Jump to content
Margus Silbaum

Sparta POWERLIFTING TEAM - kerge kükk 365kg....!

Recommended Posts

Kükis oli kasutusel ainult vöö.. sidemed puudusid!

eelmise aasta suvel oli jõutõmbe rekord täpselt 250kg toorelt ja kükk 180-190 vahemikus! Aga jah selline see vahe mul jäänud on:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kükis oli kasutusel ainult vöö.. sidemed puudusid!

Ole sa ettevaatlik nende ilma sidemeteta tegemistega. 1999 suvel kui olin Soomes tööl - ehk meie ajast ees... :D tegin ka kükki ilma sidemeta 220kg ja peale seda sain vigastuse - põlvesidemete venitus ja ei saanud kükkida järgmised paar aastat. Seega selliseid 1 korduseid ei ole küll mõtet enam sul proovida, kui spordis tahad jätkata. Sidemed ei ole lõpmatu jõu ja vastupidavusega - kui praksud käima hakkavad, siis enam nalja ei ole. Seega kasuta ikka sidemeid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ole sa ettevaatlik nende ilma sidemeteta tegemistega. 1999 suvel kui olin Soomes tööl - ehk meie ajast ees... :D tegin ka kükki ilma sidemeta 220kg ja peale seda sain vigastuse - põlvesidemete venitus ja ei saanud kükkida järgmised paar aastat. Seega selliseid 1 korduseid ei ole küll mõtet enam sul proovida, kui spordis tahad jätkata. Sidemed ei ole lõpmatu jõu ja vastupidavusega - kui praksud käima hakkavad, siis enam nalja ei ole. Seega kasuta ikka sidemeid.

Eks ta nii ole.:D vahest on küll huvitav proovida ilma. aga kunagi ei tea mis selle taga järjed võivad olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noh eks vigastus võib alati tulla, ega sellepärast jõutõstja ei saa hüljata üheseid korduseid! Westside treeningsüsteemits maksimaalsed kükipäevad koosnevadki kahestest ja ühestest enamasti - iga nädal teevad mehed maksimaalse piiri lähedal kükke ja raskused suurenevad pidevalt. Mitte keegi neist ei kasuta treeningu ajal põlvesidemeid, aga noh eks nad teevad kükki umbes paralleeli ka ja 99% pakule. Eks vigastus tuleb ilmselt viletsa soojenduse, tehnika või lihtsalt sita päeva tõttu :rolleyes:. Alex teeb 300 kg ###### vastu maad kükki, pole sidemeid ja ei ole veel vigane ka...

Ilma sidemeteta tavainimesel vb ei tasu lihtsal liiga järsult ja mitte liiga sügavale lasta, tehnikat peaks ka muidugi hoidma - kui põlved sisse/ välja hakkavad käima, siis võib vigastus kergelt tulla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah inimeste võimete piir on erinev - üks vigastab end 100kg teisele ei tee ka 300 midagi. Las läheb aega, vaata mis juhtus saaremaa poistega Sagor ja Raigo - varem või hiljem vigastused tulevad, mõistlik on lihtsalt mitte lõhkuda. Trenni ja ka 1 korduseid peab ka tegema, kuid mõistlik on kasvõi pehmed sidemed peale panna. See on minu arvamus läbi oma kogemuse ja selle mida 20 aasta jooksul näinud olen - seega las igaüks ise otsustab kas ta riskib või ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai täna siis küki varustusega proovitud!

Läksin siis 305 ni välja viimane katse oli peaaegu .. jõupoolest veab välja aga .. veidi vajab veel harjumist et tasakaal ka säiliks.

peale kükki tegin ka jõutõmmet!

250kg 4 seeriat 7x7x4x3!

Esimese seeria sai ka videosse paraku esimesed 2 kordust ei jäänud peale:P

lõpetuseks siis venitused ja siselihased!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krt. looma sees küll, eriti see varustuseta asi on muljetavaldav, iga tõmme nullist pihta 250 7 seeriad... ;) Ma juba mõtlesin ,et jõutõstjad on talveunes, nii Reva Sport magab ,kui ka Spartast ei olnud vahepeal foorumis kuulda.... :D Kuid paistab, et töö käib ja ei ole aega kirjutadagi. Kirjutage ikka ja videod annavad ka ikka palju juurde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii , sai siis täna teist tõmbe trikood proovitud .. seljas istub hästi.. kannatab veel kilosid juurde ka süüa:D

esimene tõsisem katse siis 325kg, nagu arvata oli pole keha veel harjunud trikooga õieti ja reie 2pea on nõrk ja tuleb palju seljaga!

teine katse 340kg , jäin all passima, aga suutsin toorelt kuidagi ikkagi lahti saada ja edasi ei olnud väga probleem!

