Jump to content
Margus Silbaum

Sparta POWERLIFTING TEAM - kerge kükk 365kg....!

Recommended Posts

Teen ka Marguse kava järgi oma trenne ja pean tõdema kui oluline osa on reie 2pea harjutustel lisaks kükile ja jõutõmbe parandamisel. Olgu see siis kas kitsalt või laialt tõmmates.

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen ka ise jõudnud sellele järeldusele, et jalapressi rekordi ja küki rekordi vahel eriti seost pole

sellist pukki ka pole reie tagaosa treenimiseks, teen seda harjutust küll aga veidi lihtsamat varianti sellest

Kiiruslikest harjutustest niipalju, et ega need vist mööda külge maha ei jookse, ükskõik kas võistled varustusega või ilma. Plahvatuslikkus ja kiirus tulevad ikka kasuks ainult.

Ma olen ka oma elus näinud vendi kes teevad ülisuure raskusega pressi, kuid samas kükinumbrid ei on neil tagasihoidlikud. Endal on olnud ka perioode, kus teen pressi suure raskusega ja kükk samas ei ole olnud midagi enneolematut, seega ei ole ka ise nende kahe harjutuse vahel suurt seost leidnud. Kes ikka kükkib hakkab paremini kükkima ja sama ka pressil, et kui seda harjutada, siis ka selan umbrid paranevad - tavaliselt kipub muidugi ka amplituud lühenema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peaks ka proovima sidemetega tõmmata. Äkki saab kangi veel kiiremini üles ja näpud suudavad lõpuni vastu pidada :P Ise kardan, et äkki tõmban kangi sidemesse kinni ja tõmban kohe haarde lahti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peaks ka proovima sidemetega tõmmata. Äkki saab kangi veel kiiremini üles ja näpud suudavad lõpuni vastu pidada :P Ise kardan, et äkki tõmban kangi sidemesse kinni ja tõmban kohe haarde lahti?

Kindlasti proovi, sinu asendi juures on sellest kasu. Kuigi jah, sidemesse kinni tõmmata on lihtne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai täna proovitud tõmbe raskusi!

340kg kerge!

Siis tuli mõte et proovib 375kg!.

Aga läks keskendumine käest ära ja liigutasin kangi paigast paraku aga mõtlesin,:D Aga sain tiba vähemalt maast lahti, see annab lootust ikkagi veidi , et õige tehnikaga saaks põlvedeni, ja sealt juba seljaga suudan ehk ikka lõpetada:D

Eks nüüd peale eestikaid tuleb uuesti alustada tehnika parandamisega , muidu on varsti selja jaoks hilja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna sai tehtud surumist veidi!

soojendusel tegin vahelduseks 150kgx14

ja siis tuli mõte proovida veel särki ka väga millega õnnestus 225kg ikka üles saada, enesetunne kõige parem ei olnud , kaal oli tiba madal nii , et selle kaalu pealt on väga ok, ei olnud väga raske aga ei olnud ka kerge, nii et saab veel mõned korrad proovida.

Pärast tegin veel randme rotatsioone käsi üle pingi ääre tegin rekordiks endal 2x5 1x3 34kg,

ja õlaesiosa pöial üles rekord raskusega 3x9 15kg!

Edited by ArgoErit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega siin neid pika seeria surujaid palju ei ole sellise raskusega....tubli tulemus, kuid sinu asi on ikka korralik raskusi liigutada, ma ei tea kuidas sulle õpetada selgeks särgiga surumine, sest raw max lubaks vaadates teisi mehi suruda sinna 300 tuuri, kuid sellest oled sa särgiga veel väga kaugel.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega siin neid pika seeria surujaid palju ei ole sellise raskusega....tubli tulemus, kuid sinu asi on ikka korralik raskusi liigutada, ma ei tea kuidas sulle õpetada selgeks särgiga surumine, sest raw max lubaks vaadates teisi mehi suruda sinna 300 tuuri, kuid sellest oled sa särgiga veel väga kaugel.... ;)

Eks jah igal ühel ole oma nõrgad küljed ka , kas siis tehniliselt või jõu poolest mida tuleb järgi aidata! Lisan veel , et surumise tehnika sain täna tiba paremaks , aga jah tulemused mis võiksid olla on kaugel .. eks harjutamine teeb meistriks:D tasa ja targu:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

RAW surumine on sul täitsa OK, vaatamata pikale surumisteekonnale.

Aga jah, eks see surumissärk on kapriisne ning nõuab aastaid, et temaga sõbraks saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

RAW surumine on sul täitsa OK, vaatamata pikale surumisteekonnale.

Aga jah, eks see surumissärk on kapriisne ning nõuab aastaid, et temaga sõbraks saada.

Mulle tundub, et kui aastaga sõbraks särgiga ei saa, siis jääbki särgilt saadav lisa kesiseks. Aga põhiline viga mida teevad algajad särgiga surujad on see, et trenna paneb selga kohe liiga tuuga särgi, mehele see vastuvõetamatu/harjumatu ja ei suuda oma liigutust seal teha. Nii ta võitlebki igakord särgiga, mitte raskuse endaga. Ise sain kunagi kaido vana särgi, mis mulle oli põhimõtteliselt 1 number suurem. Peale 5 nädalat harjutamist, suutsin saalis lausa 30kg juurde saada. Pool aastat hiljem juba 40. Soovitan harjutada pigem number suurema särgiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Särk nr.46 oleks ikka väga piiril.

108 kilone mees peaks olema ikka nr.48 särgis. Sõltub muidugi ka geneetikast, vb saaks selga ka SK Custom 46/48?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hetkel on minu mäletamist mööda 44 ja varrukad 46, see mis varem oli Margusel ka olnud.

Rasva protsent on mul praegu 11% peal ja kaal hommikul 110kg pikkus 192.5cm .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×