Jump to content
Margus Silbaum

Sparta POWERLIFTING TEAM - kerge kükk 365kg....!

Recommended Posts

Eile sai proovitud rannet alt maksimum raskusega. Tahtsin näha milline vorm selle harjutuse juures on vajalik, et 360kg kinni hoida. Tulemus oli siis järgmine 38kg-8x, 40kg-7x, 38kg-7x ja viimane 38kg-7x.

Stiilinäide harjutusest on siin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellisest olukorrast 360 tõmmata nii kergelt on saavutus omaette. Kolmevõistluse sees peaks seega väga reaalne olema. Selline tõmme võib tagada koha jõutõmbe absoluudi 5 hulgas. Kergetele üsna võimatu vastu saada kahjuks, et kolme hulka tulla.

Randme raskused on ka meeletud. Kes ei usu kui raske see on, proovigu järgi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna siis provision veel ühe korra särgiga suruda. Kuna algraskuse surmine õnnestus, siis sain ma veidi kindlustunnet juurde. Superluks. Nüüd veel kuni võistlusteni kerged aeroobsed trennid ja venitused. Laupäeval näeme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käsivarte raskus on korralik jah samuti tehnika lased hatlil joosta sõrmeotsteni - mis muudab selle veelgi raskemaks sooritamise. Loodame, et see on kinnitus sellele, et lõpuks hakkab kang ka pihku jääma.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haarde tugevus on ilmselt paljuski looduslik anne. Pakun välje, et 70% kaasa sündinud ja 30% treenitav. Ma tean, et minu haare on nagu naisel, järelikult ma tõmmet üldse ei teegi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haarde tugevus on ilmselt paljuski looduslik anne. Pakun välje, et 70% kaasa sündinud ja 30% treenitav. Ma tean, et minu haare on nagu naisel, järelikult ma tõmmet üldse ei teegi :D

Ma ei nõustu. Mul oli ka varem haare nagu naisel - isegi plokiga tehes kasutasin rihmu. Pärast seda, kui haaret eraldi treenima hakkasin, pole enam sellega probleeme olnud. Ükski kang ei ole tõmbamata jäänud haarde pärast. Ma 300 pole tõmmanud muidugi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirjutan, siis oma viimastest tegemistest.

Pühapäeva sai tehtud surumist. Tuleb tõdeda fakti, et 3päeva enne pühapäevast trenni suutsin särgiga traumeerida kätt küünarnuki juurest. Pühapäeval proovisin, kas saan suurema särgiga suruda. Argo Eriti särk millega ka surusin EMil tundus ikka nii lahja võrreldes selle särgiga, mida viimasel ajal olen kasutanud, aga suruda sai. Ühe katse proovisin 220kg ja see katse näitab, et lagi on selle särgiga umbes kuni 230kg, mitte rohkem.

Esmaspäev proovisin nagu viimasel ajal ikka 325kg kükki. Seda olen teinud nüüd viimased 3 trenni ja tunne läheb paremaks. Tegin 3 seeriat. Trennitrikoo mida kasutasin saime Argoga seekord 30minuti asemel 10 minutiga seljast :D

Teisipäev sai tehtud rekord harjutuses, mis on minu jõutõmbe alus. Mäletan, et just see harjutus tõstis mu jõutõmbe rekordi esmakordselt üle 300kg. See oli vist aastal 1999 :D

Harjutuse nimetus, siis selg kitsel. Põhiliselt saavad tööd selja sirutaja, tuhar ja reie kakspea.

Raskused ja kordused olid siis 70x2, 75x2, 80x2

Share this post


Link to post
Share on other sites

selge pilt siis, mis harjutust tuleb tegema hakata, et oma tõmme 260-st edasi liigutada

kas korduste arv oli juhuslikult nii madal, või on sellel mingi eesmärk, plahvatust treenida näiteks?

Share this post


Link to post
Share on other sites
selge pilt siis, mis harjutust tuleb tegema hakata, et oma tõmme 260-st edasi liigutada

kas korduste arv oli juhuslikult nii madal, või on sellel mingi eesmärk, plahvatust treenida näiteks?

Eks treenitakse ikka seda, mis kasutusse ka läheb. Max jõud. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahetult enne võistlust ei ole vaja suuri kordusi vehkida, viimase 21 päevaga ei lähe enam keegi tugevaks. Väikesed kordused suured raskused õpetavad sind pingutama maksimaalselt juba esimesel korral. Tekib sarnane tunne nagu võistlustel, kus pead esimesest hetkest alates maksimaalselt pingutama.