Eks siis paistab palju märtsis suudan kätte saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõva poiss ,numbrid hakkavad juba numbrite moodi....aga tundus jah nagu et ajasid jalad kohe sirgeks ja siis seljaga kangutasid - kuigi varu veel jäi, eda alusmist osa peaks just harjutama. Aga igal juhul liigud väga ilusasti õiges suunas. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai proovitud kükki 200kg ja tuli 2x7 ära ühe seeriatest võtsin ka videosse.. teine seeria isegi oli veel väikese varuga.. tulemusega võib täitsa rahule jääda arvestades seda , et täna oli energia puudus suur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jalgade asendi muutmisega saab asja veidi parandada:)

Pole vaja siin konkurente õpetada enne võistlust.... :D Paistab ,et hakkavad 0 tulema....tagumikud püsti, kükid kõrged jne. eks see pabin hakkab juba sisse tulema, aeg ka sealmaal.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole vaja siin konkurente õpetada enne võistlust.... :D Paistab ,et hakkavad 0 tulema....tagumikud püsti, kükid kõrged jne. eks see pabin hakkab juba sisse tulema, aeg ka sealmaal.... ;)

:)

looda sa, et nullid tulevad, algraskused tuleb ikka mõistlikud valida

ja õnneks on pabinast asi kaugel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas oskab keegi nõu anda, kuidas vältida maksimumraskuse surumise ajal tagumiku tõusmist pingilt?

Suru ülakehaga mitte puusaga. :)

Mina surun trennis ka korralikult tagumik pingil. Siis ei teki lolli kommet külge.

Ükskord enne kohalikke võistlusi, kus oli kõik lubatud, proovisin. Kui ikka harjund ei ole ei tulnud midagi head.

Tehnika lagunes ja ei suutnud seda mis tavaliseltki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

looda sa, et nullid tulevad, algraskused tuleb ikka mõistlikud valida

ja õnneks on pabinast asi kaugel

Mis sul need küki ja surumise numbrid on või mida plaanid teha? Sa võiks ju ka siia fitness.ee kirjutada - mõtlen ka blgogisse, oleks huvitav lugeda, mis mis sa seal toimetad ja miks mitte ilmestada mõne videolingi või pildiga oma tegemisi, sest kirjutaja sa oled ju tegelikult aktiivne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen vahepeal kirjutanud blogi ka siin aga viimasel ajal soiku jäänud, lihtsalt enda jaoks kirjutada ka ei viitsi

numbrid on nii, et alla 600 kilo oleks pettumus, kõik mis sealt üle on juba hea

plaan on emv-l või ekv-l esikolmikusse tulla kunagi, kas jõutõstmises või kulturismis, jõutõstmises jään tõenäoliselt varustuseta teema juurde.

Huvitav kas EMV-d ei tule varustuseta kunagi või jääbki esialgu ainult EKV variant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas oskab keegi nõu anda, kuidas vältida maksimumraskuse surumise ajal tagumiku tõusmist pingilt?

Pane jalad rohkem laiali ja proovi ka ninad sisse keerata.

Huvitav kas EMV-d ei tule varustuseta kunagi või jääbki esialgu ainult EKV variant.

See oleneb sellest, kuidas IPFis varustuseta võistlused arenema hakkavad. Kui IPF hakkab korraldama MMe ja EMe, siis tuleb meil ka EMV. Praegu on ta aga karikavõistlus nii IPF-s kui ka Eestis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa jalgu hoiad kitsalt, siis ma ei usu, et kandade sissepoole pööramine midagi annab. Aga kui sa jalad laiemalt paned, siis sa ei saa kannad sissepoole üldse suruda minu arust. Aga proovi, igaüks peab ise leidma asendi, kus tal on kõige mugavam suruda. Minul toimib nii, et jalad võimalikult laialt ja kannad väljapoole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×