Jump to content
Margus Silbaum

Sparta POWERLIFTING TEAM - kerge kükk 365kg....!

Recommended Posts

Avasin siis ka Sparta jõutõstjate blogi. Mis selle blogi eesmärk on?

Lühidalt öelduna on eesmärk lihtsustada jõutõste huviliste omavahelist suhtlemist. Paljud jõutõstjad enne Eesti meistrivõistlusi küsivad omavahelistes juttudes, et kuidas ühel või teisel tõstjal läheb. Ja just nendele ja paljudele teistele küsimustele, see blogi vastused peakski andma. Loomulikult on info hankimiseks hetkel ka teisi kanaleid, kuid arvan, et seda ühis blogi tasuks proovida. Siia võivad kõik Sparta jõutõstjad oma tegemistest kirjutada ja huvilistel on võimalus siin esitada küsimusi ükskõik millisele Sparta jõutõstjale. Eks me siis näe kas vastab konkreetne isik ise või tema trennikaaslased.

Märgin siinkohal ära ka mõned Sparta jõutõstjad Aimar Kuusnõmm, Argo Erit, Eleri Õisma, Gunnar Kuusnõmm, Joonas Tamm, Kunnar Klauks, Marek Keerand, Margus Silbaum, Olavi Jalak, Rainer Raaper, Rait Sagor, Reeno Niinepuu, Reimo Roopärg, Risto Sappinen, Silver Mägi, Taavi Ottoson

Panen esimese video üles, kus Eleri Õisma surub esimest korda 110kg üles. Tõsi küll mitte just väga puhtalt, kuid siiski. Arvestades, et aasta tagasi maadles ta 50-60kg, siis pole üldse paha nii noore naise kohta. Loodan, et ta ei jää ainult saali surujaks :rolleyes: ja surub selle ka võistlustel üles.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hea Margus, tegid selle lõpuks ära! Tubli, jään põnevusega ootama uusi sissekandeid ja loodan, et ka Teami liikmed muutuvad agarateks kirjutajateks - kokkuvõttes võidab sellest ju kogu raskejõustiku liikumine - kui info on kättesaadav ja noori motiveeriv, siis tulevad ka uued Silbaumid, Leesmannid jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hea Margus!

Kui ma vaatan JT seisu Tallinnas täna ja võrdlen seda 6-7 aasta taguse ajaga, siis on areng kõva.

Meil on täna Tallinnas kolm klubi, kus on oma eestvedajad ja entusiastid ja harrastajad. Noori on igas klubis peale tulemas.

Ruumi on kindlasti veel kahele-kolmele klubile (üks võiks olla Politsei ja sõjaväe liinis, teine eelkõige vene keelt kõnelevatele harrastajatele).

Ühesõnaga tegutseme edasi.

Edu teile spartalased!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma mäletan, et ma 3-4 aastat tagasi foorumis küsisin, et kas Tallinnas on mõni jõutõstmise tiim, millega saaks liituda ja koos trenni teha. Siis vastati, et ei olegi. Nii ma siis tegingi TTÜ saalis üksinda trenni. Nüüd on ikka olukord hoopis teine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Nüüdsest hakkan oma blogi siin pidama, kuna võistlen ja treenin ju Sparta klubi eest. Vahepeal olen kõvasti trenni teinud. Kaal ja jõud kasvavad käsikäes ja see hoiab motti üleval. Ahjaa sai ka sõjaväe komisjonis ära käidud. Kuna vigastusi ja muud huvitavat neile pakkuda ei olnud, tuleb sõtta minna. 9. juuli 2012 Paldiskisse minek 11-ks kuuks. Jama see värk. Jääb koolis aasta vahele ja ega seal suurt trennigi teha jälle saa. Kui tahtsin 2009 vabatahtlikuna minna, ei võetud, nüüd topivad vägisi :rolleyes::D . Aga noh tuleb ära käija.

Tänane trenn oli kükk ja selg.

1. madalale pakule kükk (20 cm pakk) kolmestega vaikselt ülesse viimane seeria 185x3. Täitsa normaalne ega vist polegi sealt rohkem kükkinud

2. ohutuküki kangiga 8x3/ 180 kg

3. ohutuküki kangiga kummardused ette 8x3/ 140 kg

4. seljatõsted pingil 5x8

5. kaelkirjak 4x12

6. kõht ja stabikad

Lisandid Fitness.ee poolt Htr, kreatiin ja beta-alanine, töötavad väga hästi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovisin siis kuidas on suruda Super Katana-ga nr. 44 :rolleyes: Täpsustuseks niipalju, et särk on 44 aga varrukad 46 omad.

