimalikult vähe kasutada ja kes suudab üle 10ne lõuatõmbe teha, võiks jätta selle harjutuse teiseks või kolmandaks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaatasin täna esimest korda seda saadet ja ütlen ausalt, et tänane saade oli minu meelest väga hea. See näitas just seda, kui vähe tahtejõudu osadel inimestel on. Võtta alla aastaga ainult 3 kg, kui suur osa tehakse ette taha ära.. kahju vaadata. Loodan siiski, et tüdruk ehk saavutab kunagi oma eesmärgi, kui on suutnud prioriteedid paika saada. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õigus !

Ei taha küll, tolle tüdruku kohta midagi halba öelda, kuid minu arvates olid tal ainult vabandused ja vabandused.

Kuid jah loodan ka, et saab edasipidi hakkama.

Samas ka motivatsiooniks teistele, et tuleb rohkem püüelda ja see oli ehtne näide, mis võib juhtuda.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma proovisin panna ennast allavõtva kliendi asemele ja kujutada ette, et treener ütleb mulle, et ta pole rahul mu tulemustega, mina solvun ja lähen sellepeale torti ostma ja siis vaatasin peeglisse ja olin 10 aastane.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekkis väike küsimus, inimestel on saates toitumiskava, kuid, kas nad ka kaaluvad oma toidukoguseid ?

Alguses veidi kasutati kaale, et enda jaoks asi lihtsamaks teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks väga-väga tubli ja tugev klient, keda treenin 2-3x nädalas.

Tagaplaanil on näha massazirull, mida saab Eestis odavaima hinnaga minult(€40), kirjutage julgelt kellel huvi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×