Suurem osa aastast tegin 10x umbes 50kg

selge pilt siis, mis harjutust tuleb tegema hakata, et oma tõmme 260-st edasi liigutada

kas korduste arv oli juhuslikult nii madal, või on sellel mingi eesmärk, plahvatust treenida näiteks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väheke motti mehed.

60kg kaaluv tüüp teeb jõutõmmet 275kg.... x3. (ok viimane kordus jäi napilt puudu). Aeg saali minna. :D

Edited by Archangel
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WIndPower

Tere

Ehk avaldaksi siinkohal ka oma nime, hiljem hea treeningut jälgida, kui areng juhtub super olema :) Oled keegi keda Margus S. loetles?

Proovisin siis kuidas on suruda Super Katana-ga nr. 44 :D Täpsustuseks niipalju, et särk on 44 aga varrukad 46 omad.

Esmalt soendus nagu ikka.

Siis särk selga ja

3sele pakule 3x 150kg. Pmst nagu tühi kang.

2sele pakule 2x160kg. Oli juba natuke vaja jõudu kasutada

1sele pakule 1x170kg. Siin hakkasid asjad minema halvasti, sest sest nr.44 särk ikka on väga harjumatu (kuigi parem kui algul) ja tehnika läks ilmselt käest. Tundsin, kuidas küünarnukid kokku läksid ja loomulikult midagi ei surunud :D( Iseenest raskus tundus kerge. suudan sellist juba mõnevõrra kontrollida. Ilmselt peab järgnevates trennides käte asendit rohkem jälgima.

Seejärel sai võetud F6 nr. 46 ja sellega 140ka ja 150kg tulid normaalselt. 160kg ei hakanud proovima kuna käsi juba väsinud eelnevast. Seega kui Katanat tööle ei saa, jääb eestikateks see F6. Trennid teen kuni eestikateni küll Katanaga sest siis saab suuremat raskust kasutada.

Ülejäänud trenni tegin kiiruslikku surumist kettide ja kummidega + igasugu lisahrjutused ja venitused. Lõpuks 25 min aeroobset.

Lisasin menüüsse ka Creabomb nimelise kreatiinide segu. Eks näis kuidas mõjub.

Neljapäeval peaks olema max kükk aga seekord väga maksimumi ei võta sest elemine nädal sai alles tehtud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere

Ehk avaldaksi siinkohal ka oma nime, hiljem hea treeningut jälgida, kui areng juhtub super olema :) Oled keegi keda Margus S. loetles?

Vabandust jah. Nimi on mul Marek Keerand :D

Arengust niipalju et Pärnus toimunud EMV-l osalemise asemel jäin haigeks ja niipalju siis võistlemisest. Pea 2 päeva 40 kraadist palavikku pluss üks päev veel 37-38 tegid oma töö ja hea kui midagi süüagi suutsin :D

Selle 44-se Super Katanaga ma ei harjunudki ära plaan oli võistelda 48-ga. Egas muud kui trenni ja aasta pärast on eesmärk veel paremaid tulemusi näidata. Las siis seekord olla puhkuse eest.

Edited by vmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere! Olen Joonas Tamm ja otsustasin enda poolse otsa ka lahti teha.

Pühapäeval toimus lamades surumise MV, kus enda grupis (noored -74kg) õnnestus saavutada kolmas koht. Kuigi paremat kohta polnud ma võimeline saavutama (II koht surus 142,5), oleksin kindlasti olnud võimeline suuremaks raskuseks. Kahjuks aga esimese katse käigus tõmbasin natuke õla ära kuid teisel katsel sain algraskuse (115) ülesse. Kolmanda katse plaanisin panna 125kg, mis eelnevalt trenniski mitu korda üles läinud, kuid ebaõnnestumise korral oleksin kolmandast kohast ilma jäänud, kuna Hendrik Ovir, kes on/oli minust mitu kilo kergem surus samuti 115kg. Otsustasin siis 117,5 kasuks, mis üsna kergelt ülesse läks, kuigi sain ühe punase tulukese liialt kõhu peale laskmise eest.

Nüüd olen aga juba valmistumas järgmiseks võistluseks, noorte ja juuniorite EMV-ks , mis leiab aset 27. novembril. Täna sai esimest korda proovitud trikooga jõutõmmet, mis läks väga edukalt. Nimelt sain tõmmatud 205kg, mis ületab eelmist rekordit 25kg võrra(märtsis võistlustel tõmmatud). Reedel proovin sama trikooga kükki ka ja loodan selle ka EMV-ks vähemalt paarikümne kilo võrra paremaks saada :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õhtust.

Nädalavahetusel olid Eestikad ja võtsin ka nendest osa. Tulemuseks nii juuniorites ja meestes 2. koht. Kirja läks ainult algraskus, aga motti maha ei võtnud. 225 surusin teisel katsel päris normaaselt ja kolmandal sain peaaegu 235 kg ka üles. Väga hea. Olen oma isikliku rekordi lähedal ja märtsis arvan, et suudan palju enamat.