Esmalt soendus nagu ikka.

Siis särk selga ja

3sele pakule 3x 150kg. Pmst nagu tühi kang.

2sele pakule 2x160kg. Oli juba natuke vaja jõudu kasutada

1sele pakule 1x170kg. Siin hakkasid asjad minema halvasti, sest sest nr.44 särk ikka on väga harjumatu (kuigi parem kui algul) ja tehnika läks ilmselt käest. Tundsin, kuidas küünarnukid kokku läksid ja loomulikult midagi ei surunud :D( Iseenest raskus tundus kerge. suudan sellist juba mõnevõrra kontrollida. Ilmselt peab järgnevates trennides käte asendit rohkem jälgima.

Seejärel sai võetud F6 nr. 46 ja sellega 140ka ja 150kg tulid normaalselt. 160kg ei hakanud proovima kuna käsi juba väsinud eelnevast. Seega kui Katanat tööle ei saa, jääb eestikateks see F6. Trennid teen kuni eestikateni küll Katanaga sest siis saab suuremat raskust kasutada.

Ülejäänud trenni tegin kiiruslikku surumist kettide ja kummidega + igasugu lisahrjutused ja venitused. Lõpuks 25 min aeroobset.

Lisasin menüüsse ka Creabomb nimelise kreatiinide segu. Eks näis kuidas mõjub.

Neljapäeval peaks olema max kükk aga seekord väga maksimumi ei võta sest elemine nädal sai alles tehtud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere.

Nüüdsest hakkan oma blogi siin pidama, kuna võistlen ja treenin ju Sparta klubi eest. Vahepeal olen kõvasti trenni teinud. Kaal ja jõud kasvavad käsikäes ja see hoiab motti üleval. Ahjaa sai ka sõjaväe komisjonis ära käidud. Kuna vigastusi ja muud huvitavat neile pakkuda ei olnud, tuleb sõtta minna. 9. juuli 2012 Paldiskisse minek 11-ks kuuks. Jama see värk. Jääb koolis aasta vahele ja ega seal suurt trennigi teha jälle saa. Kui tahtsin 2009 vabatahtlikuna minna, ei võetud, nüüd topivad vägisi :rolleyes::D . Aga noh tuleb ära käija.

Tänane trenn oli kükk ja selg.

1. madalale pakule kükk (20 cm pakk) kolmestega vaikselt ülesse viimane seeria 185x3. Täitsa normaalne ega vist polegi sealt rohkem kükkinud

2. ohutuküki kangiga 8x3/ 180 kg

3. ohutuküki kangiga kummardused ette 8x3/ 140 kg

4. seljatõsted pingil 5x8

5. kaelkirjak 4x12

6. kõht ja stabikad

Lisandid Fitness.ee poolt Htr, kreatiin ja beta-alanine, töötavad väga hästi.

Oleksite võinud varem ajada ehk saanuks spordiroodu - sul ju tulemused ka olemas, kui sinna maailmameistrina ei saa, siis ma küsin keda sinna veel peaks võtma? Ehk annab midagi teha veel, JTL võiks teha taotluse ja kindlasti võiks võtta ühendust Imre Tiidemanniga, tema on asjalik mees ja kui saab siis aitab.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oleksite võinud varem ajada ehk saanuks spordiroodu - sul ju tulemused ka olemas, kui sinna maailmameistrina ei saa, siis ma küsin keda sinna veel peaks võtma? Ehk annab midagi teha veel, JTL võiks teha taotluse ja kindlasti võiks võtta ühendust Imre Tiidemanniga, tema on asjalik mees ja kui saab siis aitab.

Öeldi nii, et praegu tuleb asja ajama hakkata. Kui saan kirjad korda, muudavad otsuse ära ja löövad sidepatti. Seal spordirood ja võimalus peale noorteaega trenni teha. Jõutõsteliidult kiri, see siis olümpiakomiteesse, seal pidavat mehed otsustama, kas saab spordiroodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Öeldi nii, et praegu tuleb asja ajama hakkata. Kui saan kirjad korda, muudavad otsuse ära ja löövad sidepatti. Seal spordirood ja võimalus peale noorteaega trenni teha. Jõutõsteliidult kiri, see siis olümpiakomiteesse, seal pidavat mehed otsustama, kas saab spordiroodu.

Loodetavasti saab kõik korda :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rait sul oli plaani järgi eile surumine särgiga. Kuidas läks?

Särki proovin täna. Eile oli triits eelmisest trennist alles liiga valus, polnud ära taastunud. Kas muidu olete ise ka kõik trenns ja mis kell?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Särki proovin täna. Eile oli triits eelmisest trennist alles liiga valus, polnud ära taastunud. Kas muidu olete ise ka kõik trenns ja mis kell?

Misk ellast sa minna plaanid täna. Kui sa soovid vähe päeva poole, siis olen nõus appi tulema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, täna proovisin jälle särki. Hakkasin vaikselt sooja tegema 13 cm pakuga ülesse minnes. Ilma särgita läksin 160x3. Siis jõudis Raigo kohale ja tõmbas mulle särgi selga. Särgiga läksin sama pakuga edasi. Esiteks 180x3, 200x2, edasi 220x2. 220 oli kerge ja Raigo ergutas juurde panema. Järgmine katse 240x1, ei olnud raske ja plahvatus pakult hea. Ahh mis ikka lükkasime 250 peale. Nu viimati hoidsin seda raskust kätel 2009 aastal enne kui ma oma õla vigastuse sain. 250 peal, Argo tõmbas natuke särki alla. Kätel oli päris raske teine :o , aga üllatuseks suruda ei olnudki kõige hullem. Surusin ülesse ja jäin väga rahule. Hea, et see õlg mul ikka terveks sai :o

Järgmisena proovisime rinnale ka paari raskust. Alguseks 210 peale ja madalale pakule. Njh lõppu oli tegelikult juba raske suruda eks see 250 võttis oma. Siis proovisin rinnale, väga raskelt tuli alla, kuid õige koha peale ja surusin kergelt ülesse. Edasi panime 220 ka peale. Enne rinnale jõudmist vajus natuke kõhule, aga surusin ülesse ära. Asjad liiguvad heas suunas. Alles teine särgiga trenn oli ja eks asi muutub aina parimaks.

Edasi tegime Argoga raamis surumist. Mul oli kuskil 15 cm suruda. Alustasime 140 kolmestega kuni 200-ni välja. Peale seda ülejäänud harjutused.

Homme kükkima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagu viimastel aastatel traditsiooniks on saanud ärkan ma 40 päeva enne EM-i või MM-i. :o Eile sai siis proovitud kükki, mida vasaku põlve vigastuse tõttu pole saanud teha 78 päeva. Et põlve kaitsta panin põlvesidemed peale, lisaks kasutasin kette 50kg ja panin ka kummid 100kg. Esimesi kükke tehes tundsin et kõik on korras ja läksin rahulikult 50 kg edasi. Jõudsin välja 350kg ja oi oi kui raske see turjal tundus. Kükk ise mitte nii raske. Olin meeldivalt üllatunud vorm ei ole puhkusega eriti kehvemaks jäänud.

Edited by Margus Silbaum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krt. jõudu on küll nagu karul....Ülestulek on eriti muljetavaldav, selge, et sügavuses on võistlusmomendis veel varu ,kuid see ei olnud ka tõenäoliselt hetkel prioriteet. Oluline on et põlv pidas ja raskustunnetuse saad tagasi.

Väga hea ja ilmestav video, rohkem selliseid, tänud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midagi hullu ei plaani. Kui saan kükis näiteks 320 ja 340 kirja nii, et põlv terveks jääb, siis olen rõõmus. Surumises loodan midagi 230 kanti ja tõmbes võib ehk proovida MR 360. See oleks ideaal aga eks näeb tervis on kõige tähtsam.

Kui sellist kükki juba praegu teed, mida siis võistlustel veel oodata on?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Midagi hullu ei plaani. Kui saan kükis näiteks 320 ja 340 kirja nii, et põlv terveks jääb, siis olen rõõmus. Surumises loodan midagi 230 kanti ja tõmbes võib ehk proovida MR 360. See oleks ideaal aga eks näeb tervis on kõige tähtsam.

Lahe blogi ja väga tubli oled ka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna plaanis siis särgiga surumine, tervis on hea, energiat on palju, tunne on hea ja särk toimib iga trenniga üha paremini ja paremini. Vaatab kuidas läheb :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×