Täna tegin kükki:

1. 20 cm pakult kolmestega ülesse 200 x3 ( isiklik oli 185)

2. paralleel pakul ohutukükkimis kangiga 8x3, iga kord raskust juurde 120kg- 220 kg

3. kummardused ohutu kangiga 8x3 70 kg- 160 kg

4. kakspea lamades 5x8

5. seljatõsted 3x8 50 kg

6. kaelkirjak 3x15

7. kõht ja stabikad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teen siis kiirelt kokkuvõtte viimastest trennidest.

Päev enne surumise Eesti mv. tegin hantliga ranne pealt haardes rekordi 17kg 5x ja 16kg 6x.

Surumis trenn oli sätitud nii et klapiks Eesti meistrivõistlustega. Lühidalt öeldes suutsin küünarnuki juurest käe valusamaks saada kui ta enne võistlust oli. Üritan nüüd oma ideaal särgi varukad nii suureks venitada, et ta laseks mul MMil suruda.

Järgmisel päeval oli siis plaanis jõutõmbes proovida trikood, mida sai viimati proovitud EMil. Pean kohe ütlema, et see läks üldfüüsilise nõrkuse tõttu nihu. Olin eelneval 2 päeval kokku ainult 8 tundi maganud ja hommikul olin veel kilo kergem kui võistlustel. Ühesõnaga 325kg oli mega raske ja sellest rohkem ei proovinud.

Esmaspäev tegin puhkepäeva see tundus nii imelik sest olen siiani iga päev trenni teinud :D

Teisipäev tegin särgi asemel kettide ja kummidega surumist 8cm pakule 220kg.

Kolmapäev ehk siis täna proovisin MMi küki algraskuse ära. Tõmbasin samuti viimati EMil proovitud trikoo selga. See oli päris suur trikoo sain ilma raskuseta õlapaelad peal kükki minna. Mis tavaliselt on võimatu. Trikood pean enne MMi kindlasti kohendama. Raskus mida proovisin oli 325kg kerge ta polnud kuid seda oli ka karta kui kõike eelnevat arvesse võtta.

Küki video on siin

http://youtu.be/FCQqY4R6Akc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovisin eile siis uuesti õiget särki. Venitasin varrukad tiba suuremaks. Läks natuke paremaks kuid paistab et pean varruka lühemaks tegema.

Paar tundi varem vaatas käe üle Sparta kiropraktik Siim Altosaar. Sain häid nõuandeid vaatame ehk saan valu väiksemaks. Pean pidevalt jääd peal hoidma ja mudima, et verevarustus max oleks. Siim oli lootusrikas. Lisaks soovitas ta surumise ajaks käsivarrele tõmmata teip. Kasutasin randmesidet mis tõesti mõjus valu oli väga väike. Kuid vahetult enne rinda tundsin et läheb juba piiripealseks ja surusin üles.

Särk muidugi töötab super hästi sellist särki pole mul kunagi olnud. Selle 235kg ei tõmmanud särki üldse veel rinna taha vaid jätsin meelega kõrile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palju sul hetkel kaal on?

Ma ei saa näiteks 106selt 240kg rinnale, jääb paar senti puudu, 105selt NO PROBLEM. Seega usun et sul kaal hetkel veidi üle ja MM-iks saad kangi ilusti õigesse koha, ainult et selle kaotusega võib minna vähe jõudu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tundub, et sul on umbes samasugune vigastus, nagu mul oli. Valutas küünarnukist natuke üleval biitsepsi ja triitsepsi vahel (lihase kinnitus). Muidu suruda sain, aga särgiga tegi valu, sest särgi varrukas just vajutas sellele haigele kohale. Esimene särgitrenni ei saanud kuidagi suruda, siis kaks nädalat särki ei teinud ja triitsepsit praktiliselt ei saanud treenida, aga 2 nädala pärast proovisin natuke suurema varrukaga särki ja lubas juba suruda. Praeguseks on täitsa OK juba. Suhteliselt kiiresti sain lahti sellest. Algul sõin diclaci tablette ka ja hiljem tegin ibuprofeenikuuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui juba halamiseks läks siis mul sama teema, triitsa ja rinda teen vaid küünarnuki sidemetga. Kui särk seljas siis enam-vähem, kuigi alateadvus tahab kätt hoida ja ei taha lasta vahel kätt sirgeks painata kui kang üleval ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esmaspäeval sai trikooga tõmmet tehtud, mis sest et kükitrikoo, 205 tuli ülesse (30kg rohkem kui märtsis). Reede oli aga kükk, samuti trikooga. Kui ilma trikoota oli 170kg max, siis trikooga sai 220kg kükitud. Vahepeal tirkoo takistas isegi niipalju, et pidin alla pressima. Tehnikat on veel palju õppida, seda pole üldse peaaegu :)

(223kg on noorte -83kg Eesti rekord)

Edited by Reimo R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaal oli hommikul 94,5kg. Ega jah võib olla tõesti ei peaks särgi pärast pabistama. Kui kaal alla tuleb 1,5kg on särk suur. Arvan et alustan MMil 220kg igaks juhuks ja teisel katsel panen 230kg. Sellega jääksin ka rahule.

Palju sul hetkel kaal on?

Ma ei saa näiteks 106selt 240kg rinnale, jääb paar senti puudu, 105selt NO PROBLEM. Seega usun et sul kaal hetkel veidi üle ja MM-iks saad kangi ilusti õigesse koha, ainult et selle kaotusega võib minna vähe jõudu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esmaspäeval sai trikooga tõmmet tehtud, mis sest et kükitrikoo, 205 tuli ülesse (30kg rohkem kui märtsis). Reede oli aga kükk, samuti trikooga. Kui ilma trikoota oli 170kg max, siis trikooga sai 220kg kükitud. Vahepeal tirkoo takistas isegi niipalju, et pidin alla pressima. Tehnikat on veel palju õppida, seda pole üldse peaaegu :)

(223kg on noorte -83kg Eesti rekord)

Tundub, et läheb rebimiseks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Trennid kulgevad jätkuvalt tõusvas joones, eriti küki osas. Iga nädal suudan harjutustes küki rekordeid parandada. Kava on raske, aga kuidagi peab ju jõud tulema.

Peale eestikaid venitasin trennis natuke oma vasakut rinda ja annan rinnale nädal puhkust. Keskendun rohkem triitsale ja õlale. Arvasin, et rind saab äkki record breakersi ajaks korda, aga nii ei läinud. Soojenduse ajal tegi ikka valu ja otsustasin mitte suruda, ei tahatnud end jälle pikaks ajaks invaliidiks suruda. Ma seda olnud küll juba :( Loodan, et midagi hullu polnud, kuna tugevaid surujaid peale minu oli seal küllalt.

Eile tegime pakult kükki koos Argo Eritiga. Proovimegi nüüd tihedamalt koos trenni teha, kuna kaks tugevat suudavad üksteist pingutama panna.

Pakult kükk on meil iga nädal sees ning paku kõrgus muutub pidevalt. Kolme nädala tsükli jookusl kasutame 3. paku kõrgust 20 cm, 30 cm ja 37 cm. Kui ring täis, tuleb igalt pakult uus rekord kükkida. Eelmine nädal kükkisin 20 cm pakult 3x200kg +15 kg eelmisele rekordile. Nüüd eilne trenn:

1- Pakult kükk 30 cm kõrguselt kolmestega üles. 10 kg kaupa tõstsime raskust, lõpp 3x220 + 15 kg eelmisele rekordile

2. Manta ray kükk, pakk paralleel kõrgusel 8x3 tõusev raskus ja jalad hästi kitsalt, viimane kordus 3x200

3. ohutu kangiga ette kummardused 8x3 tõusev raskus 70 kg- 140 kg x 3 (eelmine nädal 160x3, see nädal tegime kergemalt)

4. kakspealihas masinal 5x8/ 60-70 kg

5. seljapingil tõsted 3x8/ 55 kg

6. kalekirjak

7. kõht ja stabikad

Peale trenni olid selg ja jalad omadega täiesti otsas :D

Lisandid Htr, dexrto, betakas ja kreatiin. Tänud fitness.ee-le

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile teisipäeval 10 päeva enne MMi, proovisin jõutõmbe algraskuse ära. Eesmärk oli selgeks teha milline trikoo on parem, kas uus millega tõmbasin kevadel Eur.rek. või vana millega sai 2009a. EMil tõmmatud 347,5kg.

Viimase soojendus seeria tegin 310kg esimene katse sellega ebaõnnestus, kuna ei võtnud korralikult kangist kinni. Proovisin kohe uuesti.

Esimese algraskuse 340kg proovi tegin uue trikooga. See uus trikoo on huvitav, sest riie on tugevam, kuid miskit on ikka nagu puudu ja ei tundu eriti super olema.

Teisel katsel panin selga vana trikoo. See trikoo tundus väga soft, kuid tõmmata oli lihtsam.

Arvan et pean natuke uut trikood kohendama. Usun, et saan selle uue ikka paremaks. Hetkel tal erilisi eeliseid pole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×